به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مساوی شدن آخرین بازی (1-1)گزارش بازی
فرستنده The Kingslayer در تاريخ یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۳:۴۰) (۳,۸۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: اقلیما معنوی/ FCBarcelona.ir


بارسا با به دست آوردن نتیجه 1-1 مقابل چیواس در سانفرانسیسکو تور آمریکایش را به اتمام رساند. تیم گواردیولا باید گلی که خورده بود را جبران می‌کرد و بار دیگر این بویان بود که در موقعیتی قرار گرفت که تساوی را برای آن‌ها به دست آورد.

فضا در کل غم انگیز بود؛ چرا که مرگ ناگوار دانو خارکه تمرینات را تحت الشعاع قرار داده بود. بازیکنان بارسا آشکارا تحت تاثیر این اتفاق ناگوار در ایتالیا قرار گرفته بودند؛ گرچه آن‌ها در تمام مدت با حرفه‌ای گری عمل کردند که آن‌ها را به عملکردی متقاعد کننده برساند که باید آن‌ها را برای شروع مناسب فصل در هفته بعد، آماده کند.


بازیکنان با مرگ خارکه شوکه شده بودند.

این تنها بازوبندهای مشکی که بازیکنان بارسا بسته بودند نبود که شوکه شدن آن‌ها بابت مرگ خارکه را نشان می‌داد؛ بلکه تاثیر این اتفاق ناگوار پیش از بازی در چهره آن‌ها دیده می‌شد. در واقع بارسا بازی را آرام شروع کرد و بازی آن‌ها لذت و ذوقی را که در سراسر بازی‌های تور تا کنون مشترک بود، نداشت. اولین موقعیت در دقیقه 14 ایجاد شد؛ زمانی که آلوز از فاصله دور به سمت دروازه شوت کرد که توسط دروازه بان به خوبی مهار شد. البته در این بازی این لئو مسی، که امشب در فاصله پشتی مهاجمان بازی می‌کرد، بود که تیم را به خود آورد و خود را به عنوان بزرگترین دردسر دفاع مکزیکی ثابت کرد.

مسی دفاع را باز می‌کند.

باد قوی و دفاع متمرکز چیواس، باز کردند خط دفاعی تیم مکزیکی را سخت می‌کرد؛ اما مسی توانست در نیمه اول این کار را انجام دهد و به طرزی فوق‌العاده راه را برای نفوذ انری باز کند، بازیکن فرانسوی دروازه بان را جا گذاشت، اما نتوانست موقعیتش را به گل تبدیل کند. 5 دقیقه بعد، مسی که به نظر می‌رسید شرایط به ثمر رساندن گل چهارم تور را برای پدرو فراهم آورده بود، موثر واقع شد؛ اما دروازه بان چیواس توپ را به خوبی مهار کرد و چند دقیقه بعد او ضربه انری را نیز مهار کرد.

گل شوکه کننده چیواس

بارسا با وجود موقعیت‌هایش، بدون گل نیمه اول را به اتمام رساند. گواردیولا برای نیمه دوم فرصت اعمال تغییری کلی را در تیم به دست آورد و تنها والدس، آلوز و پدرو در نیمه دوم به بازیشان ادامه دادند. چیواس با ضربه سر مورالس در دقیقه 49، توانست کاملا برخلاف شرایط بازی گلی را به ثمر برساند. البته بارسا با جلو آمدن بویان و آلوز با قدرت به بازی بازگشت؛ هم چنین رینوسوس نیز نزدیک بود به توپی را وارد دروازه خودشان کند.

گلزنی دوباره بویان

بارسا اکنون سراسر حمله بود و در دقیقه 63 تیم پاداشش را برای این فشار زیاد گرفت. بویان پاس میانی آلوز را به گل تبدیل کرد تا نتیجه را برای دو تیم مساوی کند. تقریبا بلافاصله پس از آن، بازیکن برزیلی می‌توانست این گل را به دو تبدیل کند؛ این زمانی بود که شوت او از کنار خط عرضی به بیرون لغزید.

