به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بایرن vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۷ آذر ۱۴۰۰ (۱۰:۳۴) (۲۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


یک بازی بزرگ در باواریا؛ جایی که هر نتیجه‌ای جز پیروزی، می‌تواند کاتالان‌ها را راهی لیگ اروپا کند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرنوشت بارسا در لیگ قهرمانان کاملا به آنچه در بازی امشب اتفاق می‌افتد بستگی دارد؛ شکست بایرن مونیخ در بازی‌ای که ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت ایران) در الیانز آرنا برگزار خواهد شد، صعود بارسا به یک هشتم نهایی را مسجل خواهد کرد.

کاتالان‌ها هرگز در بازی‌های خارج از خانه خود مقابل بایرن پیروز نشده‌اند اما این بار هر نتیجه‌ای جز آن، صعود بارسا را به نتیجه دیگر بازی این گروه، گره خواهد زد و باید امیدوار باشد که بنفیکا، دیناموکیف را در لیسبون شکست ندهد. روی کاغذ اما شانس پیروزی این باشگاه پرتغالی بالاتر است. در صورتی که تمام سناریوها، به ضرر بارسا رقم بخورد، کاتالان‌ها برای اولین بار از زمان تغییر فرمت این‌ رقابت‌ها، به لیگ اروپا خواهد رفت.

به علت محدودیت‌های کرونایی در آلمان، این بازی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. این تیم بوندسلیگایی، بارها شکست‌های دردناکی را از بارسا متحمل شده و نمی‌توان گفت که پیروزی در باواریا، یک چالش بزرگ است. با این حال این نکته که صعود بایرن به عنوان سرگروه، از پیش قطعی شده و آن‌ها به پیروزی در این بازی نیاز ندارند، می‌تواند به نفع بارسا باشد.

فرم تیم

شروع خوب بارسا تحت هدایت ژاوی با شکست مقابل رئال بتیس در نیوکمپ، آسیب دید. در مقابل اما بایرن آخر هفته خوبی را سپری کرد. آن‌ها ۳-۲ مقابل دورتموند، رقیب اصلی خود برای قهرمانی در لیگ، به پیروزی رسیدند و با ۴ امتیاز اختلاف به صدرنشینی خود ادامه دادند.

یولیان ناگلزمن پس از جدایی هانسی فلیک برای هدایت تیم ملی، مربیگری بایرن را بر عهده گرفت و اگر چه تیم سرسختی را تشکیل داد اما می‌توان آن‌ها را شکست داد. آگسبورگ دو هفته پیش این کار را انجام داد و آینتراخت فرانکفورت توانست در الیانز آرنا پیروز شود و مونشن گلادباخ هم آن‌ها را ۵-۰ در جام حذفی آلمان مغلوب کرد.

آیا می‌دانستید؟

• بایرن تنها تیمی است که توانسته در سه بازی پیاپی در رقابت‌های اروپایی بارسا را شکست دهد.

• بایرن در الیانز آرنا هر دو تیم بنفیکا و دینامو کیف را با زدن ۵ گل مغلوب کرد و به این ترتیب آن‌ها را به رکورد زدن حداقل دو گل در ۱۱ بازی خانگی متوالی در لیگ قهرمانان رساند.

• رابرت لواندوفسکی در این فصل مجموعا ۲۷ گل به ثمر رسانده است - بیش از تمام گل‌های بارسا در این فصل.

• اما لوا تنها کسی نیست که امشب باید مراقب او بود؛ توماس مولر نیز می‌تواند برای آبی و اناری‌پوشان دردسر ساز شود. او در لیگ قهرمانان بیش از هر تیم دیگری مقابل بارسا (۷ بار) گلزنی کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۴ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!