به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

معاوضه آنتوین گریزمن - سائول نیگز؛ توفیق اجباری!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۹ تیر ۱۴۰۰ (۱۴:۰۳) (۲۹۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

به گزارش سایت گل و الموندو دپورتیوو، بارسا و اتلتیکو مادرید در حال بررسی احتمال معاوضه سائول نیگز با آنتوین گریزمن هستند. جزئیات و جوانب این انتقال احتمالی را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا به دنبال یک هافبک می‌گردد و سائول نیز می‌خواهد اتلتیکو را ترک کند؛ از طرفی سیمئونه هنوز گریزمن را فراموش نکرده و هنوز هم او را می‌خواهد.

سائول نیگز ۲۶ ساله است و قصد دارد اتلتیکو را ترک کند. این باشگاه مادریدی نیز به او کمک می‌کند که مقصد جدیدی برای خود پیدا کند اما هنوز هیچ پیشنهاد مناسبی برایش دریافت نکرده‌اند. پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی لیورپول نیز برایشان کافی نیست!


اتلتیکو اکنون حتی رودریگو پائول را به عنوان جایگزین سائول به خدمت گرفته است و اکنون نوبت بارساست که وارد ماجرا شود. آبی و اناری‌ها می‌دانند که تنها راه ممکن برای خرید بازیکنان مهم، معاوضه است.

بارسا می‌خواهد خط میانی خود را تقویت کند و در این راستا به خرید واینالدوم هم نزدیک بود اما پاریس سنت ژرمن این معامله را بهم زد.

علاوه بر این، بارسلونا برای اینکه بتواند قرارداد لیونل مسی را تمدید کند، باید از مجموع پرداختی‌های خود به عنوان دستمزد بازیکنان بکاهد. حال با مصدومیت دمبله (و کاهش احتمال فروش او)، گریزمن نامزد اصلی مهاجمین فروشی باشگاه محسوب می‌شود. کومان در صورتی که خروج گریزمن، تداوم حضور مسی را تضمین کند، با آن مشکلی نخواهد داشت.

اتلتیکو مادرید از بازگشت گریزمن خوشحال خواهد شد؛ حقوق او خیلی بالاست اما به نظر می‌رسد خود بازیکن حاضر است برای بازگشت به اتلتیکو دستمزدش را کاهش دهد. شایان ذکر است که منچستر سیتی هم به وضعیت او علاقمند است.

اطرافیان گریزمن احتمال اینکه در صورت ترک بارسا، باشگاه قبلی او مقصدش باشد را رد نمی‌کنند و سیمئونه نیز از این موضوع استقبال می‌کند.

با همه این اوصاف، این عملیات آسان نخواهد بود اما هر دو باشگاه مدت‌هاست که در حال بررسی آن هستند - و البته هر دو مربی.

شایان ذکر است که بارسا هنگام خرید گریزمن در سال ۲۰۱۹، حق خرید سائول را هم برای خود محفوظ داشت؛ به این صورت که با پرداخت ۱۵ میلیون یورو اضافه بر مبلغی که برای خرید گریزمن به اتلتیکو داد، اولویت خرید تعداد زیادی از بازیکنان این تیم از جمله سائول را از آن خود کرد. این یعنی اگر باشگاهی (برای مثال، در حال حاضر لیورپول) پیشنهادی برای خرید این بازیکنان ارائه دهد، بارسا می‌تواند با همان مبلغ آن بازیکن را به خدمت بگیرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۴ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!