به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان) گزارش بازی
فرستنده The Kingslayer در تاريخ چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۱۴) (۲,۴۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۱۰.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
harry1
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان)
درودبر بارسای کبیر.
درود بر تیم بی رقیب.


چهارشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۱۵)
 
a_shafiei
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
پپ به لالیگا هم نگاه داره با وجود اینکه بعضی تازه از بند مصدومیت رها شده اند بازی محتاطانه کاملاً منطقیه. مساوی توی زمین حریف حکم برد داره. به آینده امیدوار باشید.


شنبه، ۸ اسفند ۱۳۸۸ (۱۳:۳۸)
 
barsa200786
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
به نظر من اشتوتگارت خیلی خوب بازی کرد اما دربازی برگشت هیچ شانسی نداره


پنج‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۸۸ (۱۶:۴۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
حیف شد. ای کاش میبردیم. بارسا خیلی بد بازی کرد. دور برگشت نشونشون میدیم باکی طرفن.



پنج‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۸۸ (۱۳:۴۲)
 
سحر
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
کاملا با حرفای کاربر Bojan Krkic موافقم، این بحث رو در تالار گفتمان ادامه می دیم تا مشخص بشه حق با کیه و اونایی که آی پی رو از طریق تنها آدرس ایمیل افراد پیدا می کنن بیان و روش کارشونو به ما توضیح بدن ... تا امروز فکر می کردم کمتر کسی در هک به من می رسه، اما ظاهرا باید جلوی بعضی ها لنگ بندازم!

از مسئولین سایت به خاطر کش دار شدن این بحث صادقانه عذر خواهی می کنم، از ته دل.


پنج‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۸۸ (۰:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
آقایون، خانوما، دوستان حقیقی و مجازی، عزیزان تک کاربره و چند کاربره!

من نمی دونم ما به چه زبونی باید یه حرف رو بزنیم. آخه مایی که نمی تونیم قانون یه جامعه کوچیک رو بپذیریم، چطور می تونیم در جوامع بزرگتر تابع هنجارها و قانون باشیم؟

چرا همیشه باید چوب در کار باشه تا قانون رعایت شه؟ چرا برای خودتون اونطور ارزش قائل نیستید که از هر کاری که موجب تذکر دادن و سرزنش شدن بشه، اجتناب کنه؟

من واقعا دلم نمی خواد شدت عمل به خرج بدم، اگه نه خیلی ها که فکر می کنن خیلی باهوشن و خیلی خوب از زیر آب شنا می کنن، پرونده شون برای ما بازه!

لطفا اونطوری رفتار کنید، که دوست دارید باهاتون رفتار بشه!

پ.ن: دوستانی که انقدر مشتاق بحث کردنن، به تالار گفتمان مراجعه کنن. اونجا جای برای هرگونه بحثی هست!


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۲۳:۲۰)
 
رویا
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
خیلی بدبودیم .درمورد علی فرکسی بود که مگفت مسی بدرد بارسلونا نمیخوره ژولی خیلی بهتر بازی میکنه حالا فهمیده چرت گفته سرهنگ. یکی ازدلایلی که بارسلونا دیگه موقعیت گل کم خلق میکنه نداشتن مهاجم سرعتیه بخدا زلاتان بدرد بارسلونا نمیخوره بدترین مهاجم دنیام اگه بود توپ برگشتی که به بدن لمن زد گل میکرد کاردیگه ایم که نکرد نه فقط این بازی توتمام بازیها بارسلونا موقعت گلش خیلی کمه غیراز بازی با راسینگ که اونم زلاتان نبودش.


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۲۰:۲۳)
 
SinaBarca
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
به نظر من هم بارسا بازي نسبتا خوبي انجام داد و اميدوارم كه انتقام خودش را در نيوكمپ از اشتوگارت بگيرد و با بردي پر گل به دور بعد صعود كند .

به اميد قهرماني بارسا در 2 جام


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۸:۴۲)
 
FCBehrooz10
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
در نيمه دوم خيلي بهتر از نيمه اول بوديم و چون بازي برگشت هم در پيش رو داريم نتيجه خوبي گرفتيم.
به نظر من در نيمه دوم داور بازي بايد صحنه مشكوك هند بازيكن اشتوتگارت رو خطاي پنالتي ميگرفت.


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۸:۰۵)
 