در آستانه پیروزی

البته بازی تقریبا بد به اتمام رسید؛ چرا که چیواس شانس بزرگی را برای بردن بازی در دقیقه 87 از دست داد؛ این زمانی بود که تلاش فردی پادیلا به خوبی از پس والدس برآمد و موقعیت خوبی ایجاد کرد. این تقریبا آخرین نکته قابل ذکر بازی بود و بارسا باید به یک تساوی رضایت می‌داد تا آن را به دو برد قبلی تور موفقیت آمیز امریکایش اضافه کند.

گل‌ها:

1-0 موارلس (دقیقه 49)

1-1 بویان (دقیقه 63)
ارزش: ۷.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ (۹:۱۳)
 
yatou
lime green bridesmaid dresses
numerous types of styles are now accessible for the bridetobe select Casual Wedding Dresses . casual dresses 2013 It's simple to locate your wedding dress you would like. If there's not 1 you like ugg, you are able to get in touch with a designer and get a wedding dress designer, supplied you are able to pay the cost. For these factors, we are able to draw a conclusion that's probably the most typical elements that girls want probably the most stunning brides. Along with other factors uggs, like girls, really feel which you wish to discover marriage, girls have a great memory with the wedding day. And girls to understand their dreams of wedding dresses. 59.102&under.html]cheap formal dresses  Rolex, GMT Master IIWhen Rolex releases a brand new model, it's inevitably a unique event within the watchmaking sphere. black bridesmaid dresses In 20, luxury brand watches the new GMT Master II was not an exception, symbolizing a actual evolution in this emblematic model'


یکشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۲ (۱۴:۳۹)
 
harry1
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
درودبر بارسای کبیر.
درود بر تیم بی رقیب.


چهارشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۳۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)



دوشنبه، ۴ مرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۱۰)
 
مهمان
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بویان داره آینده حیرت انگیزی رو نوید میده.امیدوارم قربانی مسائلی مثل سیاست های باشگاه یا مغضوب مربی شدن واقع نشه.
بارسا از این موارد کم نداشته...


دوشنبه، ۹ شهریور ۱۳۸۸ (۱۲:۵۸)
 
Sack.Boy
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
خوب شد يه مساوي هم کرديم...
خسته شديم از اين همه برد!!!!!!!!!!!!!
: }


چهارشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۸۸ (۱۶:۰۶)
 
tixcy
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
مرگ خارکه رو تسلیت میگم
منم که این خبر رو شنیدم شوکه شدم


سه‌شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ (۱۹:۳۵)
 
henry..14
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
لعنت به این شبکه ی سه


سه‌شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ (۱۵:۱۵)
 
vahidnik
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
فابرگاس بازیکن خوبیه...


سه‌شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ (۱۱:۳۸)
 
shahaboddini
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
فکر نمی کنم فابرگاس زیاد برای بارسا مفید باشه چون تقریباٌ هم پست اینیستا و ژاویه،بهتره دنبال یه هافبک دفاعی باشن،چون توره و کیتا که برای بازیهای آفریقا میرن مارکز هم که مثله همیشه مصدوم میشه میمونه بوسکتس جوون


سه‌شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ (۸:۴۲)
 
hiva_la
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
چه غم انگیز بازی ها به پایان رسید ..........


سه‌شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ (۸:۰۸)
 
Ayhan
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
هنوز هیچی معلوم نیست و فقط حرفهایی زده شده انگار اما بارسا اگه بخواد سسک رو برگردونه طبق حرفهای خود تیکی هم باید حسابی دست به جیب شه و 40-50 میلیون یورویی خرج کنه..
ایجنت چیگرینسکی هم با کلی کلاس گذاشتن گفته بهتره بارسا بره دنبلا یه مدافع دیگه و وقت خودشو با پیگیری این بازیکن تلف نکنه؛یکی نیست بگه مرتیکه بفهم راجع به کی و چی داری حرف می زنی.بارسایی شدن لیاقت می خواد که انگار موکل ایشون بدجوری نداره..احتمالا برونو آلوز پورتو کاندیدای بعدی باشه.اما هر کی هست بهتره هر چه زودتر یه مدافع مرکزی خوب و یه هافبک نفوذی (مثل اون ریبری ) رو جذب کنیم.موندم بارسا چرا به این نانی پیشنهاد داده،فکر نکنم هیچوقت بازیکن بزرگی بشه،حتی سبک بازیشم تقلیدی از کریس رونالدوی منفوره..


