به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گواردیولا: «روز یکشنبه بازیکنان اصلی را روی نیمکت نخواهم گذاشت.»مصاحبه
فرستنده سینا در تاريخ یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱:۳۷) (۱,۵۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سینا روزبان / FCBarcelona.ir


بازی سوپر جام اسپانیا برای جوزپ گواردیولا بسیار مهم است. در حالی که بارسا به بدست آوردن اولین جام فصل نزدیک می‌شود، سرمربی بارسا می‌گوید: «ما فردا در مسابقه فینال بازی خواهیم کرد، بنابراین به بازیکنان اصلی استراحت نمی‌دهم.»

فکر همه اعضای تیم بر بازی مقابل اتلتیک بیلبائو که در نیوکمپ برگزار می‌شود متمرکز است. گواردیولا می‌داند که «شروع کردن یک فصل با بدست آوردن یک عنوان قهرمانی، نکته‌ای مثبت به حساب می‌آید. هیچ جامی نسبت به بقیه از اهمیت بیشتری برخوردار نیست. »
او از بازیکنانش می‌خواهد که نهایت توان خود را برای این مسابقه که به نطر او حتی شرکت در آن یک مزیت محسوب می‌شود، به کار گیرند.


رفتن برای حمله

گواردیولا می‌داند که بازیکنانش در فرم خوبی به سر می‌برند، اما به عنوان اخطار آمار عجیبی را ذکر کرد: «از 9 بازی برگشت سوپر کاپ که تاکنون در نیوکمپ انجام شده است، بارسا فقط برنده 1 بازی بوده است. ما باید مراقب باشیم. بیلبائو با هدف ایجاد فشار روی بارسا به این بازی می‌آید.»
گواردیولا معتقد است که بهترین نوع دفاع، حمله است. او گفت: «ما در مورد حرکت رو به جلو آگاهانه عمل خواهیم کرد.»

زمان برای ابراهیموویچ

ابراهیموویچ روز چهارشنبه در جام خوان گمپر اولین بازی خود را برای بارسا انجام داد و از آن روز سوالات بسیاری پیرامون مهاجم سوئدی پرسیده می‌شود. اما گواردیولا تاکید کرد که ایبرا «برای شرکت در یک بازی رسمی آماده است.» اما سرمربی می‌داند که ایبرا برای عادت کردن به محیط به زمان نیاز دارد. «و تا زمانی که همین طرز فکر کنونی را داشته باشد می‌تواند برای عادت کردن زمان صرف کند. او می‌تواند هر چند بار که می‌خواهد بد بازی کند. اما هر چقدر شرایط برای او سخت‌تر باشد، من بیشتر از او حمایت خواهم کرد. سخت بودن شرایط برای او طبیعی است، و من نگران نیستم. او به زمانی برای بازی کردن احتیاج دارد و اگر به او فرصت دهیم، به شرایط عادت می‌کند.»

استفاده از بازیکنان ذخیره

تصور می‌شد که بعد از جام خوان گمپر، بازیکنان جوانی که به کمک تیم اصلی آمده بودند، به تیم دوم بازمی گردند. اما سرمربی بارسا گفت که «اگر بازیکن جدیدی نخریم، بعضی از بازیکنان تیم دوم در تیم اصلی می‌مانند، اما نه به شیوه‌ای که پارسال کار کردیم. هنوز تصمیم نگرفتم که کدام بازیکنان می‌مانند. » اما برخی نگرانند که بعضی از این بازیکنان جوان تجربه کافی برای حضور در سطح عالی فوتبال را نداشته باشند. گواردیولا در پاسخ به این ادعا با اطمینان پاسخ داد: «آن‌ها بی‌تجربه هستند، فقط به این دلیل که جوانند، اما آن‌ها آماده‌اند. زمانی وضعیت اینیستا و ژاوی نیز همینطور بود. ما از بین این بازیکنان، بازیکنانی سطح بالا خواهیم داشت.»

تکرار فصل پیش سخت است

سرمربی بارسا درباره احتمال تمدید قرارداد خودش حرفی نزد، اما اعتراف کرد که تکرار موفقیت بزرگ فصل پیش، کاری تقریبا غیرممکن است. او گفت: «این کار خیلی سخت است. به یاد داشته باشید که بدست آوردن سه جام در یک فصل، کاری بود که در تاریخ باشگاه انجام نشده بود. اما اگر بتوانیم تمرکز داشته باشیم، احتمال تکرار آن بیشتر است. احتمال نبردن هر سه جام، بسیار زیاد است.»