hamedmessi
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
خیلییییییییی خیلیییییییییییی ناراحت شدم واقعا نباید مساوی میشد ولی بازی برگش تو ورزشگاه بزرگ نیوکمپ است در بازی برگشت که بردمون به امید خداوند بزرگ صد در صد است ولی چند نکته بعضی ها واقعا نومیدن بچه ها عزیزان من بازی رفت و برگشتی است و تیم ما بارسلونا است و در کنار بارسلونا خداوند بزرگ است بارسلونا قادر است به امید خداوند بزرگ هررررررررررررررررررررررررر تیمی را به راحتی شکست دهد شک نکنید چون سبک فوتبال بارسلونا و بازیکن هایش این طوری هستند ما دیشب بازی همیشه گی را به نمایش گذاشتیم فقط یکم بد شانس بودیم ببینید شوت مسی عزیز به تیر خورد شوت ایبراهیموویچ را از روی خط دروازه مدافع اشتوتگارت با دست برگشت داد که داور باید ان را پنالتی اعلام میکرد مصدوم داشتیم دنیل الوز نبود که خودش به اندازه سه تا بازیکن است ژاوی مصدوم است مارکز کماکان مصدوم است یایا هم به سختی بازی میکند و پویول هم دیشب در پست تخصصی اش نبود چون وقتی پویول عزیز در مرکز دفاع باشد احتمال گل خوردنمان خیلی کم است این را تجربه ثابت کرده
پس انقدر ایراد نگیرید عزیزان ما همه هواداره بارسلونا هستیم اگر شما ها به انتقاد و ایراد گرفتن از بازیکن های بارسلونای کبیر ادامه بدید اون رئالی های که برای فضولی به سایت ما میان پر رو تر میشن شما با این کارتان انها را پر رو میکنید و یک موضوع دیگر هم این است که این گزارشگر دیشبی واقعا حرف مفت میزد و میگفت که این روش بارسلونا دیگر قدیمی شده ولی باید همین جا اعلام کنم که تیم هایی از جمله یونتوس استقلال ایران سپاهان اصفهان ارسنال انگلیس دارند از سبک فوتبال بارسلونا تقلید میکنند برای اینکه به این نتیجه رسیده اند که بارسلونا بهترین و مدرن ترین فوتبال را در کل جهان به نمایش میگذارد ان وقت یک گزارشگر اشغال ایرانی می اید سبک بی نظیر فوتبال بارسلونا را زیر سوال میبرد واقعا حالم رو به هم زد و یک چیز دیگه هم بود که خیلی به من بر خورد این بود که کارشناس مثلا درجه a فیفا میگه بارسلونا امده اینجا تا مساوی کنه و همه چیز را به بازی برگشت در نیو کمپ بسپارد باید همینجا به اون اشغال بگم که بارسلونا یک تیم تا دندان مسلح است و تا دندان حجومی بارسلونا فقط برای دو چیز وارد زمین مسابقه میشود به گفته کرایف و گواردیولا 1:پیروزی پرگل 2:بازی زیبا و تماشاگر پسندانه این یکی از فلسفه های بارسلونای کبیر است انوقت یک سری ادم نفهم که مثل اون خوک ها هیچ چیزی از فوتبال نمیفهمند میگویند بارسلونا به تساوی راضی است!!!!!!!!! که اگر این حرف از دهن بهترین کارشناس فوتبال تاریخ جهان هم بیرون بیاید کسی نباید باور کند بارسلونا برای پیروزی به زمین میاید نه برای گرفتم مساوی این فلسفه بارسلونا است
ولی در کل باز هم میگویم به خداوند بزرگ ایمان داشته باشید خدایی که در دقیقه 92 بارسلونا را راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا کرد خدایی که بارسلونا را قهرمان 6 جام کرد انشا اله این فصل هم بارسلونا را قهرمان تمامی جامها میکند
زنده باد بارسلونا زنده باد گواردیولا زنده باد کاتالونیا


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۸:۰۲)
 
lemof
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
در هر صورت بارسا نباخت و بازي رو تو زمين مزخرف اشتوتگارد مساوي كرد
انشاا... تو نيوكمپ جبران مي كنيم
زنده باد بارسلوناي كبير


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۷:۲۰)
 
H7091M
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
من که میگم بارسا باید می برد اگه اون ضربه مسی به تیرک نمی خورد و می رفت تو گل ما برده بودیم


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۶:۰۴)
 
Loyal.Boy
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
قول میدم اگه اینطوری جلوی مادرید بازی کنیم 3 4 تا میخوریم !


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۵:۱۷)
 
messi_leo
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
بازی بدی بود بارسا خوب بازی نکرد
مسی



چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۵:۱۷)
 
vahidnik
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
درود به شرفت ایبرا...


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۵:۰۱)
 
iran_wwe_com
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
بارسا اصلا قصد حمله نداشت و فقط براي گرفتن تساوي اومده بود و اين كاملا تو بازي مشخص بود.پپ گذاشته واسه بازي برگشت تو نيو كمپ


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۵:۰۰)
 
OnlyRivaldo99
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
میتونستیم بازی رو ببریم ولی حیف ...
اصلا انتظار نداشتم که پپ همچین ترکیبیو برای نیمه اول بریزه بازی بارسا نیمه اول خیلی آماتوری بود


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۳۶)
 
fcbarcelona11
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
درود بر بارساي كبير

تو نيوكمپ مي بريم.


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۲۰)
 
mamad_ft
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
دیشب درسته که بارسا در حد و اندازه های خودش بازی نکرد ولی معلوم بود که یک برنامه ای توی کار بوده که بعد از گل دوم بارسا زیاد برای گل برتری تلاش نکرد و فکر کنم این برنامه جلوگیری از مصدومیت بازیکنان بود که توی این چند هفته حسابی بارسا را اذیت کرده
ما قهرمانیم
خلاص


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۳:۳۴)
 
behnam_barcelona
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
بچه ها قبول دارم نیمه اول بد بودیم
بوسکتس افتضاح بود
نیمه دوم بدک نبودیم!
فراموش نکنید ما از این مرحله رفتیم بالا!
چرا؟؟؟؟؟؟
جواب:
ما یه گل اونجا زدیم که واقعا 2 گل می ارزید
بارسا تیمی نیست که تو خونه ببازه
ما رفتیم بالا
تبریک


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۳:۲۴)
 
love&messi
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
اين نوع بازي استراتژي بارسا بود


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۳:۰۹)
 
Leo_vahid
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
بارسلونا شانس آورد. واقعاً بد بازی کردیم.
بعضیها میگن بازی بارسا خوب بود؛ نه تنها خوب نبود بلکه افتضاح بود. با این روند بازی کردن ، در حال حاضر خوکهای کثیف 100% دارن از بارسا بهتر بازی میکنند.

