به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: بازی فردا برای ما یک فینال است!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ (۱۹:۲۹) (۲۳۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


مصاحبه ژاوی هرناندز در آستانه مصاف با اتلتیکو مادرید را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«اتلتیکو مادرید؟ بازی فردا یک فینال دیگر برای ماست. حریف بسیار سرسختی پیش رو داریم. آن‌ها مربی هیجان‌انگیزی دارند که طی ۱۰ سال اخیر فوق‌العاده عمل کرده است».

«آن‌ها می‌توانند [به خوبی] حمله و دفاع کنند. این بازی مثل یک فینال است اما بالاخره بعد از یک ماه و نیم قرار است در نیوکمپ بازی کنیم».

«ما یک‌ راه حل نهایی در مورد دمبله پیدا کردیم. او با باشگاه قرارداد دارد و ما با رئیس و مدیران ورزشی باشگاه یک جلسه داشتیم و تصمیم گرفتیم از او استفاده کنیم. دمبله یکی از بازیکنان بارساست و به همین دلیل تصمیم گرفتیم او را در لیست تیم قرار دهیم. ما باید به او اعتماد داشته باشیم و او به ما کمک خواهد کرد».

«شرایط تغییر کرده است. ما سعی کردیم یک راه حل پیدا کنیم. من موضع باشگاه، دمبله و هواداران را درک می‌کنم. شاید هواداران از دست بازیکن عصبانی باشند. ما سعی کردیم بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیریم، او بازیکنی است که با ما قرارداد دارد و می‌تواند به ما کمک کند».

«تا وقتی دمبله بازی می‌کند، هواداران باید او را حمایت کنند. من شرایط برخی از هواداران عصبانی را درک می‌کنم».

«اداما و اوبامیانگ‌؟ هر دو آن‌ها به خوبی تمرین می‌کنند. اداما از نظر جسمانی در وضعیت بهتری است. فردا در مورد ترکیب تصمیم خواهیم گرفت اما همه آن‌ها آماده و هیجان‌زده هستند».

«نقل و انتقالات؟ به نظر من باشگاه تصمیمات خوبی گرفت. المانی و جوردی کرویف خیلی تلاش کردند. شرایط آسانی نداشتیم».

«غیبت آلوز در لیست تیم برای لیگ اروپا‌؟ من واقعا متاسفم، اصلا تصمیم آسانی نبود. احساس می‌کنم در حق دنی ظلم شد چون او هم در داخل زمین و هم خارج زمین کمک زیادی به ما می‌کند».

«تمدید قرارداد ارائوخو‌؟ البته که موضوع بسیار مهمی است. تمدید با او اولویت باشگاه است. ارائوخو بازیکن بسیار مهمی است و کمک زیادی به ما می‌کند و ما از عملکرد او راضی هستیم. او در رختکن هم بازیکن محبوبی است».

«مخالفت لاپورتا با بازگشت دمبله به تیم؟ همه ما با هم متحد هستیم و در یک قایق حرکت می‌کنیم. ما تصمیم درست را برای تیم اتخاذ کردیم. یک ماه پیش، تصمیممان این بود که دمبله باید به دنبال مقصد دیگری برای خود باشد و حالا، از آن‌جا که او هنوز با ما قرارداد دارد، تصمیم گرفتیم در لیست تیم باشد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
iman_khatar
پاسخ به: ژاوی: بازی فردا برای ما یک فینال است!
بازی بده بهش به امید خدا دوباره مصدوم میشه و به همون چیزی که حقشه میرسه و هیچ تیم درجه یکی باهاش قرارداد نمیبنده...بنده ی خدا والدز با اون ابهتش با بدشانسی مصدوم شد دوسه سال اخرش داشت توی تیمای معمولی پاس داده میشد این بیشعور ک دیگه همه میشناسنش تهش یه خری مثل ناصر بخواد بخرتش که بیمارستانش پر بشه


یکشنبه، ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ (۹:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۳ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!