روشن کردن مساله

جوزپ گواردیولا از سوالی که یکی از خبرنگاران حاضر در کنفرانس مطبوعاتی از او پرسید، نهایت استفاده را کرد و سردرگمی همه را درباره اظهار نظر او درباره رفتن اتوو از بارسا برطرف کرد. «شاید من نتوانستم خوب منظورم را بیان کنم. ایده فروش اتوو آن طور که قبلا گفتم بخاطر "احساس بد" نبود. من با او به عنوان یک فوتبالیست مشکلی نداشتم، و قادر بودم که هم در فوتبال و هم در ارتباطات شخصی با او خوب کار کنم. منظور من این بود که بعد از موفقیت فصل پیش، احساس می‌کردم که باید تغییری در تیم بوجود آید.»
ارزش: ۹.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیکنان اصلی را روی نیمکت نخواهم گذ...
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ (۹:۱۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیکنان اصلی را روی نیمکت نخو...



شنبه، ۹ مرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۵۶)
 
gabgab
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
من همیشه گفتم اگه یه تیم باشه که همه بازیکناش بالیاقت باشن اون بارسلوناست

viva barca


جمعه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۸ (۶:۲۸)
 
Sack.Boy
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
با اين كار گوارديولا خيلي حال كردم.


چهارشنبه، ۴ شهریور ۱۳۸۸ (۲۰:۴۶)
 
xbehzad
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
پپ واقعا ی سر مربی خوب ولی چون بازیکن های خیلی خوب داشت تونست خیلی موفق باشه


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۲۲:۳۶)
 
henry..14
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
ایول پپ واقعا دوست داشتنش ترین مربی دنیایه


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۲۱:۵۸)
 
barcelona2009
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
پپ بینظیره


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۲۱:۳۴)
 
hiva_la
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
خدا رو شکر........
من جدا نگران ترکیب تیم بودم.
کار خیلی خوبی میکنه گواردیولا


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۹:۳۲)
 
rezafcbarca
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
انشاء الله زلاتان بتوانه بازی خوبی از خود نمایش بده.


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۷:۴۷)
 
MR-Bojan
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
فرقي نمي كنه در دوحالت بارسا قهرمانه


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۷:۰۱)
 
soheilmoradnia
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
تیم بزرگی مثل بارسلونا باید مربی بزرگی مثل پپ هم داشته باشه پپ گواردیولا میدونه که به راحتی امسال میتونه این جام رو به دست بیاره ولی داره این حرف رو میزنه که انتظاری که دارن طرفداران بارسا از رو تیم برداره تا تیم دچار استرس نشه آخه اگر بارسا این جام رو نگیره کی میخاد بگیره
حتما خوکها میخان این کار رو بکنن


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۴:۲۳)
 
Barçelona
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
بارسا باید این فصل یک مهاجم خوب و اینده دار مثل زارته را می خرید.به نظر من بارسا به یک دروازبان شش دنگ(مثل چک یا سزار)و یک دفاع مستحکم دیگه (مثل ویدیچ یا تری) برای استحکام بیشتر تیم نیاز دارد.


به امید موفقیت های روز افزون بارسا


VIVA BARCA
FORCA BARCA


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۴:۰۶)
 
Barçelona
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
کسی از ترکیب امشب بارسا خبری داره/لطفا اگر می دونید در سایت بزارید


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۴:۰۲)
 
navid.thierry
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
عجب مربی خوبی داریم


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۳:۳۴)
 
messi2009
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
امشب بارسا با ترکیب اصلیش بازی میکنه


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۳:۱۸)
 
ukabet
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
چه خوب که بازیکنای اصلی بازی میکنن!
بلاخره بازی کامل پخش میشه یا نه؟


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۳:۱۷)
 
messi2009
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
امیدوارم مثل همیشه این جام رو هم ببریم


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۳:۱۶)
 
henry..14
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
بچه ها دعا کنید که بازم مثل همیشه ساعت بازی ها و مدت پخش بازی که در شبکه ی3 زده چرت وپرت و اشتباه باشه آخه بازی بارسا رو زده ساعت 1:10 مدتشم 60 دقیقه
آخه یکی نیست به این .... بگه که یا بازی رو با تاخیر پخش کنید یا زنده دیگه نصفه پخش کردنش چیه
این شبکه 3 قبلا بازی ها رو هم چرت و پرت مینوشت مثل بازی ما با تاتنهام و بازی لیورپول با استوک سیتی و.. خداکنه که این دفعه هم اشتباهی زمان و مدت بازی رو نوشته باشن
در ضمن اگه کسی شماره شبکه 3 رو داره یا هر چیز دیگه ای(smsایمیل )بزاره تا ما به این ..... حالی کنیم که حداقل بازی رو با تاخیر ولی همشو نشون بدن


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۲:۵۰)
 
_BARCELONA_
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
من مطمئنم که این بازی رو هم با نتیجه پر گل میبریم.چون بیلبائو تیمی نیست که بتونه حریف بارسا بشه.
در ضمن دوستمون راست میگه بارسا تیم عزیزتر از جانمونه مگه میشه آدم یه لحظه به بارسا فکر نکنه.
به نظر من هم بارسا باید ماتا و چیگیرینسکی و یه هافبک خوب بگیره.


