به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی)گزارش بازی
فرستنده The Kingslayer در تاريخ چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۳۳) (۳,۲۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۳.۰۰ (۵ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
harry1
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی)
درودبر بارسای کبیر.
درود بر تیم بی رقیب.


چهارشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۲۰)
 
Pink.Girl
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
اصلا مهم نیست چون هنوز هم وقت داریم


پنج‌شنبه، ۸ بهمن ۱۳۸۸ (۹:۰۱)
 
behnam_barcelona
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
برگشت میبریم


چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۸۸ (۱۳:۵۵)
 
Amir.P
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
افسوس که از دست رفت ، افسوس


چهارشنبه، ۳۰ دی ۱۳۸۸ (۱۵:۳۹)
 
vahidnik
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
تو برگشت جبران میکنه...


دوشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۸ (۱۶:۵۰)
 
fcbarcelona11
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
باري كلا داور شير سماور


دوشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۸ (۱۶:۰۵)
 
xavijon
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
من که فکر می کنم چیگرینسکی اصلا در حد بارسای بزرگ نیست
ماکز و میلیتو هم که مثل قدیما نیستند
پس اگه تو ژانویه یه دفاع وسط محکم بگیریم نمی تونه بد باشه


دوشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۸ (۱۵:۳۴)
 
ashkan007
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
با اینکه بارسا با تیم 2 خودش بازی رو شروع کرد ولی سویا هم با تیم اصلیش و هم با انگیزه بازی کرد و هی داور هم بهشون حال می داد و الکی سوت می زد !
تنها ضعف شدید بارسا در دفاع سرعت بسیار کم چیگرینسکی بود که همون هم حسابی کار دستمون داد !


شنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۸ (۱۴:۵۶)
 
barca_girl
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
همیشه گفتم اگه زاوی نباشه بارسا یه پاش فلجه دفاع هم سوراخ سوراخه.


شنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۸ (۱۰:۱۱)
 
Daniel
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
Viva Barca


هر شکستی زمینه یک پیروزیست. نا امید نباشین!


جمعه، ۱۸ دی ۱۳۸۸ (۱۰:۱۶)
 
fcbarcelona11
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
ما خوب بازي نكرديم ولي اگر داور ادم بود حتما مساوي مي كرديم


پنج‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۸۸ (۲۳:۱۰)
 
barca87
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
بارسا 0 - داور 2
بارسا 3 - سویا 2

پیش میاد
این بهانه ای میشه که موقع قهرمانی بارسا دیگه کسی نگه با داوری قهرمان شد


پنج‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۸۸ (۱۹:۰۵)
 
sama-barcelona
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
آخه چرا همه فقط برد میخواهند
اگه گل بویان قبول میکردن الان همه از بویان تعریف میکردیدو به به چه چه میکردین.
مطمئنم بارسا انتقام تو لیگ و بازی برگشت میگیره تازه جام هم برای خودمونه ببینید کی گفتم.
من نمیدونم چرا مسی نیمه های اول گوشه بازی میکنه و با همکاری دنی دفاع رو میترکونه اما نیمه های دوم پپ میاره میذارتش مرکز اونوقت به هش یک پاس نمیدن .
ولی در کل داوری 0 بود فکرکنم یک دروازهبان سویا با داور کافی بود که بارسا بازی ببازه از بس که داوره به نفع میگرفت


پنج‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۸۸ (۱۶:۲۴)
 
mkhotan
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
اولا: من بازی رو ندیدم

دوما: شماها چرا تا تیم میبازه سریع میگین که این به درد تیم نمیخوره اون به درد تیم نمیخوره
بالاخره بازی برد و باخت داره دیگه

سوما: بویان عشق منه.
اگرم بد بازی کرده که میدونم نکرده
بالاخره همه بازیکنا یه روز خوب دارن یه روز بد
بعضی وقتها هم همین مسی بد بازی میکنه!

من نمیدونم چرا شماها زود قضاوت می کنین!


پنج‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۸۸ (۱۵:۴۹)
 
Messi_Barca
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
ما قهرمانیم الکی خودتونو نگران نکنین
بازی هایی که لازمه ببریم حتما میبریم
تیم اینو همیشه نشون داده


پنج‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۸۸ (۱۵:۳۸)
 
barca673
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
سلام يه چيزي هست كه ميخواستم بگم...بايد يه كمي چشامونو باز كنيم...اين يه واقعيته كه هر تيمي بعد از يه فصل موفق افت ميكنه چه برسه به سوپر فصلي كه پشت سر گذاشتيم...نبايد انتظار بازياي فصل قبل رو داشته باشيم بازيكنا انگيزشون نسبت به پارسال خيلي كمتره ...پارسال تيم با هزار اميد بسته شد كه به دو فصل ناكامي پايان بده ولي امسال براي حفظ قهرماني ...پارسال پپ سرشار از انگيزه بود ولي امسال در حال مذاكره با انگليسي ها ...پارسال تيم بعد لز هر بار كه توپ رو لو ميداد پرس رو شروع ميكرد امسال اين خيلي كمتره ...پارسال بازيشون بوي غرور نميداد امسال خيلي مغرور شدن ...بگريستين فكر كرد اگه زلاتان بياد مشكل انگيزه حل ميشه ولي ...امسال تنها انگيزه تيم دفاع از قهرماني اروپاست كه با اين غرور از اشتوتكارت نبازيم خيليه...من نميخوام ضد حال بزنم ولي تيم به تغيير يا هر چيزي كه انگيزه بياره نياز داره
به اميدموفقيت فراتر از يك باشگاه!!


پنج‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۸۸ (۱۵:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
من بازی رو ندیدم، اما خلاصه شو دیدم حدود 15 دقیقه و بویان تو این دقایق که خیلی هم خوب و مثمر ثمر بازی کرد!

یه نفر یه چیزی میگه بقیه میان همون رو هی کپی پیست می کنن انگار.


پنج‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۸۸ (۱۲:۳۱)
 
soorena
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
کم مونده بگین پویولم بد بود (می دونم پویول تو بازی نبود) این بد بود اون بد بود، همون بویان بیچاره هم یه گل سالم زد که رد شد، در مورد چگرینسکی من همون اولم گفته بودم ولی عامل اصلی داور بود این حرفو که تیم باید اونقدر قوی باشه که با وجود این داوریا هم ببره اصلا قبول ندارم مقابل بچه محل های ... که بازی نمی کردن، تو این بازیا یه کرنر هم می تونه سرنوشت ساز باشه چه برسه اون پنالتی و اون گل.


پنج‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۸۸ (۰:۳۶)
 
aiira
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
همه چيز بد بود. داوري بازي بازيكنان تيم، بوبان كه افتضاح بود. زلاتانم كه همش داغ ميكنه. خيلي ناراحت شدم. به اميد برد در بازي برگشت.


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲۳:۵۲)
 
هدیه
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
ای بابا بارسا چرا خورد؟
من که درام شاخ در میارم.
بازی رو ندیدم. ولی اینجوری که شما ها میگین بارسا خیلی بد بازیکرده.
دیدین لاپورتا گفت که برد سویا از قبل برنامه ریزی شده بوده. یا یه همچین چیزایی.


