به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ رئال سوسیداد vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۱۷:۴۱) (۳۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

کاتالان‌ها امشب در حالی در آنوئتا به مصاف رئال سوسیداد خواهند رفت که بعد از شکست خانگی مقابل کادیز، به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی هستند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

همه چیز داشت برای بارسلونا خوب پیش می‌رفت اما طی ۴ روز، اخلال زیادی در روند امتیازگیری تیم رخ داد؛ اول حذف از لیگ اروپا توسط آینتراخت در خانه‌ای که خانه نبود و سپس شکست ۱-۰ مقابل کادیز که تقریبا امید قهرمانی در لیگ را هم از تیم گرفت.

در مورد لیگ اروپا دیگر نمی‌توان چیزی را تغییر داد اما در لالیگا هنوز این فرصت هست که با رقم زدن یک خاطره فوق‌العاده در سفر به سن سباستین در دومین بازی از سه بازی لالیگایی طی تنها ۶ روز، شرایط را به نفع خود باز گردانیم.

وضعیت تیم در جدول

بارسا اکنون فاصله زیادی تا رسیدن به رئال مادرید صدرنشین دارد. بعد از پیروزی ۳-۱ سفیدپوشان مقابل اوساسونا در بازی چهارشنبه شب، قهرمان آن‌ها عملا مسجل شده است اما روی کاغذ نه!

با این حال، بارسا هنوز هم می‌تواند به دستاوردی که ژاوی همواره آن را هدف اصلی تیمش توصیف می‌کند - یعنی حضور در بین چهار تیم برتر جدول لیگ و صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده - برسد.

احتمال رسیدن به این هدف کاتالان‌ها به تازگی با دو نتیجه‌ای که در همین هفته رقم خورده، تقویت شده است: رئال بتیس، در خانه به الچه باخت، در حالی که اتلتیکو مادرید مقابل گرانادا به تساوی دست یافت.

البته این نتایج به سود رئال سوسیداد، یعنی حریف امشب بارسا که در رده ششم جدول حضور دارد نیز بود. بنابراین پیروزی در بازی امشب، نه تنها سه امتیاز بسیار مهم را به حساب کاتالان‌ها واریز می‌کند بلکه فاصله قابل توجهشان با این تیم باسکی را هم حفظ خواهد کرد.

اخبار تیم

با بازگشت پیکه از مصدومیت و ارائوخو از محرومیت، خط دفاع بارسا امشب جان تازه‌ای خواهد گرفت. با این حال انسو فاتی، پدری، روبرتو و اومتیتی همچنان به علت مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود.

آیا می‌دانستید؟

• کاتالان‌ها طی ۱۱ بازی اخیر خود مقابل سوسیداد، هرگز شکست خورده‌اند.

• سوسیداد طی ۷ بازی اخیر خود در آنوئتا، حتی یک گل هم دریافت نکرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۸ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!