به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!لالیگا
فرستنده پریماه کریمی در تاريخ شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۴۰) (۲,۰۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پریماه کریمی / FCBarcelona.ir


بارسلونا ساعت 22 (00:30 بامداد) به سانتیاگو برنابئو خواهد رفت تا به مصاف رئال مادرید برود، آنها مطمئنا به دنبال سه امتیاز بازی در رقابت جذاب قهرمانی لیگ خواهند بود تا در جدول رده‌بندی بالاتر از حریف سرسخت خود قرار گیرند.

بارسلونا پس از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با برد قاطع بازی وسط هفته در برابر آرسنال، توجه خود را به بازی هیجان انگیز لیگ که به الکلاسیکو معروف می‌باشد، جلب کرده است. پپ گواردیولا برای حفظ آمادگی کامل بازیکنان، به آنها دستور داده است در مورد بازی هیچ مصاحبه‌ای انجام ندهند تا آرامش خود را برای بازی حفظ کنند و درگیر حواشی شدیدی که در اطراف این بازی وجود ندارد، نشوند.


تیم‌های برتر لیگ

تیم‌های برتر لیگ، برای این بازی لحظه شماری می‌کنند و اگرچه برخی بر این عقیده‌اند که این بازی تعیین کننده قهرمان لیگ نیست، اما تیم برنده با برد در این بازی می‌تواند گام بلندی در مسیر قهرمانی بردارد؛ هر کدام از تیم‌ها با پیروزی در این بازی، سه امتیاز از حریف خود جلو می‌افتند، اما بارسا تنها با یک تساوی می‌تواند صدر جدول را از آن خود کند؛ تیم پپ گواردیولا با توجه به برد در بازی بین دو تیم در ماه سپتامبر، با نتیجه 1-0 در نیوکمپ، می‌تواند با یک تساوی قهرمان لیگ شود؛ اگر امتیاز آنها در انتهای فصل با رئال مادرید یکسان شود و هر دو تیم دوش به دوش هم پیش بروند، این بارساست که می‌تواند با یک تساوی در بازی این هفته، قهرمان لیگ شود.

آمار تیم‌ها قبل از این بازی

بارسا و مادرید در یک فصل فوق‌العاده، سایه به سایه یکدیگر را دنبال می‌کنند و با امتیاز 77 در صدر جدول قرار دارند و با تیم سوم جدول یعنی والنسیا، 21 امتیاز اختلاف دارند؛ اگرچه تیم کاتالانی 75 گل زده است و مادرید 83 گل به ثمر رسانده است، ویکتور والدس با کمترین گل خورده در لالیگا، یعنی با دریافت تنها 18 گل، برای بار سوم نامزد اول کسب جایزه زامورا می‌باشد و این در حالی است که ایکر کاسیاس 26 گل دریافت کرده است.

تیم مادریدی از 30 بازی خود، در 25 بازی پیروز بوده است؛ اما تیم پپ گواردیولا در 24 بازی پیروز از زمین خارج شده است؛ بارسلونا تنها در بازی برابر اتلیکو مادرید شکست خورده است و 5 تساوی در کارنامه دارد؛ اما مادرید توسط تیم‌های سویا، بارسا و اتلتیک بیلبائو طعم تلخ شکست را چشیده است.

هر دو تیم 19 بازیکن خود را معرفی کردند.

گواردیولا یک روز پیش از سفر به مادرید ترکیب 19 نفره خود را اعلام کرد؛ او می‌تواند از مدافع خود جرارد پیکه پس از بهبودی از مصدومیتش استفاده کند، اگر پیکه از بازی آرسنال محروم نبود، باز هم این بازی را به دلیل مصدومیت از دست می‌داد؛ زلاتان ایراهیموویچ بهبودی کامل خود را از مصدومیتی که درتمرین قبل از بازی هفته پیش با بیلبائو متحمل شد، به دست نیاورده است و درعین حال اریک آبیدال پس از مصدومیت در برابر آرسنال، 10 روز دور از میادین خواهد بود.

سرمربی مادرید، یعنی مانوئل پلگرینی نیز ترکیب 19 نفره خود را برای این بازی اعلام کرده است که در این لیست نام ژابی آلونسو و سرخیو راموس، پس از گذراندن محرومیت در بازی هفته پیش مقابل ریسینگ سانتاندر، به چشم می‌خورد. کاکا ستاره برزیلی غایب اصلی تیم مادریدی است که از ناحیه ماهیچه کشاله ران دچار کشیدگی شده است؛ پپه و رویستون درنته نیز مصدوم هستند.

تاریخ بازی الکلاسیکو

بارسلونا و رئال مادرید تا به حال 159 بار در لالیگا روبروی هم قرار گرفته‌اند که تیم مادریدی، با اختلاف کوچکی با 68 برد در برابر 61 برد بارسا، از تیم کاتالانی جلوتر است؛ تیم میزبان در سانتیاگو برنابئو از 79 بازی در 50 بازی پیروز بوده است، در حالی که بارسا در 15 بازی پیروزمیدان بوده است و 14 بازی به تساوی کشیده شده است.