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲۳:۱۹)
 
prince_leo88
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
این چه داوریه بابا حالمونو گرفت بابا این دفاع چی بود ما خریدیم استاد اسدی از اون بهتر بازی میکمونه وقتی داشتن سرعتو به همه هدیه میدادن این آقا خوابیده بوده ولی با همه این حسابا ما میبریم و میکونیمشون توی سطل آشغال


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲۳:۱۹)
 
ehsan-Messi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
انشاله تو بازی بعد میبریم اینو بدونین بازی برگشت رو فقط واسه انتقام میریم ..... راستی دوستان بازی برگشت با سویا کیه؟؟؟ اما افسوس که دیگه نمیتونم بازیهای بارسا رو ببینم آخه شنبه 19/10/88 اعزام میشم به خدمت وجدانن ترو خدا هرکی میتونه نتیجه بازیها رو با پیام به صندوق پستیم بده که هروقت چک کردم از نتایج مطلع بشم ممنون و کوچیک همه برو بچ و طرفدارای بارسلونای عزیز


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲۲:۱۱)
 
رویا
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
بویان اصلا خوب نبود پدرو بازیکن پرتلاش خلاق وگلزنیه اگه نوک وایسه هم خیلی بهتره تعویض باید بابویان انجام میشد دیشب جور همه بازیکنارامسی واینیستا کشیدن .


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲۱:۴۷)
 
messi--xavi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
مگه چی شده؟
یه بازیو باختیم.تخسیر بارسا است که ما را بد عادت کرده. منم دیشب خیلی ناراحت شدم.
وقتی توی یه بازی به این مهمی با سویا فقط 3 بازیکن اصلی بازی کنند بیشتر از این انتظار نمیره. یا اینکه میلیتو بعد از یه سال بازی نکردن میاد با چیگرینسکی و مارکز برای اولین بار پیش هم تو یه بازیه رسمی بازی میکنند معلومه خط دفاعی میلنگه.
من چیزی از فوتبال نمی فهمم که بخوام از پپ انتقاد کنم ولی اگر زاوی و بوسکتس و زلاتان رو از اول یازی میذاشت که کار را تموم کنند بعد تو نیمه دوم تعویضشون میکرد بهتر بود.
از طرفی بازیکنا واقعا خستن . هر 3 یا 4 روز یه بازی سنگین.
داوری هم که واقعا گل کاشت ولی این دلیل نمیشه که این باخت رو به گردن داوری بندازیم.
چون تیممون باید اونقدر خوب بازی کنه و گل بزنه که اگه داوری هم مثل بازی دیشب ناداوری کرد این مشکلات پیش نیاد.
بعدش من فکر میکنم پپ و بارسا زیاد این جامو جدی نگرفتن.مثلا بازی دیشب که بازی کردیم و اونم با سویا اکثر صندلی های ورزشگاه خالی بود.
راستی یه مطلب جالب:
کشف مسی جدید در آرزانتین
به دوست عزیزمون بگم که جفرن مصدومه و نمیتونه بازی کنه.


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲۱:۰۰)
 
fireman
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
"بویان" به هیچ عنوان لیاقت بارسای کبیر رو نداره!...


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲۰:۵۲)
 
barca-ss
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
کاش نمیباختیم
ما هم از باخت خوشمون نمیاد مثل بازیکنا
اما چه کار میشه کرد
حالا به فکربازیهای لیگ
و
بازی برگشت باید باشیم


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲۰:۱۴)
 
call_of_catalan
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
من نمی دونم چرا ارسال قبلیم پاک شد به هر حال.

اونایی طرفداره بارسا هستن که بازی چلسی تا آخرین دقیقه امید داشتن و دعا میکردن پس هنوز یه 90 دقیقه کامل مونده.

اگه این سری داور از اونا نباشه ویکم شانس بیاریم وتوپاموم به تیر نخوره بردیم



چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۹:۵۷)
 
bipolar_1989m
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
نقل قول
درسته این بازی رو باختیم ولی این بازی تمام اشکالای بارسای این فصل رو معلوم کرد: 1_ پپ می خواست با استراحت دادن به بازی کنای اصلی اونا رو تو این چند هفته ی فشرده ای که داریم سر حال نگه داره ولی با اون تلاشی که بچه ها برای جبران کردن گل خورده تو 15 دقیقه آخر کردند به اندازه ی 2 بازی خسته شدند 2_ بارسای این فصل از اول بازی تلاششو برای گل زدن نمی کنه و با پاس کاری های بیخود وقت های اول بازی تلف می کنه بعد برای زدن گل برتری یا جبران گل خورده خودشو تو 10 دقیقه ی آخر بازی خسته می کنه برا اثبات این حرفم بازی با اینتر که یادتونه با اینکه مسی و زلاتان رو نداشتیم از همون دقیقه اول درست مثل بارسای فصل قبل و 10 دقیقه آخر همه ی بازی هامون بازی کردیم و دیدین که اگه بازی کنا از همون اول تلاششونو برا گل زدن بکنن می تونن مثل همون بارسای فصل قبل بازی بکنن ولی این فصل این کارو نمی کنن و بی خودی تو زمین خودمون پاسکاری های رو به عقب می کنن 3_این بازی همچنین توان و استعداد خیلی از بازیکنا رو معلوم کرد (بویان= افتضاح چیگرنسکی = افتضاح تیاگو= واقعا خوب بازی کرد بوسکتس = متوسط و بقیه هم خوب) 4_ این بازی باعث شد که پپ حساب کار دستش بیاد که دیگخ نباید تو بازی های به این مهمی رو ساده بگیره 5_ این فصل تنها بازی کنی که وقتی پا به توپ میشه میشه توقع داشت بارسا گل بزنه دنی آلوز که واقعا تو تمام بازی های این فصل تمام تلاششو برا گل زدن بارسا کرده واقعا دستش درد نکنه چون وقتی توپو می گیره درست مثل فصل قبل میره جلو برا گل زدن ولی بقه فقط بلدن یه خورده برن جلو دوباره بر گردن توپو بدن دفاع روز از نو روزی از نو 6_ نکته ی مهم دیگه اینه که مسی دیگه هیچ وقت سر پست اصلیش بازی نمی کنه و هر وقت دنی نفوذ میکنه هیچ کی نیست که بهش پاس بده وهزاران نکته تابلوی دیگه که حال ندارم تایپ کنم........

کاملا باهات موافقم !!!!!

جون من داور رو داشتین کافی‌ بود بازیکن بارسا حریف رو لمس میکرد خطا میگرفت!!!!!!

به جون خودم تو ۱ صحنه دیدم قبل اینکه بازیکن با حریف برخورد کنه سوت زد!!!!!!!

یکی‌ نیست به این ریالی‌های بگه بدبختا اگه می‌خواین اینجوری قهرمان بشین و داور بخرین و تیم حریف رو بخرین اون قهرمانی بخور تو سرتون!!!!!


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۹:۲۹)
 
barsa200786
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
فقط داور :55: :55: :55: :55: :55: :55:


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۸:۵۵)
 
tina_1899
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...




چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۸:۲۹)
 
saeed_chiko
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
من نمیفهمم اینجا چه خبره؟؟؟
اتفاقی نیفتاده که با ذخیره ها بازی کردیم و باختیم بازی برگشت لهشون میکنیم میرن پی کارشون.
بعضی ها یه حرفهایی میزنن که مرغ پخته هم خنده اش میگیره یعنی چی مثلا حالم از فوتبال این فصل بارسا بهم میخوره؟؟؟
بازم میگم کسایی که الان به فوتبال بارسا اینطوری گیر میدن یا مشکل خاصی با بارسا دارن یا میخوان در کانون بحث قرار بگیرن یا از فوتبال چیزی نمیفهمند.
کاش بعضی ها سنشون یکم بیشتر بود تا بازیهای 6و7 و 8 و 9سال پیش بارسا رو یادشون میومد...


