به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شوک به اردوی کاتالان‌ها: توافق محرمانه 180 میلیون یورویی مسی و پرز!اخبار بارسا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۵:۲۹) (۳,۹۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت اسپورت
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


سایت اسپورت، یکی از معتبرترین سایت‌های منتسب به باشگاه بارسلونا، چند ساعت قبل، خبری را بر روی صفحه اصلی سایت خود قرار داد، که شاید خوانندگانش را برای چند دقیقه مات و مبهوت کرد!

امیلیو پرز دِ روزاس، خبرنگار ارشد این خبرگزاری، ادعا می‌کند به مدارکی دست یافته است، که نشان از توافقات پنهانی لیونل مسی، ستاره بارسا، و فلورنتینو پرز، مدیر عامل رئال مادرید دارد. او که اعلام کرده تا چند ساعت دیگر، مدارک و شواهد کتبی این ادعای خود را در معرض دید عموم قرار خواهد داد، با اعلام اینکه به خوبی می‌داند که چنین ادعایی در صورت عدم تایید، چه عواقب سنگینی را می‌تواند متوجه او کند، عنوان کرد که در طی یک ماه گذشته، وقت خود را صرف تحقیق و بررسی در مورد این شایعه نموده، و با منابع بسیاری که قادر به نام بردن از آنها نیست، همکاری کرده است.


او مطلب را اینطور آغاز کرد: «اولین بار، صبح 3 مارس بود که جرالدو (گونزالس پورته) به دفتر کارم آمد، و گفت که خبر وحشتناکی را بدست آورده است. هیچ کدام از ما، تا ساعت‌ها حتی نمی‌تونستیم فکر کنیم. اما این وظیفه ما بود که در مورد چنین شایعه‌ای تحقیق کنیم، و همه ما از صمیم قلب امیدوار بودیم که این هم یکی از آن شایعات بی‌اساس روزنامه‌های مادریدی باشد که برای تضعیف روحیه تیم منتشر می‌شوند.»

بنا بر آنچه امیلیو پرز آنها را حقایق مستدل و مستند می‌نامد، او و همکارانش پرده از ماجرای مذاکرات پنهانی که در چند ماه اخیر، بین مدیر برنامه‌های لیونل مسی و شخص فلورنتینو پرز در جریان بوده، برداشته‌اند.

«در ابتدا شخصا با لیونل (مسی) تماس گرفتم. ما رابطه نسبتا دوستانه‌ای با هم داریم، و گاها پیش می‌آید که برای اطمینان از صحت یک خبر، با او تماس بگیرم. او به شدت کل ماجرا را تکذیب کرد، اما من در کلامش، آن صلابت و استواری همیشگی را که هر وقت در مورد رفتنش از بارسا از او سوال می‌شد، در پاسخش احساس می‌کردیم، ندیدم. این شک ما را برانگیخت.»

امیلیو پرز از پاسخ دادن به این سوال، که آنها از چه مسیرهایی به سراغ پی بردن به واقعیت این ماجرا رفته‌اند، خودداری می‌کند، اما در اسپانیا غالب فوتبالدوستان بر این باورند که یک شبکه مافیایی وجود دارد، که می‌توان با صرف هزینه، از طریق آنها به اخبار محرمانه باشگاه‌های بزرگ دست یافت.

«از اینکه مجبور هستیم بپذیریم که این شایعه واقعیت دارد، همه ما بینهایت احساس نارضایتی و درماندگی می‌کنیم. در طول این مدت همگی قلبا امیدوار بودیم که دچار اشتباه شده باشیم. اما شواهد و مدارکی بدست ما رسیده، که هر امیدی را از بین می‌برد.»

بنا به ادعای امیلیو پرز، توافق محرمانه‌ای بین مدیر برنامه‌های لیونل مسی و فلورنتینو پرز بدست آمده، که به موجب آن، مبلغ 180 میلیون یورو در ازای یک قرارداد دو ساله بین لیونل مسی و رئال مادرید، به این بازیکن آرژانتینی تعلق خواهد گرفت، که 10% این مبلغ، متعلق به مدیر برنامه‌های او خواهد بود.

«18 میلیون یورو برای مدیر برنامه‌های یک بازیکن؟ چنین رقمی در تاریخ نقل و انتقالات بی‌سابقه است! به علاوه با در نظر گرفتن این مسئله که لیونل (مسی) چیزی کمتر از یکسال قبل، این وکیل سرشناس انگلیسی را به عنوان مدیر برنامه‌های خود انتخاب کرده است، این مسئله این شک را در ذهن ما بوجود آورد، که ممکن است لیونل (مسی) خودش از این ماجرا بی‌اطلاع باشد!»

صحبت‌های امیلیو پرز، بلافاصله ذهن هواداران بارسا را به چند سال قبل می‌برد. زمانی که فلورنتینو پرز با همین ترفند توانست با جلب رضایت مدیر برنامه‌های لوئیز فیگو، ستاره آن زمان بارسا، این بازیکن را بدون آنکه خودش واقعا در جریان ماجرا باشد، به رئال مادرید ببرد.

«هنوز به طور قطع نمی‌دانیم که اینطور بوده است یا نه، چرا که همه ما کاتالان‌ها، لیونل (مسی) را خیلی وفادارتر از این می‌دانیم که بخواهد به خاطر پول، حتی اگر دو برابر مبلغ خرید کریستیانو رونالدو باشد، به بارسلونا پشت کند.»

در این میان این سوال مطرح می‌شود که آیا لاپورتا در جریان این اتفاقات بوده است؟ امیلیو پرز برای این سوال نیز پاسخی دارد.

«مبلغ فسخ قرارداد لیونل (مسی)، خیلی بالاتر از آن است که رئال مادرید قدرت پرداخت یک جانبه آن را داشته باشد. به علاوه، همه می‌دانیم که لاپورتا سال آخر حضورش در بارسلونا را سپری می‌کند، و هیچ کس نیز از فعالیتهای سیاسی و حزبی او بی‌اطلاع نیست. بدون تردید، صرف هزینه هنگفت، می‌تواند کمک بزرگی برای لاپورتا در راه پیشبرد اهداف حزب سیاسی خود باشد، و شاید در آینده، بتواند شرکت و پیروزی او در انتخابات‌های ایالت کاتالونیا را تضمین نماید.»

اگرچه هیچ کس در سراسر ایالت کاتالونیا، نمی‌خواهد و نمی‌تواند که این خبر را باور کند، اما صحبت‌های امیلیو پرز آن قدر قانع کننده است، که امید به دروغ بودن این خبر را به کمترین حد می‌رساند. بنا به ادعای او، طبق توافق صورت گرفته، که به طور رسمی نیز ثبت شده است، لیونل مسی از ابتدای فصل 2010-2011 لباس تیم پایتخت را بر تن خواهد کرد، و در صورتی که این طرف مذاکره، بخواهد قرارداد را فسخ نماید، ناگزیر به پرداخت نیمی از مبلغ قرارداد، یعنی 90 میلیون یورو، به عنوان غرامت به باشگاه مادریدی خواهد بود.

