به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

«همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»مصاحبه
فرستنده The Kingslayer در تاريخ چهارشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۵:۵۰) (۱,۶۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: اقلیما معنوی / FCBarcelona.ir


ویکتور والدس در مورد تجدید قراردادش تا سال 2014 با باشگاه فوتبال بارسلونا، گفته است: «این همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست.» او بابت بیشتر شدن سال‌های ماندنش با باشگاه «بسیار خوشحال و بسیار راضی» است.
در فینال پاریس، هر بار آنری به نزدیک دروازه بارسا می‌آمد، والدس توپ را مهار می‌کرد؛ در بازی رفت و برگشت نیمه نهایی امسال نیز، هر بار دروگبا به همین منظور تلاش می‌کرد، همان مرد بر سر راه بازیکن ساحل عاجی قرار می‌گرفت.


«این باعث می‌شود که من احساس افتخار کنم.»

ویکتور والدس یکی از اعضای موثر تیم بارسا در سال‌های اخیر بوده است؛ و روز سه شنبه با تمدید قراردادش تا سال 2014، به بهترین شکل ممکن، به این نقش او پاسخ داده شد. او گفت: « من بسیار خوشحال و بسیار راضی هستم. برای من افتخار است که بتوانم همیشه از رنگ‌های بارسا دفاع کنم.»

مشتاق برای بیشتر

والدس در ادامه گفت: « این همچون به حقیقت پیوستن یک رویاست که در میان این همه اتفاق، بدانم که می‌توانم در باشگاه بازنشسته شوم. مهم‌ترین چیز، گذراندن سال این جا، در کنار هم‌تیمی‌هایم و تلاش برای به دست آوردن که چیزهای بزرگی است، همان طور که امسال به دست آوردیم. مهم‌ترین مسئله تکرار عناوین است. من بسیار خوشحال هستم که می‌توانم سال‌های زیادی را با باشگاهی که به آن عشق می‌ورزم بمانم، باشگاهی که درون قلبم دارم.»
ارزش: ۷.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ (۸:۴۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»



شنبه، ۲ مرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۵۴)
 
behnam_barcelona
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
:heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :201:


چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۸۸ (۱۴:۱۷)
 
koohooloo
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
برای والدز واقعا هم یک رویاست


شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۵۶)
 
vahidnik
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
خدا کنه بهتر بشه...


دوشنبه، ۲۲ تیر ۱۳۸۸ (۲۲:۳۷)
 
winchenzo
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
هنوز از اومدن ويا خوشحالي نكنيد !
تا با لباس بارسا عكس ننداخت هيچي معلوم نيست


یکشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۸۸ (۲۲:۰۵)
 
Barney.Stinson
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
والدز فصل پیش کم اشتباه ظاهر شد.خوبیش اینه که حداقل تعصب داره.امیدوارم به تیم ملی اسپانیا دعوت بشه.حقشه حداقل دروازه بان سوم باشه.


شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۸۸ (۲۰:۴۵)
 
MES.QUE.UN.CLUB
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
نقل قول
ما قهرمان می‌سازیم، رئال قهرمان می‌خرد


برای همینه که من هوادار بارسام


جمعه، ۱۹ تیر ۱۳۸۸ (۲۱:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
دوستان ضمن تشکر، لطفا اخبار رو اینجا ننویسید. بهتره خبرهای حواشی نقل و انتقالات رو توی تاپیک «نقل و انتقالات احتمالی» در تالار گفتمان بنویسید.

ممنون


جمعه، ۱۹ تیر ۱۳۸۸ (۲۰:۵۱)
 
kk-bojan-9
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سایت گل: خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرده تنها در صورتی برای خرید سسک فابرگاس، کاپیتان آرسنال وارد عمل می شود که تلاششان برای خرید فرانک ریبری از بایرن مونیخ بی نتیجه بماند.

این در حالی است که این روزها شایعات متعددی در مورد تلاش سران بارسا برای خریداری فابرگاس به گوش می رسد و طبق اخبار منتشره مسئولان تیم کاتالان آماده اند پیشنهادی 45 میلیون یورویی را برای خرید این ستاره ارائه کنند. البته رئیس باشگاه بارسا اعلام کرده که ریبری در صدر لیست خرید آنها قرار دارد و این در حالی است که سران بایرن هنوز تصمیم نهایی خود را درمورد فروش یا عدم فروش ستاره فرانسوی خود نگرفته اند.

لاپورتا در گفت و گو با یکی از شبکه های تلویزیون اسپانیا گفت:« ریبری بازیکنی است که ما نسبت به جذب او با قیمتی منطقی تمایل زیادی داریم ولی سران بایرن قصد فروش او را ندارند ولی اگر آنها به فروش او تمایل داشته باشند، ما نیز خواهان خریداری ریبری هستیم و اگر نه ، ما برای خرید سسک فابرگاس وارد عمل خواهیم شد.در مقایسه با این ستاره، هیچ گزینه دیگری در بازار نقل و انتقالات یافت نمی شود، پس باید ببینیم که چه رخ خواهد داد. پس از پایان رقابتهای فصل گذشته ما تنها به تغییراتی جزئی در ترکیب تیممان نیاز داریم،و با خرید یک مدافع مرکزی، یک بازیکن خط میانی و یک فوروارد به حضورمان در بازار نقل و انتقالات پایان خواهیم داد."