یحیی توره افتضاح بود. بوسگتس خیلی بهتر بازی کرد.
زلاتان گل زد و لی توپ زیاد لو داد. مسی ، ژاوی، اینیستا اصلاً خوب بازی نکردند.

مارکز هم که مثل همیشه... خدا بده برکت!!!

پویول با اینکه در پست تخصصیش نبود اما با تمام وجود بازی میکرد.

خداییش از اشتوتگارت خوشم اومد! جلو بهترین تیم جهان به این خوبی بازی کرد.

در کل شانس آوردیم نباختیم.
گزارشگر بازی هم که هیچی از فوتبال حالیش نبود. گزاشگر احمقی بود.

حیف الکساندر هلب...



چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۳:۰۹)
 
fcbarca2010
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
بارسلونا با میزبان مدارا کرد
این نظر منه.
اما یه سوال خیلی مهم: چرا بازی هایی به این مهمی رو به گزارش گری می دن که اصلا نمی فهمه فوتبال حرفه ای یعنی چی. فصل پیش بارسلونا با همین شیوه بازی (پاسگاری های پرتعدادو حفظ توپ) تونست 6جام بگیره. حالا یکی که ادعاش میشه که از فوتبال سردر میاره میاد و میگه که "امروزه تو فوتبال کلاسیک و روز این پاس ها هیچ نتیجه ای نداره"
واقعا جای تأسفه که بازی هایی به این مهمی رو به گزارش گرهایی مبتدی می دن. مثل بازی فینال 2009 که رضا جاودانی اونو گزارش کرد و کلا کیفیت فینال رو پایین آورد.
در آخر امیداورم بتونیم تو بازی برگشت اشتوتگارت رو حسابی گلباران کنیم.
از حرکت لمن که یه تکل بلند جلوی پای پویول زد و بعد هم با دست به صورتش زد خیلی بدم اومد. حالم ازش بهم خورد. انشاالله تو بازی برگشت اینقدر گل بخوره که دیگه از وایسادن تو دروازه پشیمون بشه.



چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۲:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
آقایون چند بار باید یه حرف زده بشه؟

لطفا روی نظرات همدیگه نظر ندید! اینجا محل بحث و تبادل نظر نیست!

یک سری هستن که با وجود تذکرات مداوم، عین خیالشون نیست و کار خودشون رو می کنن، حتما باید برخورد بشه؟؟!


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۲:۲۵)
 
Messi_Barca
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
به نظر من هم بازی دیشب اصلا خوب بازی نکردیم
مارکز که سوتی های بدی میده، شانس آوردیم داور پنالتیشو نگرفت. این بوسکتس هم بدجوری رو اعصابه، من موندم پپ چرا یایا رو تعویض کرد اینو نگه داشت زمین.
کاش آلور زودتر برگرده اینجوری مسی هم بازیش خوب میشه، چون با دنی خوب هماهنگن.
دیشب یه جورایی خود تیم هم نمیخواست بازی کنه، همش توپو نگه میداشتنو یا پاس عقب میدادن، یه جورایی به مساوی راضی بودن، نمیدونم چرا. ولی به خیر گذشت
انشالله بازی برگشت جبران میکنیم ما به انتظار روزهای خوب گذشته هستیم
ما قهرمانیم


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۲:۱۸)
 
saeed_chiko
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
هر تیمی تو دنیا در مقاطعی از فصل دچار مشکلاتی میشه و نتایج ضعیف تری نسبت به باقیه نتایجش می گیره ولی همیشه کارنامه رو به صورت کلی ملاک قرار میدن
دوستانی که همش از بارسای امسال ایراد می گیرند یه تیم تو اروپا معرفی کنن که از بارسا بهتر نتیجه گرفته باشه
نمیشه انتظار داشت همه بازی های فصل رو ببره که آخه تیمهای دیگه هم کلی تمرین و برنامه ریزی و سرمایه گذاری می کنن.
بارسا کماکان داره مقتدرانه نتیجه می گیره زنده باد بارسا زنده باد پپ که اینا هر کاری کنن نمی تونند یه عده رو راضی کنن



چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۲:۱۵)
 
mehdi_asheghe_barca
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
به نظر من با این مصدومیت ها تیم خوب بازی کرد (البته نیمه دوم) یایا توره تازه از مصدومیت برگشته یکی دو بازی طول میکشه به روزای اوج برگرده.
پپ نباید یایا توره و بوسکتس رو با هم میذاشت توزمین این دو تا کارشون تو زمین یکیه دیدید که نیمه دوم یایا رو کشید بیرون اینیستا رو برد هافبک به نظر من بوسکتس تو پست هافبک دفاعی که پست تخصصیشه خوب بازی کرد ما نباید ازش توقع داشته باشیم که تو پست غیر تخصصیش خوب باشه همونطور که پویول هم تو پست غیر تخصصیش خوب بازی نکرد.
به نظر من از اول بازی باید اینیستا رو میذاشت هافبک پدرو میذاشت فوروارد زمانی پپ اینیستا باید بذاره فوروارد که کیتا تو زمین باشه .