امیلیو پرز اعلام کرده است که تا صبح فردا، جزئیات بیشتر و مدارک معتبر خود را در مورد صحت و رسمیت این خبر اعلام خواهد کرد، و سایت اسپورت بلافاصله آن را در معرض دید همگان قرار خواهد داد. اگرچه تا این لحظه، هیچ کدام از طرفین در مورد صحت و سقم این خبر اظهارنظری نکرده‌اند، اما در شرایط حساس کنونی بارسا، که در مرحله سرنوشت‌سازی از لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و به خصوص، زمان زیادی تا الکلاسیکوی برگشت در برنابئو باقی نمانده است، این خبر می‌تواند شوکی مهلک به پیکره این تیم باشد!




لبخند بزنید! این خبر دروغ 13 بود!

ارزش: ۵.۰۰ (۱۵ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
yatou
Cartier Roadster
they only sell Swiss replica watches , right, it only seems that way. Photos are from so many different sources including original photos that its not even funny anymore to browse through them. Models that have more photos show some very poor quality watches. Fake Breitling Watches Descriptions are of course pretty incomplete, Watches Tag Heuer they are not mentioning movement origins, Fake Rolex and some fake watches even have the pre owned title , now this is something new even to me. Prices are way to low to ensure a good Swiss movement quality so this pretty much wraps it up for me Tag Heuer Monaco . Theres no good quality here, all the details lead to this conclusion and I dont want to go against the obvious. Take a look at this Rolex Daytona replica watch and at this Breitling Chronomat replica watch to better see whats going on. Overall Take a good look around this website and remember what details to take into account


چهارشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۱:۴۹)
 
yatou
bridesmaid dresses canada
rather like the Porsche Style P 6780 introduced at Basel final year. Turns out that Eterna make Porsche Style watches beach wedding dresses , and that the (watered down somewhat) style could be a much better fit using the Porsche Style brand cheap evening dresses . The actual show scenario debuted via Hublot in front related with it s stay all through Baselworld 20 had been by far most likely probably the most incredible appeal within the Affordable! This nabled each and every consumer to figure out what kind of view may seem around the arm, together with a selection of versions also as dimensions obtainable plus size formal dresses . THE groundbreaking concept inside exhibit displays, the actual WatchTester is accessible to be able to everybody also as allows numerous view versions, a line wedding dresses dimensions also as colors to turn out to be utilized. Showed with regard towards the extremely initial time in front from


یکشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۲ (۳:۵۴)
 
hamed5
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اگه تو خواب ببینند مسی رفته رئال


چهارشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۳۲)
 
rahmat
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
مطمئنم مسي حتي به فكر رفتن از بازسا هم نبوده هيچ وقت ... غير ممكنه


جمعه، ۲۰ فروردین ۱۳۸۹ (۲۲:۲۳)
 
vahidnik
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
امکان نداره بره...


دوشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۴۵)
 
messi--xavi
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اگه یه روزی به مادرید رفت خودم با هواپیمای شخصیم میرم وبا شاتگانی که دو ، سه روز پیش خریدم میکشمش.





دوشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۸۹ (۱۲:۵۹)
 
Pink.Girl
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
به خدا مسی اینجوری نیست




یکشنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۸۹ (۱۴:۴۷)
 
vahid_xavi
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
از زماني كه بارسا رو شناختم خيلي سالا ميگذره تو تمام اين سالا اين بد ترين خبري بود كه شنيدم، اينكه مسي يه روز تو لباس تيم ديگه اي باشه و اين تيم هم رئال باشه،حتي تصور كردنش هم فاجعه ست و قلب آدمو به درد مياره.با خوندن هر سطر اين خبر انگار خرواري از غم و اندوه روي دلم سنگيني ميكرد يه بار ديگه از اين شوخي ها بكني........!!!!!!!


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۱۷)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
مسی اون بازیکنی نیست که به رئال بره وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم.دوستان لطف کنن از سایت های معتبر تر مطلی بردارن.چون این خبرو جز سایت خومون هیچ جایی نمیشه دید.........


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۰۵)
 
mostafa169
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
هر سه نفر تابلو کردن


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۷:۱۴)
 
fm_mazy
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
وقتي اين خبرو خوندم حالم گرفته شد.حتي نظر هم ندادم.ولي خدارو شكر كه شوخي هستش
هرچند بارسا نبايد فقط به مسي بند باشه


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۲۲)
 
keyvanves
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
vaghti in khabar ra shenidam dashtam sekte mikardam valy khodara shokr shokhi bod


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۵:۳۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
مگه اينكه مسي از زندگيش سير شده باشه كه بخواد همچين فكري بكنه.



شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۵:۰۳)
 
hiva_la
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
دیگه ازین دروغها , نگی یا!!!!!!!!!!!!!


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۴:۳۴)
 
call_of_catalan
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
مگه کسی که زندگیش رو به بارسلونا مدیونه و همیشه گفته که فوتبال رو به خاطر خودش دوست داره نه به خاطر پول به همین راحتی ها از بارسا جدا میشه.


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۳:۵۷)
 
M_Nevada
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
بارسا همیشه بارساست . مسی دوست داشتنیست ولی بازیکنان می روند و می آیند ولی این بارسات می ماند .


به امید برد در بازی امشب . خیالمانمان از هفته آینده راحته .
عشق است بارسا .


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۳:۳۲)
 
OnlyRivaldo99
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
راستی یه چیز دیگه یکایک بازیکنان بارسا فقط توی بارس میتونند بازی کنند یعن توی تیمهای دیگه حتی 50% بازیشونو نمیتونن بکاربگیرن مخصوصا ستاره ها


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۲:۵۹)
 
mamad_ft
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
باز هم این واقعه دردناک را به سحر تسلیت میگم
انسان با آرزو زنده است به آرزوی قهرمانی لیگ و اروپا در برنابئو


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۲:۴۱)
 
s.messi
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
مسي هيچ وقت از بارسا نميره


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۲:۲۲)
 
OnlyRivaldo99
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
وای قلبم ریخت یه لحظه ایست کرد این خبرو به عنوان بزرگترین دروغ قرن باید ثبت کنند مگه میشه عشق به خوکها بپیونده
پارسال هم جنگ روانی راه انداختن 6 تا خوردن امسال به امید خدا 10 تا میخورن


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۲:۱۵)
 
MES.QUE.UN.CLUB
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
بي مزه ها.......


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۲:۰۴)
 
simfcb
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
پایه باشید بخاطر ضایع شدن خوکها و باخت بسکتبال رئال مقابل بارسا یه پارتی راه بندازیم.




شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۱:۴۷)
 
Ramin_FCB
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اه
این چه شوخیه ای که میکنید .خب نمیگید یکی مثه من حساسه افسردگی میگیره . یه دفعه دیدی خودم رو کشتم بعد شما میخواین چه کار کنید ؟؟؟ بی من


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۱:۳۳)
 
lp1157
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
وای خدای من داشتم سکته میکردم خانومم گفت بیا به هوادارای مادریدی بپیوند ....
گفتم بارسا بدون مسی هم بارسای کبیره
ولی میدونستم که این خبر شایعه است
زنده باد بارسا به امید برد امشب


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۰:۰۶)
 
tixcy
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اخه شما نميگين من قلبم ضعيفه سكته ميزنم ميوفتم رو دستتون مجبور ميشين حلوا پخش كنين واسم؟!؟
از اين به بعد خواستين از اين شوخيا كنين روحيه بچه ها عوض بشه قبلش بهم با پيام شخصي خبر بدين


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۹:۴۶)
 
lizard84
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
شوخی با مزه ای بود ولی زیاد هم با مزه نبود . دفعه بعدی جنازه یه هوادار بارسا میمونه رو دستتون ها


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۸:۵۱)
 
saeed_chiko
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...