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۲:۴۸)
 
Hanif_d
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
موفق باشی!


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۲:۴۵)
 
henry..14
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
حسادت به مادرید! چشم ندیدن بارسا!
با نزدیک شدن به زمان شروع بازی های لالیگا، حجم اخبار و مطالب منتشره درباره دو رقیب سنتی این تورنمنت بیشتر شده و جنگ رسانه ای جذابی به راه افتاده است که در کنار کری خواندن هواداران، کاسه صبر فوتبالدوستان برای هر چه زودتر آغاز شدن رقابت های این فصل اسپانیا را لبریز می کند.

نبرد رسانه ای

یکی از جذابترین بخش های رقابت دو غول فوتبال اسپانیا، اخبار، شایعات و حتی تحلیل ها و تفسیرهایی است که رسانه های طرفدار یا بی طرف برای مخاطبان خود پخش می کنند. رهبری اصلی این جریانات بعهده دو گروه اصلی مطبوعات اسپانیایی است. "آ اس" بعنوان خط دهنده هواداران رئال مادرید عمل می کند و "مارکا" جریان بارسلونایی ها را هدایت می کند. وقتی این دو نشریه جنگی را شروع می کنند حتم بدانید که اتفاقاتی در راه است. مانند خبر تقلب کالدرون در انتخابات ریاست رئال مادرید که توسط رسانه متخاصم یعنی مارکا اعلام شد و کمی بعد موجب استعفا یا بعبارتی برکناری اجباری کالدرون از ریاست باشگاه لوس بلانکوس شد. برخی از این مطالب و حکایات آنچنان مغرضانه یا با اهداف از پیش تعیین شده ای ارایه می شود که یک شاهد آماتور را هم به واکنش وا می دارد چه برسد به هواداران دو آتشه این تیم ها! اما چه نیاتی در پشت این جاروجنجال پنهان است؟ نخستین هدف، دامن زدن به رقابت دو بزرگ اسپانیاست که به این ترتیب مخاطبان بیشتری جذب مسابقات می شوند و از طرفی تعدد خواننده، بیننده و شنونده رسانه ها بالا می رود که درآمدهای سرشاری را برای ارباب رسانه و کمپانی های بزرگ تبلیغاتی خواهد داشت. دنبال کردن مطالب مرتبط به این دو باشگاه خوراک بسیار خوبی برای کارشناسان و هواداران بوجود می آورد بطوریکه حتی برخی از تیم های دیگر غافل شده و کل لالیگا را در "ال کلاسیکو" و حواشی آن می بینند. برای تماشاگران بارسا و رئال بازی رو در رو که در لیگ فقط دو بار اتفاق می افتد آنچنان اهمیت یافته که کاری به نتایج دیگر ندارند. یکی از برد سه بر صفر در خانه حریف مغرور است و دیگری از شش گلی که در استادیوم رقیب به ثمر رسانده تعریف می کند، اما هیچ کس فکر نمی کند در پشت صحنه چه می گذرد. آیا باید غرق این جنجال سالاری شد و چه از نظر ورزشی و چه از نظر سیاسی و اقتصادی از موارد دیگر مسابقات لالیگا غفلت کرد؟