سه‌شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ (۱:۰۳)
 
lasvegas
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
قراره فابرگاس این فصل بیاد یا فصل بعد؟خدا کنه این فصل بیاد


سه‌شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ (۰:۲۳)
 
GODLIKE
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
نقل قول
gai assulin

طوری که نیست که اسراییلی باشه چون ربطی به سیاست و دولت کشورش نداره فقط مشکلش اینه که اگه بازی کنه و کسی پرچم اسرائیل بگیره شبکه سه کلا اون بخشا نشون نمیده مثل بازی چلسی و لیورپول که اکثر موقعیت ها پشت دروازه ی چلسی از سمت چپ را نشون نمیداد
درباره ی خودشم تو خط حمله هست و قدش 178 و متولد 1991 و به مسیه جدید یا new messi معروفه و خیلی هم میگن خوبه و تو بارسای b هست من امیدوارم مثل بقیه آینده دار شه تا مجبور بشن فوتبال را از سیاست جدا کنند عکسشم اون آخره.
در ضمن انگار آمدن فابرگاس جدی شده چون سایت انگلیسیه گل هم گفته میاد


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۲۳:۴۳)
 
lasvegas
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
این خیابانی هم جزو این مادریدیها حساب میشه.خودتونو ناراحت نکنید.رئال 3 تا جلوست میگه با 2 گل هیگواین از دی سی جلوست.همش خوابه.تو خواب دیده رئال قهرمان شده برا همین گفته رئال قهرمانه. برو یکم بخواب تا بعدا" اینقدر اراجیف نگی. خیابانی:


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۲۳:۰۸)
 
hamedmessi
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بچه ها اينم يه عكس زيبا از قهرماني هاي تيم عزيزمون بارسلوناي كبير


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۲۲:۵۷)
 
مهمان
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
نقل قول
يه پيشنهاد دارم اگر ممكنه در قسمت بازي بعدي بارسلونا اين را هم بنويسيد كه ايا از شبكه3 پخش ميشود يانه بچه ها شما هم موافقيد؟


اینکه عالیه. اما شدنی نیست بخاطر اینکه شبکه 3 کمی تا قسمتی بدقوله و اعتباری به حرفاشون نیست ( مثلا اعلام می کنن بازی پخش میشه ولی موقع بازی یه برنامه دیگه میذارن) اینجوری بدتر بچه ها گیج میشن.


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۲۲:۵۶)
 
hamedmessi
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
يه پيشنهاد دارم اگر ممكنه در قسمت بازي بعدي بارسلونا اين را هم بنويسيد كه ايا از شبكه3 پخش ميشود يانه
بچه ها شما هم موافقيد؟


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۲۲:۳۷)
 
hamedmessi
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
با سلام خدمت مدير محترم سايت
اگر ممكنه سايتو به روز كنين چند تا خبر تو سايت رسمي تيم عزيزمون بارسلونا اومده
متشكرم


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۲۲:۳۴)
 
hamedmessi
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
ليونل مسي جونم امكان نداره از بارسلوناي كبير بره
من اطمينان دارم كه مسي براي هميشه در تيم عزيزمون بارسلونا ميمونه


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۲۲:۰۵)
 
messibest10
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بچه ها شنيدين اخبار ورزشي چي گفت؟
گفت كه منچستر سيتي گفته كه ميخواد 100 ميليون به حساب بارسا بريزه تا اگه يه روزي مسي خواست از بارسا جدا بشه فقط اجازه بدن كه به منچستر سيتي بياد!!!!!!!
جالبه


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۲۱:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
هرکس رو اونقدر جدی بگیرید که در اون اندازه هست!

همه ما می دونیم که آقای خیابانی، از نظر اطلاعات و آگاهی، بدترین گزارشگر فوتباله و آمار و ارقامش اغلب غلط و غیر موثقه. ایشون چنان اشتباهات بزرگی حتی در تشخیص بازیکن ها در کارنامشون دارن، که کمتر فوتبال بین حرفه ای به اطلاعات و نظراتشون اهمیت چندانی بده.

اعتراض ما به ایشون، یعنی نظرشون برامون خیلی مهمه! که اینطور نیست.

