به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

در جلسه بین رایولا و لاپورتا چه گذشت؟نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ (۱۵:۵۵) (۴۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


صبح روز گذشته اعلام شد که مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند در بارسلونا حضور دارند تا با خوان لاپورتا ملاقات کنند. آن‌ها راس ساعت ۹:۳۰ (به وقت محلی) از نیس فرانسه به کاتالونیا آمدند. جزئیات و جوانب این ملاقات را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

قرار بود این ملاقات بین آن‌ها با ریاست بارسا و همچنین مدیر فوتبال باشگاه، متئو المانی برگزار شود. در ‌واقع این جلسه بعد از برنده شدن لاپورتا در انتخابات ترتیب داده شد. آن‌ها می‌خواستند به احترام اینکه هالند هنوز بازیکن بروسیا دورتموند است، این دیدار محرمانه برگزار شود اما در فرودگاه در دام خبرنگاران افتادند. آن‌ها با معاون لاپورتا، اردوارد ملاقات کردند و سپس در ماشین‌های جداگانه‌ای به مقصدشان رفتند.

در این جلسه در مورد علاقه بارسا به هالند صحبت شد. لاپورتا در دوران انتخابات به نمایندگان این مهاجم نروژی گفته بود که اگر برنده این انتخابات شود، سعی می‌کند این مهاجم را خریداری نماید. او همان زمان هم از وضعیت اقتصادی باشگاه مطلع بود اما خواهان یک ملاقات رو در رو با نمایندگان هالند بود.

مینو رایولا و پدر هالند هر دو تمایل دارند او به بارسا بیاید اما همه چیز به رقم نهایی‌ای که دورتموند روی این مهاجم می‌گذارد، بستگی دارد. آبی و اناری‌ها مطمئن شدند که پرداخت دستمزد او برایشلن مشکل نخواهد بود. این جلسه حدود دو ساعت طول کشید و نهایتاً رایولا و پدر هالند بارسلونا را ترک کردند.


تیم‌های زیادی از جمله منچستر سیتی به هالند علاقمند هستند؛ تیمی که در حال حاضر سرسخت‌ترین رقیب بارسا در این مزایده به شمار می‌رود. قطعا نظر و تمایل خود بازیکن هم در این انتقال کلیدی خواهد بود که انتظار می‌رود در ماه ژوئن آن را اعلام کند.

رایولا و پدر هالند بعد اتمام جلسه‌شان با لاپورتا، به مادرید سفر کرده و با فلورینتو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید نیز ملاقات کردند. اما این پایان سفرهای پیاپی آن‌ها نبود و گویا قرار است هفته آینده به انگلیس بروند تا با سران‌ باشگاه‌های چلسی، منچستر سیتی و یونایتد دیدار کنند.


با وجود علاقه باشگاه‌های انگلیسی به هالند، بارسا بعد از جلسه پنجشنبه متوجه شد که او بازی در لالیگا را به لیگ جزیره ترجیح می‌دهد؛ این یعنی بارسا و رئال نسبت به باشگاه‌های انگلیسی برایش اولویت دارند.

از طرفی اگر چه مدیران دورتموند اعلام کرده‌اند که به کمتر از ۱۸۰ میلیون یورو برای این مهاجم راضی نخواهند شد اما خودشان هم می‌دانند که فروش او در تابستان امسال به نفعشان است زیرا بند آزادسازی او که در سال ۲۰۲۲ فعال خواهد شد، تنها ۷۵ میلیون یورو ارزش دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۰ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!