به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی عملکرد آبی و اناری‌ها در یورو ۲۰۲۰آنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۸ تیر ۱۴۰۰ (۱۴:۰۳) (۵۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در این مقاله عملکرد بازیکنان بارسا در مسابقات یورو ۲۰۲۰ را زیر ذره‌بین قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دانمارک

مارتین بریتویت (۵۶۵ دقیقه بازی): این مهاجم بارسا در هر ۶ بازی تیم ملی کشورش در این تورنمنت در ترکیب اصلی حضور داشت و از ۱۶ باری که اقدام به گلزنی کرد، توانست یکی از آن‌ها را به ثمر برساند. او در این بازی‌ها ۱۶۸ پاس ارسال کرد که ۱۳۵ تای آن‌ها به مقصد رسیدند (۸۰/۳۶ درصد دقت پاس‌دهی)، ۱۱ خطا از بازیکنان حریف گرفت و ۱۸ توپ را بازیابی کرد. با وجود شروع سختی که بریتویت داشت، اما در مجموع تورنمنت خوبی را پشت سر گذاشت. دانمارک با یک پیروزی خوب مقابل روسیه از مرحله گروهی صعود کرد و سپس با شکست ولز و جمهوری چک در مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی به نیمه‌نهایی رسید اما در این مرحله از رقابت‌ها در وقت اضافه مغلوب انگلیس شد.

اسپانیا

پدری گونزالز (۶۲۹ دقیقه بازی): این پسر ۱۸ ساله یکی از پدیده‌های این تورنمت بود و یکی از عوامل اصلی موفقیت تیم ملی کشورش در مسیر رسیدن به نیمه‌نهایی؛ مرحله‌ای که در آن، در ضربات پنالتی توسط ایتالیا حذف شدند. پدری در تمام بازی‌های اسپانیا در ترکیب اصلی حضور داشت و تنها یک دقیقه را آن‌ هم به دلیل تعویض دیر هنگام از دست داد. او در این بازی‌ها آمار ۴۲۱ پاس صحیح از ۴۶۱ پاسی که ارسال کرد را به ثبت رساند (۹۱/۳۲ درصد دقت پاس‌دهی)، ۷۶/۱ کیلومتر دوندگی کرد، ۱۳ خطا از بازیکنان حریف گرفت و ۲۵ بار توپ را بازیابی کرد. به این ترتیب تبدیل به یکی از بازیکنانی شد که در یورو ۲۰۲۰ بسیار در مورد او حرف می‌زدند‌.


جوردی آلبا (۵۵۳ دقیقه بازی): لوئیز انریکه از این مدافع نیز در تمام بازی‌هایش استفاده نمود و پنج بار او را در ترکیب نخست قرار داد. آلبا تک گل اسپانیا مقابل سوئیس را به ثمر رساند؛ (هر چند این گل، به طور رسمی گل به خودی حساب شد) و در بازی با لهستان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او رکورد ارسال ۴۵۸ پاس صحیح از ۵۱۹ پاس را ثبت کرد (۸۸/۲۵ درصد دقت پاس‌دهی)، ۵ خطا گرفت، ۶۴/۲ کیلومتر دوندگی کرد و ۴۵ بازیابی توپ داشت.

سرخیو بوسکتس (۳۹۸ دقیقه بازی): بعد از از دست دادن دو بازی نخست این رقابت‌ها به علت ابتلا به کرونا، بوسکتس در دو تا بازی‌های تیم ملی کشورش (مقابل اسلواکی و کرواسی) در ترکیب اصلی حضور یافت. او در این تورنمت ۲۹۲ پاس صحیح از ۳۲۷ پاس ارسال کرد (۸۹/۳ درصد دقت پاس‌دهی)، ۲۹ خطا از بازیکنان حریف گرفت و ۴۶/۸ کیلومتر دوندگی کرد.

اریک گارسیا (۲۵۲ دقیقه بازی): خرید جوان بارسا سطح بازی خود را در یورو ۲۰۲۰ نشان داد؛ او در سه بازی در خط دفاعی اسپانیا ظاهر شد و آمار عالی ۲۷۹/۲۹۲ پاس (۹۵/۵۵ درصد)، با ۱۵ بازیابی توپ و ۲۶/۳ کیلومتر دوندگی را ثبت کرد.

فرانسه

آنتوین گریزمن (۳۵۵ دقیقه بازی): این مهاجم در تمام بازی‌های فرانسه در ترکیب اصلی بود. فرانسوی‌ها شانس بالایی برای قهرمان در این جام محسوب می‌شدند اما بعد از صعود از گروه مرگ، در یک هشتم نهایی مقابل سوئیس البته در ضربات پنالتی، حذف شدند. آن‌ها ابتدا ۳-۱ از حریف خود پیش افتاده بودند اما سوئیس در دقایق پایانی بازی را به تساوی کشاند. گریزمن در یورو ۱۷۵ پاس ارسال کرد که ۱۵۱ تای آن‌ها (۸۶/۳ درصد) به مقصد رسیدند، او یک گل وارد دروازه مجارستان کرد و ۲ پاس گل داد، ۸ بازیابی توپ انجام داد و ۷ شوت در چارچوب داشت.

کلمنت لنگله (۴۵ دقیقه بازی): این مدافع میانی بارسا تنها یک نیمه آن هم در یک‌هشتم نهایی مقابل سوئیس به میدان رفت و ۴۰ پاس صحیح از ۴۳ پاس (۹۳ درصد) را ثبت نمود. او ۴ توپ هم بازیابی کرد.

عثمان دمبله (۳۱ دقیقه بازی): این مهاجم در دو بازی ابتدایی فرانسه به عنوان یار تعویضی به میدان رفت اما در دومین آن‌ها دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و حدود ۴ ماه خانه‌نشین خواهد بود‌

هلند

فرنکی دی یونگ (۳۴۸ دقیقه بازی): این هافبک هلندی در تمام بازی‌های تیم ملی کشورش در یورو ۲۰۲۰ که تنها ۴ بازی بود، از ابتدا حضور داشت. هلند با بیشترین امتیاز از گروه خود صعود کرد و در اولین مرحله حذفی مغلوب چک شد. دی یونگ ۲۳۲ پاس صحیح از ۲۶۹ پاس خود ارسال کرد (۸۶/۲۵ درصد دقت پاس‌دهی)، ۳۲ توپ بازیابی کرد و ۴۰/۸ کیلومتر دوندگی کرد.


ممفیس دپای (۳۲۷ دقیقه بازی): وقتی این رقابت‌ها آغاز شد، دپای هنوز به عنوان خرید جدید بارسا اعلام نشده بود. او در همه بازی‌های هلند در ترکیب اصلی بود و ۲ پاس گل نیز داد. دپای آمار ۱۲۳ پاس صحیح از ۱۵۸ پاس را ثبت کرد (۷۷/۸۵ درصد)، ۱۲ توپ بازیابی کرد و ۱۲ بار برای گلزنی تلاش کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۶۱ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!