به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی راه‌های بازگشت نیمار به بارسانقل و انتقالات
فرستنده متین اکبری در تاريخ چهارشنبه، ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ (۱۸:۴۴) (۷۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir


احتمال بازگشت نیمار به بارسا پایین است، اما غیر ممکن نیست. اگر چه این ستاره برزیلی مذاکرات برای تمدید قرارداد با پاریس سنت ژرمن را آغاز کرده اما باز هم شایعاتی در مورد پیوستن وی به بارسا منتشر شده است. اساساً دلیل این شایعات این است که خود بازیکن نسبت به این انتقال تمایل دارد. دو راه برای بازگشت او به نیوکمپ وجود دارد که در این خبر به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این یک انتقال دور از ذهن است و مهم‌ترین دلیلش هم مسائل مالی است. با این وجود، دو گزینه وجود دارد که می‌تواند به نیمار کمک کند تا رویایش محقق شود.

بارسا نمی‌تواند ۱۵۰ میلیون یورو (مبلغ درخواستی پی اس جی) برای بازیکنی که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده را بپردازد. به همین دلیل بازگشت نیمار از طریق معاوضه بازیکن امکان پذیر خواهد بود. این بدین معنی است که بارسا باید یکی از دو مهاجم فرانسوی خود یعنی دمبله یا گریزمن را با نیمار معاوضه کند. بارسا مشکلی با خروج این بازیکنان نخواهد داشت، با این وجود مشخص نیست که آیا PSG این پیشنهاد را می‌پذیرد یا خیر.

گزینه دوم این است که نیمار یک سال صبر کند و قراردادش را با PSG تمدید نکند تا بتواند سال ۲۰۲۲ به طور رایگان به بارسا بازگردد. این گزینه دشواری است زیرا ریسک زیادی در پی خواهد داشت. اگر نیمار دچار مصدومیتی جدی شود و قراردادش را تمدید نکرده باشد چه خواهد شد؟ این گزینه تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که نیمار صد درصد مایل به بازگشت به بارسا باشد و بتواند یک سال دیگر صبر کند.


تنها چیزی که در حال حاضر قطعی است این است در حال حاضر بارسا به بازگشت احتمالی نیمار در تابستان حتی فکر هم نمی‌کند. تمام تلاش باشگاه روی خرید یک مهاجم گلزن متمرکز است. هدف اصلی باشگاه ارلینگ هالند است، اما قیمت بالای او ممکن است باشگاه را مجبور کند تا به دنبال گزینه‌های دیگر برود. بازیکنانی نظیر لوتارو مارتینز یا هری کین.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Reza180
پاسخ به: بررسی راه‌های بازگشت نیمار به بارسا
من واقعا دوست دارم نیمار برگرده!
تو بارسا خوب جا افتاده بود و رابطه خوبی با مسی و بقیه داشت


جمعه، ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ (۲:۴۲)
 
0025560379
پاسخ به: بررسی راه‌های بازگشت نیمار به بارسا
به نظرم نيمار با توهينايي كه به باشگاه كرد هيچوقت نبايد برشگردونن


پنج‌شنبه، ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ (۱۹:۵۷)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: بررسی راه‌های بازگشت نیمار به بارسا
میشه با معاوضه دمبله با نیمار کار بزرگی انجام داد و با فروش برایتویت و گریزمن میشه هالند رو آورد
جدا از اینکه ما مفت خورهایی مانند امتیتی پیانیچ پیکه و لنگله و فیرپو و حتی بوسکتس داریم که میشه با فروششون تیم رو احیا کرد و با آوردن جوانان لاماسیایی و خرید های درست و حسابی دوباره به قله های بزرگ رسید
امیدوارم مدیریت جدید کاری کنن کارستان تا دوباره یک دهه آقایی کنیم بر فوتبال جهان


چهارشنبه، ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ (۲۰:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۶ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!