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۱:۵۷)
 
akbari.reza
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
سلام به همگی
میبینم که خیلی سر بازی دیشب بحث های ضد و نقیض زیاده
خوب تقصیری هم نیست این دو سال اینقدر به بهزی های عالی بارسا عادت کردیم که یه بازی مثل دیشب برامون غیر قابل تحمل شده و ...
ولی اینو هم بگم ...
خدایییییش من نمی دونم این علی فر قراره بازی رو گزارش کنه یا کارشناسی...
مرتیکه مزخرف..


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۱:۴۴)
 
Pink.Girl
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
با اجازه
امروزکه داشتم روزنامه های منحوس چاپ مادرید(AS,MARCA...)رو میخوندم تنیا مطلبی که بیش از همه به اون پرداخته بودن تساوی دیشب بود و هر چقدر خواسته بودن بارسلونا رو کوبونده بودن

درسته بارسا دیشب خیلی عالی بازی نکرد اما این همه توهین و تحقیر حقش نبود

منم نمیدونم اینا وقتی رئال باخت چرا سرشونو مثل کبک کرده بودن زیر برف و صداشون در نمیومد حالا که بارسای ما مساوی کرده انقد روشون زیاد شده واز حالا پیش بینی بازی ال کلاسیکو رو میکنن اونم به نفع رئال

فکر کنم جناب علی فر هم نفوذی همیناست

منم کم نذاشتمو توی یه کامنت هر چی خواستم از بارسا تعریف کردمو حالشونو گرفتم تا فکر نکن به دعای گربه سیاه بارون میاد

همه دنیا میدونن بارسای ما همیشه و همیشه پیروزه

VIVA VIVA VIVA BARCA CAMPEON



چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۱:۲۷)
 
bar.s.lona
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
بد بوديم ولي نتيجه خوبي بود.تعويض ماركز خوب بود.بوسكتس رو قبول دارم ولي براي چي پپ توره رو كشيد بيرون.اي كاش تركيبو بهتر مي چيد.برگشت جبران مي كنيم.


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۰:۳۲)
 
فرزانه
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
اول سلام دوم اینکه کسایی که دارن الکی طرفداری میکنن واقعا امید رو به حد اعلا رسوندن من دیشب نظر ندادم چون گفتم از رو ی عصبانیت یه چیزی میگم ولی اصلا الان عصبانی نیستم برای همین معتقدم مضخرفترین بازی عمرم رو دیدم از وقتی دارم فوتبال نگاه میکنم خیلی خیلی خوشانس بودیم که نباختیم نیمه اول با ترکیب بسایر اشتباه جناب پپ میرفتیم که بدترین شکست رو تجربه کنیم که خداوند یار بارسا بود ولی به وضوح مشخصه که تیم افت محسوسی کرده اگه قراره این طوری بازیکنیم به نظرم باید بی خیال تمام جام ها بشیم هیچ کدوم از بازیکنامون خوب بازی نمکننن افت شدبد چاپی نبود دو دفاع کناری بسیار احساس میشه به نظرم اشتوتگارات خیلی خوب بازی کرد ومخصوصا هلب !همون کاری رو کردن که چلسی در مقابل بارسا کرد اگه قرار همین طور پیش بریم مشخصا در مقابل تیم های خوب دنیا به مشکل می خوریم نمیدونم کسی ادرس ایمیل پپ یا باشگاه رو نداره ما اینایی رو که داریم میگم به جناب پپ بگیم نمیگم بیشتر می فهمییم ولی دیگه خدایش خیلی بد بودیم چرا باید توره از زمین بره بیرون وجناب بوسکتس بازی کنن که به تمام معنا گند زده به تیم چرا وقتی مسی بد بازی میکنه تعویض نمیشه چرا هانری رو میاره تو زمین که هیچ غلطی نمیکنه !چرا به پدرو بازی نداد حداقل با تعصب بازی میکنه !مارکز و پیکه نسبت به پارسال خیلی افت کردن خیلی یعنی افتضاح !کاش الوز برگرده تا پیکه وپویول سرجاشون بازی کنن خدا لعنتت کنه جناب مدر که دو تا بازیکن خوب نگرفتی ما دلمون خوش باشه حداقل نقاط ضعف تیمو بر طرف میکردی به جای کل کل با رئال به فکر تیم باش نه اینکه اونا چی گفتن تو چی جواب بدی فقط متاسفم که تمام طرفدارای بارسا در سرتسر جهان از این تیم ناامید شدن و به امید کورسویی در اینده هستند دیگه کم کم دارم به پپ شک میکنم یعنی واقعا فکر کرده با هر ترکیبی میتونه هر تیمی رو شکست بده !اگه شانس بیاریم وبالا بیام امیدوارم با یه تیم خوب نخوریم وگرنه صد درصد حذف میشیم من اگه جای سر مربی بارسا بودم یا به جای باشگاه تمام بازیکنا رو به خاطر این بازی ضعیف جریمه میکردم فقط اینا باید بهشون گفت که عقل کل نیستن!خیلی ناراحتم دیگه نمیدونم باید چی بگم همه ادمای مغرور شکست می خورن و بازیکنای ما دیگه خیلی مغرور شدن


