به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

زمستانی داغ در انتظار ایالت کاتالونیااخبار بارسا
فرستنده حسین پورنوغانیان در تاريخ جمعه، ۹ دی ۱۳۸۴ (۰:۱۷) (۱,۵۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ترجمه از سایت‌های: Marca.com, Elmundodeportivo.es, Eurosport.com
مترجم: حسین پورنوغانیان / FCBarcelona.ir


- ادعای عجیب رونالدینیو: آنری و لمپارد به بارسلونا می‌آیند!

رونالدینیو، ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا، از انتقال قریب الوقوع فرانك لمپارد، بازیكن چلسی، و تیری آنری، مهاجم آرسنال انگلستان، به این تیم خبرداد.
رونالدینیو در مصاحبه‌ای اختصاصی با یكی از روزنامه‌های انگلیسی در این باره اظهار داشت: "در بارسلونا همه از پیوستن تیری و فرانك به این تیم سخن می‌گویند." وی در ادامه گفت: "حضور این دو بازیكن در تیم بارسلونا به هیچ وجه مرا نگران نمی‌كند."


چندی پیش نیز روزنامه مذكور از احتمال انتقال آنری در پایان فصل جاری به تیم بارسلونا خبر داده بود. قطعاً انتشار این اخبار ضرر بسیار بزرگی را متوجه باشگاههای چلسی و آرسنال خواهد كرد.

هرچه در پایتخت هوا ابری است، اینجا آفتاب توی چشم می‌زند. بارسلونا مقتدرانه صدرنشین لالیگا و یكی از شانسهای قهرمانی جام باشگاه‌های اروپاست و هیچ مشكلی هم ندارد. اما این به معنی كنار كشیدن بارسا از فصل نقل و انتقالات زمستانی نیست. اتفاقاً آقای لاپورتا كه هنوز به خاطر خرید رونالدینیو به خود می‌بالد به دنبال یك سوپراستار پرآوازه است. آنها این فصل اصلاً مهره خاصی نخریدند و به جز "ون بومل" و یك بازیكن اسپانیایی هیچ كس را به نیوكمپ راه ندادند و حالا وقتش شده كه آن اتفاق بزرگ رخ دهد. طی هفته‌های اخیر مقامهای بارسا نامهایی را برای انتقال به كاتالونیا گفتند كه نشان می‌دهد چقدر خوش اشتهایند!

مثل این كه كسی نمی‌خواهد دست از سر تیه ری آنری بردارد! دو سال است كه همه علیرغم مخالفتهای آرسنال به او پیشنهادهای جور واجور می‌دهند و او نمی‌پذیرد. پس از پیگیریهای سمج چلسی و رئال حالا نوبت به آبی و اناریها رسیده كه با مبالغی حیرت آور آنری را فرا بخوانند. اگر ونگر با این انتقال موافقت كند، این مهاجم فرانسوی گرانقیمت‌ترین بازیكن جهان می‌شود و صد البته با 150 هزار پوند دستمزد در هفته پر درآمد‌ترین فوتبالیست مستطیل سبز. اما سؤال اینجاست؛ آیا آرسنالیها پس از جدایی كمرشكن ویه را راضی به خداحافظی اسطوره‌شان با هایبوری می‌شوند؟

البته این وسط ریكارد و لاپورتا روی یك گزینه دیگر هم دست گذاشته‌اند: فرانك لمپارد. آنها خودشان هم می‌دانند هیچ وقت مورینیو برگ برنده‌اش را نمی‌فروشد آن هم به رقیبی كه قرار است اسفند در قالب جام باشگاه‌ها به مصاف هم بروند. البته اگر ادعای سران بارسا راست باشد و لمپارد پیراهن آبی و اناری برتن كند، دیدن او مقابل یاران دو سه ماه پیشش در مرحله یك هشتم حذفی اروپا خیلی جالب خواهد بود.

به هرحال این شایعات فقط مربوط به دو تیم از لیگ اسپانیاست: بارسلونا و رئال. و حتما شما این را تا حالا متوجه شدید که باید منتظر یك ژانویه داغ و تنوری و جذاب باشید. به گفته روزنامه مارکا، تیری آنری خواهان بازی در کنار رونالدینهوست و گفته بارسا را از هر جهت دوست دارد. "البته این به این معنا نیست که من به بارسلون می‌روم اما فرانک ریکارد را اکنون به خوبی قبول دارم. او توانسته از تیمی که تا 2 سال پیش در رتبه نهم یا دهم جدول بود غولی در اروپا بسازد که همگان نگران بازی کردن با این تیم می‌باشند."

از طرفی هم بحث بر سر آمدن فرانک لمپارد به نیوکمپ در محافل انگلیس بالا گرفته. بعضی از آنها می‌گویند فرانک فقط و فقط به خاطر همسرش که کاتالانی می‌باشد قصد رفتن به نیوکمپ را دارد. بعضی از رسانه‌ها هم می‌گویند که لاپورتا و بارسلون زیر پای جوان خوش آتیه چلسی نشسته‌اند و به نوعی می‌خواهند تا این جوان را به تیمشان نزدیکتر کنند. اما گذشته از این حرف‌ها باید دید نظر خود لمپارد درباره انتقالش به بارسا چیست؟ او اکنون حرفی در روزنامه‌ها نمی‌زند اما او در هنگام انتخاب رونالدینیو به عنوان بهترین بازیکن جهان در برابر دوربین‌های پر تعداد چنین گفت: "من عاشق بازی کردن در کنار این اسطوره بارسلون هستم و دوست دارم چیزهای زیادی را در کنار او یاد بگیرم."
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mohammad-barcelona
پاسخ به: زمستانی داغ در انتظار ایالت کاتالونیا
زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۲ (۱۴:۰۵)
 
behnoush1360
پاسخ به: زمستانی داغ در انتظار ایالت کاتالونیا
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


دوشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۲ (۱۶:۲۸)
 
raminpanahi
پاسخ به: زمستانی داغ در انتظار ایالت کاتالونیا
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ (۷:۰۴)
 
kingamir
پاسخ به: Re: زمستانی داغ در انتظار ایالت ک...
viva barca


سه‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۱ (۲۳:۲۸)
 
Lionel.Messi.10
پاسخ به: زمستانی داغ در انتظار ایالت کاتالونیا
زنده باد بارسا ...


