به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینیستای حماسه سازگزارش بازی
فرستنده The Kingslayer در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۸:۰۴) (۲,۴۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: اقلیما معنوی / FCBarcelona.ir


اینیستا، گلی بسیار دیر هنگام را به ثمر رساند تا بارسا که چلسی را در گل‌های خارج از خانه در استمفوردبریج شکست داده بود، به فینال لیگ قهرمانان اروپا بفرستد. آبی و اناری‌ها پس از به دست آوردن گل پیروزی که برایش عطش داشتند، در بازی که با اخراج آبیدال همراه بود، به سراغ منچستر یونایتد می‌روند.

اینیستا، درست همانند خوزه ماریا که 17 سال پیش مقابل کایزرسلاترن گلزنی کرده بود، در دقایق پایانی و در حالی که به حذف بسیار نزدیک شده بودند، گلزنی کرد تا بارسا و هوادارانش را که به استمفورد بریج آمده بودند، به اوج شادی بفرستد. قبل از آن مایکل اسین، برتری را از آن چلسی کرده بود، اما بر خلاف سال گذشته در الدترافورد، آبی و اناری‌ها این بار موفق به گلزنی شدند.


از آنجا که تیم گاس هیدینگ تاکتیک خاصی را مقابل تیم پپ گورادیولا پیشه کرده بود، آبی و اناری‌ها در اکثر دقایق بازی برگشت در لندن، نمی‌توانستد راهی به دروه سیستم دفاعی چلسی پیدا کنند. در دقیقه 66، هنگامی که آبیدال به خطا کردن بر روی نیکولاس انلکا محکوم شد، به توضیحات او پاسخی داده نشد و آبیدال با دریافت کارت قرمز، اخراج شد. اما گویی که قرار بود اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ بدهد، اینیستا پایانی ارزشمند را در هفته‌ای رقم زد که با دگرگونی در تاریخ آغاز شده بود و این دگرگونی سالها پا بر چا خواهد ماند.

اسین گلزنی را آغاز می‌کند

در حالی که بارسا برای مدت‌های زیادی حفظ توپ می‌کرد، آن‌ها هر بار عبور از خطوط آبی مقابلشان را دشوار می‌یافتند و پیتر چک تا حد زیادی بدون مشکل جدی باقی مانده بود. تیم میزبان توانست پس از به ثمر رساندن گلی زیبا در دقیقه نهم برای خود، عقب نشینی کند. ضربه فرانک لمپارد با منحرف شدن از توره عبور کرد و اسین توپ را از بالای سر ویکتور والدس به طاق دروازه چسباند.

بدون فضا

در حالی که بارسا نمی‌توانست برای به وجود آوردن سبک بازی خودشان فضایی پیدا کند، چلسی توانست دفاع کند، تلاش کند و زمانی که این موقعیت را فراهم دیدند، پس از زمان میان دو نیمه نیز، همین شرایط را در پیش بگیرد. این سیستم به خوبی برای تیم میزبان عمل می‌کرد و به این معنا بود که اینیستا، مسی و اتوو، باید برای پیدا کردن ضعفی در دفاع آنها، باید چند برابر تلاش کنند. اما هیدینگ تیمش را طوری چیده بود که پذیرای هیچ اتفاق غیر منتظره‌ای نباشد و در حالی که آنها تنها کمی بیشتر از بازی رفت که هفته پیش برگزار شده بود، حمله می‌کردند، این روش برای مدتی به نظر کاربردی می‌آمد.

پیشرفت بارسا

عبور توپ به وسیله هافبک‌ها از یک جناح به جناحی دیگر و سپس بازگشت آنها، به این معنی بود که بارسا بیشتر توپ را در اختیار دارد و توانایی تغییر کارها به نفع خود را دارد اما بدون راه حلی، این کار در تمام مدت سخت به نظر می‌رسید. سپس تیم میزبان به ضد حملات روی آورد، این تیم با کمک دیدر دروگبا که هنگام فشار آوردن توانایی استفاده از قدش و محک زدن قدرت دفاعی بارسا را داشت، این کار را انجام داد.

اخراج آبیدال

والدس باید مراقب می‌بود، اما دروگبا و آنلکا از هر روشی که می‌توانستند برای به دست آوردن ضربات آزاد و یا حتی یک پنالتی استفاده می‌کردند و داور پس از گذشت شصت دقیقه از بازی، آبیدال را اخراج کرد. آنلکا در حالی که آبیدال را در پشت سرش داشت به سمت جلو رفت و مدافع بارسلونا هنگامی که تیم داوری مسابقه، برای او کارت قرمزی در نظر گرفتند، حیرت زده باقی ماند.

