به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: از بازگشت فاتی خوشحالم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۶:۱۱) (۳۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


ژاوی: بله، تیم ما بازی خوبی به نمایش گذاشت اما متاسفانه یک گل دریافت کردیم. البته آن‌ها هم موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردند. به این پیروزی نیاز داشتیم. همه بازیکنان کارشان را فوق‌العاده انجام دادند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

از بازگشت فاتی خوشحالم. انسو بازیکن ویژه‌ای است. او هدفمند بازی می‌کند و به همین دلیل من او را به عنوان یک مهاجم نوک می‌بینم. اگر چه هنوز به سرعت مناسب نرسیده است اما من برایش خیلی خوشحالم‌. بازگشت انسو خبر فوق‌العاده‌ای برای بارساست.


وضعیت پیکه قبل از شروع بازی خوب بود اما سپس در طول بازی دچار احساس درد شد و در دقیقه ۲۵ خواست تعویض شود. از او بخاطر روحیه رهبری‌اش ممنونم. وقتی او در تیم هست، ما احساس امنیت بیشتری داریم.

هدف؟ در آستانه بازگشت به لیگ قهرمانان هستیم و باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت.

از نتیجه و عملکرد تیم راضی هستم. این بازی باید به پیروزی ۳-۰ ما ختم می‌شد تا هیچ تردیدی باقی نماند. اگر چه آن‌ها موقعیت خطرناک دیگری هم روی دروازه ما ایجاد نکردند. این سه امتیاز به ما آرامش خاطر می‌دهد و ما را به هدف لیگ قهرمانان نزدیک‌تر می‌کند.

صحبت کردن با فرنکی؟ از وقتی من هدایت این تیم را بر عهده گرفتم، فرنکی بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام داده و تفاوت‌ها را رقم زده است. او باید روحیه رهبری داشته و تعیین‌کننده باشد.

گاوی می‌گوید با باز بودن بند کفشش مشکلی ندارد. شاید اگر آن را ببندد، خیلی خوب بازی نکند. امیدوارم تمدید قراردادش هر چه زودتر انجام شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۸ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!