به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جام خوان گمپر، فرصتی برای بازگشت هواداران به نیوکمپ!هواداران
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۰ (۱۳:۴۱) (۳۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


یکشنبه، ۱۷ مرداد ماه، در جریان دیدار بارسا و یوونتوس در جام خوان گمپر، نیوکمپ برای اولین بار بعد از شیوع کرونا، میزبان هواداران خواهد بود. جزئیات بیشتر را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

یکشنبه ۱۷ مرداد ماه طی دو دیدار پیاپی، تیم بانوان (ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران) و مردان (ساعت ۰۰:۰۰، بامداد دوشنبه به وقت ایران) در جام خوان گمپر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خبر خوش اینکه برای اولین بار از زمان آغاز همه‌گیری کرونا یعنی ۱۷ ماه پیش، درهای نیوکمپ به روی هواداران باز خواهد شد. بعد از بازی بارسا و رئال سوسیداد در تاریخ ۷ مارس ۲۰۲۰، تمام بازی‌های نیوکمپ پشت درهای بسته برگزار شد.


با اجازه مقامات بهداشتی، ۲۰ درصد از نیوکمپ (معادل ۱۹،۸۶۹ نفر) می‌تواند در بازی‌های پیش‌فصل پر شود. البته برای همین تعداد هم پروتکل‌های خاصی تعیین شده است.

دومین حضور بانوان بارسا در نیوکمپ

نیوکمپ یکشنبه همچنین برای دومین بار میزبان بازی تیم بانوان بارسا خواهد بود. اولینِ آن‌ها، به ۶ ژانویه ۲۰۲۱ باز می‌گردد؛ زمانی که تیم بانوان بارسا در این ورزشگاه به مصاف اسپانیول رفت ۵-۰ آن را شکست داد. متاسفانه آن زمان به دلیل محدودیت‌های بهداشتی، هواداران قادر به حضور در ورزشگاه نبودند. به همین دلیل این بازی برای برندگان سه‌گانه، کاملا متفاوت خواهد بودگ

بین دو بازی بانوان و مردان، معارفه رسمی لیست هر دو تیم برای فصل ۲۰۲۱/۲۲ انجام خواهد شد. این اولین باری است که هر دو تیم مفتخرند که در یک رویداد واحد شرکت کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۰ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!