خیلی شوخی با نمکی بود!!!


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۸:۱۸)
 
lemof
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
سرويسم کردي بلا داشتم ديوانه مي شدم
مسي جونمو اين حرفها
آخيش


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۷:۲۸)
 
messi_ronaldinho
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
به نظر من هم دروغه


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۲:۴۳)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
داشتم دق میکردم !!!!!


شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ (۰:۳۱)
 
Kingslayer
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
نقل قول
سحر خانوم خیلی مهارت داری ها یه کلاس خصوصی بزن هک کردن رو بهمون یاد بده اگه بلاک شدیم بتونیم نظر بدیم


نه عزیزم؛ من یه مدت باز کردم شناسه اش رو؛ نظراش رو بده. بعد هم بستمش که خب توی همون مدت، دست گل به آب داد.

در واقع کسی رو که خدا ضایع کرده، ما چرا ضایع کنیم.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۳:۲۱)
 
t3class
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
آقا جون مادرت با ما این شوخی ها رو نکن ! من قلبم ضعیفه سکته می کنم میفبم رو دستت ها ! اون وقت بارسا بهترین هوادارشو از دست میده



جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۲:۲۸)
 
barcelona2009
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
این خنده دار ترین خبری بود که تا حالا شنیدم....حالا گیریمهمچین پیشنهادی تو کار بوده؟! خوب که چی؟؟؟؟/ پیشنهاد خیلی فرق داره با رفتن مسی...


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۲:۲۱)
 
mahsan77
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...

این لبخند منه

تلافی میکنیم! :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:

سحر خانوم خیلی مهارت داری ها یه کلاس خصوصی بزن هک کردن رو بهمون یاد بده اگه بلاک شدیم بتونیم نظر بدیم

به آینه هم یه نگاه بنداز این جوری شدی:


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۲:۱۸)
 
mohammad(N
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
نکته ی جالب حرفای سحری اینه که نشون میده رئالیها با وجود داشتن این همه بازیکن اوا خواهر چقدر آرزوی داشتن لیونل مسی کبیر را دارند و او را میپرستند در حالی که بارسا حاضر نیست 50 تا تک تومنی برای بهترین بازیکنشون بده. مسی عاشق بارساست. اینو بفهمید نفهم های گهکشانی


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۲:۰۶)
 
*mojgan
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
یه چیزی!!!!!!!!!!!
با اینکه خیلی دوستتون دارم ولی اگه الان پیشم بودین.میزدمتووووووووووون!

-----------------------------
دلم نمیاد بکشمتون!


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۲:۰۳)
 
lionel_messi_10
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
شانس اورديد دير رسيدم.

آخه ادم عاقل باشه فكر ميكنه نتيجه ميگيره دروغ اندر دروغه!

1. اگه دقت كنيد مسي تا سال 2016 قرار داد بست با بارسا.

2. مدير برنامه هاش پدرشه نه يه انگليسي!

3. سايت اسپورت همچين پستي نداده ضمن اينكه اون عكس تابلو هم فوتوشاپه.

4. متن اصلي پست در صفحه ايندكس با فونت كج نوشته شده كه اين نشانه توجه نكردن به خبره

5. او سايت مسي نيست اگر هم باشه پستش در راطبه با اين موضوع نيست.

و هزاران سوتي ديگه كه نشون ميده اين خبر كاملا دروغه



كسي خواست سايت سعيد و اتك دي داس ميكنم داون بشه (بالا نياد) تا كسه ديگيري اين خبرو نبينه كي موافقه؟


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۵۶)
 
کاتالونیا
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
نقل قول
بعد از مدت ها یه خبر تو سایت بیشتر از100نظر دریافت کرد


قبلا از این هم بیشتر نظر داده بودند بچه های سایت .


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۴۹)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
امروز تیم بسکتبال بارسا هم 2باره رئالو برد.
خدا لاپورتا رو فقط برا حالگیری از این خوکا آفریده.
---------------------------------------------------------

با این خبر محبوبیت مسی پیش هواداران بیشتر شده!


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۴۶)
 
prsam
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
بچه ها نظرتون چيه شوخي نوبت ماست


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۴۲)
 
_BARCELONA_
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
خيليييييييييييي نامرديد.
داشتم ديگه سكته رو ميزدم به قول دوستمون همه جا رو گشتم.
خواهشا ديگه از اين شوخيا نكنيد.
مسي جون عشق مني تو.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۴۰)
 
رویا
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
خوشحالم که تواین سایت این همه طرفدارفدایی مسی هست مسی روح بزرگی داره جدی هم میگفتی کسی باور نمیکرد


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۳۳)
 
Mohamad.Barani
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
راستی
بچه ها تبریک می گم
بعد از مدت ها یه خبر تو سایت بیشتر از100نظر دریافت کرد
به لطف دروغ13


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۲۴)
 
messi--xavi
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اگه گفتید که بیشتر از همه سوخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله. درسته .
باز هم سحر بیچاره.




جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۲۲)
 
mehdi_asheghe_barca
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
من داشتم سکته رو میزدم تمام سایتهارو گشتم.
خواهشن دیگه از این شوخیها نکنید.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۱۶)
 
Kingslayer
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
نقل قول
حالا قیافه یگانه خوک این سایت دیدنیه
بدبخت آرزوهاش برملا شد


این یه موردش خداییش بهترین نکته اش بود که سریع اومد؛ الانم که ...

خدا هیچکیو اینجور ضایع نیافرینه!


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۱۲)
 
H7091M
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
چون واقعیت نداشت آخرین ارسال آقا سعید رو ببین

دوستان منو ببخشید ولی
آقا سحر کجایی


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۰۸)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
حالا قیافه یگانه خوک این سایت دیدنیه

بدبخت آرزوهاش برملا شد


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۰۸)
 
weargo
پاسخ به: کابوس!
چرا من این خبر رو تو سایت اسپورت نمی بینم.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۰۶)
 
engsaeed
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
خواهشا ديگه از اين شوخيا نكنين



جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۰۶)
 
simfcb
پاسخ به: دروغ 13
اقا سعید شوخی بی مزه ای بود.

خودم میام ترورت میکنم.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۰۳)
 
fcbarca2010
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
Dorooghe.
ye dorooghe bozorg

Emkan nadare messi be khater pool be barca khiyanat kone. mesii ke mesle CR9 nist.

eshgh ast messi


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۰۱)
 
*mojgan
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
من که خودم تو شوک بودم ولی داداشم بعد از اینکه کلی بهم خندید درست تشخیص داد که دروغ 13ست!


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۱:۰۰)
 
Sayeh
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
دروغه........................................


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۵۹)
 
Mohamad.Barani
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
سر تخته بشورنتتون
من دیدم کارم با پیام خصوصی راه نیفتاد گفتم تو جمع بگم شاید خجالت بکشید
من الان از اول فصل تا حالا دارم عکس های بازی ها رو آرشیو می کنم که بزارم تو گالری
الان دو روزه انگار آقای طاهرخانی رفته مسافرت و نیست
کار من رو راه بندازید
بازم شرمنده که من جای غیر مربوط مطرح کرد


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۵۸)
 
Kingslayer
پاسخ به: دروغ 13
منم خبر نداشتم!

