به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: من فکر می‌کنم خدا این لحظه را برای من کنار گذاشته بود!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۱ تیر ۱۴۰۰ (۱۳:۴۰) (۲۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

مصاحبه لیونل مسی بعد از قهرمانی در کوپا آمریکا را در این خبر بخوانید‌.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیونل مسی: «این قهرمانی دیوانه‌کننده است، احساسی که دارم قابل وصف نیست. دوره قبلی با ناراحتی این مسابقات را ترک کردم اما می‌دانستم یک روز این اتفاق خواهد افتاد».

«به این تیم اعتماد زیادی داشتم. ما از کوپا آمریکا قبلی قوی‌تر شدیم. تیم ما از افراد بسیار خوبی تشکیل شده است که همواره می‌خواهند پیشرفت کنند و هیچ وقت راجع به چیزی شکایت نمی‌کنند».

«فکر می‌کنم این بازی در تاریخ ماندگار خواهد شد؛ نه به این خاطر که ما قهرمان کوپا آمریکا شدیم بلکه به این دلیل که برزیل را در کشور خودش شکست دادیم».

«وقتی بازی تمام شد به خانواده‌ام فکر کردم. ما سختی‌های زیادی کشیدیم، بعد از بازی‌های ملی به تعطیلات می‌رفتیم و چند روز اول را با ناراحتی سپری می‌کردیم. این بار اما شرایط فرق می‌کند».

«به من گفتند که در آرژانتین مردم همه جا در حال جشن گرفتن هستند. می‌خواهم از همه آن‌ها تشکر کنم، به خصوص مردم روزاریو بابت حمایت‌هایشان».

«من به دی ماریا گفتم که امروز باید انتقام فینال‌هایی که حضور نداشتی را بگیری و او هم این کار را کرد. می‌خواهم این قهرمانی را با هم‌تیمی‌های سابقم که آن‌ها هم به کسب قهرمانی بسیار نزدیک شده بودند اما به آن نرسیدند، به اشتراک بگذارم. این قهرمانی برای آن‌ها نیز هست».

«باید از شر نیش و کنایه‌ها خلاص می‌شدم و نشان می‌دادم که می‌توانم به همراه تیم ملی هم به موفقیت برسم. بارها به این قهرمانی نزدیک بودم و می‌دانستم بالاخره این اتفاق خواهد افتاد و به نظر من هیچ لحظه‌ای بهتر از این لحظه برای به وقوع پیوستن آن نبود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۵ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!