به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs اسپانیولپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۰ (۱۶:۱۲) (۲۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امشب نیوکمپ میزبان اولین بازی بارسا بعد از وقفه بازی‌های ملی است؛ آن هم در یک دیدار بسیار ویژه. بازگشت ژاوی به باشگاه به عنوان سرمربی تیم خوشبینی زیادی در بین هواداران پدید آورده است و خیلی‌ از آبی و اناری‌ها منتظر دیدن جرقه‌هایی از انقلاب در نحوه بازی تیمشان هستند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اسپانیول بعد از اینکه یک فصل را در لیگ دسته دو اسپانیا سپری کرد، توانست به لالیگا صعود کند. آن‌ها طی ۲۲ بازی اخیر خود مقابل در لالیگا، هرگز موفق به شکست دادن این تیم نشدند.

وضعیت دو تیم در جدول

بارسا در ۱۳ بازی نخست خود در این فصل از رقابت‌های لالیگا تنها ۴ پیروزی کسب کرده و اکنون در جایگاه نهم جدول قرار دارد. ژاوی مسئولیت تیمی را بر عهده گرفته که طی ۴ بازی اخیر خود در لیگ هرگز پیروز نشده است: شکست مقابل تیم‌های رئال مادرید و رایووایکانو، سپس تساوی مقابل تیم‌های آلاوز و سلتاویگو که آخری به طرز عجیبی بعد از اینکه تیم ۳-۰ جلو بود، رقم خورد.

به این ترتیب این دو تیم هم‌شهری در حالی پا به عرصه رقابت در این بازی خواهند گذاشت ۱۷ امتیاز دارند. البته اسپانیول یک بازی بیشتر از بارسا برگزار کرده است.

اکنون بارسا ۱۱ امتیاز با صدرنشین جدول لالیگا یعتی رئال سوسیداد فاصله دارد و ۶ امتیاز تا رسیدن به جایگاه کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده. ژاوی قطعا مسئولیت بسیار سختی را برعهده گرفته اما اگر قرار باشد کسی بتواند این کار را انجام دهد، خود اوست...

۵ بازی اخیر دو تیم

سلتا ۳-۳ بارسا (لالیگا)
دینامو کیف ۰-۱ بارسا (لیگ قهرمانان)
بارسا ۱-۱ آلاوز (لالیگا)
رایووایکانو ۱-۰ بارسا (لالیگا)
بارسا ۱-۲ رئال مادرید (لالیگا)

اسپانیول ۲-۰ خرانادا (لالیگا)
ختافه ۲-۱ اسپانیول (لالیگا)
اسپانیول ۱-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا)
الچه ۲-۲ اسپانیول (لالیگا)
اسپانیول ۲-۰ کادیز (لالیگا)


اخبار تیم

ژاوی برای این بازی بریتویت، آگرو، پدری، فاتی و دست را در اختیار ندارد. همچنین با وجود هیجان فراوانی که بازگشت دنی آلوز برای هواداران به ارمغان آورد، او تا ژانویه نمی‌تواند برای بارسا به میدان برود.

آیا می‌دانستید؟

• آخرین باری که اسپانیول در نیوکمپ به پیروزی رسید به سال ۲۰۰۹ باز می‌گردد. از آن روز تاکنون بارسا طی ۲۲ بازی خود مقابل رقیب هم‌شهری‌اش در لیگ هرگز شکست نخورده است. اسپانیول در ۱۶ تا از این بازی‌ها موفق به گلزنی نشد.

• ۱۰۰ برد، ۳۸ تساوی و ۳۴ باخت، ماحصل تمام بازی‌های بارسا در دربی کاتالونیا در طول تاریخ است؛ نتیجه‌ای که این بازی را به نامتعادل‌ترین دربی شهرهای بزرگ در لالیگا تبدیل کرده است.

• از سال ۱۹۹۶ تاکنون، این اولین باری است که بارسا در حالی به این دربی می‌آید که امتیازش بیشتر از اسپانیول نیست (به جز فصل ۲۰۰۸/۰۹ که این بازی خیلی زود در لالیگا برگزار شد و شرایط منطقی نبود). ۲۵ سال پیش، بارسا در حالی ۲-۱ اسپانیول را در نیوکمپ شوست داد که ۳ امتیاز از آن‌ها کمتر داشت.

۵ دربی اخیر

بارسا ۱-۰ اسپانیول
اسپانیول ۲-۲ بارسا
بارسا ۲-۰ اسپانیول
اسپانیول ۰-۴ بارسا
اسپانیول ۱-۱ بارسا

*همه این پنج بازی‌ در لالیگا برگزار شده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs اسپانیول
به امید خدا یه شروع مقتدرانه خواهیم داشت.


شنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۰ (۱۷:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۴ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!