به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تولد ۱۷ سالگیت مبارک، FCBarcelona.ir 🎊🎉🎈درباره سایت
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ جمعه، ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ (۱۶:۴۹) (۳۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
اف‌سی‌بارسلونا دات آی‌آر


درست ۱۷ سال پیش در چنین روزی، چهاردهم مرداد سال ۱۳۸۴، زمانی که بر خلاف امروز خبری از سایت‌ها و کانال‌ها و پیج‌های رنگارنگ نبود، و به سختی می‌شد در اینترنت چند بلاگ ساده در مورد بارسا پیدا کرد، اف سی بارسلونا دات آی آر، متولد شد! امروز، هفدهمین سالگرد تولد سایتی را جشن می‌گیریم، که در بین سایت‌های هواداری تمامی باشگاه‌های اروپایی، یکی از قدیمی‌ترین و باثبات‌ترین‌هاست! با ما در جشن تولد کانون هواداران بارسلونا در ایران همراه باشید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اف سی بارسلونا دات آی آر امروز در میان هواداران بارسا، به عنوان یک مرجع حرفه‌ای و تخصصی شناخته می‌شود، چرا که در طول این سال‌ها، تمام تلاش ما بر این بوده که نهایت کیفیت و اصول حرفه‌ای را در کار خود رعایت کرده، و بر خلاف بسیاری از فضاهای مشابه، صرفا برای جذب مخاطب و بازدید بیشتر، از استاندارد تخصصی و حرفه‌ای خود عدول نکنیم. در طول عمر بیش از یک دهه، هرگز در این سایت محتوای غیر واقعی، غیر مستند و یا غیر حرفه‌ای منتشر نشده، و این تنها با کمک خیل عظیمی از دوستان و علاقمندان آبی و اناری که بی‌هیچ چشم‌داشت و پاداش مادی، صمیمانه در این مسیر تلاش کرده‌اند، حاصل شده است؛ و امروز خوشحالیم که خط مشی ما، منجر به این شده که قدیمی‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و باهوش‌ترین هواداران بارسا، در کنار ما جمع شده باشند.

نقطه‌ای که اف سی بارسلونا دات آی آر امروز با افتخار در آن ایستاده، با عبور از سختی‌های بسیار و خارج از شماره بدست آمده، و ماحصل تلاش صمیمانه عده‌ زیادی از علاقمندان در قالب یک مجموعه کاملا غیرانتفاعی و بدون هیچ هدف اقتصادی بوده است. تا این لحظه، نه هیچ فعالیتی با مقاصد مالی در این سایت انجام شده، و نه هرگز مبالغ چشمگیری برای تبلیغ آن صرف شده است. تمام آنچه که هست، همان چیزی است که از دل‌های علاقمند بر آمده، و امیدوارانه بر دل‌های علاقمند نشسته است!


امیدواریم ماحصل تلاش صمیمانه این مجموعه، مورد پذیرش و قبول کاربران محترم قرار گرفته باشد، و در آینده، به طور مداوم شامل پیشرفت‌های بزرگ و ارائه خدمات بیشتر به هواداران عزیز بارسا باشیم.

با آرزوی بهترین‌ها برای همه آبی و اناری‌ها، به خصوص هواداران عزیز ایرانی و طول عمری بی‌پایان برای محفلی که در آن گرد هم آمده‌ایم!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۳ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!