همه چیز برای دو تیم با کسب سه پیروزی از 6 بازی در فصول اخیر یکسان است؛ رونالدینیو با برد 2-1 در فصل 2003/04 با تشویق ایستاده تماشاگران تیم میزبان روبرو شد، همچنین او در بازی دو سال پیش که با برد 3-0 بارسا همراه بود، ستاره بازی لقب گرفت؛ با این وجود بارسا در آخرین بازی خود تاریخسازی کرد و با برد 6-2 برتری خود را نشان داد و به دنبال آن به تلاش مادریدی‌ها برای کسب جام پایان داد.

مسی و رونالدو

این دو بازیکن که افتخار کسب بهترین بازیکن جهان را در دو سال گذشته داشته‌اند، در مقابل هم قرار خواهند گرفت؛ کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن دنیا اعلام وجود کرد و تیم منچستر را به قهرمانی لیگ و اروپا رساند و اکنون لیونل مسی به عنوان ستاره بزرگ جهان شناخته می‌شود و طبق آمار موجود می‌تواند به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال مبدل شود.
ارزش: ۹.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
harry1
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
درود بر بارسای شکست ناپذیر.
درود بر محد فوتبال.


چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۱۷)
 
rahmat
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
VIVA BARCELONA


چهارشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ (۱:۴۸)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
VIVA MESSI
VIVA PEDRO
VIVA BARCA
VIVA CATALAN




دوشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۵:۱۱)
 
kavehbarca
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
دوباره بارسا به رئال درس فوتبال داد و دوباره عشق و تعصب بر پول و دروغ پیروز شد.
دیشب خیلی چیزا به خیلیها برای همیشه ثابت شد :
ثابت شد که با پول میشه بازیکن خرید مانکن خرید داورخرید وخیلی چیزای دیگه خرید ولی هرگز نمیشه عشق و شور و غرور و تعصب به بارسلونا رو خرید.
ثابت شد که گواردیولا در جنگ تاکتیکی میتونه بهترین فرمانده باشه و به منتقدانش ثابت کرد که بهتر از هر کسی راه پیروزی تیمش وشکست دادن حریفانش رو بلده و با ترکیب اولیه تیمش همه کارشناس ها رو مات و مبهوت کرد تا جائی که امثال صدر و صالح و جاودانی و... که به قول خودشون کارشناس تشریف دارن حتی در چینش عددی تیم و تفسیر روح بازی بارسلون در حیرت مونده بودن و به جز یک سری یاوه گوئی چیزی برای عرضه نداشتن.
ثابت شد که بهترین بازیکن جهان و تاریخ با عشق بازی میکنه وبا قلبش گل میزنه و نیازی به چشم و ابرو و فکل و قد زرافه ای نداره.
ثابت شد که والدس بهترینه و مرد روزهای حساسه و به حق باید تو تیم ملی هم شماره 1 باشه.
حتی ثابت شد که کاپیتان پویول شایسته ترین فرد برای کاپیتانی تیم ملی اسپانیاس.
ودر نهایت ثابت شد که فوتبال یعنی بارسلونا و بارسلونا یعنی چیزی فراتر از فوتبال....
زنده بارسا و بارسائی


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۴۷)
 
SinaBarca
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
زنده باد بارساي كبير


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۵۴)
 
rahmat
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
جناب مديريت سايت تو رو خدا . از شما انتظار ندارم آخه تين چه خبرهايي كه ميزاريد . خدايي رونالدو در حدي نيست كه شما همش اون خوك مادريدي رو با مسي اعجوبه مقايسه مي كنيد


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۲۹)
 
T.Henry
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
فقط می تونم بگگم عشق است مسی


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱۵:۲۵)
 
hamedmessi
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خدارو شکررررررررررررررررررررررررررررررررررر مرسی خدا جونم واییییییییییییییییییییییییی تبرییییییییییییییییییییییییک تبرییییییییییییییییییییییییییک و هزار بار تبریک به خاطره این پیروزی ارزشمند تیممون بارسلونای کبیر مرسی مسی مرسی لاپورتا مرسی والدس والدس دیشب بینظیر بود وای خدایا هرچی زدن والدس عزیزم گرفت واقعا درخشید بینظیر بود نمره اش 10000000000000000 است خیلی خوشحالم خیلیییییییییییی پدرو عالی بود پدرو تو همه رقابت ها گل زده بود فقط مانده بود الکلاسیکو که خدارو شکر زد مسی سوپر گل زد ژاوی بهترین هافبک جهانه شکی درش نیست اینیستا اعجوبه پویول بینظیر و همه بازی کن های تیممون بارسلونای کبیر مثل همیشه بینظیر گواردیولا با تعویض های زیبایش و فکر بزرگش خودش یک پا بازیکن است لاپورتا خیلی عالی بود دیدید چقدر خوشحال بود و پرز خاک بر سر اشغال دوباره داشت سوت میزد اصلا روش رو کرده بود اونر واقعا تبریییییییییییک دوباره نمیدونید چقدر خوشحالم و یک نکته دیگر که اشکم رو در اورد بچه ها باور کنید روی دو گل گریه کردم اون هم صحنه بعد از گل مسی و پدرو بود که لباس مقدس بارسلونای کبیر را با قدرت نشان میدادند و میگفتند این است قدرت تیممون بارسلونای کبیر ما قهرمانیم ما به عشق لباسمان بازی میکنییییییییییییییییییییم مرسی پدرو عاشقتم دوست دارم هررررررررر کدام از بازیکن های تیممون بارسلونای کبیر بعد از گل این کار را بکنند لباس بارسلونا عشقققققققققققققققققققققققققققق بارسلونای کبیر بینظیر است خدارو شکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
به امید خداوند بزرگ تیممون بارسلونای کبیر این فصل هم همانند فصل پیش قهرمان تمامی جامهاست
زنده باد بارسلونا زنده باد گواردیولا زنده باد کاتالونیا