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱۰:۲۴)
 
xavi_6
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
فقط نتیجه بازی خوب بود نیمه اول ضعیفترین نیمه بارسا تو چند سال اخیر بود این بازی باید چند تا نکته رو به پپ فهمونده باشه اول اینکه مارکز فقط به درد بازی با تیمهای ضعیف میخوره دیگه اون مارکزی نیست که بشه روش حساب کرد نکته بعد اینکه بازی کردن همزمان بوسکتس و توره اصلا به نفع تیم نیست مثل اینکه پپ قسم خورده از مثلث توره . ژاوی و اینیستا تو خط میانی استفاده نکنه بازی کردن اینیستا تو گوش چب هیچ فایده ای برای تیم نداره باید اونجا پدرو بازی کنه ولی بازی برگشت رو راحت میبریم تو این نکته شک نکنید زنده باد بارسلونا زنده باد هر کی ضد مادریدیه


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۸:۵۷)
 
prsam
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
نقل قول
من هم می خام به سوال بعضی از بچه ها یا همون نظراتشون در مورد ایبرا جواب بدم...:


خودتو ناراحت نكن كامنتا عصبانيت از بازي بد بارساست زلات خوب بود مخصوصا نيمه دوم پاسي بهش نميرسيد نيمه اول كه كاري كنه.يكي به عليفر بگه تو رو چه به فوتبال.يادمه اون موقع كه خواستن مربي بارسا تو بشي ردش كردي.چون درك بالات از بازي فوتبال اجازه نميداد مربي تيمي بشي كه بهترين پاسكاريو تو دنيا داره شايدم كلاس كارت ميومد پايين.واسه همين موندي گزارشگر بشي.پپ كجاست نظراتتو گوش كنه تا بلكه به كمك تو بارسا جامي بگيره


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۸:۴۴)
 
zlatan_a167
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
سلام به برو بچ بارسایی گل......
من هم می خام به سوال بعضی از بچه ها یا همون نظراتشون در مورد ایبرا جواب بدم:



ایبرا یه مهاجم کلاسیک دنیا بوده وهست ....بعد مگه یه مهاجم باید تو زمین چی کار کنه که ایبرا نمیکنه .....مگه اتوو که تو بارسا بود کار خاصی انجام میداد ومیومد تو دفاع توپ رو بر میداشت وحرکت میکرد..والله اتوو فقط توپ رو بهش میدادن واون هم گل میکرد بعدش اتوو حدود سه ..چهار سال تو بارسا بود اگه یادتون باشه اولش که اومد تو تیم از ایبرا هم بد تر بود..........بجز اینکه بعد از سپری کردن چند فصل به اوج رسید ....
بعد اتوو بجز چند تا توپ که از حدود سی چهل متری بر میداشت و میرفت به سراغ در وازبان دیگه کاری نمی کرد که این همه از ایبرا انتقاد میکنید......اگه اتوو بهتر از ایبرا بود به درد اینتر میخورد .....
بعدش ایبرا تو نیمه دوم به کلی تغییر کرد وفکر کنم جنگنده تر از همشون تو بازی بود ودر کل بازی یه توپ بهش رسید جلو دروازه وچند تا خطر دیگه به روی دروازشون به وجود آورد که اون صحنه ی پنالتی معروف ترینشون هستش .....چند بار خطرررو روی دروازه برگشت داد









امید وارم که برو بچ با معرفت بارسایی این همه انتقاد هاشون رو ادامه ندن وفکر این باشن که چند تا رئالی نیاد تو سایت ما وبه پیام هامون بخندند خواهش میکنم نه تنها از ایبرا بلکه از تمامی بازیکنان تیم انتقاد نکنید ونگید فلان بازیکن این جور بازی کرد اون جور بازی کرد

عشق است ایبرا_بارسا


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۷:۱۳)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
نتیجه خوبی نبود البته بد هم نشد.ما تو خونه حریف 1گل زدیم(این خیلی مهمه).

وقتی نظرات بین 2نیمه بعضیا(که آرزوشونه یه بازیکن بارسا بد بازی کنه تا بیان بهش گیر بدن) رو میخون خندم گرفت.آخه خیلی ضایع شدن با گل ایبراگل
زلاتان از تک موقعیتش نهایت استفاده رو برد.اصلا نیمه اول توپ از نیمه رد شده بود که انتظار گل ازش داشتین؟

ظمنا علیفر رو ولش کنین اون همیشه از این مزخرفات میگه.اون کارشناسه!!! برنامه رو بچسبین که نمیدونم کدوم...بهش مدرکA رو داده بود.اونم با گل ایبرا ضایع شد
بخدا خود جاودانی از خیلی از کارشناسایی!!! که میان بازی رو تحلیل میکنن بهتره(هرچند اینجور کارشناسا براشون هزینه ای نداره).

