به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: از ژانویه تاکنون پیشرفت زیادی کرده‌ایم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ (۳:۰۶) (۱۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


متن مصاحبه رونالد کومان و تراشتگن در آستانه مصاف با بیلبائو را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«اتلتیک تیم بسیار رقابتی‌ای است. این چهارمین بازی ما مقابل آن‌ها در این فصل خواهد بود. ما باید در بازی با توپ و مهم‌تر از آن، بدون توپ خوب باشیم».

«برای این باشگاه کسب پیروزی مهم است، قهرمانی در این جام زیباست. همچنین باید به یاد داشته باشید که ما در ژانویه (فینال سوپر کاپ) در چه وضعیتی بودیم. از آن زمان به بعد ما پیشرفت زیادی کرده‌‌ایم و رکورد ۱۹ بازی بدون شکست را ثبت نمودیم. من هرگز با یک برد یا یک باخت، در مورد آینده‌ام فکر نمی‌کنم».

«رویکرد ما همواره همین بوده، بازی با ۳ یا ۴ مدافع. هدف ما همیشه این است که بازی را کنترل و سعی کنیم هوشمندانه بازی کنیم، بازیکنان را بین خطوط حرکت دهیم و خیلی خوب باشیم. مهم‌ترین چیز این است که پرانرژی بازی کنیم».

«به نظر من وقتی ۳ بار مقابل یک تیم بازی می‌کنید، هیچ رازی در مورد نحوه بازی برای شما و آن‌ها نمی‌ماند. ما می‌دانیم بیلبائو تیم قدرتمندی است، پس باید بهترینِ خودمان باشیم».

«مسی همواره بازیکن حرفه‌ای بوده است. او می‌خواهد هر روز بهتر شود. او تمام تلاش خود را می‌کند تا فردا این جام را ببریم».

«لاپورتا اعتماد خود را به من نشان داده است. می‌دانم کجا هستم و ما به پیروزی نیاز داریم. فردا روز مهمی برای باشگاه خواهد بود».

«من باید وظیفه‌ام را انجام دهم، هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده و می‌دانم اگر ببرم یا ببازم چه اتفاقی ممکن است بیفتد. من وظیفه‌ام را به عنوان سرمربی می‌دانم».

«پیکه خیلی بهتر شده و بدون هیچ مشکلی تمرین کرده است. او می‌تواند فردا بازی کند».

تراشتگن


«قهرمان فردا؟ ۵۰ درصد احتمال دارد ما پیروز شویم و ۵۰ درصد آن‌ها. من فکر می‌کنم اگر مانند قبل از وقفه بازی‌های ملی ظاهر شویم، شانس خوبی برای پیروزی داریم».

«عدم پیروزی در بازی فردا به منزله ناکامی و شکست نیست. بیلبائو رقیب بسیار سرسختی است و بازی فردا متعادل خواهد بود. مطمئنا اگر نبریم، ناراحت می‌شویم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که در بازی فردا پیروز شویم».‌

«فینال فردا به اتفاقاتی که در لیگ می‌افتد، هیچ ربطی ندارد».

«ما هرگز به قهرمانی عادت نمی‌کنیم. همواره در طول فصل ۱۰۰ درصد آماده هستیم. خیلی جنگیدیم که به اینجا برسیم و شایسته آن هستیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: کومان: از ژانویه تاکنون پیشرفت زیادی کرده‌ایم!
از ژانویه تاکنون پیشرفت زیادی کرده‌ایم!


یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ (۳:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۸ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!