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱۴:۵۷)
 
love&messi
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
مسی برنابئو رو به اتیش می کشه


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱۳:۴۸)
 
lemof
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که باز هم تيم عزيزمون ما رو سربلند کرد
زنده بادبارسلوناي کبير


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱۲:۴۵)
 
فرزانه
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
منم این برد رو به تمام بچه ها تبریک میگم واقعا همه دیشب خوب بازی کردن ترکیب اولیه پپ خیلی منو نگران کرد ولی وقتی بازی شروع شد دیدم واقعا که پپ حرف نداره عملا رئال هیچ کاری نکرد و دیشب همه شاهد بودن که مسی خیلی بهتر از رونالدو چاپی بهترین در دنیاست نمیدونم امیدوارم امسال بهترین بازیکن چاپی باشه بازم به همتون تبریک میگم ما که تاصبح بیدار بودیم :201: :201:


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱۱:۰۵)
 
call_of_catalan
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
امشب روح همه کاتالان هایی که در راه آزادی ایالتشون کشته شدند شاد هستش و به این سربازان با غیرت افتخار می کنن.


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱۰:۴۹)
 
Astara
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
برد شيرينو به همتون تبريك مسكم


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱۰:۲۹)
 
OnlyRivaldo99
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
ای ول به همه یک یک بازیکنان مربیان تماشاگران هواداران و اونایی که به خاطر بارسا زندگی میکنند
همه و همه خوب بودن
والدز عال بود حقشه که تو تیم ملی فیکس باشه
پیکههههههههههههههه اون استارتش با زرافه چقدر عالی بود
کاپیتان پویول معرکه بود
میلیتو و بوسکتس عالی بود
الوز کیتا مکسول خوب بازی کردن
ژنرال قلب تیم با اینکه سه نفری گرفته بودنش 5 پاس تک به تک داد فوق العاده بود ایول به ژنرال عالللللللللیییییییی بود
پهلوان مسی وای کی میتونه جلوشو بگیره وقتی تو بارسا بازی میکنه هیچ کس حیف که هتریک نکرد شاید مراعات قلب پرز رو میکرد
پدرو خارق العاده بود عجب گلی زد تو چند صحنه زرافه رو کلافه کرده بود
پپ هم که مشخصه با اون تعویضاش کار خوکها رو تمام کرده بود وای چه ترکیب قشنگی واقعا جدید بود مربی خوکها کف کرده بود نیمه اول یه ترکیب نیمه دوم یه ترکیب دیگه
مارکز هم تو اون چند دقیقه خوب بازی کرد
اینی جون هم خیلی خوب بازی کرد با اینکه تازه از مصدومیت رهایی یافته بود
من نمیدونم این خیابانی احمق چطور جرات کرد در مورد اینی جون اون طور حرف بزنه
شبکه سه هم که سنگ تموم گذاشت و خاک برسی خودشو یه بار دیگه به نشون داد با گزارشگری خیابانی احمق و کاشناسی اون صدر هیچی نفهم همونایی که هواداران بارسا ازشون متنفرن
در آخر از همه کسانی رو که این مطلبو خودن تشکر میکنم آخه این مطالب با اشک شوق نوشته شده


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۹:۰۲)
 
Pink.Girl
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
تبریک به همه.......


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۷:۱۲)
 
barcelona2009
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
وای خدا دیی چیکار کرد پپ!!!! بخدا این برد فقط مال پپ جونه...با اون ترکیب و تعویض های رویایی و شجاعتش بهترین مربی دنیاس..چیزی که آرسن ونگر به خوبی بیانش کرد..به شما تبریک میگم مدیر جون


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۳:۵۳)
 
aiira
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
اگه كسي پيا منو ميخ.نه بره تو سايت فوتبال 3 اونجا تو قسمت تماس با ما ميتونين به خياباني ايميل بزنين. من هرچي تونستم .....و.....شو كشيدم جلو چشمش. شمام برين براش پيغام بديمن شايد روش كم شد و ديگه نيومد.


