به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: باید ریتم بازی خود را به خوبی بر بازی تحمیل کنیم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ (۲۰:۰۰) (۱۹۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


مصاحبه ژاوی در آستانه مصاف با والنسیا را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

باید ریتم بازی خود را به خوبی بر بازی تحمیل کنیم و هیچ وقفه‌ای در بازی‌مان ایجاد نشود‌. بوردالاس مربی‌ای است که تیمش خیلی خوب و با شدت بازی می‌کند.

من بارها گفته‌ام که سرخی روبرتو باید در باشگاه بماند. این چیزی است که باید بین او و باشگاه توافق شود. تحقق این امر به شرایط اقتصادی باشگاه بستگی دارد اما از نظر ورزشی، من هیچ شکی ندارم که او بازیکن مهمی برای بارساست.

در مورد ارائوخو خوشبین هستیم. او می‌خواهد در این بازی به میدان برود. او بازیکن بسیار متعهدی است و حضورش در بازی فردا به وضعیتش در تمرینات بستگی دارد اما امیدواریم فردا او را در اختیار داشته باشیم.

هر بازی برای ما یک فینال است. هدف ما این است که در بین ۴ تیم برتر لیگ باشیم. باید والنسیا را آنالیز و به بهترین نحو خود را آماده کنیم و از همه مهم‌تر ۳ امتیاز بازی را بدست آوریم.

بله ما با فران صحبت کردیم و به او اعتماد کامل داریم. او قرار است تفاوت‌ها را رقم بزند. من هیچ شکی ندارم که او این کار را انجام خواهد داد، همانطور که در والنسیا و تیم ملی انجام داده است.

عرنکی دی یونگ بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او نسبت به زمانی که ما به باشگاه آمدیم، پیشرفت کرده است. او بازیکن پویایی است، در دفاع کمک می‌کند و خود را به محوطه جریمه می‌رساند. او بازیکنی است که باید سال‌ها در بارسا بماند. فرنکی دی یونگ در سطح خیلی خوبی است‌.

ما مقابل ناپولی بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشتیم اما موقعیت‌هایمان گل نشدند و فردا سعی می‌کنیم در این مورد بهتر شویم، با علم به اینکه والنسیا تیم بزرگی است.

دمبله مقابل ناپولی خیلی خوب شروع کرد. ماجرای سوت‌ها تمام شده است.

منتظر بهبودی دپای هستیم. اگر به بازی فردا نرسد، حداکثر مقابل ناپولی یا اتلتیکو در دسترس خواهد بود اما منتظرش هستیم و بازگشت او خبر خیلی خوبی است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۸ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!