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۸:۲۸)
 
xavi_6
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
یکی باید این چگرینسکی رو با لگد ار بارسا بندازه بیرون بدترین بازیکن تاریخ بارسلونه 23 سالشه اینه پیر مردا دو میزنه حالم ازش بهم میخوره مشکل اصلی بارسا اینه ذخیره هامون در حد تیم اصلی نیستن فقط پدرو و کیتا از ذخیره ها خوبن 3 تا دفاع وسط رو نیمکت داریم رو هم 1 تاره موی پویول هم نیستن اینو دیشب ثابت کردن تا اینجای فصل 2 بازی رو باختیم هر 2 تاش پویول نبوده هم جلو روبین کازان و هم دیشب اون دوستی هم که میگفت دلیل افته بارسا ژاویه هم میتونه بازی رو دوباره ببینه 70 دقیقه ژاوی نبود 1 پاس هم به مهاجما نرسید اگه بازی برگشت ببریم دوباره روحیه به تیم بر میگرده


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۶:۳۴)
 
_BARCELONA_
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
بارسا همون بارساست این تیمهای دیگن که جلوی بارسا با سیستم 0-0-10 بازی میکنن.
تا زمانی که چیگرینسکی جای مارکز بازی میکرد خوب بود ولی وقتی اومد جای میلیتو و مارکز رفت جاش دیگه کار بارسا تموم شد.نکته دیگه اینکه من یه 90 دقیقه کامل ندیدم مسی سر جای خودش بازی کنه یا وسط بازی میکنه یا سمت چپ یا مهاجم نوک.اشکال ما این بود که اینیستا رفت جای مسی و مسی هم اومد وسط اونوقت سمت چپمون خالی شد.
برای بویان همون 5دقیقه بازی که تو لیگ بهش میده کافیه.
راستی این مارکز چرا نمیخواد دست از سر بارسا برداره اه.


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۶:۰۹)
 
hamedmessi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
انقدر از باخت دیشب ناراحت بودم که اصلا نتونستم بیام سایت و با غم و غصه فراوان گرفتم خوابیدم ای خدا ما چرا انقدر بد شانسیم به خدا همه اش تقصیر این داور بی پدر بود معلوم بود طرفداره رئاله به خدا بارسلونا دیشب بازی همیشگیش رو به نمایش گذاشت یک تیرک زد و در واقع باید 4 گل میزد که 2 گل ان را هم زد ولی این داور اشغال باز هم به ضرر بارسا سوت زد به خدا هر چی میکشیم از دست این مادریدیهای خوک است که به این داور ها پول میدن تا به ضرر بارسا سوت بزنن ولی به خدا بارسا همون بازی همیشگی رو به نمایش گذاشت بعدش هم بعضی از دوستان خیلی نومیدن هنوز بازی برگشت مونده که به امید خداوند بزرگ میبریم و سعود میکنید بچه ها به خدا ایمان داشته باشید ما قهرمانیم
زنده باد بارسلونا زنده باد گواردیولا زنده باد کاتالونیا


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۵:۴۰)
 
ebram
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
دلایل باخت بارسا
چيگرينسكي
وداور
به امید قهرمانی


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۵:۳۳)
 
SinaBarca
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
به نظر من بارسا دیشب اصلا خوب بازی نکرد و با این ترکیبی که پپ گواردیولا روانه بازی کرده بود خیلی بد بازی کرد و اصلا با آن بارسای همیشگی خیلی تفاوت داشت و اگر پپ گواردیولا احتیاط را کنار می گذاشت و با ترکیب اصلی به بازی می آمد الن این تیم سویا یک بازنده بود من فقط نمی دانم چطور بارسا اینطور بد بازی کرد و تیم سویا اکثر بازیکنان خودش را نداشت و کار برای صعود بارسا خیلی سخت می شود و بارسا باید در بازی برگشت حداقل با دو گل سویا راشکست دهد و این کار بارسا را خیلی سخت می کند .

در بازی دیشب داوری خیلی افتضاح بود و معلوم که داور را خریده اند یک پنالتی مسلم را برای بارسا نگرفت و دو گل سالم بارسا را هم مردود اعلام کرد و در کل این داور به نفع تیم سویا سوت زد ودر کل این برای بارسا خیلی گران تمام شد .

امیدوارم که بارسا در دور برگشت با تمام قدرت وارد میدان شود و بتواند تیم سویا را شکست دهد .

به امید صعود بارسا به دور بعد


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۵:۲۹)
 
mohammad.a
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
اميدوارم اين نتايج هر چه زودتر تموم بشه.......................


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۵:۱۶)
 
barca87
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
بدترین بازی این فصا بارسا همین بازی بود امیدوارم که یه شکی براشون بشه؟؟؟؟؟؟؟

فقط 20 دقیقه پایانی بازی تماشایی بود ؟ موقعی که ژاوی به بازی آمد؟؟؟؟

واقعا بارسا بدون ژاوی حرفی برای گفتن نداره؟

ای کاش به مسی هم در این بازی استراحت میداد؟ چون یکی از بازی های بد مسی این بازی بود

بویان هم افتضاح بود می بایست به جای پدرو - بویان رو تعویض می کرد


و در آخر

تا انجا که من یادم میاد در این فصل
هر وقت که مارکز به بازی آمده یا فیکس بوده همیشه بارسا بازی برده رو مساوی کرده و اینار هم دیدیم که بازی رو باختیم

اشکال نداره بازی برگشت با تمام قوا جبران می کنیم


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۴:۴۴)
 
mm.barca
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
من دیشب بازی رو ندیدم وقتی نتیجه رو دیدم خیلی ناراحت شدم
به امید روزهای خوب برای بارسا


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۴:۱۷)
 
mes30-10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
اين بازي رو به داوري باختيم اما اشتباه داوري واسه همه هست. شك ندارم بازي برگشت جبران ميكنيم.
پپ مي‌گويد: «من اشتباه مي‌كنم چرا كه اين بخشي از شغل من است و اين تا زماني كه رييس باشگاه عذر من را نخواسته ادامه دارد. تغييراتي كه من امروز دادم براي بهبود شرايط رختكن تيمم بود چرا كه همه بازيكنان چه آنها كه شايسته بازي هستند و چه آنها كه نه مي‌خواهند بازي كنند. من براي حفظ همه آنها احتياج دارم گاهي تصميمات ديگري بگيرم.»


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۴:۰۵)
 
massi10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
شنیدم لاپورتا میگه باخت بارسا از قبل برنامه ریزی شده بود چون میخواد در احزاب سیاسی اسپانیا نامزد بشه که دو گل بارسا قبول نکردند که واقعا سالم بودند
دوست عزیزی که میگه بارسا افت کرده خیلی داره تند میره لیگ امسال خیلی فشرده است در ضمن در این فصل بارسا بیشتر بازیهاش برده با بازی زیب و همچنین در این بازی بارسا با ترکیب دوم خودش وارد میدان شد

باید با اختلاف دو گل ببریم دوست عزیز یک گل افت میشیم


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۳:۵۵)
 
messibarca
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
اشکال نداره بچه ها بازی برگشت جبران میکنیم


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۳:۳۰)
 
AmirHo3in
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
حیف شد !!!
اما عیبی نداره !
بالاخره یه باخت هم لازمه تا این تیم به خودش بیاد !!!
هنوز چیزی رو از دست ندادیم !
به امید قهرمانی ...



چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۳:۲۳)
 
fcbojan
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
همه بد بودن وبه خصوص داوری که افتضاح بود
تا حدودی نامید شدیم از صعود و یه بازی دیگه هم هست
ولی خدا کنه هر جامی بخوایم از دست بدیم لالیگا رو ازدست ندیم
بعد قرار نیست که یه تیم هر سال همه جامهای دنیا رو فتح کنه
اگه اینطور بود فوتبال بی معنی می شد.


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۳:۱۱)
 
soorena
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
مقصر اصلی داور بود، هر کی می خواد از بارسا انتقاد کنه اول بگه این حرفو قبول داره یا نه؟ (گل بویان و پنالتی روی زلاتان که توپ برگشتی شد گل اول سویا)


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۲:۵۹)
 
parham_muse_rh
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
اون که پنالتی نبود چون خطا از پشت محوطه شروع شد. اینو حتی مومبینی هم می دونه!
واقعا با وجود همچین طرفدارایی به پپ حق میدم از بارسا بره!
ما پر توقع شدیم
نمی شه هر فصل همه جامارو برد
این فقط جام حذفی بود که قهرمانش می ره لیگ اروپا!
بارسا برنامش سنگین بازیکنا خسته می شن سال سختی و گذروندن!
نمی دونم چه جوری حق سویا بود واقعا!
گل اول که به مسخره ترین شکل رسید به کاپل اونم که پنالتی نبود!
بعد تیرکه مسی و... رو نمیبینی!
انصاف داشته با شین
چون مثلا بارسا فصل پیش 6 تا به رئال زده یا به سویا 4 تا زده حالا دیگه باید هر فصل گل بارون کنه و همش ببره و اصلا نبازه! واقعا بی انصافین
من جای پپ بودم حتما از بارسا می رفتم!
بارسا فصل پیشم شانس اورد! چلسی مایورکا!
ما هنوزم قوی ترین تیمیم هنوزم قشنگ ترین بازی و داریم فقط توقع بالایی داریم




ویرایش مدیر اخبار: نظر شخص خودتون رو بیان کنید و همدیگه رو مخاطب قرار ندید! جای بحث تو تالار گفتمان هست!


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۲:۵۶)
 
henry..14
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
درسته این بازی رو باختیم ولی این بازی تمام اشکالای بارسای این فصل رو معلوم کرد:
1_ پپ می خواست با استراحت دادن به بازی کنای اصلی اونا رو تو این چند هفته ی فشرده ای که داریم سر حال نگه داره ولی با اون تلاشی که بچه ها برای جبران کردن گل خورده تو 15 دقیقه آخر کردند به اندازه ی 2 بازی خسته شدند
2_ بارسای این فصل از اول بازی تلاششو برای گل زدن نمی کنه و با پاس کاری های بیخود وقت های اول بازی تلف می کنه بعد برای زدن گل برتری یا جبران گل خورده خودشو تو 10 دقیقه ی آخر بازی خسته می کنه برا اثبات این حرفم بازی با اینتر که یادتونه با اینکه مسی و زلاتان رو نداشتیم از همون دقیقه اول درست مثل بارسای فصل قبل و 10 دقیقه آخر همه ی بازی هامون بازی کردیم و دیدین که اگه بازی کنا از همون اول تلاششونو برا گل زدن بکنن می تونن مثل همون بارسای فصل قبل بازی بکنن ولی این فصل این کارو نمی کنن و بی خودی تو زمین خودمون پاسکاری های رو به عقب می کنن
3_این بازی همچنین توان و استعداد خیلی از بازیکنا رو معلوم کرد (بویان= افتضاح چیگرنسکی = افتضاح تیاگو= واقعا خوب بازی کرد بوسکتس = متوسط و بقیه هم خوب)
4_ این بازی باعث شد که پپ حساب کار دستش بیاد که دیگخ نباید تو بازی های به این مهمی رو ساده بگیره
5_ این فصل تنها بازی کنی که وقتی پا به توپ میشه میشه توقع داشت بارسا گل بزنه دنی آلوز که واقعا تو تمام بازی های این فصل تمام تلاششو برا گل زدن بارسا کرده واقعا دستش درد نکنه چون وقتی توپو می گیره درست مثل فصل قبل میره جلو برا گل زدن ولی بقه فقط بلدن یه خورده برن جلو دوباره بر گردن توپو بدن دفاع روز از نو روزی از نو
6_ نکته ی مهم دیگه اینه که مسی دیگه هیچ وقت سر پست اصلیش بازی نمی کنه و هر وقت دنی نفوذ میکنه هیچ کی نیست که بهش پاس بده

وهزاران نکته تابلوی دیگه که حال ندارم تایپ کنم........


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۲:۴۹)
 
Loyal.Boy
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
من بازی رو ندیدم
فقط میتونم بگم پپ هم بی اشتباه نبود ! بازی با سویا رو که به بازیکنای ذخیره بازی نمیدن !

من دلم برای یحیی یه ذره شده اصلا بازیای بارسا بدون یحیی بهم نمیچسبه !


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۲:۳۷)
 
zlatan_a167
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
واي چه شكستي بديجوري امنم تو نيوكمپ خداكنه تو خونه سويا با دو گل شكستشون بديم
در ضمن يكي از دوستامون هم حتما به ايبرا اعتقاد نداره كه اين جور در موردش حرف ميزنه من هم به اون ميگم اگه ميخاي به خاطر اتوو بر طرفدار اينتر بشو وشما هم خوب ايبرا رو با اتوو مقايسه كن تا بشناسي


در ضمن كي لينك مستقيم گل ها رو داره مخصوصا گل ايبرارو


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۲:۳۱)
 
tixcy
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
بارسا خوب بود
نتيجه بد
تياگو در حد انتظار
اماااا
اما امان از اين چيگرينسكي
حالم ازش بهم ميخوره
در حد يه بچه هم فكر نميكنه
خيلي بده خيلي
من موندم پپ تو اين چي ديده كه خريده


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۲:۲۹)
 
soorena
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
ببینم سال نو آدمو بی غیرت می کنه؟! خواهشا بس کنید این حرفا رو ... مقصر اصلی این بازی این داور ... بود، همون داور بازی اوساسونا- رئال که به خاطر هواداری از رئال دو ماه محروم شد. همون داوری که تو باخت 2-4 بارسا مقابل رئال داور بازی بود و اون طوری حق بارسا رو ضایع کرد، همون داوری که بارها طرف رئال رو تو قضاوتاش گرفته یه داور کاملا بی وجدان (منو ببخشید)
تو این بازی دروازه بان هیچ تقصری تو گلا نداشت، آلوز، اینیستا و مسی هم بهترین ها بودن، حق بارسا برد بود. در مورد بویان هم عالی نبود ولی فراموش نکنین یه گل صحیح زد که اون نا داور گلو رد گرد.


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۲:۱۷)
 
behnam_barcelona
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...


سلام بچه ها!
من دیشب بازی و دیدم و کلی حرص خوردم از دست داور رئالی که همیشه به ضرر ما و به نفع رئال کار میکنه!!!!!

اینیستا و دنی الوز فوق العاده بودن!