اینیستا گلی حیرت آور را به ثمر می‌رساند

بارسا در حالی که با 10 نفر بازی می‌کرد، ثابت کرد که هنوز می‌تواند برتری خودش را نشان دهد و چلسی را محک بزند اما از آن جا که تیم میزبان به حمله نیز می‌پرداختند، آنها باید مراقب وضعیت دفاعشان نیز می‌بودند. با چنین تلاشی، آبی و اناری‌ها، تسلیم نشدند و پاداش تلاش‌هایشان را گرفتند. در دقیقه سوم وقت اضافه، اسین از حفظ محوطه باز ماند و مسی توپ را به اینیستا رساند که او با بیرون پای راستش توپ را شوت کرد و در حالی که توپ از بالاک و چک عبور می‌کرد و در بیست و پنج یارد، آن طرف‌تر به گوشه دروازه می‌چسبید، گل را تماشا کرد. آن لحظه‌ای بود که بارسا را، روانه فینال ششم خرداد در رم و اینیستا را به قهرمان آن زمان تبدیل کرد.

گل‌ها:

1-0 اسین (دقیقه 9)
1-1 اینیستا (دقیقه 93)
ارزش: ۸.۰۰ (۱۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


یکشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ (۱۲:۵۴)
 
harry1
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
درودبر بارسای کبیر.
درود بر تیم بی رقیب.


چهارشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۳۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز



دوشنبه، ۲۱ تیر ۱۳۸۹ (۱۷:۰۱)
 
Sack.Boy
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
اين بازيکن آخرشه و هميشه حماسه ساز خاهد بود...


دوشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۱:۵۵)
 
mohammad.messi
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
اینیستای حماسه ساز
واقعا گل بی نظیرش تیم رو زنده کرد


یکشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۳:۳۵)
 
barsa200786
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
فقط قهرمانی فقط قهرمانی می خواهیم


شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۰:۵۰)
 
vahidnik
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
و درود بر اینیستا، پیش به سوی قهرمانی...


شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۹:۰۴)
 
ariashahr
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
شوتش عالي بود . اگر فقط يك لحظه صبر ميكرد و استپ ميكرد بعد ميزد قطعا پيتر چك ميگرفت اما شوت سرضرب او فوق العاده بود .

خدا خواست ان داور هند پيكه را پنالتي نگيرد تا اينييستا با ان شوت زيبا و ديدني حماسه ساز بارسلونا شود . البته فكر ميكنم چند سال پيش در دوره مورينيو همين چلسي با خطا جان تري بر روي ويكتور والدز گلش را زد و بارسلون را حذف كرد .
به هر حال اشتباهات داوري بايد عدالت را رعايت كنند . اگر ان سال عليه بارسلونا بود اينبار بايد به نفع بارسلونا باشد .

به اميد برتري در مقابل منچستر كه انصافا برترين مربي تاريخ جهان را دارد و قهرماني در جام حذفي .
البته در لا ليگا كه ديگر قهرمانيم .

به اميد قهرماني
شاد باشيد


شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۷:۳۹)
 
fcbaran_bm
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
شوت عالیی بود باید بگم این مزد تلاش تمام تیم بود.


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۹:۳۶)
 
sadrasdr
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
بارسا قهرمان می شه..... چون حقشه......


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۸:۴۱)
 
amin_catalan
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
بارسا برد چون حقش قهرمانیه


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۶:۲۹)
 
BAR3A
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
من از همین حالا نگران بازی فینالم
اخه بارسا دو مدافع کناری را در اختیار نداره جاییکه که رونالدو و اورا در اونجا بازی میکنند و بار سا رو نیمکت هم بازیکن جایگزین در آن نقاط نداره
اگه ماکز بود میشد پویول رو به راست برد ولی اون هم نیست
این وضعیت واقعا نگران کننده هست


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۳:۴۰)
 
Blocked.No1
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
سلام.خدایی حماسه ساز بود.اون شوت اسین هم شانسی رفت تو گل.200بار دیگه اسین از اونجا شوت کنه گل نمیره یا اینطوری که گل زد نمیره.اما شوت اینیستا دقیق و فنی و حساب شده بود.