پنج‌شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۲:۲۸)
 
heroes
پاسخ به: زمستانی داغ در انتظار ایالت کاتالونیا



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۱:۵۸)
 
harry1
پاسخ به: زمستانی داغ در انتظار ایالت کاتالونیا
fofe barca fofe catalonia


شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۲۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: زمستانی داغ در انتظار ایالت کاتالونیا



شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۰۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: زمستانی داغ در انتظار ایالت کاتالونیا
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli:


یکشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۴۶)
 
hamed5
پاسخ به: زمستانی داغ در انتظار ایالت کاتالونیا



یکشنبه، ۷ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۰۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: زمستانی داغ در انتظار ایالت ک...



سه‌شنبه، ۲۹ دی ۱۳۸۸ (۱۴:۱۸)
 
inronaldinho
Re: زمستانی داغ در انتظار ایالت ک...
هانری به درد بارسا می خوره و امیدوارم که به بارسا بیاد


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۸۷ (۱۲:۵۰)
 
amir
Re: زمستانی داغ در انتظار ایالت ک...
سلام محمد جانو خوبی؟
البته آمدن آنری به بارسا در قبال دادن مسی خوش آتیه نیست فقط در گفتگویی که بین دو رئیس باشگاه برگزار شد اعلام شد ونگر علاقه خاصی به لیو مسی جوان دارد و او معتقد است مسی در آرسنال آنری دوم می شود که این گفته از طرف نماینده بارسا مردود اعلام شد نماینده بارسا چنین گفت : ما فقط برای آنری پول می دهیم نه بازیکن. پس این ادعا رد می شه و لیو جوان را باز هم در ترکیب بارسا خواهیم دید. البته خیلی ها معتقد هستند که آنری نمی تواند مکمل خوبی برای رونالدینهو و ساموئل اتوئو باشه که من به شخصه این حرف را رد می کنم.
به امید روزهای خوب برای بارسا : حسین پورنوغانیان


یکشنبه، ۱۱ دی ۱۳۸۴ (۱۴:۵۲)
 
mohammad_b
Re: زمستانی داغ در انتظار ایالت ک...
اول اينكه بعيد مي دونم لمپارد وارد بارسا بشه ، حداقل تا تابستان 2006 ، ولي در مورد آنري بحث فرق مي كنه، در خبر ها اومده بود لاپورتا علاوه بر پول حاظر مسي را هم به آرسنال بده كه اين يك اشتباه بزرگ ، يك جوان آينده دار بره و يك بازيكن پا به سن گذاشته هر چند خوب بياد . البته مخالف حضور آنري نيستم ولي نه به قيمت رفتن مسي جوان


یکشنبه، ۱۱ دی ۱۳۸۴ (۱۰:۲۶)
 
amir
Re: زمستانی داغ در انتظار ایالت ک...
سلام بچه ها.
البته با این حرف که آنری اصلا به درد بارسا نمی خورد مخالفم اما به قول ویکی پول هنگفت دادن برای او هم اشتباه می باشد. من عقیده دارم اگرلاپورتا و دستیارانش تمرکز خود را روی لمپارد بگذلرند بسیار بهتر از گزینه دیگر می باشد.البته سد بزرگ مقابل آنها مورینیو است که آبراموویچ بدون اجازه مورینیو فرانک را هرگز نمی فروشد.حال باید دید آیا این بار مقامات بارسا موفق می شوند تا زمستان را به نام خود ثبت کنند یا ..
با تشکر :حسین پورنوغانیان


شنبه، ۱۰ دی ۱۳۸۴ (۱۴:۲۹)
 
barca_hristo
Re: زمستانی داغ در انتظار ایالت ک...
به نظر من هم پردات هزینه گزاف برای یه بازیکن که بیاد نیمکت نشین بشه اشتباه بزرگیه. کاملا واضحه که با روی اوج بودن اتوئو و درخشش مسی، آنری نیمکت نشین خواهد شد. مگر اینگه لاپورتا بخواد اتوئو رو بفروشه که در اون صورت با خیل اعتراضات روبرو خواهد شد!


شنبه، ۱۰ دی ۱۳۸۴ (۰:۰۴)
 
Lucho.The.Great
Re: زمستانی داغ در انتظار ایالت ک...
جدا؟
پس پرداخت پول گزاف بابت بازیکن مسنی که با حضورش فقط جلوی پیشرفت مسی رو می گیره از نظر شما اشتباه نیست!
عجب!


جمعه، ۹ دی ۱۳۸۴ (۲۰:۴۹)
 
maysambarca
Re: زمستانی داغ در انتظار ایالت ک...
حیف که هیچ کدومشون نمیان! وگرنه خریدشون اصلا اشتباه نیست،مخصوصا خرید آنری


جمعه، ۹ دی ۱۳۸۴ (۱۸:۱۷)
 
Lucho.The.Great
Re: زمستانی داغ در انتظار ایالت ک...
امیدوارم لاپورتا مرتکب اشتباه بزرگ خریدن آنری نشه


جمعه، ۹ دی ۱۳۸۴ (۱۵:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۲ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!