تیاگو من رو به اینده امیدوار کرد
من شک ندارم که ما یعنی بارسلونای کبیر 100% بازی برگشت رو میبریم
این بازی به خاطر داور باختیم
بازیکنامونم که ذخیره بودن
من خوشحالم که بازیکنامون به خودشون میان!
برگشت رو میبریم


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۲:۱۶)
 
sahar-barcelona
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
مرسي آقاي messibest 10
ممنون.
منم موافقم داور گل كاشت
ولي ايشالله بازيه برگشتو پر گل مي بريم.
ما تاوقتي مسي رو داريم غم نداريم.
Only MESSI
Only PEP
Only BARCA


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۲:۱۲)
 
Leo_vahid
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
منو اشتباه یه رئالی فرض نکنید اما دم سویا گرم. تیم خوبیه

بزار تو نیوکمپ ببازیم تا بچه ها کمی به خودشون بیان!!!

به نظر من هروقت زلاتان از دقیقه اول داخل بازی بوده کم آورده. همون بهتر که نیمه دوم بیاد. اتوو کجایی؟!!! اتوو چرا تورو خرابت کردن؟

درهر حال ؛ همه چیز به بازی در سانچس پیچخوان کشیده شد. انشاءالله که اونجا سویا رو میترکونیم. بارسا ازین سوابق زیاد داره ؛ نگران نباشید.


راستی چرا تا بازیکن خوبی مثل جفرن هست ؛ بویان کرکیچ میاد بازی میکنه؟؟؟!!!

ما بهترین تیم جهان هستیم ، بهترین بازیکن جهان رو هم داریم ، به این راحتی ها میدون رو خالی نمیکنیم. فقط بعد از تعطیلات کمی ناهماهنگ شدیم که در بازی آینده این مشکل برطرف میشه.

هفته آینده ، بارسایی ترسناک با رنگ آبی اناری در مقابل سویا قرار میگیره. ما بدجور میبریمشون. به برد پر گل در مقابل سویا ایمان داشته باشید



چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۱:۵۹)
 
MiladXavi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
به نظرم نکته ی روشن بازی دیشب تیاگو بود...خیلی خوشگل بازی میکرد...مثل فوتسالیستا بود!!!
ولی در کل چنگی به دل نزدیم.با وجود اینکه داور باز گند زد ولی اگه میبردیم هم نظر من همین بود.
نکته:این داور همون داور الکلاسیکو 4-1 بود که سه تا گل تقدیم به مادریدی ها کرد...ایجا هم که 2 ت گل رو نگرفت و یه پنالتی برا اونا گرفت!!!ولی مهم نیست مطمئنا میریم بالا


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۱:۳۱)
 
rivaldo_dear
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
دوستان درسته شكست خورديم ولي خيلي چيزا بدست آورديم كه در بازي برگشت خيالتان راحت باشه بارسا سويا رو له خواهد كرد
ا گوارديولا به بازيكنان جوانش در اين بازي حساس ميدان داد و خدائيش اگه اون پنالتي گرفته نميشد كارشون عالي بود
اين شكست غرور كاذب بارسا رو كاملا ريخت


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۱:۲۰)
 
Wimps
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
من در اون حد نيستم كه بخوام در مورد پپ نظر بدم ولي فكر مي كنم با توجه به تركيب اوليه ي بارسا يعني فقط 3 بازيكن اصلي توي زمين ، پپ نشون داد كه تمايلي به جام حذفي نداره.
و فكر مي كنم حقم داره چون بازيكناي بارسا اگر رباتم باشن تو اين فشردگي كم ميارن اين يك امر طبيعيه. در كل دوست دارم بارسا ليگ اسپانيا و جام باشگاه هاي اروپا رو مال خودش كنه بقيه رو اگر نبره هم اشكالي نداره. يا حق
Only Barca Anti Madrid



چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۱:۱۹)
 
hiva_la
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
خدا کنه بازیکنان حسابی به خودشون اومده باشن با این شکست.


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۰:۵۳)
 
messibest10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
نقل قول
بازي برگشت بايد چند چند بشه تا صعود كنيم.


بايد دوگل بزنيم تازه گل هم نخوريم!
و يا با يه گل اختلاف ببريم البته بايد اونوقت 3 گل بزنيم!

كار خيلي سخت شده، سويا تو زمين خودش ميره تو دفاع حالا بيا گل بزن!

به نظر من مشكل بارسا تعويض پدرو و موندن بويان تو زمين بود

داور هم كه حرف نداشت!!!!عالي بود!!!!
2گل سالم ،‌ يه پنالتي...


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۰:۴۹)
 
bojan11
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
هیف شد می تونستیم همین جا کارو تموم کنیم خدا کنه برگشت رو ببریم


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۰:۳۵)
 
akbari.reza
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
واقعا حالم گرفته شد
دیشب نتونستم بازی رو ببینم حالا که نتیجه رو دیدم انگار دنیا رو سرم خراب شد ...
امیدوارم سال ، سال خوبی بشه برا بارسا ولی خوب قدیمی ها میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست...


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۰:۳۵)
 
mahsan77
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
من که کلا بازی رو ندیدم نمیتونم در باره ی بازی حرف بزنم فقط امیدوارم دور برگشت یه پیروزی پر گل داشته باشیم


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۰:۲۲)
 
Hanif_d
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
سلام!

نظر خاصی ندام فقط اینکه کتملا واضح بود که تیم چقدر خستس! همین!


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۰:۱۶)
 
sahar-barcelona
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
يكي جواب منو بدههههههههههههههههههههههههههههه
بازي برگشت بايد چند چند بشه تا صعود كنيم.


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۰:۰۳)
 
aliren
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
سلام دوستان
چرا شما اینقدر ناامیدید؟مگه شما به تیممون بارسلونای کبیر اعتقاد ندارید؟مگه به گواردیولا،مسی،زلاتان،آنری،ژاوی،اینیستا و ... مطمئن نیستید؟تیم ما بزرگترین تیم جهانه و من با اعتقاد قلبی می گم تو بازی برگشت ورزشگاه سویا رو به خاک و خون می کشیم.سویا در حدی نیست که بخواد واسه بارسا شاخ بازی در بیاره.به جا قصه خوردن واسه تیممون دعا کنید تا مشکلات کمش برطرف بشه.
VIVA CATALAN
VIVA BARCELONA
VIVA PEP



چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۱۰:۰۲)
 
PIQUE3
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
سلام من ناراحتم ولي هنوز همه چيز تموم نشده فقط کاررو واسه خودمون مشکل کرديم دوستان عزيز کسي در مورد تيم مورد علاقش که ميليون ها طرفدار در سراسردنيا داره اينطوري حرف نميزنه بارسلونا انگيزه لازم رو نداشت ولي انگار يادتون رفته که ما6تاجام رو برديم وهيچ تيمي تا حالا اين کاررو نکرده پس همه مثل يه مرد سرمون رو بالا ميگيريم وميگيم افتخار ميکنيم که عضو کوچکي از طرفداران بارسلونا هستيم حتي اگر امسال هيچ جامي رو فتح نکنيم چيگرينسکي ديشب عالي بازي کرد چقدر دفاع خوبي داشت والبته چندتا پاس قطري قشنگ فرستاد که پدرو همه رو خراب کرد چون پستش اونجا نبودبه اميد پيروزي هاي بارسلونا در بازي هاي پيش رو ان شا الله دعا فراموش نشه يا علي.........


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۹:۵۹)
 
ashkan1373
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
خیلی ناراحت شدم ولی به امید خدا بازی برگشت میزنیمو میریم بالا.