در عین حال بپذیرید که هرکس هم حق داره نظر خودش رو داشته باشه، و در رسانه های غربی هم، خیلی شدید تر از اینها گزارشگران تلویزیون از تیم ها جانبداری می کنن!


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۲۱:۴۶)
 
_BARCELONA_
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
شماره تماس با روابط عمومی شبکه سه سیما

تلفن گویا : 22021901 - 22021955

22055025 - 22168395 - 22055717

نمابر : 22051579

پیام کوتاه : 300003

پست الکترونیکی : sima3@irib.irThis email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it

صندوق پستی : 3334- 19395

آدرس : تهران - انتهای خیابان آفریقا - خیابان گلخانه - پلاک 12

برین زنگی ایمیلی sms هر چی از دستتون برمیاد به شبکه 3 بزنین.


راستی بچه ها بارسا یه بازیکن اسرائیلی به نام gai assulin داره کسی میشناستش؟


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۲۱:۱۰)
 
_BARCELONA_
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بچه ها بازی بعدی بارسا 16/08/2009 ساعت 22:00 به وقت اسپانیاست که میشه یکشنبه ساعت 23:30 به وقت ایران.


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۲۰:۳۷)
 
lovemebarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
سلام دوستان عزيز من خود را قطري از اين باشگاه بزرگ ميدانم و نخواهم گذاشت حق اين باشگاه پايمال شود واز شما كه اعضاي اين سايت هستيد تقاضاي جلسه با را خواستارباشيد تا جلسه اي در رابطه با گزارش آقاي خياباني كه گفت"ريال مادريد قهرماني را از بارسا پس خواهد گرفت" داشته باشيد.ضميمه اين جلسه نيز در خاطر داشته باشيد كه بازي هاي تيم رقيب از برنامه شبكه 3 سيما خارج نيست ولي از شروع بازي ها يك بازي از بارسلونا نشان داده نشده و نگراني طرفدارانه بارساي بزرگ در اين سايت نگران هستند بازي هاي بزرگي كه در پيش هست نيز نشان داده نشود..
با تشكر:محمد رضا


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۹:۱۲)
 
Barçelona
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
ببخشید که توی این قسمت نوشتم ولی من یک سوال داشتم.
می خواستم بپرسم که سایت رسمی باشگاه این سایت را به رسمیت شناخته؟؟


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۹:۰۵)
 
lovemebarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
اكه خودتونو بارساي ميدونيد .يه كاري كنيد .حق طرفداران بارسا
داره پايمال ميشه.
طرفداري اين نيست كه فقط بشينيم فوتباله باشگاهو ببينيم
طرفداري يعني ما بايد حق باشگاهو نذاريم پايمال بشه.بايد خودمونو مثله صاحب باشگا بدونيم چون بارسلونا براي مردمه نه براي پادشاهان و ملكه ها...


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۸:۵۶)
 
lovemebarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بچه ها اگه بارسارو دوست داريد از مدير بخواهيد با شبكه 3 ارتباط بر قرار كنه ما نميذاريم حق مارو پايمال كنند..همتون بر عليه خياباني نظر بديد


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۸:۳۵)
 
Barçelona
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بچه هااینجارا بخونید خبر خیلی خوبیه


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۷:۳۷)
 
Barçelona
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
این دومین بازی از رئالبود که گذاشتن ولی تا حالا از بارسا حتی یک بازی هم نگذاشتند


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۷:۱۷)
 
_BARCELONA_
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)

این که نمیاره.
طرف از ترسش فیلترش کرده.خودتونو زیاد ناراحت نکنین این بیابانی همیشه همینطوری بود فقط رو اعصاب آدم راه میره تو کل بازی هم که میگیره میخوابه تو خواب حرف میزنه.


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۷:۰۳)
 
sasan_me30
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
سلام. من می خواستم یه سایت فوتبال اینترنتی پیشنها کنم البته سرمربی گری .مشاهده لینک


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۵۹)
 
shahaboddini
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
میه پیشنهاد دارم که امیدوارم از طرف مدیریت سایت مورد توجه قرار بگیره
به نظر من طرفدارای زیادی هستند که از وجود چنین سایتی خبر ندارند
من پیشنهاد میکنم یه شبکه هرمی راه بندازیم و هر کسی که عضو این سایته موظف باشه حداقل دو نفر رو به این سایت اضافه کنه این طوری میتونیم همه طرفدارای ایرانی بارسا رو با هم متحد کنیم