جمعه، ۱۹ تیر ۱۳۸۸ (۱۷:۱۳)
 
kk-bojan-9
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سایت گل: ساموئل اتوئو تصمیم به ترک بارسلونا گرفته و این موضوع را در دیدار رو در رو به پپ گواردیولا اعلام خواهد کرد ولی به نظر می رسد که ترجیح می دهد تا به میلان یا منچستر یونایتد برود و تیم سیتی را زیاد نمی پسندد. مهاجم کامرونی پیشنهادی از سوی سران سیتی را روی میز می بیند که می تواند او را به پردرآمدترین بازیکن دنیای فوتبال مبدل کند و البته سران باشگاه منچسترسیتی برای او ضرب الاجل زمانی نیز تعیین کرده اند تا هر چه سریعتر تصمیمش را بگیرد.

مسئولان سیتی می خواهند بدانند که آیا اتوئو در پیوستن به این تیم مصمم است و یا هنوز در انتظار پیشنهادات تیمهای دیگر به سر می برد. به نظر می رسد که اتوئو ، با ناامید شدن از عملکرد سران بارسلونا، در نظر دارد تا شخصا با گواردیولا صحبت کند.ولی روزنامه های چاپ کاتالونیا معتقدند که اتوئو تصمیم خود را گرفته ، چرا که معتقد است که پس از دو سال تلاش در رختکن بارسا با هیچ افزایش دستمزدی مواجه نشده و این در حالی است که او گلهای حساس و مهمی را برای این تیم به ثمر رسانده است.

اتوئو فصل گذشته به عنوان برترین گلزن بارسلونا شناخته شد و دومین گل بارسا در فینال لیگ قهرمانان اروپارا وارد دروازه منچستر یونایتد ساخت. هر چند که اتوئو یکی از برترین گلزنان تاریخ باشگاه بارسلوناست، گواردیولا در ابتدا برخورد خوبی با او نداشت و تابستان گذشته تا یک قدمی فروش این ستاره پیش رفت.اکنون و با جدی تر شدن خبر پیوستن ویا به بارسا، اتوئو نیز به خوبی می داند که راه برگشتی ندارد و می بایست به دنبال باشگاه جدیدی برای خود باشد.


جمعه، ۱۹ تیر ۱۳۸۸ (۱۷:۰۹)
 
kk-bojan-9
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سایت گل: بارسلونا یک مشکل اساسی دارد و این مشکل ساموئل اتوئو نام دارد. با بازار نقل و انتقالات کنونی و تیم والنسیای کنونی که بیشتر به یک بیمارستان روانی شباهت دارد تا یک باشگاه، سران باشگاه کاتالان ریسک بزرگی را انجام می دهند، چرا که ممکن است پس از جدایی ستاره کامرونی، نتوانند در نهایت ویا را به خدمت بگیرند و تنها فورلان،به عنوان گزینه آخر باقی خواهد ماند که باید برای خرید او مبلغ هنگفتی( طبق بند جدایی زودهنگام در قرارداد ستاره اروگوئه ای) پرداخت کرد.

خود لاپورتا نیز در برنامه تلویزیونی 59 ثانیه به این موضوع اعتراف کرد و گفت:«من چندین بار به اتوئو زنگ زدم ولی او گوشی را روی من بر نمی دارد. نمی دانم آیا شماره تلفنش را عوض کرده یا کسی چیزی به او گفته است. ماهمیشه رابطه بسیار خوب و صادقانه ای بایکدیگر داشته ایم. ما به او پیشنهاد تمدید 2ساله قرارداد را دادیم و اکنون در انتظار پاسخ او هستیم.» زمان در حال گذر است و صبر کم کم به ابهام مبدل می شود. بارسلونا ، مثل تمام تیمهای دیگر قابل بهبود است و می بایست دو یا سه خرید مم انجام دهد تا بتواند آن وجهه پیروزی طلبانه اش را حفظ کند.

بدین ترتیب و با توجه به برنامه ریزی های از پیش تعیین شده، خوان لاپورتا روی صحبت را به سمت تیم مادریدی برمی گرداند:« بارسلونا ستاره تولید می کنند و سایرین می بایست این ستاره ها را خریداری کنند. فلورنتینو همان کاری را انجام می دهد که می بایست برای دوباره زنده کردن تیم مادریدی انجام داد.پس از قهرمانی سه گانه ما، تفاوت رئال با بارسلونا کاملا مهم است:« اکنون ما مدل و الگوی تیم مادریدی هستیم.» بسیار فراتر از این واقعیتها،لاپورتا در صحبتهایی اعلام کرده که واقعیت این است که می بایست همین الان تکلیف اتوئو را مشخص کرد و در صورت جدایی قطعی او، مهاجم توانای دیگری را به رختکن بارسا اضافه کرد.او معتقد است که با فکر کردن به گذشته ها نمی توان پیروزی کسب کرد و این کاملا واضح است که مادریدی ها با تمام توان در بازار نقل و انتقالات ظاهر شده اند.

