به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ سویا vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۴۰۰ (۱۷:۲۸) (۲۳۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آخرین بازی بارسا در سال ۲۰۲۱، در خانه تیمی برگزار خواهد شد که اکنون در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد. در صورت پیروزی در بازی امشب، کاتاللن‌ها این شانس را دارند که به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز برسند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

درست سه روز بعد از پیروزی ۳-۲ مقابل الچه، بارسا آخرین بازی سال ۲۰۲۱ خود را برگزار خواهد کرد؛ البته این بازی باید اوایل فصل برگزار می‌شد اما به علت تداخل با بازی‌های مقدماتی جام جهانی به تعویق افتاد.

اگر چه بارسا اکنون در رده هشتم جدول قرار دارد اما کسب سه امتیاز این بازی شرایط را به کلی تغییر خواهد داد - و حتی ممکن است بتواند بارسا را به منطقه سهمیه لیگ قهرمانان برساند.

فرم سویا

با این حال هیچ یک از این رویاپردازی‌ها به آسانی به دست نخواهد آمد و بارسا چالش بزرگی را روبروی خود می‌بیند. سویا اکنون یکی از خوش‌فرم‌ترین تیم‌های حاضر در این تورنمنت است‌. آن‌ها اکنون جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند و پیروزی در بازی امشب می‌تواند اختلافشان با صدرنشین جدول یعنی رئال مادرید را به تنها ۳ امتیاز کاهش دهد.

این تیم اندولسی در طول این فصل تنها ۲ تا بازی‌های خود را واگذار کرده (مقابل گرانادا و رئال مادرید) و تنها یک بار در کسب پیروزی در سانچز پیزخوان ناکام مانده است (تساوی ۲-۲ مقابل آلاوز در نوامبر). در واقع فقط اینتر میلان در بین تمام تیم‌های حاضر در ۵ لیگ معتبر اروپا آمار بهتری در بازی‌های خانگی خود در فصل جاری ثبت نموده است.

مثل بارسلونا، سویا نیز از صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان این فصل باز ماند (لیل و سالزبورگ از گروه G صعود کردند) و باید در پلی آف لیگ اروپا به مصاف دینامو زاگرب برود.

۵ بازی اخیر دو تیم

• بارسا ۳-۲ الچه (لالیگا)
• بارسا ۱-۱ بوکا جونیورز (مارادونا کاپ)
• اوساسونا ۲-۲ بارسا (لالیگا)
• بایرن مونیخ ۳-۰ بارسا (لیگ قهرمانان)
• بارسا ۰-۱ رئال بتیس (لالیگا)

• سویا ۲-۱ اتلتیکو (لالیگا)
• آندراتکس ۱-۱ سویا (جام حذفی)
• بیلبائو ۰-۱ سویا (لالیگا)
• سالزبورگ ۱-۰ سویا (لیگ قهرمانان)
• سویا ۱-۰ ویارئال (لالیگا)


اخبار تیم

سرجینیو دست، فاتی، بریتویت، پدری و روبرتو همگی همچنان مصدوم هستند و پیکه که به علت ۵ کارته شدن از حضور در بازی قبل مقال الچه محروم بود، در این بازی می‌تواند حضور یابد. الیاس آخوماچ هم به جای یوسف دمیر که همچنان درگیر ناراحتی معده است، در لیست تیم جای گرفته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!