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۳۱)
 
shahaboddini
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بابا بیخیال،وقت مدیر سایت خیلی بیشتر از اینا ارزش داره که بخواد با بیابانی ارتباط برقرار کنه


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۲۴)
 
henry..14
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بچه ها زیاد به این خیابانی گیر ندین بیچاره به اندازه ی عقلش یه چیزی گفته
* توجه توجه توجه *
این شبکه ی سه تا الان سوپر کاپ ایتالیا رو نشون داده سوپر کاپ انگلیس هم نشون بازی رئالم با این که اصلا نه تو سایت زده بود نه تو تلتکس نشون داد اون وقت بازی ما با تاتنهام رو با اینکه هم تو سایتش و هم تو تلتکس زده بود نشون نداد الان باید فقط نگامون به این شبکه ی 3 باشه که ببینیم این بازی ما رو که سوپر کاپ اسپانیاست نشون میده یا نه ؟؟؟!!
اگه نشون ندادن باید زنگ بزنیم و هر چی بدو بیراهه به هشون بگیم
لطفا اگه کسی از دوستان زمان بازی به وقت ایران رو میدونه بگه که ما هم از این نگرانی در بیایم که نکنه یه وقت ساعت 7:30 صبح باشه بازم نشون ندن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن اگه کسی از دوستان میدونه که چه جوری میشه عکسی یا تاپیکی رو تو قسمت نظرات قرار داد لطف کنه بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۰۳)
 
messibest10
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
من هيچي نميفهمم فقط ميدونم بارسا امسال 6تا جامو ميبره و خوك هارو 6تايي ميكنه و دهن خياباني رو گل ميگيره


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۳:۳۷)
 
koohooloo
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
خیابانی دیگه کیه؟ من اگر به جای طرفدارای رئال بودم تا نیمفصل آینده از خونه بیرون نمیومدم چه برسه به اینکه در مورد تیم بزرگ بارسا صحبت کنم.


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۳:۲۵)
 
lovemebarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
نقل قول
چرا نمی خواهید قبول کنید که مسئولین ورزشی تلویزیون و رسانه های دولتی حامی همتایان مافیایشون تو اسپانیا هستن


ما از مافيا قويتريم اگه مافيا دارن ما هم مافيا ميشيم مثله اينكه يادتون نيست طرفداران بارسا سره ريكارد چه بلاي آوردن
آقاي خياباني كاري نكن بلاي ريكارد سرت بياد


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۲:۵۱)
 
lovemebarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
شما كه عضو قديمي سايت هستي ميتوني بهتر با مدير محترم ارتباط بر قرار كني .تا من كه تازه وارد سايت شدم.لطفآ اين كارو انجام بده تا پوزه اين گوسفندو بزنيم زمين


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۲:۳۴)
 
hamedmessi
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
نقل قول
اگه با من موافقيد از مدير بخواهيد با خياباني حرف بزنه و بهش بگه كه پا رو دمه ما نزاره ...
كاملا باهات موافقم
من تا اخرين قطره خونم از حق تيم عزيزتر از جانم بارسلوناي كبير دفاع ميكنم
تا خون در رگهايم جريان دارد بارسلونايي هستم


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۲:۳۰)
 
lovemebarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
اگه با من موافقيد از مدير بخواهيد با خياباني حرف بزنه و بهش بگه كه پا رو دمه ما نزاره ...


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۲:۲۴)
 
lovemebarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بچه ها منم ميدونيم كه بارسا امسال مسله هميشه قهرمان ميشه اما اين خياباني نيايد از اين حرف تو شبكه 3 بزنه ما بايد اعتراض كنيم من از مدير سايت ميخوام به شكايت ما گوش كنه و با خياباني ارتباط مستقيم بر قرار كنه


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۲:۱۹)
 
Blocked.No1
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
نقل قول
خیابانی برو گریه تو بکن

قضیه این گریه چیه؟؟؟؟

به این بدبخت گیر ندید اینقدر.بذار هر چی میخواد بگه.فصل که شروع شد جواب تک تک این حرف هاش رو با بردهای خوب میدیم.