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۲:۴۰)
 
SinaBarca
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
بچه ها یک خبر بد مثل اینکه شبکه 3 سیما قصد ندارد دو بازی حساس بارسا با ویارئال و فینال جام حذفی را نشان بدهد و به جای بازی بارسا در فینال قصد دارد فینال جام حذفی ایتالیا را پخش کند اگر این طور باشد واقعا دیگر شبکه 3 سیما شورش را در آورده و بازی حساس بارسا در فینال را نمی خواهد پخش کند .

سایت شبکه 3


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۱:۵۴)
 
lio_messi
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
بارسا برد تا روح فوتبال زنده بماند


1- هنوز هم اسکناس های نفتی آبراموویچ چرب است که اگر غیر از این بود به فاصله یک سال دو حادثه مشابه هم رخ نمی داد؛ آبی های لندن تا کسب اولین قهرمانی اروپا، تنها یک پنالتی فاصله داشتند اما پای تری در لوژنیکی مسکو لیز خورد تا منچستر سرود قهرمانی را سر دهد و اینک بعد از گذشت یکسال در ثانیه های واپسین ،مایکل اسین که در دقایق ابتدایی شوت برق آسایی را به گل مبدل کرده بود ، حتی نتواست توپ اتوئو را چند سانتی متر دور کند تا همان توپ لغزنده ، تیری شود در قلب تیم بی فلسفه ای که جام را به هر قیمتی تمنا می کرد.

باری هنوز هم اسکناس های میلیارد روس چرب است و لغزنده که اگر اینچنین نبود ، فوتبال رویایی شماره دو باید زیر چرخ های این لکوموتیو گران قیمت جان می داد.

2-اینک "تام هینینگ" متهم شماره یک هواداران تیم بی فلسفه ای است که تنها یک دقیقه تا رم فاصله داشتند اما رویایشان در استمفورد بریج دفن شد. داور نروژی این مصاف چند اشتباه بزرگ داشت که مهمترین آن به خطای هند پیکه مربوط می شد اما گویی خدا هم در آن لحظه رای به بقای روح فوتبال داد تا بارسا زنده بماند.

در چند صحنه مشکوک دیگر بیشتر از آنکه داور مقصر باشد، شاید تقصیر کار خوزه مورینیو است که تمارض را بهتراز هر فن دیگری به دیدیه دروگبا آموخت!

3- تاکتیک اصلی چلسی، تشکیل دفاع چند لایه بود و این همان پاشنه آشیل فوتبال رویایی 2 به حساب می آمد که نه هافبک شوت زن داشت و نه مدافعان سانتر کش که این توده انسانی گران بها را بشکافند. ماشین حساب را بردارید تا متوجه شوید بارسا در استمفورد بریج اسیر چه مردان گران قیمتی بود.اینجاست که خطر انباشته شدن اسکانس در تیم بی فلسفه تجلی پیدا می کند ؛ آنها زود به گل رسیدند و حتی مقابل هواداران خودی هم دست از دفاع همه جانبه برنداشتند. البته باید اعتراف کرد اسکانس ، نود و نه درصد مسیر رابه خوبی هموار کرده بود ؛ فوجی از بهترین مدافعان جهان در یک سوم دفاعی زمین خودی جمع شده بودند و تفکرات بکر گاس هیدینک ، سس کمیابی بود براین ساندویچ چند لایه و هضم ناشدنی.

4- بارسا سه تن از بهترین هایش را نداشت ، بارسا محکوم بود تا به فوتبال رویایی اش مومن بماند و هرگز برای شکافتن این خط دفاعی رو به توپ های مستقیم نیاورد ، بارسا که یک بر صفر عقب بود چاره ای نداشت جز هجوم و گرفت توپ و زمین در استمفوردبریج . حتی ده نفره شدن هم نتوانست در فلسفه فوتبال آنها خللی وارد کند اما حسن اخراج آبیدال این بود که سر انجام روی هجومی فوتبال چلسی هم نمایان شد.اما این بار نجات دهنده روح فوتبال ،مردی بود از جنس اشتباهات. بله پیکه مرتکب پنالتی شد همانطور که بوسینگوا در دیدار رفت روی آنری چنین کرد . چه اشکالی دارد آیا همیشه باید اشتباهات به نفع مجموعه ای باشد که با کارت سبز داوران برای قلع و قمع کردن فانتزیست های حریف، مجوز دارند؟!