آشغال نميفهميد چي ميگه اين صدر و مجري اسمش يادم رفت و اون صالح آشغال چرت و پرت گفتن من صدا رو كامل قطع كردم نشستم موزيك گوش دادم.


شمام وقتي خياباني گزارش ميده صدا رو قطع كنيد تا نياد رو اعصابتون.

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1



:201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201:


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۳:۰۶)
 
Kiavash13
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
من نميدونم چه اصراريه كه اين بازيو مهم جلوه بديم؟
ما كمتر تيمي رو 5 بار پشت سر هم برديم.


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۳:۰۰)
 
PMIEM
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بچه ها اگر کسی میتونه لینک گل های بازی رو بزاره تا دانلود کنیم مرسی بازم تبریک


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۵۸)
 
kk-bojan-9
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خدایا شکرت.واقعا با تمام اجزا و تک تک سلول های بدنم به خودم به خاطر بارسایی بودنم افتخار می کنم.چه قدر تحقیر این بی صفتا تو خوکدونیشون شیرینه در مورد مسی هیچ چی نمیتونم بگم چون واقعا غیر قابل وصفه.پدرو هم واقعا فوق العاده بود و باید اعتراف کنم که امشب ترکوند.والدس و الوزم همین طور وای! اصلا همه شون عالی بودن.ای کاش بویان منم تو این جنگ یه نقشی داشت و گل میزد.اون وقت دیگه باید منو به دلیل سکته از خوشی بیش از حد یه راست می بردن قبرستون
دلم میخواد زودتر صبح شه برم مدرسه.تقریبا نصف کلاسمون خوک صفتن.فردا قیافه هاشون دیدنیه.البته به قول خیابانی ما باید به اونا تبریک بگیم که این همه گل نخوردن.
forca barca
forca messi
forca pep



یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۵۵)
 
Satyr_Catalan
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
تبرییییییییییییییییک
من که به ارگاسم رسیدم...شما رو نمیدونم...
بیغیرتا فقط کاسیاس ناراحت بود...


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۵۴)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
مبارکه همه باشه .امشب قدرت تفکر پپ و قدرت بارسا رو همه دیدن .دیگه خوکها حرفی برای گفتن ندارن.این خیابانیه بی ش.... هم که خوکیه حالمو بهم زد


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۵۴)
 
msp6684
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
واي واي اگه زلات بود ديگه چي مي شد بازم خدارو شكر كه نبود اگه بود هنوز داشت گل مي خورد رئال


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۴۸)
 
kami85
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بچه همه بريد سايت گل دهن اين رئاليها را آسفالت كنيد...
خيلي روشون زياده.....
زنده باد بارسا.......


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۴۸)
 
ironsepehr
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بردیممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۴۸)
 
msp6684
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بابا بهشون رحم كردن اگه نه 6تايي كه چه عرض كنم 9 تايي مي شدن


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۴۶)
 
fm_mazy
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
راستي يادم رفت به رئالي ها تبريك بگم
خيلي خوب بازي كردن اگه بد بازي ميكردن باز 6 تايي ميشدن


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۴۳)
 
darya10
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
نقل قول
اخه ادم كم بود اين گنده بك گزارش كرد

همونو بگو مگه كم بود از اول بازي داشتم سكته مي كردم


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۴۲)
 
Kiavash13
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
ولي به نظر من پيكه و والدس بهترين روز ممكن رو داشتند


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۴۲)
 
sadrasdr
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
چی باید گفت؟؟؟
از نبوغ گواردیولا بگم یا از تعصب پویول؟
از غیرت میلیتو بگم یا دفاع 1 جهان پیکه؟
از نفوذهای ماکسول بگم یا از سرعت دنی آلوز؟
از تسلط بوسکتس بگم یا از یه پا دو پا های عالی اینیستا؟
از جوونی پدرو بگم یا از توپ نگه داشتن های کیتا؟
از سلطان پاس جهان ژاوی بگم یا بهترین تک به تک گیر جهان والدز؟
می دونم از کی بگم..... از مسی می گم که با او زندگی آبی و اناری است..... یه مسی برای بردن تمام جام ها کافیه....
رئال..... تو لیاقت حضور در لیگی رو نداری که توش بارسلون هست......


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۴۱)
 
msp6684
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
زرافه رو ديدين فكر كرد اين جام خونه باباشه افسار پاره كرده بود دم دني گرم رونالدو تكون نخورد نيمه دوم


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۴۰)
 
nima_barca
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
اول از همه

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرت


دوستان گلم
اولین قهرمانی این فصل رو تو سانتیاگو به همتون تبریک میگم
منتظر دومین قهرمانی باشید .


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۹)
 
Kiavash13
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
تبريك به همه به خاطر اين پيروزي غرور آفرين
.ولي نميدونم چرا مسي اون توپ رو گل نكرد
1
1
1
1
1
1
1111
1
1
11
1
1
1
1
1
1
1
1
1
111111


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۹)
 
بلوگرانا
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
باز هم يك بازى بزرگ ديگر و باز هم پپ بزرگ..