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۲:۱۲)
 
hamedmessi
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
به ياري خدا تيم عزيزتر از جانمون بارسلوناي كبير اين فصل قهرمان هر 6 جامه ما به خدا و تيممون بارسلونا ايمان داريم
زنده باد بارسلونا زنده باد كاتالونيا


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۲:۰۸)
 
shahaboddini
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بابا بی خیال این گوسفند(خیابانی) بشین،حیف وقت خودتون که بخواین تلف کنین برین تو وبلاگ بیابانی
امسال با قهرمانی در 6جام دهن همه رو میبندیمامسال با قهرمانی در 6جام دهن همه رو میبندیمامسال با قهرمانی در 6جام دهن همه رو میبندیمامسال با قهرمانی در 6جام دهن همه رو میبندیم


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۱:۵۵)
 
MES.QUE.UN.CLUB
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
نقل قول
مگه خیابانی چی گفته؟

هیچی !مثل بقیه گول گله ی خوک مادرید رو خورده.

کسانی که به خیابانی شکایت دارند این لینک وبلاگشه،برین حالشو بگیرین،حالشو ببرین!))
مشاهده لینک


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۱:۱۴)
 
hamedmessi
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
نقل قول
من بارسا را دوست دارم و هيچگونه بي احترامي به سوي اين باشگاه را بر خود روا نداشته و از حق طرفداري خود نخواهم گذشت
منم كاملا با شما موافقم
مگه ما هواداران بارسلوناي كبير مرديم كه كسي بخواد به تيم عزيز تر از جانمون بارسلونا توحين كنه
پدر اون خياباني رو در مياريم
از مدير سايت خواهش ميكنم كه به شبكه 3 شكايت كنيين
متشكرم


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۰:۵۸)
 
Blocked.No1
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بذار واسه خودش یه چیز بگه.چه کار دارید به اراجیف های خیابانی.تو بازی های این فصل دهنش رو می بندیم.


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱۰:۴۵)
 
shahaboddini
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
من یادم نمیاد این خیابانی تا حالا یه حرف درست زده باشه،هر بازی رو هم گزارش میکنه باعث کم شدن کیفیت بازی میشه،یه مدت مریض بود گزارش نمیکرد راحت بودیم،ما که نباید از حرفای یه گوسفند ناراحت بشیم


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۹:۱۳)
 
shahaboddini
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
مگه خیابانی چی گفته؟


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۹:۰۷)
 
shahaboddini
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
منم به نوبه خودم درگذشت خارکه رو تسلیت میگم


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۹:۰۵)
 
barcelona2009
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
خسته نباشین


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۶:۵۳)
 
barcelona2009
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
خسته نباشین


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۶:۵۳)
 
Ayhan
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
دوستان زیاد به مزخرفات خیابانی گیر ندید،بنده خدا دو تا شر و ور از مطلب سایت گل جزوه نویسی کرده بود(مطلب مقایسه گواردیولا و سرمربی رئال ) همش همونو می گفت.بعدشم لطفا اینقدر ساده نباشید که اعتراض می کنیم یا از این حرف ها..
چرا نمی خواهید قبول کنید که مسئولین ورزشی تلویزیون و رسانه های دولتی حامی همتایان مافیایشون تو اسپانیا هستن؟انگار ما ادعاهای خودمونم قبول نداریم!؟
مهم برتری و سروری و محبوبیت ارتش سربلند کاتالانه و بقیه اینا فقط مزخرفاته.اتفاقا امسال درهم شکستن و تحقیر رئال مادرید یه حال دیگه ای داره.فقط تصورشو بکنید کدوم مدافعی تو اندازه های پویویل،پیکه،مارکز و یا آلوز رو دارن؟کدوم هافبک دفاعی مثل یحیی توره پیدا می شه و یا چه تیمی بازیکنی مثل چابی و اینیستا داره؟مثلث مرگبار مسی،زلاتان و آنری رو کجا می شه پیدا کرد و از همه مهمتر دیسیپلین،هوش و فهم عمیق فوتبالی گواردیولا رو کی داره؟
امسال خیلی بهتر و اساسی تر از پارسال 6تایی ها رو به خاک میندازیم..


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۲:۱۵)
 
hichkas
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
نقل قول
بچه ها اين خياباني هم شورشو در آورده .....