تو بازی برگشت لوله شون میکنیم((مثل بایرن))


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۷:۱۰)
 
farid_barcelona
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
راستي اين بوسكتس افتضاح بود
اينيستا هم خوب نبود
كلا جناح چپ فقط مكسول خوب بود و تنها بود و بوسكتس واينيستا كه جناح چپ بودن كمكش نميكردند
رو گل هم بوسكتس و اينيستا اگه خوب كمك ميكردن و پويول هم يكم دقت ميكرد توپ گل نميشد
در كل زياد خوب نبود تيم اما فداي سرشون انشا... كه بازي برگشت هم خوب بازي ميكيم و هم پر گل ميبريم
ايبراهيموويچ هم تقصيرش نيست . با مصدوميت بازي كرد
انشاا... كه خوب ميشه و مثل اول فصل خوب بازي ميكنه
بازم ميگم از اتوئو بهتره اما اتوئو سرعتش بيشتر بود و ميجنگيد
منم دلم براش تنگ شده و دوسش دارم اما زلاتان بهترشه
البته زلاتان بايد يكم هم از خود گذشتگيش رو بيشتر كنه . ولي نسبت به اول فصل بيشتر تو كار تيمي شركت ميكنه

زنده باد كاتالونياي كبير
زنده باد بارسلوناي كبير
زنده باد گوارديولاي بزرگ
زنده باد تمامي بازيكن هاي با غيرت تاريخ بارسلوناي كبير


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۳:۴۱)
 
farid_barcelona
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
نتيجه ي بدي نبود تو خونه ي حريف
بد بازي نكرديم اما خوب هم نبود
ان شا ا... كه بازي برگشت جبران كنيم و پر گل و زيبا ببريم
اين علي فر رو هم بزارين تو black list پيش خياباني و سيانكي . به جان خودم اگه اونجا پيشش بودم كله اش رو ميكوبيدم رو ميز . بسكه حرف مفت ميزنه
خيال ميكنه بهترين كارشناس دنياست

البته من اين علي فر رو از خيلي وقت پيش ازش بدم ميومد . حتي قبل از خياباني و سيانكي اما ديگه شورش رو در آورده
نا گفته نمونه اين اظهار نظرهاي 100 تا يه غاز رو قبلا درباره ي بارسلوناي كبير گفته بود كه حسابي اعصابم رو به هم ريخت و هر بازي كه بازيه بارسلوناي كبير رو گزارش ميكنه تكرارشون ميكنه
هميشه هي ميگه به نظر من
صد رحمت به سيانكي
اين خياباني و علي فر ديگه خيلي شورش رو در آوردن
نقل قول
اینکه پاس دادن در میانه زمین اصلا مفت نمی ارزه و در فوتبال مدرن معنی نداره!

خودت رو ناراحت نكن اين علي فر حرف مفت زياد ميزنه
تقريبا 99 % حرفاش بي خودن و به درد خودش ميخورن
همه جاي دنيا ثابت شده فوتبال مدرن رو بارسلوناي كبير بازي ميكنه
تيمي كه صاحب توپ نيست نميتونه كاري بكنه
پس اين پاس كاري ها نه تنها بي فايده نيست بلكه مدرن و امروزي و بسيار مفيد است
سحر خانم قرار نشد با نيش و كنايه حرف بزني
اينطوري پيش بري ميشه روز از نو روزي از نو
گفته باشم
راستي آرزو بر جوانان عيب نيست
شما فعلا اگه تونستيد گربه سياه تون رو بكشيد ( ليون ) اون موقع آرزو كنيد واسه بازيه ال كلاسيكو و افتخار 6تايي شدن مقابل بارسلوناي كبير
زنده باد كاتالونياي كبير
زنده باد بارسلوناي كبير
زنده باد گوارديولاي بزرگ
زنده باد تمامي بازيكن هاي با غيرت تاريخ بارسلوناي كبير


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۳:۲۳)
 
amirpuyol
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
قبول دارم که زلاتان بازیکن بزرگیه ولی به نظر من اتوو بهتر بود امیدوارم حداقل به فرم اول فصلش برگرده چندین بازیه که خوب بازی نکرده(به نظر من) امشب به زور یه گل زد ولی خیلی کند بازی میکنه هر وقت بهش پاس میدن انگار توپ گیر میکنه


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۲:۴۰)
 
ashkan007
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
نتیجه خوبی بود توی زمین حریف ، البته با وجود افت فعلی و غیبت مصدوم ها . . .


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۲:۰۰)
 
Mellllanic
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
این آقای علیفر که با پاسکاری بارسا سرگیجه گرفته بود چیز دیگه ایی هم ازش انتظار نمیرفت بگه حق داره بنده خدا هی بخواد اسم بازیکنارو بگه در ضمن بگم نشون داد از فوتبال هیچی نمی فهمه .


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
بسی استفاده کردیم از سخنان گهربار علامه علیفر، که برخی نظریات ایشون در میان دانشمندان تراز اول دنیا هنوز در حال بحث و مجادله س

تا مدتها که ایشون می فرمودن دفاع خطی بیخوده و نقص داره و کلا هر تیمی گل می خورد، می فرمودن آهان! همین دفاع خطی میگم بیخوده همینه. حالا بالاخره ایشون هم متوجه شدن که بابا دفاع 3 نفره سوییپر مال عصر حجر بود و کسی مثل قلعه نوعی باید پیدا شه که دانشش در اون دوران باشه که سه نفره دفاع بچینه!

حالا ظاهرا این مسئله برای علامه بزرگوار حل شده و تئوری های نوظهوری در دست دارن.