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۸)
 
darya10
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خدايا شكرت اين رئالي ها رو برديم
اونقدر دلم خنك شد به اين جاوداني و خياباني درس ادب داديم كاملا تابلو بودند
رنگ رخساره خبر مي دهد از سر درون
بازم تبريك مي گم افرين به بچه ها
اين رونالدو رو خوب ادب كرديم :201: :201:


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۸)
 
fm_mazy
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
1111111111111111111111
فقط بارسا
رئال دود شد رونالدو هم دود شد
مسي هم كه بهتره بگيم طلايي به آقاي گلي باز نزديكتر شد


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۷)
 
barca673
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!

2 doubles


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۷)
 
mostafa169
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
گاگو با یه بازی وحشیانه باید دو بار اخراج می شد اما یه زرد هم نگرفت
مثل منگولا وایساده بود حرکات مسی رو تماشا می کرد تا رد می شد می زد
ژابی آلونسو باید قرمز می گرفت
پدرو واقعا استثنایی بازی کرد خیلی خوب خونسرد و آروم
گل اش هم واقعا حرفه ای بود بویان اگه صد بار اون توپ رو بهش می دادیم نمی تونست بزنه
خیلی خوشحالم آنری و بویان رو بازی نداد
کاش مسی تو اون موقعیتی که استپ کرد عجله نمی کرد
در نهایت مرسی پدرو


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۷)
 
kami85
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خوكا تو خوكدوني قربوني شدند براي رفع قضا بلا از مسي...
كريستين زرافه حسابي كنف شد...
دم پپ گرم
تركيب را ديدم دلم بهم گواهي داد پيروزيم....

حالا ببينيم بازم اين خوكا زرزر ميكنند يا خفه ميشند


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۶)
 
luis enrique 21
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
آفرین گواردیولای کبیر با این شهامت و قدرت بازیخونی ..... ژاوی ستاره بی همتای فوتبال ... ممنون گواردیولا بخاطر همه بزرگی هات .... هیچ منتقدی وجود نداره که بخواد از حضور پدرو توزمین با هر کار دیگه تو انتقاد کنه .... دوست دارم گواردیولا بخاطر همه چی ممنون ............


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۶)
 
Behzad
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
ایول گواردیولا.
همون تیپ گواردیولا خودش 3 -0 بود



یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۵)
 
msp6684
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
اخه ادم كم بود اين گنده بك گزارش كرد

رونالدو رو ديدين داشت از دق مي مرد


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۴)
 
fm_mazy
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
اولا خدايا 1000 بار شكرت
دوما به همتون تبريك ميگم و واقعا خوشحالم كه طرفداره بارسا هستم نه رئال
از رئالي ها متنفرم


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۴)
 
soheilmoradnia
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
دوست دارم زر زر های اون زرافه خوک صفت رو بشنوم ببینم اون دهن گشادش رو باز میکنه بازم زر زر کنه
آخه یکی نیست بگه الاغ کی بهت گفتهتو بازیکنی
برگرد به همون باغ وحشی که ازش فرار کردی میمون
فقط به درد سیرک میخوره شاید بتونه اونجا پخی بشه


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۳)
 
Behzad
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
اگه این تیم رویایی بود من با تیم داماش گیلان هم میبرمش


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۲)
 
msp6684
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
نفسم بند اومد اينا تركيدن بازم


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۱)
 
engsaeed
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
به همه اين برد پيروزمندانه رو تبريك ميگم.
جاوداني جون حالا نميخواد گريه كني اشكاتو پاك كن كوچولو
:201: :201: :201: :201:


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۱)
 
PMIEM
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خدابا ممنونم
دیدید گفتم امشب دنیا قدرتمون رو میبینه

زنده باد بارسا زنده با ایالت کاتالونیا

بارسا دوستت دارم 


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۱)
 
fcbarca2010
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بارسا 2-0 خوکها: مسی با پای راست و پدرو با پای چپ

هیچی برای گفتن ندارم.
:201::201::201::201::201::201::201::201::201::201::

واقعا خوشحالم. اینقدر خوشحالم که مطمئنم تا صبح خوابم نمیبره.

مسی به قولش عمل کرد و گل زد. واقعا قشنگ زد
گل پدرو یه گل فوق العاده بود. واقعا زیبا و دیدنی بود.

والدس هم که ...
چه توپهایی گرفت این والدس

فوق العاده بود.
با اقتدار صدر جدول رو پس گرفتیم.

پس قهرمانی لالیگا رو از همین الان به همتون تبریک میگم.

زنده باد سربازان باغیرت ارتش کاتالونیای کبیر









یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۰)
 
hamid_maxpayne
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
1
1
1
1
1
1


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۰)
 
ironsepehr
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
1
1
1
1
1
1
1
11111111111111111111111111111111111
11
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
VIVA BARCELONA


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۰)
 
messi--xavi
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بچه ها فقط خدا رو شکر کنی.
یه نماز برای سپاسگذاری از خدا هم بخونید.

