به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی و ۳۲ گل زده مقابل اتلتیکو مادریدآمار و ارقام
فرستنده متین اکبری در تاريخ جمعه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۲:۴۱) (۵۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: متین اکبری / FCbarcelona.ir

اتلتیکو مادرید یکی از تیم‌هایی است که مسی بیشترین بازی را در مقابلش انجام داده است. دیدار روز شنبه، ۴۳مین بازی مسی در مقابل این تیم خواهد بود؛ درست به تعداد بازی‌هایش مقابل سویا. به بهانه این مصاف سرنوشت‌ساز، در این خبر به بررسی عملکرد فوق ستاره آرژانتینی در برابر این تیم پایتخت‌نشین می‌پردازیم‌.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

رئال مادرید تنها تیمی است که مسی بیش از اتلتیکو، مقابلش قرار گرفته است.

بارسا بازی مهمی در پیش دارد و با برد در آن می‌تواند به طور موقت به صدر جدول برسد (رئال مادرید در صورت پیروزی مقابل سویا به صدر خواهد رسید). بارسا در سه بازی اخیرش مقابل اتلتیکو پیروز نشده و در آخرین بازی هم با یک اشتباه در خط دفاعی با نتیجه‌۱-۰ مقابل این تیم شکست خورد.

هم مسی و هم بارسا می‌خواهند انتقام بازی سال ۲۰۱۴ مقابل این تیم را بگیرند. آن دیدار آخرین بازی فصل بود و اتلتیکو با تساوی 1-1 در آن بازی قهرمان لالیگا شد. بارسای تحت مربیگری تاتا مارتینو با پیروزی در آن بازی می‌توانست قهرمان لیگ شود. علاوه بر این‌ها، اولین شکست مسی در نیوکمپ به بازی ۵ فوریه ۲۰۰۶ و شکست ۳-۱ مقابل همین تیم بازمی‌گردد.

مسی با فرم فوق‌العاده‌ای پا به مهم‌ترین مقطع فصل گذاشته و مصمم است تا در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ به بارسا کمک کند. عنوانی که پس از ۴ باخت در ۱۰ بازی اول لیگ غیر ممکن به نظر می‌رسید. واکنش فوق‌العاده تیم به این شکست‌ها، به بارسا این فرصت را داده تا فکر کردن به رویای قهرمانی محقق شود. همه چیز بستگی به پیروزی مقابل اتلتیکو، پیروزی در سه بازی دیگر باقی مانده فصل و لغزش رئال مادرید خواهد داشت. بارسا و رئال مادرید هم امتیاز هستند ولی رئال مادرید عملکرد بهتری در بازی‌های رو در رو داشته است.

اتلتیکو مادرید همچنین دومین قربانی مورد علاقه مسی است. ستاره آرژانتینی در ۴۲ بازی مقابل این تیم، ۳۲ گل به ثمر رسانده و این یعنی به طور میانگین ۰.۷۶ گل در هر بازی. تنها سویا (۳۸ گل) بیشتر از اتلتیکو از مسی گل خورده است. والنسیا (۳۱ گل) هم دیگر تیمی است که 30 گل یا بیشتر از مسی دریافت کرده است.

بهترین روند مسی مقابل اتلتیکو، هفت برد متوالی بین ژانویه ۲۰۱۵ و آوریل ۲۰۱۶ بوده است (چهار برد در لیگ، دو برد در جام حذفی و یک برد در لیگ قهرمانان). در طی این بازی‌ها او پنج گل به ثمر رساند. در نقطه مقابل اما بدترین روند مسی مقابل این تیم بین آگوست ۲۰۱۳ و مه ۲۰۱۴ بوده است. او در آن مدت، طی شش بازی متوالی در کسب برد مقابل اتلتیکو ناکام ماند ( پنج تساوی و یک شکست) و هیچ گلی هم به ثمر نرساند.

مسی اولین بازی‌اش مقابل اتلتیکو را ۲۰ مه ۲۰۰۷ انجام داد. او از آن زمان تا به حال ۳۲ گل وارد دروازه این تیم کرده که 3 تای آن‌ها از روی ضربه آزاد و 2 گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
iman_khatar
پاسخ به: مسی و ۳۲ گل زده مقابل اتلتیکو مادرید
متاسفانه بردن و باختن جفتش ضرره کومان بودنش ضرره وقتی هیچ بازیکنی رو تا مجبور نشه از تیم پایه بازی نمیده حتی اگه بازیکنای اصلی تک تک بازیا گند بزنن!


جمعه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۲:۳۴)
 
0025560379
پاسخ به: مسی و ۳۲ گل زده مقابل اتلتیکو مادرید
مگه اینکه مسی یه کاری کنه ببریم به بقیه که امیدی نیست


جمعه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۳:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۵۲ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!