داشتم؟

ببخشید که آخراش جدی شد؛ اما خب به موقع کنترل کردیم.

ایشالا سال بعد عکس خبر خیلی بهتر خواهد بود.
اینا همش کار چند دقیقه ای بود.

امیدوارم خیلی سخت نبوده باشه. در ضمن من تا یه هفته خونه نیستم؛ با لباس مدل هم بیرون می رم؛ پس فکر ترور رو از سرتون بیرون کنید.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۵۱)
 
H7091M
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
آفا سعید مگه قرار نبود من این خبر رو بگم
اصلا تقصیر منه که لو ندادم قضیه رو


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۴۸)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: دروغ 13
سرم هنوز درد میکنه.
واقعا شوخی خوبی نبود.درسته باورم نشد ولی همون چند ثانیه اول کافی بود تا سکته رو بزنیم.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۴۷)
 
morileo
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
خيلي مسخره بود


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۴۶)
 
Lucho.The.Great
دروغ 13
خب خب، بازی بسه، زنگ ورزش تموم شد

امیدوارم که با این شوخی ما یه کم از حال و هوای اعصاب خوردی بعد بازی آرسنال در اومده باشید

لذت بردم از دیدن اینکه چقدر مفسر و محلل و کاشف و باهوش داریم تو سایت

دیگه کم و کاستش رو به بزرگی خودتون ببخشید. بار اولمون بود. سال بعد یه دروغی میگم که عمرا هیچ کدوم نفهمید

امیدوارم خوشی سیزده به در از دماغتون در نیومده باشه


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۴۴)
 
فرزانه
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اول سلام دوما این خبر دروغ هست در مورد بازی با ارسنال هم من فقط تاسف میخورم که چرا تیمی که جلو هست به این سادگی گل می خوره ! به نظر منم هم مقصر شخص پپ هست تیم یکم ثبات تیمیش رو از دست داد ولی اگه بازی رو میبردیم خیالمون راحت بود و برای بازی بارئال استراحت میکردن من واقعا نگران بازی با ارسنال نیستم نگران بازی با رئالم امیدوارم تو اون بازی هم مثل بیست دقیقه اول بازی با ارسنال بازی کنیم


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۳۹)
 
shahab_gh85
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
سلام

اینم اولین نظرم بعد سالیان متمادی پشت خط ماندن...

این دروغ اول آپریل هم در نوع خودش جالب بود. 71 نظر تا الات نشون دهنده ی گرفتن کاره.

جو سازی سعید ایمنی هم جالب بود. مخصوصا شکلک نگرانش.

اون کنکوری عزیز هم به درسش برسه.

پرز خواب خرید بازیکنان آکادمی بارسا رو باید ببینه ؛ نه یکی از بازیکنان اصلی.

در ضمن اگه مسی و بارسا و پرز و همه و همه راضی باشن بازم این انتقال صورت نمیگیره چون بانک های مادرید دیگه وامی به رئال نمیدن



جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۳۹)
 
bar.s.lona
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
غير ممكنه.اصلا اين خبر تو سايتشون نيست.
19 meses y medio después يكيه ولي متن فرق مي كنه.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۳۷)
 
H7091M
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
دوستان تا آقا سعید نیمده عصبی شه لطفا بی احترامی نکنید


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۳۷)
 
morileo
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
نقل قول
منم خوشحالم که دوباره به جمع دوست داشتنی شما برگشتم. و تاسف می خورم که از فصل بعد مجبورید اسطوره تون رو تو پیراهن مقدس رئال ببینید ... و همون طور که گفتم، نیازی نیست اینهمه تقلا کنید ... این خبر درسته و دروغ اول آوریل و دروغ 13 تنها حکم شیره ای داره که شماها بر سرتون می مالید

اخه ما براي بارسلونا ناراحت نيستيم بارسلونا هميشه سرور رئال هستش ولي براي مسي ناراحتيم كه اگه بره توي مادريد ديگه خز ميشه


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۳۶)
 
simfcb
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
یبخشید سحر خانم ولی باید بگم که خفه شو!
این 100% دروغه زئالی های کثیف چشم ندارن که ببینند ما در لیگ قهرمانان داریم خوب کار میکنیم.
در ضمن باید به شما برای گفتن کلمه ی (چرا تقلا میکنید) بگم اگه عاشق چیزی یا کسی باشید حتی شنیدن دروغ در مورد اون رو هم تحمل نمیکنید پس شما که عاشق بارسا نیستی حرف نزن.
مرگ بر تمام رئالیها


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۳۳)
 
H7091M
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
امیدوارم اینطوری که تو میگی نباشه سحر


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۲۲)
 
messi--xavi
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
بچه ها این دروغ سیزده سایته.چند جا سوتی دادن.

عکس اولی که اقلیما خانوم گذاشتن با عکس دوم دقیقا آدرسش یکیه.

ولی عنوان هر دو کاملا متفاوته.

بعدش من چک کردم فونت تمامی عنوان ها تو سایت اسپورت یکیه ولی عکس دومی که اقلیما خانوم گذاشتن عنوانش با یه فونت دیگس.

یه سوتی دیگه هم پیدا شد.اون عکسی که پرز آشغال پیش لاپورتا وایساده رو تو عکس اقلیما ببینید و رو سمت چپ عکس دقت کنید ، میبینید که خیلی غیر حرفه ای عکسو گذاشتن رو اونجا , و عکس زیریش یه ذره معلومه.


بعدش همیشه اخباری که ترجمه میشه از سایت اصلیه.چرا امروز اومدن از سایت اسپورت خبر ترجمه کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعدش هم ترجمه نیست.محتوای این چیزی که ترجمه کردن خیلی بیشتر ار اونیه که تو این سایت گذاشتن.

درسته ما اسپانیایی حالیمون نیست ولی میتونیم فرق بین دو نوشته رو کاملا بفهمیم.


نقل قول
بنا به ادعای امیلیو پرز، توافق محرمانه ای بین مدیر برنامه های لیونل مسی و فلورنتینو پرز بدست آمده، که به موجب آن، مبلغ 180 میلیون یورو در ازای یک قرارداد دو ساله بین لیونل مسی و رئال مادرید، به این بازیکن آرژانتینی تعلق خواهد گرفت، که 10% این مبلغ، متعلق به مدیر برنامه های او خواهد بود.




واقعا به نظر شما این جمله مسخره نیست؟؟؟؟درسته مسی خیلی بهتر از اون رونالدو هست ولی نه این که مبلغ قراردادش دوبرابر رونالدو باشه و اونم تازه قرارداد دوسال.رونالدو با 96 میلیون یورو و 5 ساله به رئال رفته!!!!!!!!!

نقل قول
امیلیو پرز اعلام کرده است که تا صبح فردا، جزئیات بیشتر و مدارک معتبر خود را در مورد صحت و رسمیت این خبر اعلام خواهد کرد، و سایت اسپورت بلافاصله آن را در معرض دید همگان قرار خواهد داد.


فردا مشخص میشه که امیلیو پرز مدیر سایت یعنی آقا سعید و سایت اسپورت هم همین سایت و و حتما جزئیات بیشترو مدارک معتبری هم پیدا نمیشه پس این خبر دروغ سیزده میشه.