بنابراین اگر بارسا می خواهد تخت پادشاهی اش را حفظ کرده و از توانایی هایش نهایت بهره را ببرد، می بایست آستین بالا زده و وارد بازار نقل و انتقالات شده و بازیکنان موردنظرش را خریداری کند


جمعه، ۱۹ تیر ۱۳۸۸ (۱۷:۰۵)
 
Mahi_kocholoo
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
امیدوارم این رویای به حقیقت پیوسته همش در راه موفقیت بارسا باشه!
والدز دروازبان خوبیه بعضی وقتا کم دقت هست ولی امیدوارم از این به بعد هم با دقت تر کار کنه هم موفقیتاش بیشتر بشه !
موفق باشی والدز و همچنین بارسا!
.........................................
از همه ی کسایی که اخبار رو ترجمه میکنند هم ممنون!


جمعه، ۱۹ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۰۷)
 
hichkas
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سایت گل : بعد از مذاکره مسئولان بارسا برای تمدید قرارداد ویکتور والدس دروازه بان بارسا و باقی ماندن این بازیکن در نوکمپ اکنون نوبت به تمدید قرارداد رافا مارکس رسیده است.به نوشته روزنامه Sport مسئولان بارسا امروز رسما اعلام خواهند کرد که قرارداد مارکس را برای دو سال دیگر تمدید کرده اند.قرارداد فعلی مارکس تا سال 2010 است و بدین ترتیب این بازیکن تا سال 2012 در نوکمپ باقی خواهد ماند.

خبرنگار روزنامه Sport اعلام کرد بعد از هفته ها مذاکره سرانجام شب گذشته دو طرف به توافقی شفاهی رسیدند و امروز قرارداد جدیدی امضا خواهند کرد.خبر خوب دیگر برای مسئولان بارسا این است که مصدومیت مارکس که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته مقابل چلسی برای این بازیکن پیش آمد به زودی بهبود می یابد این بازیکن می تواند در تمرینات پیش فصل در کنار باقی بازیکنان شرکت کند.

خبر خوبی بود من خیلی از مارکز خوشم میاد
ولی انصافا بارسا فابرگاسو بگیره فکرشو کردین میخواد کجا بازی کنه با اینکه من خیلی خیلی دوسش دارم
ولی بهترین خرید بارسا ویا هست و بعد اون یه دفاع چپ مستحکم
درضمن اگر ندیدید تو رئال یه جنگ روانی بین رونالدو و کاکا پیش بیاد و مثل بکام و رونالدو افت کنن


جمعه، ۱۹ تیر ۱۳۸۸ (۱۳:۴۶)
 
soheilmoradnia
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سلام من هم به نوبه خودم به شما طرفداران عزیز بارسا اومدن ویا به جمع آبی و اناری ها رو تبریک میگم امیدوارم فصل بعد بتونه روزهای خوبی در بارسا داشته باشه و موفق باشه
در ضمن خبر هایی از اومدن آرشاوین به بارسا به گوش میرسه قطعی نیست ولی سایت گل نوشته خودش دوست داره بیاد


جمعه، ۱۹ تیر ۱۳۸۸ (۱۳:۲۷)
 
GODLIKE
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
دیپلماسی سکوت

بارسا که برای اولین بار در تاریخ اسپانیا موفق به فتح سه جام عمده (لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و جام حذفی) در فصل گذشته شده است، با کمال آرامش به آینده می نگرد. سران باشگاه به تازگی قرارداد ویکتور والدس دروازبان تیم را تا 2014 تمدید کردند و یایا توره نیز تا سال 2012 در نوکمپ می ماند. بازیکنان اصلی دیگر هم یا قرارداد دراز مدت دارند و یا مشغول مذاکره جهت ادامه حضورشان در جمع آبی اناری پوشان هستند. البته به نظر می رسد که ساموئل اتوئو به منچسترسیتی خواهد رفت که در اینصورت راه برای ورود دیوید ویا باز خواهد شد. هواداران و مدیریت باشگاه این تغییر را دلپذیر می دانند زیرا با اینکه اتوئو بهترین گلزن فصل گذشته بارسا بوده است ولی به خاطر اخلاق و رفتار غیرقابل پیش بینی دایم زیر بار انتقادات و ذره بین رسانه هاست و خروجش باعث خرسندی برخی طرفداران خواهد شد. از طرفی ویا به حدی دوست داشتنی است که به سرعت نبود سامی اتوئو فراموش می شود. لازم به ذکر است که انتقال یاد شده به نوعی پاسخ به هواداران است که می خواهند تیم محبوبشان از غافله ای که رقیب مادریدی براه انداخته است عقب نماند ولی دوستداران بارسلونا باید بدانند تیمی که با قدرت به قهرمانی سه گانه دست پیدا کرده، به ترکیب تیم برنده دست نخواهد زد و لزوما فقط نقاط ضعف احتمالی را پوشش می دهد و در این بازار مکاره نقل و انتقالات بهترین سیاست برای غول کاتالان دیپلماسی سکوت است.