زنده باد تیم عزیزمون بارسا


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۰)
 
niloo_messi
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
چه جوری بگم عاشقتونم

1
1
1
1
1
1
1
1....


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۰)
 
bipolar_1989m
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

نبودی رئال رو به همه تبریک میگم امشب به ۲ دلیل بهتر از اون شعبی‌ بود که ۶ تا بهشون زادیم ۱. اینه خیلی‌ ادعاشون میشد و با ۴ تا برده سفارشی و گاو بندی شده اومدن بالا فکر کردن پوخین ۲. اینکه این رونالدو خیلی‌ ادعاش میشد که مسی با گلی که زد دهان خودش و هوادار هاش رو بست


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۳۰)
 
behnam_barca
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
اینم خوکها حریف میطلبیم..........


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۲۹)
 
Behzad
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
5 دقیقه دیگه وقت می دادن خیابانی لخت می کرد میرفت تو زمین مردتیکه خیکی


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۲۹)
 
mostafa169
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بجه ها نمی دونم چی بگم از ذوق
فقط بی قرارم گزارش بیاد رو سایت ترجمه کنم


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۲۹)
 
soheilmoradnia
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خدایا نمیدونم چطور شکرت کنم
همیشه حق بر باطل پیروزه
زنده باد به ریسک پذیری پپ
زنده باد ارتش غیور کاتالان


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۲۸)
 
leomessi.barca71
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بارسا باز ثابت کرد که تو دنیا تکه
1
1
1
1
1


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۲۸)
 
Mohamad.Barani
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
تحقير شدن
1
1
1

سحر كو؟


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۲۸)
 
ironsepehr
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خوکا دارن گریه میکنن
مااااااا بردیممممممم
مرسی بچه هاااااااااااااااااااااااااااا
حوراااااااا


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۲۷)
 
Niceman
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
1
1
1
1
1
1


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۲۶)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
نقل قول
کسی که قبول دارن رئال دود شد همه عدد 1 تایپ کنن

1
1
1
1
1
1....................


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۲۵)
 
m.i.x
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
ایول مسی این بازیکن هنوز از جنس مس است اگه از طلا می بو د چی می کرد حیف که نتونستم بازی را ببینم فقط وقت اضافه را دیدم


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۲۵)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خوکا بازم تحقیر شدن یوهووووووووووووووووووووووووووو :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201:


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۲۴)
 
ironsepehr
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بازم ما بردیمممممممممممممممممممممممممممم


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۲۴)
 
Behzad
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
کسی که قبول دارن رئال دود شد همه عدد 1 تایپ کنن


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۲۳)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خدایا مچکرم.نوکرتم.مخلصتم اوس کریم.دوست داریم اوس کریم.


خدایا مچچچچچچچچچچچچچچچکککککککککککککککککرمم
کجان اونخوکای کثیف که میخواستن تو خونه خودشون تاج گذاری کنن.هاااااااااااااااااااااااااااااااا


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۲۱)
 
fm_mazy
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
اهههههههههههههههههههههههه
اگه خياباني رو بدن به من جرش ميدم
چقدر مزخرف ميگه
فقط به نفع رئال داره ميگه


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۰۳)
 
fm_mazy
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
چرا اين توپها گل نميشن
بارسا تا حالا حقش 5 تا بود
ولي خدايي والدز امشب شاهكار بود تا اينجا
دمه گوارديولا گرم بازم به فكر حمله هستش


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۰۱)
 
fm_mazy
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
مرسي والدز
خدايي از كاسياس سره
نميدونم چرا كاسياس دروازهبان اول اسپانيا هستش


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۵۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
مادرید مظهر نفرت.


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۵۶)
 
Mohamad.Barani
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
نقل قول
خياباني چقدر عجيب به نفع رئال گزازش ميكنه

ارزش بحث كردنرو نداره
رئالي جماعت ذاتش كثيفه


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۵۲)
 
fm_mazy
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خدارو شگر اينيستا هم اومد
الان بايد بازي رو نگه داريم
همه چيز غير داور و خياباني الان به نفع ماست


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۵۱)
 
fm_mazy
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خياباني چقدر عجيب به نفع رئال گزازش ميكنه


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۴۹)
 
Astara
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
كل كل كل


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۴۹)
 
fm_mazy
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
اول مسي
حالا پدرو
خدايا شكرت


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۴۵)
 
Behzad
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
2 تا شد


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۴۵)
 
Mohamad.Barani
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
گل


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۴۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگللللللللللللللل.
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۴۴)
 
Mohamad.Barani
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
به كوري هر چه رئالي

خوش تيپ ترين مربي دنيا


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۳۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خداییش ماکه سرتریم ولی اگه این داور بذاره!



یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۳۸)
 
messi724
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بغض رونالدو رو دیدین بعد از گل مسی جون ؟دلم میخواست گریه کنه که خوشحالیم 1000 برابر بیشتر بشه . چرا خیابانی گزارش میکنه ؟خوب عادلو میاوردن .بابا این یارو قاطی داره همش داره چرت میگه .حرفاش خیلی بی معنیه. اعصابمو به هم ریخته. به کوری چشم اقای صدر : ببین هنر نمایی مسی عزیزو تا بفهمی کیو باید با کی مقایسه کرد


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۳۳)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
لعنت بر این داورای کثیف.یه پنالتی واضح نگرفت رو مسی.