واقعا دروغ مسخره ای بود.من داشت قلبم از جاش کنده میشد.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۲۲)
 
سحر
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
منم خوشحالم که دوباره به جمع دوست داشتنی شما برگشتم. و تاسف می خورم که از فصل بعد مجبورید اسطوره تون رو تو پیراهن مقدس رئال ببینید ...
و همون طور که گفتم، نیازی نیست اینهمه تقلا کنید ... این خبر درسته و دروغ اول آوریل و دروغ 13 تنها حکم شیره ای داره که شماها بر سرتون می مالید!!


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۱۹)
 
farzad xavi
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
هاهاها
خندیدم
اینا هم هستن:
مورینیو از مربیگری اینتر استعفا داد تا مربی رئال شود.
ایرلند به عنوان تیم 33به جام جهانی میرود.

و....
اینا دروغهای اول آپریلن.شما چقدر ساده اید


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۱۶)
 
GODLIKE
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
نقل قول
اگه دروغه چرا انقدر تقلا می کنید دوستای عزیز

به چه خوب شد که دوباره سحرو تو سایت دیدیم
حیف شد اون وقت که رئال از جام قهرمانان حذف شده بود بلاک بود وگر نه کلی حال میکردیم
از مسئولان سایت هم میخوام در صورت امکان بگذارید نظر بده تا ما یه سرگرمی دیگه هم داشته باشیم.
تو خبر نوشته مذاکرات محرمانه بوده اگه محرمانست بارسا نمیتونه از رئال شکایت کنه؟


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۱۳)
 
xavi__6
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
من الآن خیلی خونسردم
چون یه حسی بهم میگه دروغه
درست مثل زمانی که تیم گل می خوره و من مطمئنم که بازی رو می بریم.
خیلی قشنگ بود


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۱۱)
 
mohammad.a
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
من كه نمي دونم چي بگم......................................


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۱۱)
 
amirpuyol
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
من که باور نکردم


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۲۰:۰۷)
 
mohammad(N
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
دروغه. احتمالا فردا مدیر سایت میگه دروغ 13 بود. ضمنا من خودم با مسی تماس گرفتم و گفت اگه پرز کلیه هاشم بفروشه منو نمیتونه با پول بخره. هه هه


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۵۹)
 
RaminiTo
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
Its Fake !! I Cant Belive It .


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۵۷)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
خدا میدونه چند نفر با این اخبار دروغ راهی بیمارستان میشن.

تا تیترو خوندم سرم درد گرفت تا حالا هم ادامه داره.ولی زود فهمیدم دروغه.
------------------------------------------------
حداقل خوبیش اینه بعد روشن شدن قضیه, که مشخص شد دروغه رئالیا 2باره میسوزن.بدبختا چه آرزوهایی دارنا.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۵۳)
 
H7091M
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
منم امیدوارم دروغ باشه


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۴۶)
 
mahsan77
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اصلا نمیخوام بحث کنم ولی:
به به سحر خانوم از این ورا


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۴۳)
 
سحر
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اگه دروغه چرا انقدر تقلا می کنید دوستای عزیز


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۳۴)
 
prsam
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
شوخيه


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۳۳)
 
Kingslayer
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
دوستان من فقط منتظرم سایت رسمی خبر رو تکذیب یا تایید کنه تا بزنمش روی سایت.

من هم از همه جا بی خبرم و در همین حد که گفتم اطلاع دارم.

همه امیدوارم اشتباهی شده باشه.

مرسی


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۳۰)
 
mehdi_asheghe_barca
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
تو این عکس ومتنی که نوشته شده حرفی از 180میلیون نیست


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۲۸)
 
سحر
پاسخ به: کابوس!


منتظر مسی هم می مونیم ...


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۲۸)
 
messi--xavi
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
بچه ها این دروغ سیزده سایته.چند جا سوتی دادن.

عکس اولی که اقلیما خانوم گذاشتن با عکس دوم دقیقا آدرسش یکیه.

ولی عنوان هر دو کاملا متفاوته.

بعدش من چک کردم فونت تمامی عنوان ها تو سایت اسپورت یکیه ولی عکس دومی که اقلیما خانوم گذاشتن عنوانش با یه فونت دیگس.

یه سوتی دیگه هم پیدا شد.اون عکسی که پرز آشغال پیش لاپورتا وایساده رو تو عکس اقلیما ببینید و رو سمت چپ عکس دقت کنید ، میبینید که خیلی غیر حرفه ای عکسو گذاشتن رو اونجا , و عکس زیریش یه ذره معلومه.


بعدش همیشه اخباری که ترجمه میشه از سایت اصلیه.چرا امروز اومدن از سایت اسپورت خبر ترجمه کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعدش هم ترجمه نیست.محتوای این چیزی که ترجمه کردن خیلی بیشتر ار اونیه که تو این سایت گذاشتن.

درسته ما اسپانیایی حالیمون نیست ولی میتونیم فرق بین دو نوشته رو کاملا بفهمیم.


نقل قول
بنا به ادعای امیلیو پرز، توافق محرمانه ای بین مدیر برنامه های لیونل مسی و فلورنتینو پرز بدست آمده، که به موجب آن، مبلغ 180 میلیون یورو در ازای یک قرارداد دو ساله بین لیونل مسی و رئال مادرید، به این بازیکن آرژانتینی تعلق خواهد گرفت، که 10% این مبلغ، متعلق به مدیر برنامه های او خواهد بود.


واقعا به نظر شما این جمله مسخره نیست؟؟؟؟درسته مسی خیلی بهتر از اون رونالدو هست ولی نه این که مبلغ قراردادش دوبرابر رونالدو باشه و اونم تازه قرارداد دوسال.رونالدو با 96 میلیون یورو و 5 ساله به رئال رفته!!!!!!!!!



واقعا دروغ مسخره ای بود.من داشت قلبم از جاش کنده میشد.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۲۷)
 
mahsan77
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
نه
از ته قلبم آرزو میکنم دروغ باشه


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۲۳)
 
kk-bojan-9
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
بچه ها همین الان یک منبع معتبر بهم گفت این خبر دروغه.لطفا باور نکنید.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۲۲)
 
Sergio-Busquets
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
شک ندارم نظر من بزوی حذف خواهد شد، اما به معاون سایت توصیه می کنم یک کلاس طراحی بره!

حداقل عکس لاپورتا رو با Paint روی عکس مونتاژ نمی کرد!

ضمنا؛ ویرایش تیتر خبر یادتون رفته تو اون عکس! منظورم عبارت داخل تایتل بار هست!

آقایون، خانوما، نگران نباشید! این خبر ساختگیه!

بازهم در پایان از مدیران عزیز این سایت سپاسگزارم که ما رو حسابی خندوندن!