دیدگاه بزرگان

خوان لاپورتا معتقد است بارسا احتیاجی به امضای جدید ندارد. او هم پیرو دیپلماسی سکوت است اما شاید دلیل بزرگتر، بی ثباتی است که فلورنتینو پرس با پرداخت هزینه های کلان در روند ترانسفرها بوجود آورده است. می دانیم که هم اکنون اقتصاد دنیا در رکود عمیقی فرو رفته و سرمایه گذ اران دست به ریسک نمی زنند، پس منطقی ترین روش بیزینس در این اوضاع درآمد بیشتر و هزینه کمتر است. یوهان کرویف اسطوره بارسا با نظری محتاطتر، معتقد است که عدم فروش ستاره ها در شرایطی که تیم نتیجه دلخواه را بدست آورده بهترین سیاست است. او حتی فروش اتوئو به من سیتی را به صلاح نمی داند و پیشنهاد تمدید قرارداد با وی را می دهد. ولی برای جلب افکار عمومی و ترمیم تیم باید به برخی تغییرات هرچند کوچک تن داد.

چهره های جدید

معمولا در تابستان نام های زیادی مطرح می شوند، بویژه در اطراف تیم های بزرگ اما از شایعات که بگذریم، به نظر می رسد برای رفع نواقص فصل قبل آبی و اناری پوشان، نخست باید به خط دفاع پرداخت، جاییکه پاشنه آشیل کاتالان هاست. بارسلونا همانقدر که در حمله قوی است در دفاع مشکل دارد. نخست اینکه کمبود بازیکن دفاعی در تیم باعث شد پس از مصدومیت رافائل مارکز و محرومیت های گاه و بی گاه دنی آلوس و اریک آبیدال، جای خالی حداقل یکی دو بازیکن دفاعی دیگر که در سطح بارسا باشند احساس شود. در این زمینه خبر مذاکره با آندره سانتوس مدافع چپ کورینتیانس برزیل منتشر شده است که می تواند خرید مناسبی برای نوکمپ باشد. دومین مشکل دفاعی بارسلونا در گل های خورده این تیم است، بیشتر گل های دریافتی این تیم از راه توپ های هوایی بدست آمده و باید پپ گواردیولا مربی جوان تیم فکری به حال این نقطه ضعف بکند، چون ممکن است در فصل پیش رو حریفان از همین حفره دست به تهاجم بزنند. شایعه قوی دیگری که این روزها بگوش می رسد خبر پیوستن سسک فابرگاس به بارساست ولی در صحت این خبر باید شک کرد، چه این که آرسنال با وضع نسبتا آشفته کاپیتان جوان خود را از دست نخواهد داد و بارسلونا نیز فابرگاس را کجا استفاده کند؟ بجای اینیستا یا ژاوی؟، شاید هم توره؟!، احتمال بسیار اندک است. پیشنهاد دیگر رسانه ها ماسچرانوی آرژانتینی است، اگر او به کاتالان بیاید، پیروزی چشمگیری است ولی بنیتس آنقدر بی تجربه نیست که ژنرال خط هافبکش را به بارسا بسپرد. اما دیوید ویا...، پسر رویاها، باتکنیک، گلزن، با اخلاق و دوست داشتنی. اگر اتوئو به لیگ برتر انگلستان برود، بدون شک بزرگترین هدیه لاپورتا به هواداران، دیوید است!

پیش به سوی آینده

اگر بی طرفانه قضاوت کنیم، فصل گذشته علاوه بر فوتبال زیبایی که بارسا بازی کرد، ضعف هایی نیز مشاهده شد که مهمترین آنها نداشتن دفاعی منسجم و همه جانبه و نبود بازیکنان جانشین مناسب در تیم است. بقول پپ گواردیولا مربی متواضع بارسلونا، "شانس هم با ما یار بود".ناگفته نماند که شانس جزیی از فوتبال است و نبود آن ممکن است برد را از دست شما برباید. احتمالا برای فصل بعد هم باید شاهد رقابت های زیبایی از بارسا باشیم، با این تفاوت که باید با چشمان کاملا باز به رقیب دیرینه نگاه کند و حق اشتباه ندارد.


جمعه، ۱۹ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۵۹)
 
GODLIKE
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سایت گل : دو باشگاه بارسا و رئال برای جذب سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی آرسنال با یکدیگر رقابت می کنند.سسک مدتهاست مورد توجه مسئولان بارسا قرار گرفته اما همه چیز در مورد ترک آرسنال را به فصل آینده موکول کرده است.

این در حالی است که به نوشته روزنامه Mirror اکنون رئال مادرید هم خواهان جذب این بازیکن شده است و خبر بد برای آرسنال این است که دو غول اسپانیایی برای جذب فابرگاس با یکدیگر رقابت سختی خواهند داشت.ظاهرا مسئولان بارسا بعد از شنیدن علاقه رئالی ها برای جذب فابرگاس تلاش بیشتر برای جذب این بازیکن آغاز کرده اند.

خوان لاپورتا رئیس بارسا قصد دارد هر چه زودتر فابرگاس را که محصول آکادمی نوجوانان این تیم است به نوکمپ بازگرداند.گفته می شود آرسنال برای فروش این بازیکن رقمی در حدود 46 میلیون یورو تعیین کرده است.این در حالی است که این بازیکن به تازگی قراردادش را با توپچی ها تمدید کرده اما اعلام کرده در آینده به اسپانیا باز خواهد گشت.