خوشحالی بمونه برا بعد.
باید یایا رو بیاره بازی.بوسکتس خوب بوده اما بارسا باید قدرت دفاعیشو بیشتر کنه.ایبرا هم 20دقیقه اخر خوبه بیاد یا اینیستا.


خدا مچکرم.


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۳۲)
 
fm_mazy
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خدايي دمه گوارديولا گرم
چه جراتي داره كه يه همچين تركيبي گذاشته تو زمين


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۳۱)
 
bipolar_1989m
پاسخ به: we are gonna humiliate dirty pigs of madrid
بچه‌ها صرف نظر از گل کاملا سالم مسی دقت کردین تلوزیون کثیف مادریدی ۲۰۰ بر اون صحنه رو از زوایای مختلف نشون داد تا ۱ جورایی ثابت کنه که مسی هند کرد که بازم نتونستن چون سالم تر از این دیگه نمیتونست مسی گل بزنه خوب مادریدی‌ها از الان بهونه دستشون افتاده امیدوارم ۳ تا دیگه بزنیم که برا همیشه خفه شن و نشون بدیم که تا الان داشتن با گاو بندی میبردن


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۳۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خوشم میاد روی این رونالدو کم میشه.



یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۲۹)
 
mm.barca
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
دوووووووووووووووووووووووووست دارم ژاوی
دوووووووووووووووووووووووووست دارم مسی جونم
فقط بارسا



یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۲۹)
 
Loyal.Boy
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
آقای صد برابر بهتر از مسی تا حالا هیچ غلطی نتونسته بکنه !

مسی عاشقتم


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۲۷)
 
Mohamad.Barani
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بازم مي گم
viva messi


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۲۷)
 
fm_mazy
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
مسي دوستت دارم
خدايا شكرت فعلا دعاي منو مستجاب كردي


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۲۶)
 
niloo_messi
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
ایول همیشه میگم عاشقتم مسی



اخه چرا خیابانی اه


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۲۶)
 
Niceman
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
عجب بازیه ؛ قلبم تو دهنم
کاش بارسا یکی دیگه بزنه راحت بشینیم بازیو ببینیم

مسی مثل همیشه عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۲۵)
 
engsaeed
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
قيافه اين يارو (جاوداني) ديدن داره. بتركي از حسودي.
همه ي كسايي كه پيروزي بارسا رو نمي تونن ببينن از حسادت كور شن. انشاا...


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۲۵)
 
barca673
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!



یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بازم یه شاهکار دیگه از سلاطین فوتبال جهان، ژاوی و مسی

داور خود فروخته با سوت های یک طرفه ش خیلی سعی کرد برای مادرید کثیف فرصت ایجاد کنه. کارت های بی دلیل به بازیکنای بارسا، که مجبورشون کنه دست به عصا بازی کنن، و خطاهای آشکار خوک های مادرید که گرفته نشد، و آلونسویی که باید اخراج می شد و نشد. شک نکنید اگر ژاوی بود در اون صحنه، صد درصد اخراج شده بود!

در مورد ترکیب هم ترجیح میدم چیزی نگم. آلوز به وضوح اونجا جواب نمیده. پدرو در 6-7 بازی اخیر ضعیف ترین بازیکن بارسا بوده و به خصوص این بازی که استرس تو تمام وجودش مشخصه، اما بازم 90 دقیقه بازی می کنه!

کلا پپ تازگی خوشش اومده با ترکیبای عجیب غریب همه رو شوکه کنه. حضور آنری، زلاتان و توره می تونه پایداری بازی بارسا رو بالاتر ببره و جلوی ایجاد موقعیت های باد آورده رو از حریف پوشالی بگیره!


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۲۲)
 
messi724
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
چی بگم خدا .مسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جون دوست داریم .
خیلی هیجان زده شدن بچه ها ..اول بازی که همه تو زمین توپ تو اوت میزدن . بچه ها دعا کنید ما باید ببریم . فقط دعا کنید.


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۲۲)
 
saeed71
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بازم ژژژژژژاااااااااااااوووووووووووووووووووی عزیزم
چه پاسی داد.


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۲۲)
 
ironsepehr
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
bazam terekundim
delan 1nime 1 gom
ma mibarrrrriiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۲۱)
 
messi--xavi
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بهترین تعویض:
اینیستا به جای کیتا

توره به جای بوسکتس

بویان به جای پدرو(تو آخرهای بازی)

بچه ها دعا کنید.


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۲۱)
 
Astara
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
مسييييييييييييييييييييييييييي


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۱۰)
 
aiira
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بازم گل از مسيييييييييييييييييييييييييي


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۱:۰۶)
 
aiira
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بد بخت شديم. چرا اين آشغال ميخواد گزارش بده. انشاالله سق سياهش دامن بارسا رو نگيره.


