به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: این شانس را داریم که به رده دوم جدول صعود کنیم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ (۱۹:۲۷) (۱۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


مصاحبه ژاوی در آستانه با سویا را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این بازی یک فینال دیگر برای ماست. بعد از نتایج خوبی که کسب کرده‌ایم، حال این فرصت را داریم که به رده دوم جدول صعود کنیم. باید نشان دهیم که می‌توانیم با هر تیمی رقابت کنیم.

به هواداران نیاز داریم تا ما را حمایت کنند.

بله البته که اتفاقات بازی امشب رئال مادرید و سلتاویگو را تحت نظر خواهیم داشت اما باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و به این فکر کنیم که صعود به رده دوم به خودمان بستگی دارد.

باید همان عملکردی را که ۶۰ الی ۷۰ در برنابئو نشان دادیم، به نمایش بگذاریم. ما این مسیر و راهی را که باید دنبال کنیم، می‌شناسیم و نمی‌توانیم آن را رها کنیم چون در این صورت تلاش‌هایمان بی‌فایده خواهد بود.

هدف اصلی این است که فصل آینده در لیگ قهرمانان باشیم. در نوامبر در شرایط بسیار پیچیده‌ای بودیم و سپس پیشرفت کردیم. حالا چالشمان این است که تا آن جا که ممکن است، در لیگ و لیگ اروپا بالا برویم.

تعداد زیادی از بازیکنان ما در این وقفه، در تیم‌های ملی‌شان بودند. به هر حال بعد از برنامه فشرده‌ای که در مارس و فوریه داشتیم، وقفه بازی‌های ملی نکته مثبتی بود.

می‌خواهیم به اندازه قبل تلاش کنیم، نسبت به آنچه در تمرینات می‌بینم، خوشبینم. بازیکنان شور و اشتیاق زیادی برای رسیدن به اهداف بزرگ دارند. طی یک ماه و نیم باقی مانده، برای اهدافمان خواهیم جنگید.

در مورد خریدها صحبت نمی‌کنم. در این مقطع از فصل، نگرانی‌های زیادی داریم و نمی‌خواهیم در مورد هیچ چیز به جز بازی‌ها حرف بزنیم. بله این درست است که باشگاه دارد روی خریدها کار می‌کند اما قرار نیست هیچ اسمی به خارج از باشگاه درز پیدا کند.

بازگشت پیکه به تیم ملی برای جام جهانی؟ این سوالی است که انریکه باید به آن پاسخ دهد، او برای من یک الگوست و ذهنیت مشخصی دارد و خودش در این مورد تصمیم می‌گیرد. به عنوان یک سرمربی با گزینه‌های بسیار، من از پیکه راضی هستم و او در سطح فوق‌العاده‌ای بازی می‌کند. در این مورد من تصمیم‌گیرنده نیستم.

دمبله از بودن در پروژه ما خیلی خوشحال است. ماندن او به خودش و باشگاه بستگی دارد. او یک فوتبالیست سطح بالاست. خوب کار می‌کند و می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند و احتمالا بهترین بازیکن جهان در پست خودش است.

گاوی و ارائوخو‌ برای آینده تیم ما بسیار مهم هستند. بارسا نمی‌تواند به آن‌ها اجازه خروج دهد. من خوشبین هستم و می‌خواهم فکر کنم که این دو نفر قراردادشان را تمدید خواهند کرد.

یک کارت تا محرومیت فرنکی و ارائوخو؟ تمرکز ما روی بازی‌های پیش روست. باید زمان را به درستی مدیریت کنیم. برایم مهم نیست که آن‌ها فردا کارت زرد بگیرند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۹ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!