جمعه، ۱۹ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۵۴)
 
GODLIKE
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
نسخه چاپي ارسال به دوستان
لاپورتا: اتوئو جواب تلفن مرا هم نمي‌دهد

خبرگزاري فارس: مديرعامل باشگاه بارسلونا در يك برنامه زنده تلويزيوني گفت: متاسفانه اتوئو حتي جوب تلفن مرا هم نمي‌دهد.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، خوان لاپورتا در پاسخ به سئوال مجري برنامه 59 دقيقه شبكه تلويزيوني TVe گفت: رفتار اتوئو غير قابل تحمل شده و اگر در همين روزها تكليف خود را روشن نكند با او برخورد قاطعانه اي خواهم داشت.
وي افزود: حفظ آرامش نزد هواداران و جلوگيري از بروز استرس ميان بازيكنان حدي دارد و اگر مجبور شوم يك بازيكن بزرگ و كليدي را نيز اخراج مي كنم.
ساموئل اتوئو در حال مذاكره با دو باشگاه منچستر يونايتد و منچسترسيتي است و از طرفي احتمال تمديد قرارداد او با بارسلونا نيز وجود دارد.


جمعه، ۱۹ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۵۲)
 
GODLIKE
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
كرايف: رئال مادريد رو به نابودي حركت مي‌كند

خبرگزاري فارس: رئيس افتخاري باشگاه بارسلونا اسپانيا گفت: روند قهرماني‌هاي بارسا ادامه خواهد داشت و رئال مادريد رو به نابودي حركت مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، يوهان كرايف بازيكن و سرمربي پيشين بارسلونا تصريح كرد: بازيكناني كه پرس خريداري كرده در بهترين حالت بازيكنان خوب تيم هاي ديگر هستند اما خود او چه كرده است؟
وي افزود: بارسلونا اكثر بازيكنان خود را خود مي سازد و اگر بازيكن آماده اي را از يك تيم ديگر خريداري كند او را با شرايط باشگاه سازگار مي كند. هر بازيكني محكوم به سازگاري با سبك حاكم بر بارسلونا است و در غير اين صورت اخراج خواهد شد.


جمعه، ۱۹ تیر ۱۳۸۸ (۱۲:۵۱)
 
rezafcbarca
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
امدن داوید ویا رو تبریک میگم

عشق است این حرف لاپورتا: ما قهرمان می‌سازیم، رئال قهرمان می‌خرد

چقدر قشنگ این حرف



جمعه، ۱۹ تیر ۱۳۸۸ (۹:۳۹)
 
GODLIKE
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سایت گل: دمیترو چیگرینسکی پیشنهاد بارسلونا را رد کرد. این مدافع شاختار دونتسک مورد توجه بارسا قرار گرفته بود. او که کاپیتان دوم تیمش است ترجیح داد در باشگاه اوکراینی بماند تا این که به قهرمان اروپا برود.

بارسا پرسیده بود آیا می‌تواند او را خریداری کند یا نه، اما چیگرینسکی گفت دوست دارد به پیشرفت شاختار کمک کند: «کاملا خبر دارم که بارسلونا به ندرت برای خرید بازیکنی پیشنهاد می‌دهد و این فرصتی استثنایی است. این لحظه مهمی در دوران ورزشی من است. شاید دیگر فرصتی این چنینی برای من پیش نیاید. اما از سوی دیگر اگر به خودم ثابت کنم شایسته چنین پیشنهادی هستم، می‌توانم توانایی‌های خود را افزایش دهم.»


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۲۱:۳۳)
 
GODLIKE
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سایت گل: خوان لاپورتا سیاست نقل و انتقال رئال را زیر سوال برده. او می‌گوید بازیکنان بومی بهرت هستند و بارسلونا نیازی به خرج میلیون‌ها یورو پول برای به دست آوردن برندگان توپ طلا ندارد. رئال حدود 180 میلیون یورو برای خرید تنها چهار بازیکن خرج کرده است.

لاپورتا می‌گوید: «دو مدل برای موفقیت وجود دارد. روش فلورنتینو پرس این است که هر قدر خواست پول خرج کند، و روش ما هم این است که روی تیم جوانان کار کنیم. در فینال لیگ قهرمانان دیدید که ده بازیکن ساخته خود باشگاه در ترکیب تیم حضور یافتند. پول همه چیز نیست، داشتن بازیکنانی که هویت باشگاه را دارند مهم‌تر است. ما برندگان توپ طلا را پرورش می‌دهیم و بقیه برندگان توپ طلا را می‌خرند. از دید من خوب است که رئال مادرید کریستیانو رونالدو را خریده اما اکنون بارسلونا نقطه مرجع همه است. ما می‌توانیم مانند مادرید زیر بار بدهی برویم اما این روش خوبی برای اداره باشگاه نیست.»


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۲۱:۳۲)
 
GODLIKE
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سایت گل: خوان لاپورتا فاش کرد که بارسلونا پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای خرید داوید ویا ارائه کرده. همچنین اگر بایرن مونیخ قصد فروش فرانک ریبری را داشته باشد بارسا به دنبال او خواهد بود. رییس بارسلونا گفته با وجود تمام شایعات، آنها در بازار حضور دارند هر چند هنوز خریدی انجام نداده‌اند.

