به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ ناپولی vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۵ اسفند ۱۴۰۰ (۱۴:۱۲) (۲۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


درست ۷ روز بعد از تساوی ۱-۱ بارسا و ناپولی در نیوکمپ، این دو تیم امشب ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) در ورزشگاه دیگو مارادونای ناپل به مصاف یکدیگر می‌روند تا تیم صعود کننده بهدمرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را مشخص کنند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پنج‌شنبه گذشته و در جریان دیدار رفت دو تیم، پیوتر زیلینسکی، ایتالیایی‌ها را پیش انداخت و یک پنالتی در نیمه دوم که توسط فران تورس به گل تبدیل شد تا بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان برسد. با این حال، کاتالان‌ها در طول بازی فرصت‌های زیادی برای فاصله انداختن بین خود و حریف داشتند و علی رغم ثبت رکورد ۲۱ شوت به سمت دروازه، نتوانستند آن‌ها را به گل تبدیل کنند.

اخبار تیم

سرخی روبرتو، اومتیتی و لنگله، مدافعان و انسو فاتی و ممفیس دپای مهاجمین مصدوم تیم ژاوی را تشکیل می‌دهند. دنی آلوز هم به علت ثبت نام نشدن در لیست بارسا برای لیگ اروپا، در این بازی حضور نخواهد داشت.

وضعیت ناپولی

بعد از تساوی میلان مقابل سالرنیتانا و شکست خانگی غافلگیر کننده اینتر مقابل ساسولو، ناپولی این شانس را داشت که دوشنبه شب، با پیروزی در دیدار خارج از خانه خود مقابل کالیاری، صدرنشین سری آ شود اما به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیافتند و به این ترتیب در رتبه سوم جدول باقی ماندند.

آیا می‌دانستید؟

• بارسا در بازی‌های خانگی ۶ تقابل اخیر خود در رقابت‌های اروپایی که به صورت رفت و برگشت انجام شده‌اند، همواره به تساوی ۱-۱ دست یافته است و در این بین ۳ بار در مجموع به پیروزی رسیده و ۳ بار دیگر شکست خورده است.

• بعد از لغو قانون گل زده در خانه حریف، این اولین باری است که بارسا در بازی برگشت به میدان می‌رود. این یعنی قبلا اگر بارسا و ناپولی با همین نتیجه، در بازی برگشت به مصاف یکدیگر می‌رفتند و بازی به تساوی ۰-۰ ختم می‌شد، ناپولی برنده بود و اگر به تساوی ۲-۲ ختم می‌شد، بارسا. بر اساس قانون جدید اما اگر تقابل امشب دو تیم با هر نتیجه‌ای به تساوی بکشد، بازی به وقت‌های اضافه کشیده خواهد شد.

• ناپولی طی ۱۰ دیدار اخیر خود مقتبل تیم‌های لالیگایی در رقابت‌های اروپایی، تنها یک بار آن هم با نتیجه ۳-۱ در سال ۲۰۱۷ مقابل رئال مادرید شکست خورده است.در سویی دیگر اما بارسا هم در ۴ بازی اخیر خود در خاک ایتالیا، شکست‌ناپذیر ظاهر شده است.

• بارسا تاکنون مقابل تیم‌های ایتالیایی (فیورنتینا، اینتر، یوونتوس، لاتزیو، میلان و اودینزه) بیش از هر تیم دیگری در خارج از خانه پیروز شده، اما هنوز این کار را در ناپل انجام نداده است.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۲ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!