حسادت به رئالی ها

یکی از موارد جالبی که این روزها در رسانه ها دایم مورد نقد و بحث قرار می گیرد و بین فوتبالدوستان در تمام جهان جنبش بزرگی را براه انداخته، خریدهای کلان سپیدپوشان مادریدی است. جدا از انتقادات درست و بجایی که در برخی مطالب آمده و همیشه راهگشا و لازم برای هر موضوعی است، گاه کارشناسان و هواداران متمایل به تیم های رقیب چنان با دیده تردید و انتقادات تند به ماجرای نقل و انتقالات باشگاه کهکشانی می پردازند که مخاطب ناخواسته حس حسادت گوینده را درک می کند ولی این از موارد درستی که فقط با تعصبات کورکورانه یا عدم شناخت درست پدیده ها و تحلیل ها به اشتباه تعبیر می شود، متفاوت است. واقعیت این است که فلورنتینو پرس را باید فرشته نجات مادرید دانست که با شهامت مثال زدنی و با استفاده از میلیون ها یورو به بازسازی تیم کم فروغ کالدرون پرداخته که در این بحران فعلی اقتصاد جهانی نوعی شجاعت آغشته به ریسک پذیری بالاست. سوای نقدها و تحلیل های وارده به این جریان، بعنوان یک فوتبالدوست چه موافق یا مخالف این سیاست باشیم، همه دوست داریم تا از بازی ستارگان بزرگ رئال لذت ببریم و عاقبت این ماجرا را در لالیگای امسال با علاقه دنبال کنیم بدون اینکه حسادتی به داشته های مادرید بورزیم زیرا تمام فوتبال، داشتن بازیکنان بزرگ نیست اما قطعا قسمت بزرگی از آن است.

چشم ندیدن بارسلونا

نوع دیگری از حسادت که ممکن است بین بعضی از هواداران و کارشناسان دیده شود، غبطه خوردن به وضعیت خوب و افتخاراتی است که باشگاهی بدست می آورد. اینگونه احساسات منفی نسبت به یک تیم در برخی تحلیل ها و انتقادات مشاهده می شود که در لفافه نقد فنی یا کوچک شمردن بردهای رقیب نمود پیدا می کند. اگر بارسا در فصل گذشته سه جام معتبر را برای نخستین بار در اسپانیا بدست آورده نباید مورد حمله قرار بگیرد زیرا لیاقت کسب آن را داشته است. نتایج کلی بارسا گویای این حقیقت است و طرح مسایلی همچون جوانی و بی تجربگی مربی، شانس و بخت بلند (که البته وجود آن الزامیست) و غیره جز اینکه نشانگر اوج ناراحتی گوینده است، خاصیت انتقادی و پایه منطقی ندارد. باید یاد بگیریم که نقد درست و بجا خود علم است و انتقادپذیری نیز نشاندهنده سلامت روانی و مناعت طبع اشخاص است. بعنوان هوادار یا کارشناس برای آغاز لالیگا لحظه شماری می کنیم تا تیم بارسا را بدون اتوئو ولی با زلاتان ببینیم. دفاع از عنوان قهرمانی سه گانه بلوگرانا هم یکی دیگر از نکات جذاب مسابقات آنان است.


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۲:۴۱)
 
MiladXavi
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
این که گفته تکرار فصل پیش سخته نشون از درایتشه...اون با این کار فشار توقعات روی بازیکنارو کم میکنه...


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۲:۲۲)
 
saeed_chiko
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
پپ داره شکسته نفسی می کنه خودشم مثل همه داره به تکرار سه جام فصل قبل فکر میکنه...


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۲:۰۶)
 
Barçelona
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
نقل قول
استفاده از بازیکنان ذخیره
روش خوبیه برای شناخت بهتر تیم


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۱:۵۳)
 
hamedmessi
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
نقل قول
این جمله را می شه از تمام نظر های شما فاکتور گرفت
اره رفیق بگیر


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۱:۳۵)
 
Barçelona
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
نقل قول
تیم عزیزتر ازجانمون بارسلونای کبیر
این جمله را می شه از تمام نظر های شما فاکتور گرفت


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۱:۲۷)
 
OnlyRivaldo99
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
ما اين جامهارو هم به مانند سال قبل ميبريم


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۱:۲۱)
 
hamedmessi
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
بچه ها تورو خدا برین زنگ بزنین شبکه 3 بگید بازی امشب تیم عزیزتر ازجانمون بارسلونای کبیر و پخش کنن
راستی اگر کسی شماره ای sms یا سایت شبکه 3 رو داره بزاره تا همه تماس بگیرن
امروز من هر کاری میکنم تا بازی تیم عزیزمون بارسلونا پخش بشه


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۱:۲۰)
 
Barçelona
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
نقل قول
Show Your Magic, IbraCadabra
ای که نوشتی یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۰:۵۴)
 
Barçelona
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
احتمال زیاد بازی امشب با یک نیمه تاخیر پخش می شه/


بچه ها یه پیشنهاد به نظر من باید بریم با جومونگ متحد بشیم و به شبکه 3 حمله کنیم و اونجا را تحت اختیار خودمون قرار بدیم و تا اخر فصل همه بازی های بارسا را نشون بدیم


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۰:۵۳)
 
Sergio-Busquets
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
امیدوارم پپ به ایبرا از دقیقه نخست بازی بده!