من جمله اینکه بازی مستقیم خیلی خوبه، و از دویدن بازیکنا جلوگیری می کنه، و اینکه پاس دادن در میانه زمین اصلا مفت نمی ارزه و در فوتبال مدرن معنی نداره!

جل الخالق!

از کرامات شیخ ما این است
شیره را خورد و گفت شیرینی ش به نظر من که ارزشی نداره

پ.ن: لطفا مراعات کنید و مدیر اخبار رو انقدر به زحمت نندازید!


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۴۵)
 
soorena
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
به نظز من بدترین بازی این فصل بارسا همین بازی بود، و ناامید کننده، وقتی جلوی اشتوتگارت اینطوری بودن جلوی چلسی می خوان چیکار کنن؟!
با اینکه منم موافق بوسکتس نیستم ولی به نظر من امشب خوب بود.


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۴۳)
 
mohammad(N
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
معذرت میخوام اگر کامنت قبلیم تند بود. ضمنا آقا سعید تو رو یایا جون این سحر نکبت رو بلاک کن تا نظرات مزخرف و چرتو پرتش باعث نشه بهش فوحش بدم. ضمنا منم تا حدود زیادی با نظر مدیر گالری موافقم


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۴۱)
 
mostafa169
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
درسته فصل پیش هم چندتا بازی نتیجه نگرفتیم اما خوب بازی کردیم اما این فصل شمار بازی هایی که داریم بد بازی می کنیم کم کم داره زیاد می شه

بوسکتس یک فاجعه زیست محیطی بود
تیم بازم خوب نبود
در کل به نظرم میاد از قصل پیش ضعیف تریم
از بازی هیچ کدوم راضی نیستم
فکر می کنم دیگه وقاش رسیده باشه از پدرو به صورت ثابت استفاده کنه بابا آخه یه بازیکن باید چی کار کنه هر بار بهش اعتماد کرده جوابشو داده
بازی همزمان بوسکتس و توره هم اشتباه بود
همچنین جلو بودن اینیستا در نیمه اول


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۴۱)
 
Inner_Fighter
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
نقل قول
به! چی میخواستیم چی شد . مهم نیست.بازی برگشتو که ازمون نگرفتن . یکی به این علیفر بگه اخه به تو چه که بارسا پاس کاری میکنه. دلش میخواد. دوست داره. این چیکارس؟ فهمیدیم از فوتبال "مدرن" فقط میدونه که با کدوم "م" نوشته میشه. ایشون عرض کردن که این پاس کاری ها تو فوتبال مدرن فایده ای نداره. ما واقعا معذرت میخوایم که شما از پاس کاری خوشتون نمیاد. خواهشن بعضی از دوستان تا یه کم بازی باب میلشون نیست نیان فوری بگن همه بدن و بقیه رو متهم کنن .تو این بازی تقریبا همه خوب تلاش کردن به مساوی هم راضی بودن . چرا بعضی ها تحمل روزای سخت رو ندارن ؟ همیشه که نمیشه بازی قشنگ باشه .با این همه مصدوم و مشکلات .درسته خیلی ها برگشتن ولی هنوز کاملا اماده نیستن .خدا کنه دنی زود تر برگرده که واقعا بهش احتیاج داریم .

بهترین نظر همین بود !
آفرین ! دمت گرم !


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۳۱)
 
messi--xavi
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
نقل قول
مسی هم یک هزارم مسی نبود


بیچاره دیگه چکار کنه وقتی توپ بهش میرسه چند نفر میریزن روی سرش نمیزارن کاری کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۳۰)
 
messi724
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
به! چی میخواستیم چی شد . مهم نیست.بازی برگشتو که ازمون نگرفتن .
یکی به این علیفر بگه اخه به تو چه که بارسا پاس کاری میکنه. دلش میخواد. دوست داره. این چیکارس؟ فهمیدیم از فوتبال "مدرن" فقط میدونه که با کدوم "م" نوشته میشه. ایشون عرض کردن که این پاس کاری ها تو فوتبال مدرن فایده ای نداره. ما واقعا معذرت میخوایم که شما از پاس کاری خوشتون نمیاد.
خواهشن بعضی از دوستان تا یه کم بازی باب میلشون نیست نیان فوری بگن همه بدن و بقیه رو متهم کنن .تو این بازی تقریبا همه خوب تلاش کردن به مساوی هم راضی بودن . چرا بعضی ها تحمل روزای سخت رو ندارن ؟ همیشه که نمیشه بازی قشنگ باشه .با این همه مصدوم و مشکلات .درسته خیلی ها برگشتن ولی هنوز کاملا اماده نیستن .خدا کنه دنی زود تر برگرده که واقعا بهش احتیاج داریم .
viva barca


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۲۶)
 
mohammad(N
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
امشب بد نبودیم. فاجعه بودیم. بدترین بازی بود که تا حالا از بارسا دیده بودم. من نمیدونم این والدز هنوز یاد نگرفته زودتر از ضربه نپره. من نمیدونم پپ در این عامل اصلی فاجعه( بوسکتس) چی دیده که یایا را تعویض میکنه. اونجایی که بوسکتس مصدوم شد گفتم کاش ربات صلیبی باشه. مسی هم یک هزارم مسی نبود. زلاتان نسبتا خوب بود. چون نیمه ی دوم خوب میدوید و جنگنده بود. نیمه ی اول داشتم سکته میکردم. اگر شانس نداشتیم 5 تا میخوردیم. چندین بار فقط زدم تو سرم. واقعا جای خالی آلوز احساس میشد. این علیفر خوک صفت هم که تنها طرفدار رئال در بین گزارشگرهاست یک سانتیمتر از فوتبال نمیفهمه اومده پاسهای بارسا رو زیر سوال میبره. برو همون سرهنگیتو ادامه بده خوک. واقعا اگر بارسا اینجوری ادامه بده دیگه امیدی به هیچ جامی نیست. امیدوارم از این وضعیت در بیاییم و همون بارسای پر ابهت همیشگی بشیم. ویوا بارسا


