به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: آلوز یک کاپیتان بدون بازوبند است!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ (۱۷:۲۱) (۲۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


مصاحبه ژاوی در آستانه مصاف با گالاتاسارای را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ما مشتاقانه منتظر بازی هستیم. این یک بازی در لیگ قهرمانان نیست، اما ما امیدوارانه بازی می‌کنیم و اگر به همین منوال ادامه دهیم، به لیگ قهرمانان هم می‌رسیم.هدف این است که در این بازی پیروز شویم، احساسات خوبمان را در کنار سبک بازی‌‌مان حفظ کنیم و به کسب نتایج خوب ادامه دهیم.


من شخصا فکر می‌کنم که فرنکی دی یونگ در خط هافبک بهترین است. علاوه بر او، ما پدری، گاوی و نیکو را داریم که آن‌ها هم بسیار خوب هستند.

فرنکی تاثیرگذاری ما را در زمین بیشتر می‌کند. پدری و گاوی قابلیت‌های دیگری به ما می‌دهند.

گاوی و ارائوخو‌ دو بازیکن بسیار مهم برای ما هستند. تمدید با آن‌ها یک اولویت است و باشگاه دارد روی این موضوع کار می‌کند. می‌دانم که آن‌ها در اینجا خوشحال هستند. باید صبر کنیم و به طرفین زمان بدهیم.

من خودم را مدعی قهرمانی نمی‌دانم. ما تا به حال در این تورنمنت قهرمان نشده‌ایم و در مقابل تیم‌هایی هستند که در این رقابت بارها قهرمان شده‌اند، مثل #سویا. بله ما یکی از نامزدهای قهرمانی هستیم اما باید این را در زمین اثبات کنیم. هر بازی برای ما یک آزمون است.

فردا در سیستم و چینش تیم تغییراتی خواهیم داشت چون بعضی از بازیکنان خسته‌اند و برخی هم ناراحتی‌های جزئی دارند. اکنون ما تعداد زیادی از بازیکنان خط میانی و حمله را در اختیار داریم و بله به همین دلیل قصد داریم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم.

کومان تیم ملی کشورش را رها کرد تا در یک شرایط دشوار به بارسا بیاید. بابت کارهایی که او انجام داده و فرصتی که به جوانان داده است، باید از او تشکر کرد. من همواره از او با کلمات خوب یاد خواهم کرد.

آلوز بازیکنی با بیشترین قهرمانی در تاریخ فوتبال است و کارش تحسین‌برانگیز. او یک کاپیتان بدون بازوبند است و ما در پایان فصل در مورد او تصمیم خواهیم گرفت، نه حالا.

انسو فاتی در مراحل پایانی ریکاوری‌اش است. باید ببینیم او چه زمانی می‌تواند به تیم ملحق شود. از نظر من، او بدون شک یک بازیکن اصلی است.

لالیگا؟ هیچ چیز را رد نمی‌کنیم. با گذشت هر هفته و ثابت ماندن اختلاف امتیازمان با صدرنشین جدول، کار سخت و سخت‌تر می‌شود. باید دید که رئال مادرید چقدر قدرتمند است. بله قهرمانی در لیگ خیلی دشوار است اما ریاضیات این احتمال را رد نمی‌کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: ژاوی: آلوز یک کاپیتان بدون بازوبند است!



پنج‌شنبه، ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ (۱۷:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۰ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!