به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: درهای بارسا همواره به روی مسی باز است!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ (۲۱:۱۴) (۲۲۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی

متن مصاحبه ژاوی در آستانه ال کلاسیکو را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

برنابئو بهترین مکان برای این است که نشان دهیم در حال شکل دادن به سبکی هستیم که می‌خواهیم. ما از ماه نوامبر پیشرفت کرده‌ایم و در شرایط خوبی هستیم.

باید بیشتر توپ را حفظ و حمله کنیم و از همه مهم‌تر هویت تیم خود را نشان دهیم.

در این بازی باید هویتمان را نشان دهیم. رئال مادرید هم در فرم فوق‌العاده‌ای است و بازی در زمین آن‌ها برگزار می‌شود. اگر تیمی مدعی پیروز باشد، این آن‌ها هستند.

نتیجه بازی فردا چیزی را تغییر نخواهد داد. ما به همه چیز به عنوان یک فرصت نگاه می‌کنیم.

نمی‌دانیم چه چیزی در انتظارمان است اما برنامه خود را می‌دانیم و آن حفظ توپ است. شاید چیزی مثل سوپر کاپ اسپانیا که ما در آن قهرمان حفظ توپ بودیم.

مادریدی‌ها مانند آفتاب پرست هستند، نمی‌توان فهمید که آن‌ها چطور بازی خواهند کرد و این در بازیشان مقابل PSG قابل مشاهده بود‌. ما باید شجاع باشیم و بدون ترس، سبک بازی خود را حفظ کنیم. همه ما برای رئال مادرید احترام قائلیم. علی رغم اینکه می‌دانیم‌ لحظات دشواری خواهیم داشت، سعی می‌کنیم بازی خود را تحمیل کنیم.

پیروزی در این بازی، روحیه ما را تقویت می‌کند اما صرف نظر از هر نتیجه‌ای که کسب شود، قرار نیست رویکرد ما تغییر کند.

بنزما اگر بهترین ۹ کاذب دنیا نباشد، قطعا یکی از بهترین‌هاست. غیبت او یک فقدان بزرگ برای آن‌هاست اما چیزی را برای ما تغییر نخواهد داد.

در ال کلاسیکوی سوپر کاپ، ما خیلی خوب بودیم اما اکنون منسجم‌تر هستیم، به خوبی حمله می‌کنیم و بازی موقعیتی را بهتر درک می‌کنیم. ما پیشرفت کرده‌ایم اما باید این را در زمین بازی نشان دهیم.

حال پیکه خوب است. او کمی احساس ناراحتی دارد که وقتی زیاد بازی می‌کند، خود را نشان می‌دهد اما فردا مشکلی برای بازی کردن نخواهد داشت.

آمدن به برنابئو به عنوان سرمربی؟ این بازی یک فرصت بزرگ برای ماست که توانایی‌های خود را نشان دهیم. بازی فردا برای ما یک آزمون بزرگ مقابل یک تیم بزرگ است. باید رقابت طلبی خود را نشان دهیم. افتخار می‌کنم که نماینده بهترین تیم جهان هستم.

در یک زمان بسیار خوب به ال کلاسیکو می‌آییم، با ذهنیت مثبت و برنده، از ترکیه آمده‌ایم و مدت‌هاست که شکست نخورده‌ایم. به دنبال این هستیم که نشان دهیم می‌توانیم رقابت کنیم.

رویکرد ما واضح است اما باید ببینیم فردا چه اتفاقی می‌افتد. هنوز یک جلسه تمرینی باقی مانده اما رویکردمان مشخص است.

من خاطرات خوبی از برنابئو دارم. اینجا را با احساسات خوب و پیروزی ترک کردم. خیلی وقت‌ها ما از رئال بهتر بودیم و حتی گل زدیم.

مسی بهترین بازیکن تاریخ است ک درهای بارسا همواره به روی او باز است تا هر وقت بخواهد به اینجا بیاید. او شایسته یک قدردانی بزرگ است و من نمی‌توانم بیشتر از این چیزی بگویم چون الان با PSG قرارداد دارد.

ارائوخو‌ به عنوان مدافع راست؟ هر چیزی ممکن است. همه چیز به آمادگی بازیکنان بستگی دارد. می‌دانم برای بازی ندادن به برخی بازیکنان، ناعادل به نظر می‌رسم اما گزینه‌های زیادی وجود دارد و من باید تصمیم نهایی را بگیرم.

پیراهن انتخابی برای ال کلاسیکو؟ بحث بازاریابی است. ما با این پیراهن بازی می‌کنیم و رئال با پیراهن مشکی. این‌ به قراردادها ربط دارد.

مادریدی‌ها طی ۲۸ بازی تنها ۲ بار شکست خورده‌اند. اگر ما هم آن‌ها را مغلوب کنیم، باید سه بازی دیگر هم ببازند و ما همه بازی‌هایمان را پیروز شویم. فکر کردن به قهرمانی در لیگ هنوز خیلی دشوار است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۶ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!