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۲۵)
 
bipolar_1989m
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
نقل قول
شل و ول خدادادی که بود

اینو باحال اومدی خدایش تا بهش برخورد نمیکنن میافته زمین راست میگی‌ موندم آیا این پپ تو تمرینات نمیتونه بفهمه کی‌ از کی‌ بهتره و شایسته تره برا بازی کردن؟!!!!

یا اگه تو تمرینتم نفهمه وسعت بازی نمیبینه کی‌ داره کم کاری می‌کنه کی‌ داره از همه بدتر بازی می‌کنه خداییش این تیم منو کاملا نه امید کرد بازی به بازی داریم بدتر میشیم این۱ سیر نزولی بود که از بازی با چلسی شروع شد درسته ۳ تا جام هم بعد از جام بهگه‌ها بردیم ولی‌ حقیقتاً هیچکدوم از اون جم‌ها که دیقه نودی بردیم بهم نچسبید یادمه جلو اسپانیول فصل پیش ۲-۱ باختیم ولی‌ اون باخت به ۱۰۰ تی‌ این مساوی‌ها و بردهی اعصاب خورد کن می‌‌ارزید حداقلش مردونه میباختیم میدونستیم که بازیکن‌ها کم نزاشتن برا تیم و ۱ بازی زیبا رو میدیدیم از این تیم الان حریف رو می‌بریم با ۱ موقعیت و واقعا شانس میاریم واقعا متأسفم سیاست‌های باشگاه بعد از اون قهرمانی‌های ۳ گانه فوق‌العاده بد بود و تیم رو داره به همون قهقرای ۲ سال پیش میکشون


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۲۲)
 
سحر
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
نمی تونم بگم بازی زیبایی رو تماشا کردم. اما به هر حال خوشحالم که بارسا دست پر از آلمان برگشت ... آخه می دونین، من با خودم عهد کرده ام که امسال تا آخر فصل 2 تا ال کلاسیکو ببینم و برای تحقق این آرزو، مجبورم تا قبل از فینال، تو هر بازی بارسا تو چمپیونز لیگ طرفدار بارسا باشم!


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۲۰)
 
call_of_catalan
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
دو نیمه متفاوت از بارسلونا دیدیم ولی مهمتر از همه چیز نباختن تو زمین حریف بود .

همین که ایبرا گل زد کافیه.جای خالی دنی آلوز کاملا محسوسه






چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۱۸)
 
lovemebarca
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
بازی خوب بود ولی نتیجه بد بود(امید وارم بعضی ها قوانین نظر دهی رو بخونن)


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۱۷)
 
Kingslayer
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
خدا هم شاکی شده بود از دست بوسکتس! یه علامت داد به پپ با این ضربه که نواختن به پاش؛ باز هم پپ بی خیال نشد! شل و ول خدادادی که بود؛ بعد اون ضربه دیگه رسما حتی نمی چرخید از سر جاش! فک کنم نیم متر دوید تو نیمه دوم! اونم اون یه تیکه که دوید سمت بازیکن حریف برای دعوا! هرگز باورم نمی شه 90 دقیقا بازی کرد!

پپ انگار بازی کامپیوتری می کنه! من واقعا نمی دونم چیزی به نام «تعویض» در واژگانش تعریف شده یا نه!

ویکتور خوب بود؛ وقتی با لمن تو این سن (که ازش خوشم هم میاد) مقایسه اش می کنم، می بینم واقعا عالیه! مخصوصا اون مهار دو قسمتی اش واقعا حرفه ای بود. حالا یه عده برن سوتی بگیرن ازش.

در کل یه مشکل بزرگ دیگه، نیمه اول بود که به نظرم تیم ابدا به این ترکیب عادت نداشت!

اون وسط هم که رسما خبری نبود.

داور هم که انگار می ترسید از بیشتر از کارت زرد!

امیدوارم برای بازی برگشت انقدر فشار قلبی حس نکنیم!


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۱۵)
 
messi--xavi
پاسخ به: اشتوتگارت 1-1 بارسلونا (دور رف...
نسبت به بازی که انجام دادیم بازم نتیجه خوبی گرفتیم.

امیدوارم تو نیوکمپ بتونیم اشتوتگارت رو گلباران کنیم.

خط دفاعیمون واقعا ضعیف بود .کاشکی تندتر آبیدال و آلوس برگردند و پویول و پیکه وسط بازی کنند.

بدترین بازیکنا بوسکتس و مارکز بودند.مخصوصا مارکز که خیلی سوتی داد.

ایبرا هم به جز گلی که زد کاری تو زمین نکرد.
خبر خوش بازگشت ژاوی جونه .


چهارشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۸ (۱:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!