5- نظریه ای می گوید برآیند شانس در یک بازه مشخص صفر است و گویی لندن محل صفر کردن شانس هایی بود که آبی ها در نو کمپ به حسابشان واریز شد. وقتی رقیب فلسفه ندارد و برای رسیدن به جام ، راضی به تمسک به هر روشی است آنگاه باید کمی به آسمان نگاه کرد و از خدا چیزی را خواست ؛ عملی که پپ گواردیولا آن را انجام داد و هدیه ویژه از آنجا رسید؛ تنها ضربه ای که در چارچوب پیتر چک می توانست جا بگیرد به درون دروازه رفت تا خدا هم نشان دهد فوتبال رویایی را دوست دارد ؛ ولو با اشتباهات عجیب تام هینینگ داور مسابقه...


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۱:۳۶)
 
mojtabamessi
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
من بازیو نتونستم ببینم کسی ده دقیقه آخر بازی رو نداره برام بذاره؟


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۰:۵۶)
 
sasan_me30
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
به امید قهرمانی تیم

من می خوام به مدیر سایت ایمیل خصوصی بفرستم چه طوری میشه؟؟؟


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۹:۱۲)
 
brazil
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
اینیستا واقعا حماسه ساز شد تا بارسا هفته ای رویایی در چند سال اخیر داشته باشد و افرین بر روحیه جوان پپ گواردیولا که با تزریق جوانی و جنگندگی باعث غرور هواداران بارسا در تمام دنیا شد .

رویای قهرمانی در المپیکو رم نزدیک است.......


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱:۳۱)
 
farzin
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
امیدوارم پوز این کریس اشغال و اون الکس پیر رو بزنیم که دیگه ادعایی نداشته باشن...........

قهرمانی حق ماست.....


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۰:۵۳)
 
امیررضا
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
مرسی از ویدیوی خوبی که گذاشته بودی. بارها نگاش کردم و چند اشک هم از چشم بیرون اومد.
خدارو شکر


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۰:۵۳)
 
not_in_love_en
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
از بارسا آبیدال و آلوز و از منچستر هم فلچر


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۰:۰۷)
 
امیررضا
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
oاول اینکه خدا رو شکر.دوم اینکه محروم های بازی بعدی کیان؟


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۰:۰۱)
 
aidingh1
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
با یا علی گفتن تیمی قهرمان نمی شه تنها خداوند بود که به کمک بارسا آمد..................
طرفداران چلسی و بدخواهان بارسا می گن داوری به نفع بود آخه اوزکولا پس بازی رفت چی؟ مگه نباید تری الکس و بالاک و بوسینگوا 3 بار اخراج می شدن؟
پنالتی روی هانری چی؟ 3بار تک به تک اتوو رو الکی آفساید گرفتن چی؟ بهتره ساکت شینو مفت حرف نزنین


جمعه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۰:۰۰)
 
El.Zurdito
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز...
بارسا مدیون شوت طلایی اینیستا
بهترین شب عمرم رو به من هدیه دادی
و هدیه ای بود بزرگ و پرمعنا از طرف خدا برای روز تولدت
11may تولد بهترین بازیکن جهان مبارک
:201: :201: :201:


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۳:۵۶)
 
Daniel
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
اینجاست که میگن یه بازیکن بزرگ خودشو نشون میده.
اینیستا شاید خوب بازی نکرد اما جایی که باید تاثیر میذاشت تاثیرگذار بود.
به نظر من چلسی لیاقت صعود نداشت. آخه وقتی یه تیم داره تو زمین خودش بازی میکنه چه معنی داره بعد فقط یه گل کاملا اتفاقی یازده نفری بخوابن تو دروازه؟ اونم تیمی مثه چلسی که ادعای قهرمانی داره.


زنده باد بارسا
ما قهرمانیم.


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۳:۳۰)
 
Hanif_d
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
به امید قهرمانی


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۳:۲۲)
 
barca10
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
...just GOD


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۳:۰۹)
 
lionel_messi_10
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
به نظر من بارسا، مزد زحمات وتلاش و همچنین بازی های خوب خود را، در طول این فصل گرفت و توانست چلسی را حذف کند.

اینیستا واقعا حماسه ساز بود، گل زیبایی به ثمر رساند و فکر کنم تنها راه رسیدن به گل در مقابل چلسی، همین ضربات پشت 18 بود، امیدوارم بارسا بازی فینال را، با پیروزی قاطعانه پشت سر گذاشته و جام قهرمانان اروپا را فتح کند، و تیم رویایی 2 معنای کامل خود را حفظ کند.


