به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ ایبار vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۰ (۱۴:۳۸) (۲۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شاگردان رونالد کومان در هفته ۳۸م و آخر رقابت‌های لالیگا به ایپوروا سفر خواهند کرد. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آخرین بازی بارسا در فصل ۲۰۲۰/۲۱ لالیگا امروز شنبه ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت ایران) برگزار خواهد شد.

آشنایی با رقیب

ایبار از سال ۲۰۱۴ تا به حال هرگز بارسا را شکست نداده است. از آن زمان تاکنون، این دو تیم ۱۳ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که آبی و اناری‌ها ۱۱ بار به پیروزی رسیدند و ۲ بازی هم به تساوی ختم شد (۲-۲ در ایپوروا و ۱-۱ در بازی رفت این فصل در نیوکمپ). به طوری این آخرین فرصت ایبار برای کسب پیروزی مقابل بارسا خواهد بود، زیرا این تیم باسکی بعد از این بازی از لیگ برتر اسپانیا سقوط کرده و فصل آینده در لیگ دسته دو اسپانیا بازی خواهد کرد.


فرم دو تیم

ایبار: باخت، باخت، تساوی، تساوی، برد و باخت
بارسا: باخت، تساوی، برد، باخت، باخت و باخت

آیا می‌دانستید؟

• ایبار در چارچوب رقابت‌های لالیگا ۴۲ بار دروازه‌اش را به روی بارسا گشوده است؛ بیش از هر تیم دیگری که از آن گل دریافت کرده‌اند.

• ایبار طی ۴ بازی اخیر خود در لالیگا تنها یک بار شکست خورده است (۲ برد و ۱ تساوی) اما این شکست سقوط آن‌ها به دسته پایین‌تر لیگ اسپانیا را تایید کرد.

• بارسا طی ۳۷ بازی خود در این فصل لالیگا ۷ بار متحمل شکست شده است (۲۳ برد و ۷ تساوی) و این بدترین عملکرد آن‌ها از فصل ۲۰۰۷/۰۸ (۱۹ برد، ۱۰ تساوی و ۹ باخت).


• ایبار طی ۱۸ بازی خود در ایپورروا در این فصل از رقابت‌های لیگ، تنها ۲ پیروزی کسب کرده (۷ تساوی و ۹ باخت) و ۱۲ گل به ثمر رسانده است.

• لیونل مسی در این فصل از رقابت‌های لالیگا ۳۰ گل به ثمر رسانده است؛ یک گل بیشتر از تعداد گل‌هایی که کل بازیکنان ایبار در این فصل به ثمر رسانده‌اند. این مرد آرژانتینی همچنین بیش از هر بازیکن دیگری در لالیگا مقابل ایبار گلزنی کرده است (۲۰ گل در ۱۱ بازی).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!