ویا تایید کرده که دوست دارد در بارسلونا بازی کند و لاپورتا می‌گوید پیشنهادی رسمی برای خرید او به والنسیا ارائه کرده است: «به خرید ویا علاقه داریم و پیشنهادی برای خرید او ارائه کرده‌ایم که بین 40 تا 50 میلیون یورو است. البته به 40 میلیون نزدیک‌تر است.»

لاپورتا درباره ریبری هم می‌گوید: «او را با قیمتی منطقی و معقول می‌خواهیم. بایرن قصد فروش او را ندارد. البته اگر آنها بخواهند ریبری را بفروشند ما به خرید او علاقمندیم. ما تنها یک مدافع چپ، یک مدافع میانی، یک هافبک و یک مهاجم می‌خواهیم.»

او درباره علاقه سایر باشگاه‌ها به لیونل مسی گفته است: «مسی را بسیار دوست دارم. او تحت هیچ شرایطی از تیم نخواهد رفت. مبلغ بازخرید او 150 میلیون یورو است اما تعهد او به بارسلونا بیش از این‌هاست.»


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۲۱:۳۱)
 
GODLIKE
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سایت گل: بارسلونا و والنسیا بر سر انتقال داوید ویا به نوکمپ به توافق رسیده‌اند و به زودی این توافق خود را اعلام خواهند کرد. یک منبع نزدیک به نوکمپ گفته است که این مهاجم ملی‌پوش به رویای خود رسیده و در تابستان برای بارسلونا بازی خواهد کرد. خبر پیوستن ویا به بارسلونا تایید شده است، اما هنوز مشخص نیست مبلغ قرارداد چقدر است و کدام بازیکنان بارسا از این تیم خواهند رفت.

لاپورتا پیشنهادی 40 میلیون یورویی ارائه کرده و با توجه به قول بیسنته سوریانو، رییس والنسیا ویا امسال فروخته خواهد شد. ورود ویا باعث می‌شود اتوئو هر چه سریع‌تر فروخته شود. دو باشگاه منچستری خواهان بهترین گل‌زن بارسلونا در فصل گذشته هستند.


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۲۱:۳۰)
 
Blocked.No1
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
کی گفته بارسا نداره.
پول داره.اگه پولش رو به رخ بکشه همه ی بازیکنایی که بارسا بهش پیشنهاد میده زیاد تر میخوان.
این یه نوع سیاسته که لاپورتا اتخاذ کرده.امیدوارم موفق بشه.


اینقدر در مورد نقل و انتقالات ننویسید.اون واسه خودش جای مخصوص داره


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۲۰:۴۱)
 
navid.thierry
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
کارت درسته


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۱۹:۳۷)
 
X_Man
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
من قبل این پست ، 1 پست بیشتر ندادم در مورد رفتن رونالدینهو و این هم پست 2 من که واقعا از وضع نقل و انتقلات شاکی شدم و خواستم حرفم رو بزنم!

من یک سوال برام پیش امده؟
تو خبر ها همش می خونیم که بارسا زیاد خرج نمی کنه ، پول نداره ..
پس این 110 میلیون یورویی که بابت قرمانی تو لیگ قهرمانان گرفته چی شده؟
این فصل قهرمانی لالیگا و جام حذفی هیچ سودی براشون نداشته؟
چرا همش دنبال اینن که یک بازیکن رو بفروشن بعد با پولش بازیکن جدید بگیرن..
یعنی بارسا پول خرید زلاتان رو نداره که دست دست میکنه..
با این اوصاف و گدا بازی های فصل بعد خیلی بهمون فشار میاد..
امیدوارم که بارسا موفق باشه..


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۱۸:۰۴)
 
GODLIKE
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سران بارسلونا بی صبرانه در انتظار فروختن ساموئل اتوئو به منچستر سیتی هستند تا بتوانند وجه لازم برای خرید سسک فابرگاس را به دست آورند. طبق گزارش روزنامه دیلی استار، مسوولان بارسلونا در نظر دارند تا اتوئو را در حدود 29 میلیون یورو به منچستر سیتی بفروشند ولی هنوز مطمئن نیستند که برنامه های آینده ستاره کامرونی به چه ترتیب است.

پپ گواردیولا بی صبرانه به دنبال یک بازیکن خط میانی برای تقویت تیمش است و در ابتدا، نامی از سسک فابرگاس در لیست تیم کاتالان دیده نمی شد ولی تمایل اخیر تیم مادریدی به این ستاره جوان، باعث شد تا توجه تیم کاتالان نیز به سسک جمع شود، چرا که آنها حاضر نیستند یکی از بازیکنان پایه ای و قدیمی شان را در جمع مادریدی ها ببینند. روزنامه ها به نقل از خائومه فررر، نایب رئیس باشگاه کاتالان نوشتند:« مربی ما به شدت به دنبال آن است تا خط میانی تیمش را با انجام خریدهایی در زودترین زمان ممکن تقویت کند.ما مطمئنیم که می توانیم بازیکنی را به ترکیب تیممان اضافه کنیم که به خرید او تمایل زیادی داریم و همه می دانند که ما به دنبال کدام بازیکن هستیم.»