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۲:۳۲)
 
No10
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
اينيستا واقعا تاريخ ساز شد هم به خاطر اينكه دقيقه 93 چلسي را به خاك سپرد و هم اينكه :



اين شايد در 10 سال گذشته وحتي بيشتر سابقه نداشته باشه كه بارسا در يك بازي تا دقيقه 90 امار شوت داخل چارچوبش 0 باشه و بعد از اون تنها ضربه داخل چارچوب به گل تبديل بشه !!


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۲:۲۵)
 
Mahi_kocholoo
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
اینیستا واقعا گل کاشت اونم از نوع حماسه سازش
ایشالا بازی بعد همه بچه ها باهم یه حماسه ی ابی اناری بسازن!
ما همیشه به بارسا ایمان داریم!


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۱:۴۷)
 
Josepe Guardiola Sala
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
دمه اينيستا گرم.اما بهترين بازيكن زمين مسي بود.اكه يه نفر بازي رو با زوم رو مسي نگاه كنه متوجه اين نكته ميشه.مسي بازيكنان چلسي رو كلافه كرده بود!در حاليكه ژاوي اتوو كيتا آلوز و بقيه ي بازيكنان بارسا مثله هميشه بازي نميكردن.البته پيكه هم واقعا جالبه! داره از پويول و ماركز هم مطمئن تر نشون ميده!! پاس هاي راه دورش هم فوق العادست...


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۱:۴۲)
 
ukabet
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
گل اینیستا خیلی به موقع بود،واقعا حماسه ساز شد.


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۰:۳۲)
 
mohsen_ashege_barca
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
از بازی فقط میشه همینو گفت خدایا شکرت خدایا یکی طلبت
وایییییییی خدا چه هفته ای بود چه حالی به ما دادی ازت متشکریم
خدایی تا آخرین لحظات یه ذره هم شک نداشتم به فینال میریم
حالا تا قهرمانی فقط یه یا علی مونده
یه چیز دیگه اینکه به این موضوع شک نکنین خدا خودش هم یه بارسایی هستش اینو من به عینه دیدم
این بازی نمونه کامل از معجزه خدا بود
خدایا شکرت
یا علی...


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۰:۳۰)
 
sawyer
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
چه پیروزی باشکوهی را اینیستا رقم زد

باز هم اینستا تاریخ را تغییر داد

تا با گل زده در خانه حریف بارسا صعود کند

ما بردیم ... درود بر بارسای قهرمان

منچستر آماده باش که پویل داره بر میگرده


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۰:۲۲)
 
barca1991
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
وای ، اون زمان از بازی که هرکاری میکردن نمی تونستن به دروازه نزدیک بشن و گل بزنن ، خیلی وحشتناک بود.من همش میترسیدم ناامید بشن یا دیگه دست از جلو رفتن بردارن .ولی خدا کمکشون کرد ، واقعا خدا کمکمون کرد .
اگه بخوایم صادق باشیم بارسا خوب بازی نکرد.... یا چلسی خیلی خوب دفاع کرد.سانتر ها ی ژاوی کم دقت شده بود یا اتوبوس چلسی مانع رسیدن پاس ها میشد.کمتر از همیشه اتوو رو دیدم مسی هم که وقتی توپ بهش میرسید ، انقدر مدافع های هیکلی دورشو میگرفتن که نمیشد خودشو دید چه برسه به توپش ، البته چند بار اشلی کول رو دریبل زد واین برای این کول پرمدعا بسه ولی برای کسانی که الان بیشتر از هر وقت دیگه ای مسی رو برابر زرافه ی عصر کوچک میکنن ، میتونه بهانه ی خیلی خوبی باشه.من واقعا امیدوارم مسی برابر منچستر جبران کنه.
والدز عالی بود ، ماشالله بزنم به تخته الان چند وقته خیلی خوب ظاهر میشه.اگه بارسا به امید خدا به جام برسه ، والدز یکی از اوناییه که مستقیم تو این جام نقش داشته.
به هر حال نباید از کمبود های بارسا بگذریم .بارسا هانری ، پویول ، مارکز و میلیتو رو نداشت ، پس دفاع و حمله کلی آسیب پذیر شده بود.
حالا باید چلسی رو فراموش کنیم و اول به ویارئال ، بعد به بیلبائو و بعد به منچستر فکر کنیم.بارسا باید این هفته دو جامشو قطعی کنه تا از بقیه وقتش برای آمادگی برای رفتن به رم استفاده کنه.به امید خدا

p.s: راستی طی کشفیاتم در youtube به ویدئویی برخوردم که بهتر از هر کلمه ای حس منو تو اون لحظه ی تاریخی بیان میکرد.لینکشو میذارم اگه تونستین ببینین:
مشاهده لینک


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۲۰:۰۱)
 
Loyal.Boy
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
اینیستا صاحب سبک خاصی از فوتباله که همیشه برای من بازیش لذت بخش بوده این گلش رو هیچ وقت فراموش نمیکنم !


