به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ مایورکا vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۲ دی ۱۴۰۰ (۱۷:۳۸) (۲۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا اولین بازی خود را در سال ۲۰۲۲ با یک لیست به شدت تحلیل رفته آغاز می‌کند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مقصد تیم مایورکاست، خانه تیمی که بارسا عموما نتایج خوبی مقابلش کسب می‌کند اما این تیم جزیره‌ای در بازی‌های خانگی این فصل خود در لالیگا، قدرتمند ظاهر شده است به طوری که تنها اوساسونا توانسته هر ۳ امتیاز بازی در این ورزشگاه را کسب نماید.

فصل ۲۰۲۱/۲۲ اگر چه تاکنون برای کاتالان‌ها خوب پیش نرفته است اما در ماه دسامبر پیشرفت خوبی داشته‌اند. آن‌ها اکنون در رده هفتم جدول هستند و فاصله خود را تا رسیدن به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان به ۲ امتیاز کاهش داده‌اند.

اخبار تیم

ژاوی برای تشکیل تیم خود برای شرکت این بازی با چالش سختی روبرو بود و اگر چه در مصاحبه‌اش تعلیق این دیدار را - با توجه به تعداد بالای مصدومان و کرونایی‌های تیم - یک تصمیم منطقی و برگزاری آن را غیر منطقی برشمرد، اما در هر صورت این بازی همچنان پابرجاست و تصمیمی مبنی بر لغو آن از سوی لالیگا اتخاذ نشده است.

مارتین بریتویت‌، روبرتو، پدری، فاتی و دپای همچنان لیست مصدومین بارسا را تشکیل می‌دهند. پیشرفت بسیار خوبی در روند بهبودی سه بازیکن آخر، دیده شده اما سرمربی معتقد است که هیچ یک از آن‌ها کاملاً آماده بازگشت به میادین نیستند. خرید جدید بارسا، فران تورس نیز تا ۳ ژانویه قادر به بازی کردن برای بارسا نیست اما حتی اگر این مورد هم نبود، او به دلیل مصدومیت نمی‌توانست اولین بازی خود را برای بارسا در برابر مایورکا انجام دهد.

گاوی، دمبله، دست، کوتینیو، عبده، آلوز، آلبا و بالده همگی به علت ابتلا به کرونا قادر به شرکت در این بازی نخواهند بود. ساموئل اومتیتی و لنگله نیز همین مشکل را داشتند اما نهایتا تست کرونایشان در روز شنبه منفی اعلام شد.


بوسکتس نیز به علت ۵ کارته شدن این بازی را از دست می‌دهد. به همین دلیل ژاوی مجبور شد لیست ۲۱ نفره خود را با ۹ بازیکن از بارسا ب و تیم زیر ۱۹ سال باشگاه (به علاوه ایناکی پنیای دروازبان) پر کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۶ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!