به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شرایطی که باید برای تمدید قرارداد مسی به آن‌ها توجه شود!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۰ (۲۱:۱۸) (۲۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آن طور که به نظر می‌رسد، آینده لیونل مسی در بارسلونا رقم خواهد خورد؛ او خودش می‌خواهد در باشگاه بماند و بارسا هم می‌خواهد او را حفظ کند. اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، باشگاه باید راه حلی برای مشکلات مالی‌‌‌اش پیدا کند. در غیر این صورت نمی‌توانند قرارداد مسی را تمدید کنند؛ کسی که تداوم حضورش در نیوکمپ، به مسائل مالی مختلفی منوط شده است. در این مقاله این مسائل را بررسی کرده‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

روزنامه Expansion، با یک مشاور مالی صحبت کرده و او دیدگاه خود را در مورد موانع پیش روی بارسا برای رسیدن توافقی جدید با مسی به اشتراک گذاشته است: «بارسا باید ۴۰۰ میلیون یورو سود سرمایه کسب کند و حقوق پرداختی‌اش را نیز کاهش دهد».

رسانه مذکور همچنین مدعی شده که لالیگا می‌تواند با هر قراردادی که از سوی بارسا با ارائه شود و این شرط در آن ذکر شده باشد که بازیکن به مدت دو سال برای تیم بازی کند اما بیش از پنج سال به او حقوق داده شود (مانند فعالیت به عنوان سفیر باشگاه)، مخالفت کند. این راهی برای کنترل و نظارت بر وضعیت مالی تیم‌های حاضر در لیگ و قوانین فیر پلی مالی است.

اما این همه ماجرا نیست و سازمان مالیات هم می‌تواند وارد این سنلریو شود. مشاور مالی نام‌برده همچنین افزود: «اگر مسی دو سال به عنوان بازیکن حقوق دریافت کند و از سال سوم قراردادش به عنوان یک سفیر در میامی، عملا بابت کاری که به عنوان بازیکن بارسا انجام می‌دهد، دستمزد می‌گیرد اما چون دیگر شهروند اسپانیا نیست، مجبور به پرداخت مالیات این کشور نخواهد بود یا اینکه کمتر از سایر شهروندان مالیات خواهد داد؛ اتفاقی که می‌تواند تقلب تلقی شود‌».


جایی برای اشتباه نیست!

او در ادامه اذعان داشت: «باشگاه و مسی گذشته ناخوشایندی در این مورد دارند (پرونده مالیاتی سال گذشته لیونل مسی) و در صورت مجازات احتمالی، ممکن است مسی به زندان بیفتد و باشگاه منحل شود؛ این بهایی است که شرکت‌ها در چنین شرایطی باید بپردازند»‌

علاوه بر همه این‌ها، روزنامه Expansion همچنین اشاره کرد که باشگاه‌هایی که از حد مجازشان برای پرداخت حقوق عبور کنند، تنها می‌توانند ۲۵ درصد از آن‌ را ذخیره کنند؛ این یعنی اگر بارسا یک بازیکن را ۴۰ میایون یورو بفروشد، تنها ۱۰ میلیون یورو از آن را می‌تواند خرج کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ronalmessiho
پاسخ به: شرایطی که باید برای تمدید قرارداد مسی به آن‌ها توجه شود!
ای گور پدرت بارتومئو... امیدوارم یه روز بیافتی زندان و تا آخر عمرت اونجا بپوسی.


شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۰ (۲۱:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۴ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!