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۱۹)
 
messi--xavi
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اقلیما خامون شما اینو از کجا پیدا میکنی ؟ من هر چی سایتو گشتم چیزی با این عنوانی که شما تو این عکسه هست پیدا میشه اما محتواش یه چیز دیگست.
من با تیتر عکسی که شما گذاشتید اینو پیدا کردم:




ببینید متن نوشته کاملا متفاوته.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۱۸)
 
aghaleo
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
خيلي شوخي بديه. دروغ سيزده يا هر چيز ديگه اي، لطفا سريعتر متوقفش كنيد. حتي شوخيش هم بده.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۱۶)
 
mahsan77
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
جون من اگه در.غ اول آپریله بگید


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۱۴)
 
mehdi_asheghe_barca
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
نقل قول
مشاهده لینک ... -messi-en-el-real-madrid/

تاریخش 23/01/2009 هستش.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۱۲)
 
Kingslayer
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اینم صفحه خود اسپورت:






جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۱۲)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اصلا شما هیچ میدونین مسی پولهاشو میده دست برادرش؟ حسابدارش برادرشه و هر وقت پول میخواد از اون میگیره و هیچ وقتم نمیدونه کلا چقدر پول داره تو حسابش.بعد این آدم بیاد بخاطر پول پشت کنه به تیمی که تا ابد مدیونشه؟

مدیر برنامهاشم فکر کنم باباشه.اونا جد اندر جد مدیونه بارسان و هیچوقت این ننگ رو قبول نخواهند کرد.

اگرم مسی قبول کنه!!! مبلغ فسخ قرارداش 300میلیون یورو هست.حالا پرز از گور باباش میخواد اینقدر پول بیاره؟
اصلا میارزه بابت یه بازیکن اینقدر هزینه صرف کرد؟ حتی اگه رونالدینیو 2005باشه...


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۱۱)
 
Sergio-Busquets
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
دوستان من؛ ساده لوح نباشید لطفا!

سایت اسپورت اصلا همچین مقاله ای نزده!

به مدیر سایت هم تبریک میگم؛ توانایی فوق العاده ای تو نوشتن و نویسندگی داره!

چقدر زیبا هم توسط معاون سایت اتفاقات صحیح جلوه داده میشه!

دروغ 13 زیبایی بود! لذت بردیم؛ سپاسگزارم!


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۹:۰۸)
 
msp6684
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
با با اينا همش چرنده عمرا راست باشه


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۵۹)
 
hamid_maxpayne
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
دروغ هر چی بزرگتر باشه باور کردنش راحت تره.
هیچوقت این اتفاق نخواهد افتاد.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۵۶)
 
messi--xavi
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
نقل قول
اینو ببینید: مشاهده لینک ... -messi-en-el-real-madrid


همونطر که به دوست عزیزم دنی.آلوز گفتم این یه جمله سوالیه و نه خبری.احتمالا مدیر سایت مشاهده لینک که فکر نکنم این سایت برا مسی هم باشه این خبر رو شنیده و تو سایتش گذاشته.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۴۶)
 
iranhamechizeman
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اين خبر خنده داره




جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۴۴)
 
Kingslayer
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اینو ببینید:

مشاهده لینک


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۴۰)
 
bojan_hero
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
این همون دروغ اول آوریل
یادمه چند سال پیش هم یه سایت معتبر (که یادم نیست چی بود) گفته بود بکام با بایرن توافق کرده که همه رو شوکه کرد
البته اصولا انقد دروغ رو مفصل نمیکنن !
من با دیدن تیتر ناراحت شدم اما اگه این مساله بر فرض واقعی بود هم زیاد ناراحت نمیشدم چون بازیکنی که این ننگ بپذیره حتی اگه بهترین هم باشه دیگه جایی تو بارسا نداره البته دور از جونه مسی ما که مدیونه بارساست و خودشم اینو میدونه!


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۳۱)
 
messi724
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
من تا حالا نشنیده بودم که امروز همه یه دروغ شاخ دار میگن وگرنه باور نمیکردم . به مامانم که گفتم کلی خندید گفت مسی هر جا بره رئال نمیره. نمیدونستم دیگه . به قول شاعر ندانستن عیب نیست نپرسیدن عیب است .


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۳۰)
 
بلوگرانا
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
خبر شک آوری بود، البته فقط برای سه ثانیه، تا یادم بیفته امروز چه روزیه!

...

این سه ثانیه رو هیچ وقت فراموش نمی کنم!

...

تمام بدنم داغ شد!


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۲۳)
 
messi--xavi
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
دنی.آلوز عزیز اگه ببینید این جمله سوالیه و نه خبری.فکر کنم اونم سایت خودش نباشه و اون کسی که این سایتو درست کرده اونم این خبر دروغ رو شنیده و گذاشته تو سایتش .


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۱۹)
 
H7091M
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
لینک
بچه ها اینم سایته مسیه یعنی چی من دارم دیونه می شم!!!!


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۱۱)
 
messi--xavi
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
رئالیها دیدن خیلی مسی آماده هست و ترسیدن جلو رئال پوزشونو بزنه.خواستن یه شایعه ای درست کنن و مثلا روحیه مسی جونو رو خراب کنن.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۱۰)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
بیا اینم چندتا دروغ اول آپریل برای زود باورا

سپ بلاتر حضور ایرلند در جام جهانی به عنوان تیم سی وسوم را پذیرفت

مسی: از قهرمانی های پیاپی خسته شده ام، می خواهم به رئال مادرید بروم

تیم های ملی مصر و الجزایر پیش از جام جهانی یک دیدار دوستانه برگزار می کنند.


چند سال پیشم گفتن بکام رفته بایرن که چند ساعت بعد مشخص شد اونم دروغ اول آپریل بوده.

-----------------------------------------------------
میگم شایدم سایتشونو هک کردن
نکنه کار این سحر خودمون باشه


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۰۹)
 
messi--xavi
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
100% دروغه.
اگه قرار بود مسی بره به رئال که با بارسا تمدید نمیکرد.اونم مبلغ فسخ قرارداد 250 میلیون یورو هست.پول کمی نیست.

من تو سایت اسپورت یه گشت زدم و اسم مسی رو سرچ کردم هیچ خبری با این عنوان پیدا نشد.

حالا از مدیر سایت یا اقلیما خانوم میخوام که لطف کنن و اونا هم یه بار دیگه دنبال این خبر بگردند و ببینند چیزی پیدا میکنند یا نه.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۰۵)
 
H7091M
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
لینک

بچه ها این یکی از مقالات امیلیو پرز دِ روزاس است که تو سایت اسپورته داشتم تو سایت می گشتم پیدا کردم ام هنوز اون خبر رو ندیدم پس این یارو واقعا هست!! اگه راست باشه چی؟؟


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۰۲)
 
messi724
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اصلا اگه خبری هم نباشه اگه توجه کرده باشین پیرهن سفید اصلا به لئو نمیاد. فقط ابی اناری فیت تنشه . به خاطر اینم که شده نمیره .



جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۰۲)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
در واکنش به این خبر فقط این کارو کردم
تیترو که خونده قضیه رو گرفتم.
شک نکنید دروغ 13بوده...

مسی 180تا که سهله 10برابرشو هم بدن نمیره مخصوصا به این تیم کثیف...

واقعا تعجب میکنن چطور باور میکنین این خبرا رو



جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۸:۰۱)
 
aliunderline
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
بابا دروغه 13 ست. اينقدر زود باور نباشيد توروخدا..... اينه روحيه تون قبل از ال كلاسيكو؟!!! داريد آب به آسياب خوكا ميريزد!
Viva MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :8


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۷:۵۶)
 
H7091M
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
من می خواستم فکرمو منحرف کنم برم سر درسم ولی نمیشه اگه این خبر راست باشه من دیونه می شم یعنی مسی هم مثل اون زرافه پولکی


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۷:۳۰)
 
constantine
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
نقل قول
در این میان این سوال مطرح می شود که آیا لاپورتا در جریان این اتفاقات بوده است؟ امیلیو پرز برای این سوال نیز پاسخی دارد. «مبلغ فسخ قرارداد لیونل (مسی)، خیلی بالاتر از آن است که رئال مادرید قدرت پرداخت یک جانبه آن را داشته باشد. به علاوه، همه می دانیم که لاپورتا سال آخر حضورش در بارسلونا را سپری می کند، و هیچ کس نیز از فعالیتهای سیاسی و حزبی او بی اطلاع نیست. بدون تردید، صرف هزینه هنگفت، می تواند کمک بزرگی برای لاپورتا در راه پیشبرد اهداف حزب سیاسی خود باشد، و شاید در آینده، بتواند شرکت و پیروزی او در انتخابات های ایالت کاتالونیا را تضمین نماید.»