عزیزان حرص نخورید تورو خدا
نشا....ده شب دراز است
آخر فصل معلوم میشه کی قهرمانه
اگه به حرف این خیابانی یا بقیه بود که سنگ رو سنگ بند نمیشد نمونه ی بارزش همین فینال بارسا -منچستر بود که این کارشناسا گفته بودن منچستر میبره ولی بارسا با غیرت و اقتدار همشونو خراب کرد دیگه این خیابانی که هیچی هالیش نیست
آخر فصل معلوم میشه توی فوتبال پول موثر تره یا غیرت و عشق بازیکنهای بارسا


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۱:۱۹)
 
lovemebarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
سلام به مديره سايت رسمي هواداران بارساي بزرگ
من يكي از طرف دارانه قديمي و سر سخت بارسا هستم ولي قسمت نبوده از اوله طرفداري بارسا جزو شما باشم
من بارسا را دوست دارم و هيچگونه بي احترامي به سوي اين باشگاه را بر خود روا نداشته و از حق طرفداري خود نخواهم گذشت
شما نيز صداي بنده حقير را شنيده و اعتراضي به شبكه سه كنيد تا از حق اين باشگاه طرفداري شود
"""""""""""""""""آقاي خياباني """""""""""""""""""""
مستقيم از رقيب بارسا طرفداري كرده و شبكه 3 سيما كه جزوي از بيت المال است را به شبكه تيم رقيب مبدل كرده
لطفآ مرا ياري كنيد...
شاكي:محمد رضا


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۰:۴۳)
 
lovemebarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
آقاي خياباني از موقيت خود سو استفاده نكن

شما انسان محترمي هستي ولي صلاحيت نداري بياي گزارش گري كني
لطفآ خود را اصلاح كن


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۰:۲۴)
 
lovemebarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)

""آقاي خياباني گزارش گريتو بكن لازم نيست نظر بدي""


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۰:۱۴)
 
lovemebarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
از مديره سايت خواهش ميكنم يه اعتراض كنه

از اعضاي اين سايت ميخوام كه از مديره سايت خواهش كنن
كه به شبكه 3 اعتراض كنه
اين قدر مادريد قهرمانه رو تكرار نكنند

""آقاي خياباني گزارش گريتو بكن لازم نيست نظر بدي""


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۰:۱۰)
 
lovemebarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بچه ها اين خياباني هم شورشو در آورده .....

ميگه ريال مادريد ميتونه قهرماني رو پس بگيره

آخه مرد تيكه ريال چه گ...ي كه بخواد فهرماني رو پس بگيره
مادريد هيچي نيست بخواد قهرمان بشه
بنيانه مادريد زرده


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ (۰:۰۷)
 
MES.QUE.UN.CLUB
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
چه بازو بند شومی بود.خداوندش بی آمورزد...


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۲۳:۱۰)
 
hamedmessi
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بچه ها اينم عكس سيدو كيتا جون


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۲۱:۵۰)
 
GODLIKE
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
نقل قول
بچه ها كسي عكس هنريكه رو داره اگر دارين لطف كنين بزارين

این هنریکه هست




یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۲۱:۳۸)
 
Mahi_kocholoo
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
نتیجه که بدک نیست!
خوبه!
منم تسلیت میگم!


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۲۱:۰۶)
 
hamedmessi
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بچه ها كسي عكس هنريكه رو داره اگر دارين لطف كنين بزارين


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۲۱:۰۰)
 
rsham
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
در ضمن مرگ دنی خارکه را به همه فوتبالیست ها و فوتبال دوستان جهان تسلیت میگم!!!


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۹:۰۳)
 
rsham
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
هنوز فصل شروع نشده!
اینها بازی های تدارکاتیه!
پس مساوی یا برد اهمیتی نداره!
فقط واسه آمادگیه تیمه!!!


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۸:۵۶)
 
lovemebarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
بارسااااااااااااااااااااا دوست دارم


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۸:۲۲)
 
lovemebarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
روحش شاد


بچه ها ي بارسا تسليت ميگم و از خدا شادي روحه خارکه رو دعا ميكنم


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۸:۰۶)
 
OrdiJahanam
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
مرگ دنی خارکه را به همه دوست دارانش و تیم اسپانیول تسلیت میگم




یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۸:۰۲)
 
SinaBarca
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
من هم از همین جا مرگ ناگوار دانو خارکه را به همه تسلیت می گم و امیدوارم که دیگر هیچ وقت چنین صحنه های در فوتبال به وجود نیاید .