به نظر می رسد که کاتالونیایی ها باید مبلغی درحدود 46 میلیون یورو برای خرید سسک فابرگاس پرداخت کنند و ممکن است آرسنال در ازای فروش این ستاره، خواهان به خدمت گرفتن یایا توره باشند ولی بسیار بعید به نظر می رسد که کاتالونیایی ها با این انتقال موافقت کنند، چرا که به تازگی قرارداد ستاره ساحل عاجی را تمدید کرده اند.


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۱۷:۱۹)
 
_BARCELONA_
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
والدس چند سالی هست که خیلی خوب بازی میکنه امیدوارم همیشه همین طور بمونه و ثانیا پیشرفت هم بکنه کلا دروازه بان بدی نیست.
لاپورتا تا ما ها رو دق مرگ نکنه بازیکن نمیخره
ما همچنان منتظر آمدن ویا و ماتا و فورلان و فابرگاس هستیم


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۱۶:۵۴)
 
fcbaran_bm
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
امید وارم با تجربه ای که این چند سال به دست آورده درون دروازه بهتر بتونه کار کنه .


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۱۶:۰۹)
 
kk-bojan-9
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
والدس یه کم عجیبه یه بار با دماغش توپ می گیره یه بار گلی می خوره که اگه یه مهاجم تو دروازه بود می گرفتش ولی به هر حال ...موفق باشی ویکی


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۱۵:۰۷)
 
henry..14
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
خوشحالم که والدز تمدید کرد


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۱۴:۱۳)
 
rezafcbarca
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سایت گل نوشته: اتوو رفته و فابرگاس امده ودر یک جای دیگر نوشته ویا در والنسیا ناراحت هست اما حرفهای سایت گل بیشتر بصورت شایع هست


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۹:۳۱)
 
hamed-barca
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
والدس در دو قهرمانی بارسا در اروپا نقش پر رنگی داشت.اما در سال 2007 یک تنه بارسا را از رسیدن به جام ها محروم کرد:
1-گلهای زاویه بسته ای که از زازاگوزا،بتیس و چلسی خورد.
2- هدی که از لیورپول خورد،!
پس بی حسابیم!!!!!!!!


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۸:۰۵)
 
Sack.Boy
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
اول از همه از خانومه معنوی تشکر میکنم چون اگه ایشون نمی بودن سایت در هفته یه بار هم آپدیت نمی شد!!!!
در مورده والدز هم باید بگم خوب شد که تمدید کرد چون در حال حاضر هیچ دروازه بان خوبی حاضر به ترک تیمش نمی شه.


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۲:۴۴)
 
HO3INR
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
والدس یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ باشگاهه!


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۱:۴۰)
 
barcelona2009
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
ایول به ویکتور خودم


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۱:۳۶)
 
GODLIKE
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سایت گل : انریکو کرخو رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید آمادگی خود را برای بررسی پیشنهاد بارسا برای خرید دیه گو فرولان اعلام کرد.گفته می شود اتلتیکو مادرید پیشنهاد های کمتر از 36 میلیون یورو را بررسی نمی کند.بارسا به خوبی می داند جذب داوید ویا کار آسانی نخواهد بود و بدون شک کاتالان ها با مشکلاتی در به خدمت گرفتن او روبرو خواهند بود.

به همین منظور قصد دارند دیه گو فورلان مهاجم گلزن و اروگوئه ای اتلتیکو مادرید را به عنوان آلترنالتیو ویا به خدمت بگیرند.به نظر می رسد فورلان آخرین گزینه مسئولان بارسا است چرا که زلاتان ایبراهیموویچ دیگر گزینه آنها بسیار گران است و کریم بنزما هم که به رئال مادرید پیوسته است.باید دید در نهایت بارسا با مسئولان اتلتیکو به توافق می رسد و فورلان آبی و اناری خواهد شد یا خیر.


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۱:۰۹)
 
GODLIKE
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سایت گل: خائومه فررر، نایب رئیس باشگاه کاتالان اعلام کرده که اگر پپ گواردیولا به سران باشگاه بارسا اعلام کند که فرانک ریبری را می خواهد، سران این باشگاه برای به خدمت گرفتن این ستاره فرانسوی وارد عمل خواهند شد و در غیر این صورت داوید ویا به رختکن این تیم اضافه خواهد شد.

