به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs مایورکاپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۱۶:۴۱) (۳۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از دو شکست خانگی پیاپی، آبی و اناری‌‌ها امشب با هدف بازگرداندن هیجان به نیوکمپ و کسب سه امتیاز بازی، به مصاف مایورکا خواهند رفت تا حضور خود در لیگ قهرمانان فصل بعد را بیش از پیش، تضمین کنند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تنها ۵ بازی تا پایان این فصل از رقابت‌های لالیگا باقی مانده و اگر چه قهرمانی رئال مادرید مسجل شده و بارسا دیگر شانسی برای کسب این عنوان ندارد اما هنوز هم اهدافی وجود دارد که کاتالان‌ها می‌توانند در این چند هفته پیش رو به آن‌‌ها برسند. برای کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده، به پایان رساندن فصل در رده چهارم جدول کافی است اما اگر بارسا بتواند جایگاه فعلی خود در رده دوم جدول را تا انتها حفظ کند، در سوپر کاپ اسپانیای سال بعد در عربستان هم حضور خواهد داشت.

بنابراین اکنون بیش از هر زمان دیگری واجب است که بارسا به روند ضعیف امتیازگیری خود در نیوکمپ پایان دهد. بعد از شکست در خانه مقابل آینتراخت در لیگ اروپا و سپس مقابل کادیز و رایو وایکانو در لالیگا، آبی و اناری‌ها برای اولین بار در طول تاریخ سه شکست خانگی پیاپی را تجربه کردند. تنها نقطه روشن میان این بازی‌ها، پیروزی ۱-۰ در خانه رئال سوسیداد بود.

میهمانان امشب نیوکمپ، فصل را به خوبی آغاز کردند اما اکنون در منطقه سقوط جدول حضور دارند. البته چند پیروزی اخیرشان مقابل اتلتیکو و آلاوز کمی آن‌ها را بالا کشیده است اما همچنان تا خروج از منطقه خطر فاصله دارند.

بعد از پیروزی غافلگیر‌کننده مقابل اتلتیکو مادرید در ماه دسامبر، مایورکا در ۸ بازی خارج از خانه متوالی شکست خورده است. به امید آن که امشب، نهمین آن‌ها هم رقم بخورد.

اخبار تیم

ژاوی وضعیت مصدومان تیم را در مصاحبه دیروز خود به طور کامل توضیح داد: پدری ۳ یا ۴ هفته دور از میادین خواهد بود و باید ببینیم وضعیت پیکه چگونه پیش خواهد رفت. مشکل سرخی روبرتو، تکرار مصدومیت نبوده بلکه یک ناراحتی عضلانی برایش پیش آمده و نیکو در اثر برخورد با انسو در تمرینات، دچار شکستگی انگشت پا شده است. تاسف‌ برانگیز است اما فوتبال همین است. مینگزا و بریتویت به کرونا مبتلا شده‌اند و عثمان دمبله هم به التهاب لوزه دچار شده است. با این حال باید در این بازی پیروز شویم و نشان دهیم که آنچه اخیرا رخ داده، صرفا یک اشتباه بوده است.

سرجینیو دست نیز به علت مصدومیت عضلانی این بازی را از دست داد.

آیا می‌دانستید؟

• بارسا طی ۲۵ بازی اخیر خود مقابل مایورکا همواره گلزنی کرده است. آبی و اناری‌ها تنها مقابل لوانته رکوردی بهتر (۳۲ بازی) در این زمینه کسب کرده‌اند.

• پاس گل ۵ تا از ۷ گل اخیر بارسا در نیوکمپ، توسط عثمان دمبله ارسال شده است. جالب است بدانید این ۵ گل توسط ۵ بازیکن مختلف به ثمر رسیده‌اند: لوک، ممفیس، فران، اوبا و پدری.

• سرمربی فعلی مایورکا، تاکنون ۱۲ بار مقابل بارسا قرار گرفته اما هرگز به پیروزی نرسیده است. علاوه بر این، تمام بازی‌های تیم‌های او در نیوکمپ، منجر به شکست شده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۹ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!