به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ ویارئال vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۶ آذر ۱۴۰۰ (۱۷:۰۴) (۲۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


اولین بازی خارج از خانه ژاوی به عنوان سرمربی بارسا مقابل حریف قدرتمندی است که کاتالان‌ها اخیرا رکورد خوبی مقابلش کسب کرده‌اند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سومین بازی بارسا در عصر ژاوی هرناندز و اولین بازی خارج از نیوکمپ او، امشب ساعت ۲۳:۳۰ مقابل ویارئال برگزار خواهد شد.

اگر چه ویارئال در این فصل در لیگ قهرمانان حضور دارد و همین نکته، این دیدار را به یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل تبدیل می‌کند اما کاتالان‌ها رکورد خوبی در بازی‌های پیشین خود مقابل این تیم که اکنون توسط اونای امری هدایت می‌شود، ثبت کرده‌اند. آن‌ها طی ۲۷ بازی اخیر خود مقابل این تیم که معمولا جزو تیم‌های قدرتمند لالیگا محسوب می‌شود، هرگز شکست نخورده‌اند.

شایان ذکر است که ۱۴ تا از این ۲۷ بازی بدون شکست بارسا مقابل ویارئال، در ورزشگاه خانگی این تیم یعنی د لا سرامیکا بوده است.

اما یک تیم فوتبال نمی‌تواند فقط در گذشته و دستاوردهای قبلی خود سیر کند. نبابد اشتباه کرد، بازی امشب آسان نخواهد بود!

وضعیت تیم‌

بعد از پیروزی ۱-۰ مقابل اسپانیول در دربی هفته گذشته که با ورود سرمربی جدید بدست آمد، آبی و اناری‌ها با دو پله صعود، به رده هفتم جدول رسیدند اما هنوز با جایگاهی که معمولا انتظار می‌رفت پیش از آغاز ماه دسامبر، آنجا باشند، فاصله زیادی دارند.

هنوز ۶ امتیاز بین بارسا و رسیدن به جایگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله است. کاتالان‌ها همچنین ۱۰ امتیاز از صدر نشین جدول لالیگا، یعنی رئال مادرید - که بعد از توقف رئال سوسیداد مقابل والنسیا، به صدر جدول صعود کرد - کمتر دارند.

اخبار تیم

بارسا هفته گذشته مقابل بنفیکا به تساوی ۰-۰ دست یافت؛ این نتیجه‌ای نبود که صعود آن‌ها به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را تضمین کند اما حداقل در حالی به مصاف با بایرن مونیخ خواهند رفت که می‌دانند دریافت مجوز صعود، به خودشان بستگی دارد. یکی از مثبت‌ترین نکات این بازی اما بازگشت عثمان دمبله از مصدومیت بود که بعد از ورود به میدان، تاثیر شگرفی در روند بازی داشت.

انسو فاتی، مارتین بریتویت، پدری، آگرو و روبرتو همچنان در لیست مصدومان تیم قرار دارند و دنی آلوز هم تا ظانویه اجازه بازی کردن برای بارسا را نخواهد داشت.

نکته خوبی که باید به آن اشاره کرد این است که ژاوی بر خلاف بازی مقابل بنفیکا، برای بازی امشب عبده ازازولی و الیاس اخوماچ را در اختیار خواهد داشت.

آیا می‌دانستید؟

• ویارئال بعد از شکست ۲-۰ خانگی مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان به این بازی می‌آید. مثل بارسا، سرنوشت صعود آن‌ها هم به بازی آخرشان موکول شده است؛ خارج از خانه مقابل آتلانتا.

• درصورت پیروزی مقابل ویارئال، بارسا امشب اولین برد خارج از خانه خود را در این فصل لالیگا تجربه خواهد کرد. آن‌ها این بازی همچنین می‌توانند برای اولین بار در این فصل، دو برد پیاپی را تجربه کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۳ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!