اصلا دیگه احتیاجی نیست به سایت اسپورت سر بزنید با خوندن این بند از مطلب کاملا برام تابلو شد که این خبر دروغ اول آپریل هست خودتون بخونید میفهمید


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۷:۲۹)
 
ali.abbasi
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
عجیبه که خیلی ها می دونن امروز 13 فروردین و دیروز اول آپریل بوده و هم بین ما و هم بین اونا رسمه تو این روز دروغای شاخ دار گفته بشه، اما بازم این خبر رو جدی می گیرن!

شوخی بدی نبود ... هر چند اگر نویسنده اندکی دقت بیشتری می کرد، چیز جالب تر و قابل باورتری از کار در می یومد ...
(از کامنت های "طبیعی کننده" بعد خبر هم خوشم اومد!)


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۷:۲۸)
 
constantine
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
بچه ها اصلا کسی به نام امیلیو پرز د روزاس تو سایت اسپورت وجود نداره من تو سایتشون سرچ کردم حتی 1 خبر از ایشون نبود


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۷:۲۰)
 
morileo
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اقا تو سايت اسپورت همانطور كه دوستامون گفتند همچين خبري نوشته نشده از مدير محترم ميخوام كه توضيح بدند كجاي سايت نوشته شده


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۷:۱۶)
 
messi724
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
دروغهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
من مطمئنم . نگران نباشید . مسی همچین کاری نمیکنه. 100سال.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۷:۱۴)
 
constantine
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
تنها خبر امروز سایت اسپورت درباره مسی اینه که مسی به تمرینات بازگشت
برید خودتون ببینید:
مشاهده لینک


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۷:۰۷)
 
ali.abbasi
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
درج خبری (99% کذب) مثل این هیچ معنی ای جز شک بردن در وفاداری مسی به بارسا نداره...
من افسوس می خورم که در شرایطی که مسی اونقدر این جمله کلیشه ای رو که "بارسا به من و خانواده ام کمک بسیاری کرده و من خودم رو مدیون این باشگاه می دونم و هرگز فکر بازی در تیم دیگه ای به ذهنم خطور نمی کنه" تکرار کرده که باشگاه های مطرح اروپایی حتی از طرح پیشنهاد به این بازیکن خودداری می کنن، ما می یایم و خیری رو منتشر می کنیم که حتی در صفحه اصلی این وبسایت هم قابل مشاهده نیست!
مسی "مسی"یه، چرا باید اونو با فیگو یا ریوالدو مقایسه کنیم؟ انتقال فیگو به رئال کاملا با موافقت و رضایت این بازیکن همراه بود، و اینطور نبود که ایجنتش کار انتقالشو انجام داده باشه و فیگو هم ناچارا پذیرفته باشه! وظیفه مدیر برنامه های یک بازیکن، تسهیل شرایط انتقال اون به یک باشگاه دیگه یه، نه قطعی کردن اون! در مورد مسی هم، حتی اگر این صحبت ها درست باشه (که من هنوز شک دارم، لطفا یکی لینک اصلی رو بده) حرف آخر رو خودش می زنه و من حتی لحظه ای نمی تونم تصور کنم که اون با این انتقال موافق باشه.

بهتره قدری بیشتر به وفاداری اسطوره جوون باشگاهمون ایمان بیاریم، تا محملات و دروغ پردازی های ناشی از بازی های کثیف مطبوعاتی.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۷:۰۷)
 
Ramin_FCB
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اگر مسی همچین کاریو بکنه یعنی به خاطر پول بارسا رو ول کنه
من دیگه واسه همیشه مسی و بارسا و فوتبالو فراموش میکنم
اعصاب ادم رو خورد میکنن . ولی با این وضع مالی رئال هر کاری از دستش بر میاد .
بدبختا فقط دلشون به این چیزا خوشه . یه بار فردوسی پور حرف باحالی زد .گفت هر وقت رئال نتیجه نمیگیره به یاد خرید بازیکن میفته چه لازم داشته باشه چه نه .
تیمشون فوتبال که بلد نیست پول دارن فقط.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۷:۰۵)
 
messi724
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
این خبر دروغه. اگه لئو میخواست بره نیازی نبود که ادعای تعصب و وفاداری به باشگاه کنه .اگه میخواست بره پس اون قرار داد که تا سال 2016 بسته واسه چی بوده .من مطمئنم که لئو روحش هم خبر نداره . اون با بقیه فرق میکنه .مسی یه کاتالانیه . اون زندگیشو مدیون بارساست. نه من باور نمیکنم .لئو همچین کاری نمیکنه . خواهش میکنم این خبرو از اینجا برش دارید. نذارید با این خبر سیزده به در بقیه خراب بشه. این خبر واسه اینه که فقط جو باشگاه تا بازیه ال کلاسیکو خراب بشه که اشغال های مادرید به هدفشون برسن .فقط و فقط همین. لئو خودش تکذیب میکنه . حالا ببینین .
viva lionel messi


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۷:۰۰)
 
bipolar_1989m
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
مسی باید بابت این خبر شکایت کنه میخوان با این خبر‌ها جّو تیم رو قبل ال دربی خراب کنن بد بختها از هر ترفندی استفاده می‌کنن واسه بردن از خبر‌های حاشیه دار بگیر تا آب پاشیدن تو زمین فوتبال


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۵۶)
 
Shervin
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
یعنی واقعا راست نبوده؟
آقای مدیر، خانم مدیر خواهشا بگید اگه راست نبوده! پس اونی که رادیو می گفت چی آخه؟ من درست نفهمیدم ولی انگار می گفت مدیر برنامه مسی سرخود یه سری مذاکره کرده می شه همچین چیزی؟ کاش وقعا اشتباه باشه


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۵۴)
 
zlatan_a167
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
همش دورغه بابا
چی میگن میخان مثل خودشون که پنج تا جام رو از دست دادن جام های ما رو هم ازمون بگیرنن که مور خوندن میخان بگن که ما این همه خرج کردیم وبه هیچ جایی نرسیدیم این یه دروغ محضه
در مورد این هم بگم که با پولخرید رونالدو آدم میتونه یه تیم و تا زه رو به راه بندازه وتا صد سال به پیش ببره
حالا اگه بخواد این کار رو بکنه دیگه اسپانیا میترکه همه میریزن رو سرش
تازه این رو هم بگم که اگه بخاد بره که نمیره با این پول میشه ده تای مسی رو خرید
ولی امیدوارم به خدا که این چنین نباشه ودروغ هست
به این خبر نگاره پول دادن تا الکلاسیکو رو یهکم بیارن پایین


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۵۲)
 
Kingslayer
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
دوستان من الان اصلا حال و حوصله ندارم؛ دارم تلف می شم! تو رو خدا مراعات کنید تو نظراتتون!


