به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: نیمکت‌نشین کردن دمبله در صورت عدم تمدید قراردادش جزو گزینه‌های ما نیست!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۹ دی ۱۴۰۰ (۲۰:۰۵) (۲۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


مصاحبه ژاوی در آستانه مصاف با اتلتیک بیلبائو را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بیلبائو تیم قدرتمندی است و یکی از بهترین مربیان اسپانیایی سال‌های اخیر را دارد. آن‌ها تیم جاه‌طلبی هستند، حریف را تحت فشار بالایی قرار می‌دهند و بازیکنان فوق‌‌العاده‌ای چون ویلیامز و رائول گارسیا دارند. بازی فردا چالش بزرگی برای ما خواهد بود.

جام حذفی تورنمنت مهمی برای ماست و می‌خواهیم در این تورنمنت جلوتر برویم. این یکی از اهداف ما در فصل جاری است‌.

دمبله؟ تصمیم باشگاه مشخص است. اگر او قراردادش را تمدید نکند، باید یک راه حل برایش پیدا کنیم. المانی در حال گفتگو با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش است و باید این موضوع را به زودی حل کنیم.

اگر دمبله تمدید نکند، نیمکت‌نشین می‌شود؟

فردا خواهیم دید. او شرایط را به خوبی درک می‌کند. ما بهترین‌ها را برای او می‌خواهیم اما تیم مهم‌تر است. شرایط پیچیده‌ است. ما با دمبله روراست بودیم. او در ابتدا می‌گفت که می‌خواهد تمدید کند اما این اتفاق هنوز نیفتاده است. خودش می‌داند بازیکن مهمی برای ماست. نیمکت‌نشین کردن دمبله در صورت عدم تمدید قراردادش جزو گزینه‌های ما نیست.

بوسکتس یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خودش است. در مورد او هیچ شکی ندارم. کمپین رسانه‌ای که علیه او راه افتاد بخاطر نتایج ضعیف بود. برای من او در داخل و خارج از زمین، بازیکن مهمی است. خودش می‌داند اشتباهاتی مرتکب می‌شود اما او بخاطر نحوه بازی‌اش برای ما مهم است.

انتقاد شدن در بارسا طبیعی است. این را می‌پذیریم. می‌توانیم در مورد عملکرد من به عنوان مربی یا بوسکتس یا دروازبان صحبت کنیم.

انتقادات مدیر برنامه‌های دمبله از بارسا؟ نمی‌خواهم به کسی پاسخ بدهم. نمی‌خواهم به هیچ کس بی‌احترامی کنم. موضع ما مشخص است؛ یا تمدید یا ترک باشگاه.

دوست دارید فاتی را به عنوان مهاجم بازی دهید یا وینگر؟

این به بازیکنانی که در اختیار داریم وابسته است. انسو می‌تواند در دو پست بازی کند، گل‌ها را به ثمر برساند و دریبل بزند. انسو در سوپر کاپ فوق‌العاده ظاهر شد. داشتن بازیکنی مثل فاتی برای من یک امتیاز است.

در مورد دمبله خوشبین هستید؟

خواهیم دید، خواهیم دید...

بیاید روی بازی فردا تمرکز کنیم. علاقمندی‌ به موضوع دمبله را درک می‌کنم اما یک بازی مهم در پیش داریم. اما موضع ما مشخص است، یا تمدید یا خروج.

تمدید با ارائوخو؟ این برای من یک اولویت است. او بازیکن مهم و قدرتمندی است. باید در مورد تمدید قراردادش با او به توافق برسیم. من از عملکرد او راضی هستم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۲ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!