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۹:۵۵)
 
vinsentfcbarcelona
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
درسته که اینیستای حماسه ساز شد ولی بازی خیلی خوبی را دیشب انجام نداد


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۹:۴۷)
 
bojan_hero
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
اینیستا فوق العاده ست از اون بازیکنایی که اکثر بازیها در حد بالای متوسط و از بازیکنای خوب تیمه
استیلش هم منحصر به فرد واقعا خیلی تکنیکیه و نرم و خیلی روون با توپ کار میکنه پاساشم که عالیه شوتاشم خوبه به نظر من اون دومین هافبک برتر دنیاست(بعد ژنرال ژاوی) و یکی از بخت های بهترین بازیکن سال شدنه
ایشالا تو فینالم میدرخشه
کاش بویان تو فینال حداقل یه ثانیه بازی یهش برسه
!VIVA BARCA! VIVA INIESTA


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۹:۴۳)
 
vinsentfcbarcelona
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
این بازی را هم مثل بازی با اسپانیول فراموش نخواهم کرد داوری تنها به سود منچستر بود الوز نباید کارت زرد میگرفت


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۹:۴۳)
 
Sergio-Busquets
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
از روزی که اینیستا به تیم اول منتقل شد، سبک بازی که ارائه می کرد بیانگر چنین روزهای درخشانی بود؛ همه در انتظار رخ دادن این اتفاق بودند؛ سرانجام رخ داد و در بهترین لحظه رخ داد! ثانیه ای که تا تاریخ آبی و اناری پابرجاست، تو یاد بلوگرانا خواهد ماند.

اگر اینیستا بتونه توی فینال به منچستر گل بزنه، یکی از بخت های توپ طلایی و 5 رتبه برتر سال آینده خواهد بود!

کم کم مسی داره به اینیستا حسودیش میشه!


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۹:۲۵)
 
00barca
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
ولي گل ايني باحال تر از اسين بود
ما منچستر هم رو در روم 6خرداد ميبربيم


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۹:۲۳)
 
Iniesta 8
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
مرسی اینیستا من همیشه عاشقش بودم اون بهترین هافبک جهان


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۹:۱۷)
 
lordcrazy
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
از بس بازی قشنگ از بارسا دیدیم اگر یه بازی بارسا بد بازی کنه همه ناراضی میشن!!! اما خدا رو شکر که بارسا رفت فینال
حالا به چه طریقی رفت اصلا مهم نیست
انشاا... که بازی مقابل منچستر هم میبریم!!!
به امید قهرمانی در هر سه جام!!!
only barca


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۹:۰۹)
 
peym4ns
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
به نظر من بارسا بازی همیشگیش رو انجام داد اما چلسی ابتکار عمل رو از بازیکنای ما گرفته بودن و این چیزی نیست که از ارزش بارسا کم کنه و با تلاش فوق العادشون تونستن بلیط رم رو برا خودشون رزرو کنند.


به امید حماسه سازی بارسا در رم


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۸:۳۷)
 
SinaBarca
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
به نظر من هم بارسا پس از دریافت گل حتی یک لحظه هم عقب نشینی نکرد و مزد صبر و تلاش خود را گرفت و من از این بابت خیلی خوشحالم و بارسا باید با همین روش به مصاف تیم منچستر برود .

نقل قول
اینیستا گلی حیرت آور را به ثمر می رساند


واقعا اینیستا گلی حیرت انگیزی به ثمر رساند و واقعا یک قهرمان است و یک حماسه واقعی در لندن به ثمر رساند و من هر وقت این گل را نگاه می کنم واقعا گل خیلی زیبائی بود .

به امید موفقیت بارسا در 3 جام


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۸:۳۶)
 
lio_messi
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
ما سه جام را می خواهیم و به هر سه هم می رسیم


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۸:۲۷)
 
greatone
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
اما خودمونیم
جدا از همه چی
بارسا بد بازی کردا...


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۸:۱۸)
 
salar.b88
پاسخ به: اینیستای حماسه ساز
امیدوارم تو بازی فینال همشون حماسه ساز باشن,خصوصا مسییییی


پنج‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ (۱۸:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۷ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!