به نظر من هم بارسا در این بازی خوب کار کرد و توانست در نیمه دوم کاملا به حریف فشار بیاورد و به نظرم بارسا روز به روز دارد هماهنگ تر و مسجم تر می شود .

فقط امیدوارم که بارسا زودتر خرید هایش را انجام دهد و تیم خود را برای فصل جدید هماهنگ کند چون که فصل نقل و انتقالات رو به پایان است و به نظرم بارسا یک هافبک هجومی می خواهد و یک هافبک دفاعی که در نبود توره بارسا به مشکلی بر نخورد .

به امید موفقیت بارسا در طول فصل جدید


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۷:۴۴)
 
ashkan007
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
نمی دونم چرا بیشتر به جونا داره می دون می ده ؟ نتیجه مهم نیست امیدوارم تیم کاملا" آماده شه . . .


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۶:۴۳)
 
hamedmessi
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
من مطمئنم كه به ياري خدا تيم عزيزمون بارسلوناي كبير بازي بعديشو با نتيجه پر گل ميبره
شما هم بريد براي تيممون بارسلونا دعا كنيد و هيچ وقت هم نا اميد نشيد هميشه به خدا ايمان داشته باشيد : تيم ما بارسلوناي كبير بهترين تيم فوتبال جهانه من اطمينان دارم كه تيممون بارسلونا اين فصل قهرمان هر6 جامه
باز هم ميگم بريد براي تيم عزيزمون بارسلونا دعا كنيد نتيجشو در اخر فصل ميبينيد كه تيممون بارسلونا قهرمان هر 6 جامه
زنده باد بارسلونا زنده باد كاتالونيا


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۵:۲۰)
 
navid.thierry
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
تسلیت .ضمنا نتیجه خوبیه


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۵:۱۹)
 
GODLIKE
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
امروز تیم جوانان بارسا هم نبوده.ترکیب در نیمه اول :والدس-پیکه-مونیسا-مکسول-ژاوی-توره-کیتا-پدرو-مسی-هانری
در نیمه دوم:والدس-آلوس-پویول-فونتاس-آبیدال-بوسکتس-جاناتان-گودیانسن-بویان-جفرن-پدرو


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۱۴)
 
henry..14
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
منم مرگ خارکه رو تسلیت میگم
این بازی با چیواس که گذشت از الان باید به فکر بازی با بیلبائو باشیم در ضمن این شبکه ی سه تا الان سوپر کاپ ایتالیا رو نشون داده سوپر کاپ انگلیس هم بین منچستر وچلسی امروز ساعت 18:30 قرار نشون بده بازی با بیلبائو هم سوپر کاپ اسپانیاست
لطفا اگه کسی از دوستان زمان بازی به وقت ایران رو میدونه بگه که ما هم از این نگرانی در بیایم که نکنه یه وقت ساعت 7:30 صبح باشه بازم نشون ندن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن اگه کسی از دوستان میدونه که چه جوری میشه عکسی یا تاپیکی رو تو قسمت نظرات قرار داد لطف کنه بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی فکر کنم بویان تو بازی با چیواس از ناحیه قفسه ی سینه دچار مصدومیت شده من از عکس های بازی این رو فهمیدم که بد جوری سینشو گرفته بود و داشت بیرون میرفت لحظه ی برخوردشم گذاشته بودن می خواستم لینکشو بزارم اما مثل مشکل بالا بلد نبودم چه جوریه!!!!!!!!!!!!


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۰۷)
 
_BARCELONA_
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
مرگ جارکه رو تسلیت میگم. این شبکه سه دیگه شورشو در آورده خبرهای رئال رو سریع السیر پخش میکنه اما جونش در میاد تا یه خبر از بارسا بگه. شیطونه میگه ...


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۴:۰۴)
 
lasvegas
پاسخ به: مساوی شدن آخرین بازی (1-1)
من هم مرگ کاپیتان اسپانیول رو تسلیت میگم
امیدوارم که بارسا روحیه ی خودش رو دوباره بدست بیاره.


یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ (۱۳:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۷ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!