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۹:۵۴)
 
Kind_Girl
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
ما خیلی از اونا بهتر بودیم 2 تا گلمون که حساب نشد اونا هم که یکی از گلاشون پنالتی بود
بازی برگشت سوراخشون میکنیم



چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۹:۴۹)
 
sahar-barcelona
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
سلام.ديشب شب خيلي بدي بود.منم امروز امتحانمو خوب ندادم.
اشكال نداره اگه خدا بخواد.ايشالله بازي برگش ميبريم فقط يكي بهم بگه بايد نتيجه بازي برگشت چي بشه كه صعود كنيم.
لطفا بگين.
مرسي


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۹:۴۹)
 
barcagirl70
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
با این انگیزه ای که نداریم و ابن غروری که داریم خدا بهمون باید رحم کنه.
واقعا سر شار از تنفرم از این داورا .اون از بازی با ویا رئال که زلاتان فقط کافی بود بازیکن حریفو لمس کنه تا داور خطا بگیره اینم از بازی دیشب که نمیدونم طبق کدوم قانون گل دنی آفساید بود یا زلاتان رو صحنه ی گل بویان خطا کرد.هر کی میدونه به منم بگه؟


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۹:۴۸)
 
bar.s.lona
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
بازی برگشتو باید با تیم اصلی رفت.به جای ناامید بودن بهتره امیدوار باشیم.


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۸:۴۴)
 
Messi_Barca
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
انشالله بازی برگشت می زنیمشون ملالی نیست


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۸:۳۷)
 
lemof
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
من بازي رو نديم
فقط شنيدم بويان و چيگيرينسكي و داور براي بارسا گل كاشتن دستشون درد نكنه
البته اين باخت شايد بارسا رو به خودش بياره و به انگيزه نباشن
هميشه يادتون باشه آدم يه چيزي رو تا آخرش بره ديگه براي تكرار ان بي انگيزه مي شه يه مثال ساده شما مي خواهيد يه سفحه رو تايپ كنيد، تايپ مي كنيد و تموم مي شه اگه بخواهيد دوباره همون رو تايپ كنيد با همون كيفيت قبول كنيد نميشه
ولي دوست دارم بارسا اينطوري نشه
زنده باد بارسلوناي كبير به اميد بازگشت به اوج بارسا


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۷:۵۶)
 
FCBehrooz10
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
در هر صورت بازی رو باختیم.
حالا مقصر داور بود یا بویان یا دفاع یا هر کس دیگه.
فرقی نمیکنه ما بازی رو واگذار کردیم.
فقط باید امید داشته باشیم به بازی برگشت که به امید خدا اون بازی رو با نتیجه قاطع ببریم تا این شکست محو بشه.



چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۷:۳۵)
 
m-xavi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
جالبه بارسا امسال تو بدترین بازیاشم باز بازی دستشه تیما جلوی بارسا مثل فصل پیش باز بازی نمیکنن که بشه 6 تا گل زد ولی با این همه دفاع بازم تیم تو هر بازی موقعیتهای زیادی برای گلزنی داره و روان بازی کردن هم خب به نظرتون وقتی یه تیم همش تو زمین خودشه مگه میشه روان بازی کرد بابا مگه چلسی یادتون نیست بارسا مگه اونجا خوب بازی کرد خوب امسالم همه تیما جلوی بارسا دارن از اون روش استفاده میکنن که فقط روبین و سویا نتیجه گرفتن
همین بازی قبل با ویارئال به گواه تلویزیون اسپانیا بارسا 12 موقعیت گل داشته این یعنی تیم بد بازی میکنه؟؟؟؟




ویرایش مدیر اخبار: نظر شخص خودتون رو بیان کنید و کسی رو مخاطب قرار ندید!


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۶:۲۱)
 
barcelona2009
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
2تا گل بارسا که داور نگرفت مشکلی نداشت...کلا این داور به وضوح همیشه به ضرر بارسا سوت میزنه...


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۴:۲۲)
 
bipolar_1989m
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
نقل قول
دوست عزیز لیگ فشرده شده اولا دوما بارسلونا بیشترین بازیا رو بین تیمای اروپایی کرده و با همین بازی بد البته به قول تو فقط 2 باخت و 6 مساوی داشته و بقیه رو برده که چیزی نزدیک به 25 بازی میشه آیا واقعا بارسلونا 21 بازی شانس آورده ؟( خودت گفتی 4 تا بازی حقش بوده پس 21 بازی حقش نبوده) اصلا همچین چیزی ممکنه؟ به نظرت تیمای دیگه بیکار نشستن که بارسلونا بیاد 6 تا 6 تا بزنه و بره ؟ ضمنا پارسالم بارسا 4 تا باخت تو فصل داشت اینم مد نظر داشته باش

۹۰ دیقه بازی می‌شه تو کلّ نود دیقه ۲ تا توپ میاد که اونم فکر کنم باد با ۱ درجه موافق برا بارسا می‌وزه و از اون ۲ تا توپ ۱ کیش شانسی میره و ما کل نود مین رو شروع می‌کنیم به دفاع کردن که اگه اونم شانس بیاریم مثل بازی با اوساسونا دیقه ۹۳ گل نخوریم می‌بریم اونوقت شما این برد هارو با بردهای فصل پیش که ۶ تا ۶ تا میزدیم و ۱۰ تا ۱۰ تارم نمیزدیم چون تیم حریف شانس میاورد مقایسه می‌کنین باید بگم شما واقعا آدم خوش خیالی هستین‌ای کاش منم می‌تونستم جای شما باشم و از این باخت‌ها و این بازی ........ بارسا خوشحال و امیدوار به آینده!!!!!

من بارسا رو فصل پیش بازی هاش رو نگاه می‌کردم نه بخاطر اون تعداد بردهیی که شما الان ذکر کردین بلکه فقط بخاطر اینکه بهترین و زیباترین بازی رو انجام میداد ولی‌ این فصل حالم از بازیه بارسا بهم میخوره و ۹۰ دیقه رو نمیتونم پای بازی هاش بشینم!!!!!!

این رو من نمیگم همه که طرفدار بارسا هستن و کارشناس‌ها هم میگن که بارسا این فصل افت کرده!!!!!اگه شما صرفاً نتیجه رو فقط نگاه می‌کنین باید بهتون بگم اینتر هم هست که فقط نتیجه میگیره ولی‌ کیه که بازی اینتر رو دوست داشته باشه!!!

تا دلتون بخواد هم تو لیگ خودشون از بارسا بیشتر میبره و تعداد برداش بیشتره ولی‌ ۱ دیقه هم نمیتونم بازی هاش رو تحمل کنم و نگاه کنم!!!!!!


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۳:۲۹)
 
prsam
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
سال 2010 خیلی واسه بارسا خوب نبوده اگه تنریفو قاطع نبریم مطمئن میشیم تیم افت کرده ولی بازم باید حمایتش کنیم


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۳:۲۳)
 
Kingslayer
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
لطفا نظر خودتون رو بیان کنید و به نظرات هم کاری نداشته باشید.


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۳:۱۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
هیچ اشکالی نداره. اینو باختیم تا بچه ها به خودشون بیان. دور برگشت نشونشون میدیم با کی طرفن.



چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۳:۱۴)
 
m-xavi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
نقل قول
بابا دوستای من شتر سواری که دلا دلا نمی‌شه که همین تیم رو فصل پیش ۴ تا تو نو کمپ ۳ تا هم تو زمین خودشون زدیم تازه ۴-۵ تا دیگه هم میتونستیم بزنیم اونا هم ۱ حمله هم نتونسته بودن بکنن بیخودم دلتونو برا بازی برگشت خوش نکنین این تیم با این بازیکن‌های بی‌ انگیزه تیم سوم سویل رو نتونست ببره اونوقت که بازی برگشت که فابیانو و آدریانو هم برمیگردن چه انتظاری دارین؟!!!! من عذر می‌خوام اگه توهینی قبلان کردم ولی‌ واقعا نمیتونم احساسمو بگم وقتی‌ بارسا رو انقد دستو پا بسته و بی‌ انگیزه دیدم این فصل ما فقط ۴ تا بازی خوب کردیم و قاطعانه بردیم یکی‌ جلو راسینگ یکی‌ جلو زاراگوزا یکی‌ جلو مایورکا و اون یکی‌ هم جلو اینتر بازی برگشت بود بقیه بازی هارو قبول کنیم شانسی بردیم و دیقه ۹۰‌ای بود!!!!! و انصافا هم حقمون برد نبود!!!!! تو این بازی هم دم سویل گرم مزد بازی خوبشو گرفت منصف باشیم بچه‌ها هیچکدوم از بازیکن‌هاشون با توپ بیخود مانور نمیدادن هر ۲ گل شون با چند تا پاس و همکاری تیمی به دست اومد برعکسه بارسا که دوست دارن تا صبح تو دفاع بهم دیگه پاس بدن و هیچکدوم از مهاجم‌ها به غیر ایبرا نمیزنه تو عمق حریف !!!!! یادش بخیر فصل پیش اتوو و هنری و مسی میترکوندن اون جلو, دفاع رو اون جلو شروع میکردن و میبستن تیم حریف رو!!!!!

دوست عزیز لیگ فشرده شده اولا دوما بارسلونا بیشترین بازیا رو بین تیمای اروپایی کرده و با همین بازی بد البته به قول تو فقط 2 باخت و 6 مساوی داشته و بقیه رو برده که چیزی نزدیک به 25 بازی میشه آیا واقعا بارسلونا 21 بازی شانس آورده ؟( خودت گفتی 4 تا بازی حقش بوده پس 21 بازی حقش نبوده) اصلا همچین چیزی ممکنه؟ به نظرت تیمای دیگه بیکار نشستن که بارسلونا بیاد 6 تا 6 تا بزنه و بره ؟ ضمنا پارسالم بارسا 4 تا باخت تو فصل داشت اینم مد نظر داشته باش


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۳:۰۶)
 
_BARCELONA_
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
هییییییییییییییی


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۳:۰۳)
 
Sergio-Busquets
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
اگر زلاتان و بوسکتس از ابتدا بازی می کردند، هرگز چنین فاجعه ای رخ نمی داد!

بهتره پپ موقع ترکیب چیدن برای مسابقه، تصور نکنه داره PES 2010 بازی می کنه!

این پینتو هم یه جوری استیل میگیره انگار بوفونه!

اگر مسی قدر اون پاس بوسی رو می دونست، االان شرایط فرق می کرد!

چقدر چشمنواز بازی می کنه این بوسکتس...!


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۳:۰۱)
 
bipolar_1989m
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
نقل قول
حالا اگه گل دنی آفساید بود قبول ولی چرا پنالتی که رو ایبرا شد ندید ولی برا اونا سریع پنالتی اعلام کرد؟

دوست من وقتی‌ این حرف رو میزانی‌ خندم میگیره یعنی‌ می‌خوای بگی‌ ندیدی چیگرینسکی به اون تابلوی جلو دوربین پیرهن بازیکن حریف رو کشید و انداخت اونو زمین منم تعصبی بارسا هستم و میدونم داوری به ضرر بارسا بود این بازی ولی‌ داور باید واقعا مشکل بینایی داشته باشه که اون پنالتی به اون تابلو‌ای رو نبینه تازه بعد اینکه پیرهنش رو کشید ۱ پشت پا هم انداخت رو بازیکن حریف!!!!!!

تقصیر خود چیگرینسکی بود بیخود طرفداریش رو نکنین سرعتش کمه یادمه تو بازی با اتلتیکو مادرید هم تو اورس‌ها جلو اگویرو کم میاورد و گل خردیم این چیگرینسکی بازی بلد نیست اصلا معلوم نیست به چه دلیلی‌ اومده بارسا هرچند مشکل فقط اون نیست مشکل کل تیم هستش که این فصل افت کرده!!!!


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۳:۰۱)
 
lovemebarca
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
نقل قول
ایول همینو میگم بهش میگن پویول جدید


به نظره من تو آينده پويولو ميزنه جلو خيلي متعصبه


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۵۸)
 
m-xavi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
نقل قول
منظورت مونيستا است؟

ایول همینو میگم بهش میگن پویول جدید


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۵۶)
 
bipolar_1989m
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
بابا دوستای من شتر سواری که دلا دلا نمی‌شه که همین تیم رو فصل پیش ۴ تا تو نو کمپ ۳ تا هم تو زمین خودشون زدیم تازه ۴-۵ تا دیگه هم میتونستیم بزنیم اونا هم ۱ حمله هم نتونسته بودن بکنن بیخودم دلتونو برا بازی برگشت خوش نکنین این تیم با این بازیکن‌های بی‌ انگیزه تیم سوم سویل رو نتونست ببره اونوقت که بازی برگشت که فابیانو و آدریانو هم برمیگردن چه انتظاری دارین؟!!!!

من عذر می‌خوام اگه توهینی قبلان کردم ولی‌ واقعا نمیتونم احساسمو بگم وقتی‌ بارسا رو انقد دستو پا بسته و بی‌ انگیزه دیدم این فصل ما فقط ۴ تا بازی خوب کردیم و قاطعانه بردیم یکی‌ جلو راسینگ یکی‌ جلو زاراگوزا یکی‌ جلو مایورکا و اون یکی‌ هم جلو اینتر بازی برگشت بود بقیه بازی هارو قبول کنیم شانسی بردیم و دیقه ۹۰‌ای بود!!!!! و انصافا هم حقمون برد نبود!!!!!

تو این بازی هم دم سویل گرم مزد بازی خوبشو گرفت منصف باشیم بچه‌ها هیچکدوم از بازیکن‌هاشون با توپ بیخود مانور نمیدادن هر ۲ گل شون با چند تا پاس و همکاری تیمی به دست اومد برعکسه بارسا که دوست دارن تا صبح تو دفاع بهم دیگه پاس بدن و هیچکدوم از مهاجم‌ها به غیر ایبرا نمیزنه تو عمق حریف !!!!!

یادش بخیر فصل پیش اتوو و هنری و مسی میترکوندن اون جلو, دفاع رو اون جلو شروع میکردن و میبستن تیم حریف رو!!!!!


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۵۵)
 
barcayman
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
به نظر من حذف بشیم بهتره ..این طوری خیلی فشار میاد به تیم .این وببریم بعد باید با والنسیا بازی کنیم.واین باعث مبشه تو لیگ کم بیاریم


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۵۴)
 
محمد102
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
سلام به همگی.
بچه ها منصف باشید،شما نباید توقع افتخارات فصل پیش رو داشته باشید،همه تیمها میان که قهرمانو متوقف کنند.
بازیکنا زحمتشونو کشیدند ولی بد شانسی و داوری برد رو از ما گرفت.
ما به فوتبال واقعی هنوز امیدواریم.



چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۵۴)
 
lovemebarca
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
نقل قول
به نظر من باید اون دفاع وسط جوانی که پارسال بازی با اوساسونا برگشت بهش بازی داد و اخراج شد رو به تیم اصلی بیاره دفاع های ذخیره خیلی کند هستن

منظورت Muniessa هستش؟


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۵۰)
 
soheilmoradnia
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
خدایا به بارسا کمک کن تا این اخرین باختش باشه
جام حذفی که از دست رفت خدا کنه بازی بعدی صدر جدول رو از دست ندیم
با این یک باخت نمیشه راجع به بارسا قضاوت کرد
ولی من که میگم این نتایج ماله غرور بازیکنای بارسا است و پپ هم دلیلش از اینکه داره از بازیکنای ذخیره استفاده میکنه برای کنترل غرور بازیکناست
انشاالله هرچه سریع تر به دوران اوج برمیگردیم و به همه ثابت میکنیم اون 6 تا جام شانسی نبوده و بارسا بهترین تیم دنیاست
زنده باد تمام طرفداران تیم بارسلونا


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۵۰)
 
مهمان
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
حالا چرا انقدر بعضیا شلوغش می کنن
بارسا باخت،درسته !
خوب بازی نکرد،درسته !
ولی لازم نیست به ریز و درشت تیم توهین بشه.

ولی همه بازیکنا تلاش خودشونو کردن.
خط دفاع نا منظم بود که خب علتش اینه که این بازیکنا خیلی کم بازی کردن.البته بقیه هم عالی نبودن.

این وسط نه بارسا خیلی افتضاح بود که ببازه، نه سویا خوب بود (معمولیم نبود) که ببره

داور محترمم که کلی لطف کردن و هرکاری دلشون خواست انجام دادن.

من واقعا نمی دونم گل بویان کجاش ناسالم بود،یا توی همون صحنه ایبرا کی خطا کرد که من ندیدم.

حالا اگه گل دنی آفساید بود قبول ولی چرا پنالتی که رو ایبرا شد ندید ولی برا اونا سریع پنالتی اعلام کرد؟

در یه جمله:داوری امشب واقعا جانب دارانه و مسخره بود.
داور بهترین و با استعداد ترین بازیکن زمین بود،خیلیم تلاش کرد،آخرم تونست یه تنه نتیجه رو عوض کنه.


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۵۰)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
بارسا تو این بازی بیش از همیشه از داوری ضربه خورد.

گل بویان کاملا صحیح بود.پنالتی سویا هم بیرون محوطه خطا شد ولی داخل افتاد زمین.گل آلوز شک دارم که آفساید بود.

پپ تو این بازی میبایست از اول به زلاتان بازی میداد چون بازی بعدی نمیتونست بازی کنه برا همین احتیاجی به استراحت نداشت.

نگران نباشین بازی برگشت رو حتما میبریم.بارسا نشون داده هر موقع که باید ببره بازی رو برده.

من تو صعود بارسا شک ندارم...


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۵۰)
 
m-xavi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
بارسلونا همیشه سویا رو تو زمین خودش راحت تر از نیوکمپ میبره پارسال تو 15 دقیقه تو زمین خودشون 3 تا بهشون زد اما تو نیوکمپ تازه دقیقه 30 گل اولو زد پس نگران سویا نباشید


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۴۸)
 
amirpuyol
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
داوری مثل اکثر مواقع به ضرر بارسا بود بویان هم به وضوح افت کرده خدا کنه تو بازی برگشت بتونیم جبران کنیم ولی احتمالش زیاده که حذف بشیم


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۴۶)
 
Kingslayer
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
مودبانه نظر بدید!
من نمی دونم چرا یه سری این جورین، کافیه یه بار تیم ببازه، که دنبال مقصر بگردن! با این دسته هوادارای روشن بین و روشنفکر (!)، نیازی به دشمن نخواهیم داشت!


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۴۴)
 
m-xavi
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
واقعا برای آلفونسو پرز متاسفم اون از پارسال که بازی برده اوساسونا جلوی رئالو به باخت اوساسونا تبدیل کرد این از این بازی دید صحنه ای گیرش نیومده که به ضرر بارسا بگیره 2 گل سالم بارسا رو مردود اعلام کرد اگه اون صحنه روی کاپل پنالتی بود پس صحنه زلاتان خیلی خیلی پنالتی بود
فقط حیف که ژاوی دیر اومد تو همین مدت حضورش بارسا متحول شد اما چه فایده تا وقتی لجنی مثل پرز داوره
مکسول و آبیدال رو باید بدن یه دفاع چپ شیش دانگ بگیرن
به نظر من باید اون دفاع وسط جوانی که پارسال بازی با اوساسونا برگشت بهش بازی داد و اخراج شد رو به تیم اصلی بیاره دفاع های ذخیره خیلی کند هستن


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۴۴)
 
soheilmoradnia
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
دیگه نمیدونم چی بگم ولی هنوز هم مثل همیشه میگم این بویان بازیکنی در حد و اندازه بارسا نیست
و در آخر هم باید بگم که حیف اون همه پول که ریختن سطل آشغال دادن این چیرنسکی رو خریدن این بازیکن لیاقت بارسا و بزرگی رو نداره


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۴۱)
 
lovemebarca
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
قطعآ مشكل اصلي مدافع ها بودن و از همه مقصر تر داور بود اين همون داور بود كه بازي اوساسونا و مادريد رو قضاوت كرد و چند موقيعت اصلي گل رو از اوساسونا گرفت


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۴۱)
 
Sack.Boy
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
بازیه افتضاح...
چگرینسکی و پینتو و میلیتو افتضاح...این چگرینسکی هیچ بویی از سرعت نبرده...میلیتو هم نمیتونست راه بره...تیاگو نشون داد بهتر از دوس سانتوسه...بوسکتس هم سوتیشو داد اما شانس آوردیم که ضد حملشون دفع شد...زلاتان هم نشون داد که چقدر کنترل روی توپش عالیه...مسی بدک نبود...ژاوی و اینیستا عالی...بویان نیمه ی دوم بهتر بود...آلوز هم بهترین بازیکن زمین...در کل خیلی شانسمون واسه صعود کم شد...
باید یه فکری واسه سمته چپ خط حمله بکنیم...سیلوا بیاد درست میشه و هیچ بازیکن دیگه ای نمیتونه اونجا خوب بازی کنه...

این بازی حداقل یه فایده داشت!آشنایی ماها به قانون!حالا فهمیدیم که اگه تو لیگ بازیکنی 5کارته بشه میتونه تو جام حذفی بازی کنه!البته فکر کنم داستان کارت قرمز فرق کنه...


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۴۰)
 
navid.thierry
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
در واقع نتیجه همون 3-2 بود که گفتم,نمدونم داور چه جوری اون دو گل صحیح رو حساب نکردند.واقعا که آدم خیلی زورش می گیره. .در ضمن به نظر من بدترین بازیکن زمین بویان بود و باید جای پدرو عوض میشد .


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۳۸)
 
X_Man
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
متاسفانه هر چی می کشم ، از ندونم کاری ها و حماقت های خودمون هست.. .!
فقط میتونم بگم که امیدوارم هر چه زودتر این وضع رفع بشه و منطقی تر با بازی ها و حریف ها بر خورد کنیم...!
شب دردناکی بود.....


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۳۷)
 
lovemebarca
پاسخ به: بارسلونا 1-2 سویا (مرحله یک هشت...
نيمتونم بگم بد بوديم ولي خوب هم نبوديم اين بازي هم فينال نبود اميد وارم اين بازي شكي بشه براي بچه ها

و اميد وارم بارسا شرايط آرمانيش رو پيدا كنه


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۸۸ (۲:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۳ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!