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۵۰)
 
mostafa169
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
من سر زدم همچین خبری رو اسپورت نبود


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۴۶)
 
constantine
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
اما من اصلا شک دارم نویسنده این خبر یکی از نویسندگان اسپورت باشه
برید سایت اسپورت خودتون ببینید لینکش بالای خبر اونجا که نوشته منبع هست
احتمالا شوخی شهرستانی یکی از نویسنده های همین سایت خودمونه آقای مدیر شوخیتون نه تنها خنده آور نبود بلکه گزنده هم بود


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۴۰)
 
mostafa169
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
صددرصد دروغه
مسی هواداری بارسا رو می شناسه
می دونه اگه بره چی کار کرده
جونش هم بره حاضر نیست بره
مطمئنم شایعه ای بیش نیست
خیلی شوخیه مسخره ایه
حتی اگه دروغ اول اکتبر هم باشه باید نویسنده اش رو مجازات کرد
این خوکا خیلی کثیفن
به هر کاری دست می زنن
ای خدااااااااااااااااااااااااااا


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۳۴)
 
constantine
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
آقاجون چرا جو رو متشنج میکنید رو سایت اسپورت اصلا یه همچین خبری نیست
همه سایتای ورزشی امروز یه دروغ میذارن چرا شما باور میکنید


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۳۴)
 
SinaBarca
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
من هم به نوبه خودم از خواندن اين خبر شوكه شدم و اميدوارم كه اين خبر واقعيت نداشته باشد .
چون كه مسي نبايد به خاطر پول بيشتر به بارسا پشت كند چون كه اين بارسا بود كه به او كمك كرد كه مراحل نوجواني خودش را با كمك هاي باشگاه بارسا گذارنده است و مسي در اصل يك كاتالاني است و اگر هم خداي نكرده اين حرف درست باشد مسي نبايد اين كار را بكند چون كه بارسا به او همه چيز داده است و او به بارسا مديون است و خودش هميشه گفته كه مي خواهم در بارسا فوتبالم را تمام كنم و اگر مسي روزي اين كار را بكند ديگر هيچ تعصبي بين بازيكنان بارسا نمي ماند و همه به خاطر پول بيشتر بارسا را ترك مي كنند .

بچه ها و طرفداران بارسا من هميشه از اين رئال و شخص پرس هميشه متنفر بودم كه با آن پول هاي هنگفت پادشاهي بازيكنان ديگر را وسوسه مي كنند و چون خودشان نمي توانند استعداد هاي خوبي را پرورش دهد هميشه با پول هاي كثيف خودشان به سراغ ستاره هاي تيم هاي ديگر مي روند و بازيكنان ديگر را فريب مي دهند و ستاره ها را به تيم هايشان مي آورند و تيم خود را مثلا كهكشاني مي كنند .لعنت به اين خوك هاي كثيف و شخص پرس

اميدوارم كه فقط اين حرف در حد شايعه باشد و مسي تا سال ها در بارساي كبير بماند و به اين تيم در كسب جام هاي ديگر كمك كند .





جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۳۲)
 
Shervin
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
این قضیه مسی و مادرید چیه خداااااااااا!!!!!!
من یه ساله رفتم آلباست به خاطر کار پدرم از اون موقع به سایت سر نزدم تا صبح که این خبرو از رادیو شنیدم هنوز مسلط نیستم نفهمیدم درست چی می گه این چند ساعت نفهمیدم چه طور گذشت تا رفتم سایت رسمی چک کردم دیدم هنوز چیزی نیست بعد اینجا رو چک کردم
به من بگید که واقعی نیست
چه طور می شه
باید هر جور می شه نگهش داریم
قهرمانی امسال پرید تمام تیم پرید
چه طور می خوایم با این روحیه تو ال کلاسیکو ظاهر شیم؟؟؟؟؟؟؟!!!


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۳۱)
 
engsaeed
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
آقا طور خدا شوخي نكنين.اصلا حالشو ندارم.
يعني اگر اين خبر واقعيت داشته باشه من يكي سكته رو زدم.


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۲۴)
 
MILAD.M
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
دوستان فراموش نکنید امروز اول آوریل و ۱۳ هست و رسم هست که در این روز یک دروغ بگویند حتا سایت‌های معتبر و شرکت‌های بزرگ جهان از جمله یاهو و گوگل و مایکرسافت هم دروغ می‌گویند پس مطمئن باشید که این خبر ۱۰۰ درصد دروغ ۱۳ یا اول آوریل است


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۲۳)
 
H7091M
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
جون من یکی بگه دروغه می خوام برم درس بخونم واسه کنکور اما نمی شه دارم دیونه می شم


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۱۶)
 
Kingslayer
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
امیدوارم دروغ باشه! از صمیم قلب! اما خبر از اسپورت هست؛ اگه آ اس یا مارکا بود اصلا خبر ارزش نگاه کردن نداشت! اما اسپورت در حد سایت رسمی معتبره همین هم منو نگران کرده و آچمز موندم!

بدتر اینکه اگه دروغ بود؛ سایت رسمی بلافاصله تکذیب می کرد اما همیشه خبرهای بد رو دیر می زنن! خیلی می ترسم! لئو!


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۱۵)
 
engsaeed
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
از اين واضح تر نميشه دروغ گفت.
اين خبر كاملا مشخصه كه براي ايجاد جنگ رواني قبل از بازي الكلسيكو ست.
واقعا كه، متاسفم براي اين خوك ها. وقتي ديدن تو زمين نمي تونن حريف بارسا بشن رو آوردن به اين مسائل كذب و بي اساس.با اين كار مي خوان روحيه تيمو خراب كنن ولي كور خوندن عوووضي ها.
لعنت به هر چي مادريدي


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
حتی لازم بشه اون 90 میلیونم بدن به اون دزدا، نباید بذارن لئو بره. اصلا بارسا بی مسی معنی نداره، نباید بذارن به هیچ قیمتی اون کفن مادریدی رو تنش کنه. فکر دیدن مسی تو اون کفن هم آدمو دیوونه می کنه

به طور آزار دهنده ای یاد ریوالدو افتادم. وقتی گفتن با میلان بسته، خندیدم! گفتم محاله ریوالدو جایی جز بارسا بازنشست شه. ریوالدو و یه تیم جز بارسا؟ ...

هنوز یادم نمیره حسی رو که وقتی باور کردم رفته داشتم یکی از وحشتناک ترین روزهای عمرم بود. اما این ... خیلی وحشتناک تره ...


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۰۱)
 
H7091M
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
نمی ره مطمئنا دروغ 13 یا 1 آوریله
اگه بره خودم رو می کشم


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۵:۵۷)
 
Kingslayer
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
وای نه! اصلا نمی دونم چی بگم؛ دارم سکته می کنم!

باری اولین بار تو زندگی دلم می خواد دروغ شنیده باشم!


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۵:۵۵)
 
پدرو
پاسخ به: شوک به اردوی کاتالان ها: توافق محرمانه 180 میلیون یوروی...
مطمئنا دروغه
عشق رو نمیشه با پول خرید


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۵:۴۲)
 
Lucho.The.Great
کابوس!
یکی منو از این کابوس بیدار کنه ...


جمعه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۹ (۱۵:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۴ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!