هزار بار براش ايميل زدم گفتم آدم بيخود بازي بارسا رو گزارش نكن. بلد نيستي گزارش كني. ولي نميفهمه خر هستش ديگه.


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۰:۲۰)
 
engsaeed
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بدبخت شديم. گزارشگر خيابانيه


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۰:۱۷)
 
Sv_leo_barca
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
Madrid - FCB: LINE UPS / ALINEACIÓ / ALINEACIÓN: Valdés, Puyol, Piqué, Milito, Maxwell, Keita, Sergio, Xavi, Alves, Messi and Pedro

یعنی دنی آلوس مهاجمه ؟ اگه این جوری بشه 6تا تکرار میشه !!!!!!!!!!!


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۰:۱۰)
 
barca673
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
alvez tu hamle?????????????


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۰:۱۰)
 
barca673
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
in che tarkibie???????


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۰:۰۸)
 
fcbarcelona11
we are gonna humiliate dirty pigs of madrid
اين كه گفتي بعني چه؟


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۰:۰۷)
 
SMS_E13
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خدایا به امید تو

امیدوارم با اختلاف زیاد بازی رو ببریم

استرس دارم


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۹ (۰:۰۵)
 
call_of_catalan
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خدایا امشب ما همه به درگاه تو پناه میاریم ما رو ناامید نکن که ما پناهنده ای به جز تو نداریم.

به یاد همه ی کاتالان هایی که در راه آزادی کشته شدند.


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۵۸)
 
engsaeed
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!



شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۵۸)
 
barca673
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
we are gonna humiliate dirty pigs of madrid


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۵۸)
 
amirpuyol
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
به امید برد پرگل و پس گرفتن صدر جدول


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۵۸)
 
prince_leo88
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
ما که این جوری دلهره داریم

ببین بازیکنا چطورن

فقط اعتماد به نفس و کمک خدا

دعا یادتون نره


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۵۷)
 
بلوگرانا
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
به قول كرايف عزيز؛ خدا با بارساست..

بچه ها فقط دعا..

از خدا بخوايد تيممون بتونه بازى هميشگى خودش رو به اجرا بزاره، كه اگه اينطور باشه پيروزيمون حتميه..


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۵۶)
 
madi_messi_barca
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بارسا و رئال !!!!!!!
مسی و رونالدو!!!!!!!!
اصلا قابل مقایسه نیستند
ولی بازم بچه ها دعا کنید




شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۵۵)
 
zlatan_a167
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
این عکس رو عوض کنید خدایی
این چه عکسیه حالم از این رونالدو به هم میخوره...


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۵۲)
 
fcbarcelona11
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
امروز بارسا جاي سر خاردن نداره بايد همه ي بازيكنان بارسا بدون اشتباه باشند امروز تيم به جز زلاتان همه را دارند وواقعا اين باعث خوشحاليه بارسا امروز بايد دروازه ي كاسياس را 6 بار واز كنه ولي دربازش واز نشه و هيچ گلي از اين خوك ها نخره امروز بازيكنان تاثير گذار والدس و مسي اند امروز مسي بايد خودش را نشون بده جلوي رغيب عقب افتادهي گردن درازش بايد بك لايي بهش بزنه تا بفهمم مسي چي هست اميدوارم مثل بازي با ارسنال پر گل ببريم ولي قطعا خوك ها قوي اند بايد مسي امروز 3 تا بزنه تا بفهمم با كي ترفند امشب بايد ببينيم چي كار ميكنند رئال را اميدوارم گل اول را بارسا بزنه با انقدر بازيكن تو اين زمين واقعا ديدن داره زلاتن هم برسه بد نيست ولي خيلي احتمالش كمه تو تركيب اصلي باشه به نظر من همچين روزايي اتوئو مي خواد كه ندارم ولي زلاتان هم خوبه ببينيم گردن درازشون امروز چي كار ميكنه فكر ميكنم جر دو تا روپايي چيز ديگه اي بلد نيست به اميد پيروزي پر گل بچه ها همه دعتكنيم تا بارسا تو اين بازي پيروز شه وقهرمكان شه .شاعر هميشگي خودم را ميدم از قديم ميگن سروز هزچي رئلي بارساي ابي واناري


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
پپ امشب باید عیار واقعی خودش رو نشون بده!

امیدوارم بویان در بازی باشه و گل بزنه


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۴۷)
 
niloo_messi
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
بچه ها دعا دعا............

تورو خدا اسم این بچه سوسول پیش اسم مسی جونم نیارید .......


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۴۶)
 
PMIEM
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
خدایا کمکمون کن

امشب قدرتمون رو به همه دنیا نشون میدم دعا یادتون نره بچه ها

viva barca
viva barca


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۴۵)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: روز مسابقه در برنابئو فرا رسید!
وای خدا از دلهره دارم میمیرم.
خدا کنه بعد بازی از خوشحالی سکته کنم

اندازه همه عمرم دعا کردم امروز


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!