به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ الچه vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ (۱۱:۲۵) (۱۷۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از انتصاب فرنسیسکو به عنوان سرمربی الچه، هیچ تیمی تاکنون نتوانسته در ورزشگاه مارتینز والرو به پیروزی برسد. حال باید دید آیا شاگردان ژاوی در بازی امروز خود می‌توانند سنت شکنی کنند و الچه را در خانه‌اش مغلوب سازند یا خیر. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فوریه برای آبی و اناری‌ها ماه خوش‌ یمنی بود. آن‌ها طی ۶ بازی خود در این ماه در تمام رقابت‌ها، شکست‌ناپذیر ظاخر شدند و ۱۹ گل به ثمر رسانند. آن‌ها همچنین به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کردند و خود را به رده چهارم جدول لالیگا رساندند.

با توجه به درخشش چشمگیر خریدهای زمستانی و کوتاه‌تر شدن لیست مصدومین بارسا، انتظار می‌رود ماه مارس حتی از فوریه نیز نتایج بهتری برای این تیم به ارمغان بیاورد.

بارسا در بازی رفت این فصل مقابل الچه، به زحمت در نیوکمپ به پیروزی ۳-۲ دست یافت ولی اگر چه کاتالان‌ها از آن‌ زمان پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند، اما در سوی دیگر الچه هم عملکرد خود را بهبود بخشیده است. حریف امشب بارسا، تحت هدایت مربی جدید خود، فاصله زیادی با منطقه سقوط جدول لالیگا پیدا کرده است و اکنون خود را در نیمه بالایی جدول می‌بیند.

الچه از ماه نوامبر در ورزشگاه خانگی خود شکست‌ناپذیر ظاهر شده اما عملکرد آن‌ها در بازی‌های خارج از خانه چندان چشمگیر نبوده است. آن‌ها هفته گذشته شکست سنگین ۳-۰ را مقابل تیم قعر جدولی لوانته تجربه کردند.

وضعیت تیم در جدول

بارسا در حالی به این بازی خواهد آمد که در رده چهارم جدول حضور دارد. رئال بتیس بالاتر از آبی و اناری‌ها در رده سوم و اتلتیکو مادرید نیز پایین‌‌تر از آن‌ها در رده پنجم قرار دارد. با توجه به اینکه بتیس و اتلتیکو امشب به مصاف یکدیگر خواهند رفت، بارسا برای افزایش فاصله خود با رقبای مستقیمش شانس خوبی دارد.

آیا می‌دانستید؟

• یکی از بازیکنان کلیدی الچه، پره میا است که در کاتالونیا متولد شده است. پره میا تا پیش از انتصاب سرمربی جدید الچه در نیم‌فصل، به ندرت فرصت بازی کردن پیدا می‌کرد اما سه گلی که طی ۵ بازی اخیر خود به ثمر رسانده، او را با ۷ گل در کنار اوکاس بویه آرژانتینی، به برترین گلزن این فصل تیمش تبدیل کرده است.

• بارسا از سال ۱۹۷۴ تاکنون ۱۸ بار با الچه بازی کرده اما هرگز شکست نخورده و طی ۵ بازی اخیرش در ورزشگاه خانگی این تیم نیز هیچ گلی دریافت نکرده است. در واقع دو گلی که الچه اوایل این فصل در نیوکمپ وارد دروازه بارسا کرد، به طولانی‌ترین رکورد کلین‌شیت (۱۰ بازی) بارسا مقابل یک تیم لالیگایی پایان داد.

• اگر اوبامیانگ امشب هم گلزنی کند، پنجمین گل خود را طی ۵ بازی برای بارسا به ثمر خواهد رساند و به این ترتیب به رکورد اتوئو (۲۰۰۴) و ابراهیموویچ (۲۰۱۰) که در قرن بیستم بهترین عملکرد را در بدو ورود خود به نیوکمپ، برای بارسا به نمایش گذاشتند، خواهد رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۳ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!