به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: ناپولی یکی از سخت‌ترین حریفان در این تورنمنت است‌‌؛ تجربه آن‌ها در این مسابقات بیشتر از ماست!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ (۱۲:۵۹) (۱۵۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


متن مصاحبه ژاوی در آستانه مصاف با ناپولی را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به حضور هواداران و حمایت آن‌ها نیاز داریم. در قرعه‌کشی خوش‌شانس نبودیم چون ناپولی تیم فوق‌العاده‌ای است اما باید برای قهرمانی در لیگ اروپا بجنگیم.

در لیگ اروپا هم تیم‌های فوق‌العاده‌ای حضور دارند. ما دوست داشتیم در لیگ قهرمانان باشیم اما وظیفه‌مان را به خوبی انجام ندادیم و اکنون باید در لیگ اروپا رقابت‌ کنیم.

هدف فعلی ما این است که فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم و برای صعود به این تورنمنت دو راه داریم: لالیگا و لیگ اروپا.

اریک گارسیا پیش از مصدومیت در سطح بسیار بالایی بود. باید به او کمک کنیم تا به سطح خودش برگردد.

۱۰۰ روز در بارسا؟ گاهی اوقات احساس می‌کنم ۱۰۰ سال گذشته است چون شرایط غیر منتظره‌ای داشتیم. چیزی که من می‌خواهم این است که بارسا به جایگاهی که شایستگی‌اش را دارد، بازگردد. باید جلو برویم هر چند که در بهترین دوران تاریخ باشگاه نیستیم.

در این صد روز ما پیشرفت کردیم، در حال رقابت هستیم و این را در لالیگا نشان دادیم. در برخی جوانب باید پیشرفت کنیم اما وضعیت شما در لیگ است که تعیین می‌کند در مسیر درستی هستید یا خیر و من فکر می‌کنم ما در حال پیشرفت هستیم.

ناپولی یکی از سخت‌ترین حریفان در این تورنمنت است‌‌. تجربه آن‌ها در این مسابقات بیشتر از ماست.

امباپه؟ من در مورد امباپه صحبت نمی‌کنم. در مورد #پدری و #تورس از من سوال کنید. من مجبور نیستیم در مورد او صحبت کنم. ترجیح می‌دهم درباره بازیکنان خودم حرف بزنم. امباپه بازیکن فوق‌العاده‌ای است، مثل #مسی، #نیمار و PSG. از اینکه تیم من در تورنمنت او (لیگ قهرمانان) نیست عصبانی هستم اما نمی‌توانم در مورد امباپه صحبت کنم.

لوک با گلی که زد ما را شگفت‌زده کرد اما دیدن تمرینات، مشارکت و فداکاری او دیگر عجیب نیست. تمرینات بسیار سنگینی انجام می‌دهد و هر وقت به او نیاز داشته باشیم، اینجاست.

غیبت دنی آلوز؟ او در رختکن به ما کمک می‌کند و همانطور که قبلا گفته‌ام، تصمیمی که در مورد دنی گرفته شد، ناعادلانه بود. سطح بازی دنی فوق‌العاده است اما متاسفانه این تصمیم باید گرفته می‌شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!