ایبرا هیچ مشکلی برای بازی نخواهد داشت و مصدومیتش از ناحیه دست بوده!

Show Your Magic, IbraCadabra


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۰:۴۲)
 
Barçelona
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
نقل قول
امیدوارم که بارسا هر چه زودتر بتواند دو خرید خوب انجام دهد خوان ماتا و چگریستینی را هر چه زودتر به خدمت بگیرد
بازیکن های خوبی هستند ؟؟؟مال چه تیمی هستند؟؟؟؟


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۰:۳۶)
 
lasvegas
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
نقل قول
کسی جواب سوال منو نمی ده اینیستا می تومه بازی کنه یا نه

اینیستا و مارکز هردوشون مصدومن ولی دارن بهبود پیدا میکنن.ولی به سوپر جام نمیرسن


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۱۰:۱۳)
 
shahaboddini
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
من یه پیشنهاد به مدیر سایت دادم هنوز جوابی نگرفتم
من پیشنهاد میکنم هر کدوم از اعضا سایت موظف بشن دو نفر از طرفدارهای بارسا رو که عضو این سایت نیستن رو عضو کنن(مثل شبکه های هرمی)،آخه خیلی از طرفدارهای بارسا از وجود چنین سایتی مطلع نیستن


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۹:۵۸)
 
shahaboddini
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
واقعا کلاس بارسا با تیم های دیگه فرق میکنه
از بازیکناش گرفته تا مربی و مدیرش و همینطور طرفداراش
دم هر چی بارسایی گرم


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۹:۵۴)
 
Barçelona
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
نقل قول
زمان برای ابراهیموویچ
باید دو سه هفته به ایبرا مهلت داد


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۹:۴۳)
 
tixcy
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
از حرفای پپ خوشم اومد آدم رو سر زنده میکنه
در مورد حرفاش بابت ایبرا و جوونا هم باهاش هم نظر هستم
انشالله میریم که بازی رو ببریم و اولین جام رو دشت کنیم


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۹:۳۴)
 
SinaBarca
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
نقل قول
استفاده از بازیکنان ذخیره


امیدوارم که بارسا هر چه زودتر بتواند دو خرید خوب انجام دهد خوان ماتا و چگریستینی را هر چه زودتر به خدمت بگیرد و در ادامه فصل به مشکلی بر نخورد .

به امید موفقیت بارسا


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۵:۱۶)
 
lasvegas
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
به امید پیروزی بارسای کبیر در سوپر جام.خدا کنه دیگه کسی از تیمممون مصدوم نشه.راستی انگار بارسا قراره ماتا و Chygrynskiy رو به خدمت بگیره.


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۳:۴۱)
 
ashkan007
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
حرفاش همیشه عالیه ، امیدوارم مثل فصل پیش همیشه موفق باشی . . .


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۳:۰۷)
 
hamedmessi
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
من مطمئنم که به امید خدا تیم عزیزتر از جانمون بارسلونای کبیر این بازی رو با نتیجه پر گل میبره
در ضمن دوستمون راست میگه بعضی بچه ها نومید میشن نومیدی نداره تیممون بارسلونای کبیر بهترین تیم فوتبال جهانه و این فصل هم به یاری خداوند تیم عزیزتر از جانمان بارسلونای کبیر قهرمان 6 جامه
زنده باد تیم عزیزتر از جانمان بارسلونای کبیر که با قدرت ایمان و عقل همه وحتی تجربه را نیز به زانو در اود


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۲:۴۱)
 
ramin256
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
سلام بچه ها اینم پیام دوم من ما همه چیز داریم(امکانات_بازیکن_انگیزه_مربی_و...)ولی همیشه برنده نبودیم ولی فصل پیش این تحقق یافت پس چرا ما هنوز در رویای چند سال پیش بسر میبریم؟
من خیلی نظر خوندم در این مورد که بعضی بچه ها اعتماد خودشونو نسبت به بازیکنان و پپ از دست دادند و همش نگرانند اخه دوستان چرا چند سال گذشته را به تاریخ نمیسپارید
ما برنده هستیم و خواهیم شد و نیاز به جنجال نداریم کاری که رئالی ها میکنند.


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۲:۲۸)
 
xavi 6
پاسخ به: گواردیولا: «روز یکشنبه بازیک...
ایول خوب کاری میکنی به تیم اصلی بازی میدی
پپ فقط اگه میشه یه فکری برای موهات بکن حیفه تو 38 سالگی کچل باشی


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۸۸ (۲:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۱ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!