به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رسمی: ژاوی سرمربی جدید بارسا شد!اخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۵ آبان ۱۴۰۰ (۱۰:۵۷) (۴۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا با ژاوی هرناندز به توافق رسیده که او برای ادامه فصل جاری و دو فصل دیگر سرمربی تیم اصلی باشد. ژاوی پس از مذاکراتی که در چند روز گذشته با مالکان السد قطر داشت، این باشگاه را ترک کرد. جزئیات بیشتر را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ژاوی امروز به بارسلونا می‌آید و قرار است روز دوشنبه، ۸ نوامبر (۱۷ آبان) به عنوان سرمربی جدید تیم اصلی بارسا معارفه شود. این مراسم به صورت عمومی در نیوکمپ برگزار خواهد شد. بعد از این مراسم، اولین کنفرانس مطبوعاتی ژاوی به عنوان سرمربی این تیم برگزار خواهد شد.

قرارداد ژاوی با بارسلونا تا ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار خواهد داشت.

یک زندگی آبی و اناری‌

ژاوی در مجموع ۲۴ سال در جمع کاتالان‌ها زندگی کرده است؛ او در فصل ۱۹۹۱/۹۲ از تیم زیر ۱۲ سال باشگاه، زندگی بارسایی خود را آغاز کرد. او که یکی از بهترین هافبک‌های تمام ادوار به شمار می‌رود، با ذهن خلاق خود، ارسال پاس‌های دقیق و توانایی عالی‌اش در خواندن بازی‌ها، نقش بسزایی در جهت بازتعریف هنر بازی در خط میانی داشت.

ژاوی به عنوان هسته مرکزی تیم، قدرت بدنی نه چندان بالای خود را با هوش سرشار، مهارت‌های بی‌نظیر و استعداد فوق‌العاده‌ای که برای مدیریت همه اتفاقاتی که در میانه میدان می‌گذشت، جبران می‌کرد.

لوئیز فن خال در سال ۱۹۹۸ برای اولین بار به ژاوی فرصت بازی برای تیم اصلی را داد و او خیلی سریع جایگاه خود را در ترکیب تیم تثبیت کرد.

تحت رهبری فرانک رایکارد در سال 2003 بود که او واقعا شکوفا شد، و زیر نظر پپ گواردیولا در سال ۲۰۰۸، به عنوان یکی از بهترین بازیکنانی که دنیای فوتبال به خود دیده است، تبدیل شد.

بعد از خداحافظی پویول، او مسئولیت کاپیتانی تیم را بر عهده گرفت و نهایتا در سال ۲۰۱۵، از باشگاه خداحافظی کرد. حال ۶ سال از آن روز سخت و خداحافظی تلخ او می‌گذرد و خوشبختانه ژاوی به خانه برگشته است. جایی که باید بازیکنانی را رهبری کند که روزی با آن‌ها هم‌تیمی بود: سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه، سرخی روبرتو، جوردی آلبا د تراشتگن.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Reza180
پاسخ به: رسمی: ژاوی سرمربی جدید بارسا شد!
تبریک...
واقعا باورم نمیشه 6 سال گذشت...
امیدوارم مثل گواردیولا ،انریکه و رایکارد شاهد یه نسل طلایی باشیم.
وقتی بارسا تو اوجه،دنیای فوتبال قشنگ میشه


شنبه، ۱۵ آبان ۱۴۰۰ (۱۴:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۸ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!