بارسلونا هنوز هیچ خریدی در بازار نقل و انتقالات تابستانی نداشته ولی فررر معتقد است که تنها با گذشت زمان ، کاتالونیایی ها رختکنشان را کامل تر خواهند کرد. این در حالی است که شایعات متعددی در مورد پیوستن ریبری به رئال و چلسی به گوش می رسد ولی اگر گواردیولا اعلام کند که خواهان ریبری است، بارسا نیز به این کورس اضافه خواهد شد. فررر به راک1 گفت:« اگر ریبری گزینه شماره 1 پپ باشد، سران باشگاه برای جذب او وارد عمل خواهند شد. من نظری ندارم، چرا که این بحثی است که کادر مربی گری تیم باید در موردش تصمیم گیری کند ولی اگر پپ از ما چنین درخواستی دارد برای جذب ریبری اقدام خواهیم کرد.» این در حالی است که مذاکرات بر سر انتقال داوید ویا به بارسلونا در حال جریان است و تکسیکی بگیرستاین این پرونده را دنبال می کند. فرر اعلام کرده که این انتقال به زودی اعلام خواهد شد و گفت:« ویا بازیکن بسیار بزرگی است ولی در حال حاضر نمی دانم که روند مذاکرات به چه ترتیب پیش می رود. تکسیکی این مذاکره را دنبال می کند و مطمئنم که همه چیز همان طور که سران باشگاه می خواهند پیش خواهدرفت.همه چیز در چند روز یا هفته آینده مشخص خواهد شد.»
کاش هم ریبری هم ویا هم فورلان و هم ماتا یا فابرگاس بیاند


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۱:۰۸)
 
GODLIKE
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
سایت گل: یوهان کرویف به ساموئل اتوئو گفته است که یا قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کند یا آماده ترک تیم در تابستان شود. او همچنین از رئال مادرید تشکر کرده، چرا که این تیم فشار را از روی دوش بارسلونا برداشته است. اسطوره آبی و اناری پوشان می‌گوید اگر بازیکنی منتظر آن است که در پایان فصل با پایان قراردادش به تیم دیگری برود نباید اجازه ماندن در بارسلونا را داشته باشد. می‌گویند اتوئو پس از گذراندن آخرین فصل حضورش در بارسلونا به منچسترسیتی خواهد رفت.

کرویف می‌گوید: «فلسفه من بسیار ساده است. هیچ بازیکنی نباید در آخرین سال قراردادش در تیم بماند. یا قرارداد جدیدی امضا می‌کنید یا می‌روید.» کرویف همچنین گفته خرج‌های گزاف رئال مادرید به کمک بارسلونا آمده: «خریدهای آنها انگیزه بارسا را افزایش داد، آن هم پس از فصلی که تیم هر جامی را که می‌توانست فتح کرد. خریدهای رئال هدیه به بارسلونا بود. اکنون فشار روی آنهاست و ما می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم. اعتقاد دارم 95 درصد کار ما انجام شده و باید آرام باشیم.»
کرایفم خیلی سرش میشه ها یه روحیه خدایی به تیم داد


پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۱:۰۶)
 
GODLIKE
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
ویا هم مارا مسخره کرده نباید زیاد واسش وقت تلف کنیم چون زیاد پرو میشه
کسی نمیدونه پایان فصل نقل و انتقالات تا کیه؟



پنج‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۸ (۱:۰۲)
 
hiva_la
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
امیدوارم تمام بازیکنان بارسا, مخصوصا اونایی که قرار دادهای بلند مدت با باشگاه منعقد کردند,
قدر این موقعیت رو بدونن و تلاش زیادی , برای کسب موفقیات بیشتر انجام بدن.
چون کارهای سخت و غیرممکن, همه در بارسا, سهل و ممکن میشوند.


چهارشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۸۸ (۲۳:۱۸)
 
Blocked.No1
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
والدس خوب شد که تمدید کرد چون تو این اوضاع نمیشد دنبال دروازبان گشت.


چهارشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۸۸ (۲۲:۴۵)
 
winchenzo
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
اين آخر سال سر تمديد قرارداد خيلي فيلم بازي كرد .
Hands Of hope .... viva valdes

مرد روزهاي سخت


چهارشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۸۸ (۲۰:۵۴)
 
hessam-cup
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
تمدید قراردادش به جا بود ولی این لاپورتا قصد نداره بازیکن بخره همش داره تمدید میکنه؟؟؟
بعضی از بازیکنها رو باید انداخت دور و چندتا جدید اورد
لاپورتا هم که اصلا بلد نیست تیم رو اپدیت کنه



چهارشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۸۸ (۲۰:۰۰)
 
ashkan007
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
امیدوارم امسال خیلی بهتر از فصل های گذشته باشه و باعث افتخار بارسا باشه viva barca . . .


چهارشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۹:۵۶)
 
Aref_Rivaldo
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
اميدوارم در ادامه كارش در بارسا موفق باشه


چهارشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۹:۳۵)
 
OnlyRivaldo99
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
منم والدوز و دوست دارم ولی بارسا رو بیشتر از والدز
امیدوار بودم امسال بارسا دروازبان مطمئن تری بگیره


چهارشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۸:۲۵)
 
SMS_E13
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
اگر کسی از دوستان می تونه در ترجمه ی خبر کمک بکنه به من پیام شخصی بده
تشکر


چهارشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۷:۰۱)
 
SinaBarca
پاسخ به: «همانند به حقیقت پیوستن یک رویاست ...»
من هم به نوبه خودم دوست دارم ویکتور والدز تا پایان دوران بازیگری خودش در بارسا بماند و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند و خیلی خوب شد که قراردادش را با بارسا تمدید کرد .

بچه ها کسی از نقل وانتقالات خبری ندارد آیا ویا و ماتا به بارسا می آیند ؟
من نمی دانم پس چه وقت این لاپورتا می خواهد خرید های تابستانی خودش را آغاز کند .


چهارشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۸۸ (۱۶:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!