به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs رایو وایکانوپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۱۶:۰۱) (۳۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از دو شکست خانگی متوالی، حال وقت آن رسیده که دوباره لذت پیروزی در نیوکمپ را بچشیم. امشب ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران)، بارسا این فرصت را دارد که هیجان را به ورزشگاه خود باز گرداند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این هفته از رقابت‌های لالیگا به علت برگزاری فینال جام حذفی، تعطیل است اما بارسا و رایو وایکانو از این وقفه برای برگزاری بازی به تعویق افتاده خود که در اصل باید در ژانویه برگزار می‌شد، استفاده می‌کنند.

این سومین بازی لالیگایی بارسا طی ۶ روز پرفشار است؛ اولین آن‌ها به شکست ناامیدکننده ۱-۰ در خانه مقابل کادیز ختم شد و دومین آن‌ها، یک برد دلچسب ۱-۰ در آنوئتا مقابل رئال سوسیداد را به ارمغان آورد.

با توجه به این نتایج و همچنین نتایجی که سایر تیم‌ها در هفته‌های اخیر کسب کرده‌اند، باید گفت اگر چه اکنون عملاً برای بارسا غیرممکن است که مانع از قهرمانی رئال مادرید شود، اما در موقعیت بسیار خوبی برای تضمین حضور خود در لیگ قهرمانان فصل آینده قرار دارد.

پیروزی مقابل رایو وایکانو، اختلاف امتیاز بارسا و تیم پنجم جدول یعنی رئال بتیس را به عدد ۹ می‌رساند و شانس آبی و اناری‌ها را برای به پایان رساندن لیگ در رده دوم جدول و در نتیجه راه‌یابی به سوپر کاپ ۲۰۲۳ افزایش خواهد داد.

آشنایی با رقیب

رایو وایکانو فصل عجیبی را سپری کرده است. آن‌ها در این فصل از رقابت‌های لالیگا، ۱۸ هفته در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان جدول قرار داشتند اما بعد از این ۱۸ هفته با افت شدیدی روبرو شدند. آن‌ها در ۱۳ بازی بعدی خود هرگز به پیروزی دست نیافتند، تا اینکه نهایتا با برد ۱-۰ مقابل اسپانیول در پنجشنبه هفته گذشته، به این روند پایان دادند. رایو در این فصل توانست تا نیمه نهایی جام حذفی نیز صعود کند.

شایان ذکر است که بازی رفت دو تیم بارسا و رایو وایکانو در این فصل، در ورزشگاه والکاس به پیروزی ۱-۰ تیم میزبان ختم شد؛ دیداری که آخرین بازی رونالد کومان روی نیمکت کاتالان‌ها بود.

آیا می‌دانستید؟

• رایو وایکانو با کسب تنها ۹ امتیاز در بازی‌های خارج از خانه خود در این فصل از رقابت‌های لالیگا، از این حیث یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ به شمار می‌رود.

• اگر چه بارسا در بازی رفت این فصل مقابل رایو در والکاس، مغلوب شد اما از سال ۲۰۰۳ تاکنون، در هر ۷ بازی خانگی خود مقابل این تیم به پیروزی رسیده است.

• ۱۰ دیدار اخیر بارسا و رایو، به طور متوسط ۴/۵ گل در هر بازی داشته که بیشتر آن‌ها توسط کاتالان‌ها به ثمر رسیده است اما در ۶ تا از آن ۱۰ بازی، هر دو تیم حداقل یک گل را وارد دروازه حریفشان کرده‌اند. در واقع بازی‌های این دو تیم در لیگ، هرگز به تساوی بدون گل ختم نشده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۴ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!