به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی و گریزمن، برترین زوج تهاجمی این فصل لالیگاآمار و ارقام
فرستنده متین اکبری در تاريخ جمعه، ۶ فروردین ۱۴۰۰ (۱۹:۰۳) (۸۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir


این فوق ستاره آرژانتینی و ملی‌پوش فرانسوی، از ابتدای فصل روی ۴۵ گل بارسا در لالیگا نقش مستقیم داشته‌اند. جزئیات بیشتر را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا بهترین خط حمله لالیگا در این فصل را در اختیار دارد. آبی و اناری‌ها این فصل در ۲۸ بازی، ۶۷ گل به ثمر رسانده‌اند. بارسا پیش‌تر به رکورد ۱۰۰ گل در تمام رقابت‌های این فصل هم رسیده است. بعد از بارسا، اتلتیکو مادرید با ۵۱ گل زده در رده دوم قرار دارد. در جدول بهترین گلزنان لالیگا هم، لیونل مسی با ۲۳ گل صدرنشین جدول بهترین گلزنان لالیگاست. بعد از مسی، سوارز با ۱۹ گل و کریم بنزما با ۱۷ در رده‌های بعدی قرار دارند.

لیونل مسی فقط بهترین گلزن لالیگا نیست؛ او در کنار ایاگو اسپاس، تونی کروس و مارکوس یورنته با هشت پاس گل بیشترین پاس گل را در این فصل لالیگا ارسال کرده است. این بدین معنی است که مسی در مجموع روی ۳۱ گل در این فصل لالیگا نقش داشته است - بیش از هر بازیکن دیگری در لالیگا. اگر میزان مشارکت آنتوین گریزمن را به مسی اضافه کنیم، آن گاه متوجه می‌شویم که بارسا بهترین زوج تهاجمی این فصل لالیگا را در اختیار دارد.

این مهاجم فرانسوی در این فصل لالیگا آمار هشت گل و شش پاس گل را ثبت کرده است. او روی ۱۴ گل بارسا در لالیگا نقش داشته است. اگر آمار او را با مسی جمع کنیم متوجه می‌شویم که این دو مهاجم در مجموع روی ۴۵ گل نقش داشته‌اند.

پس از مسی و گریزمن، زوج تهاجمی اتلتیکو مادرید یعنی لوئیس سوارز و مارکوس یورنته با تاثیری گذار روی ۳۸ گل در رده دوم قرار دارند. در ادامه برترین زوج‌های تهاجمی این فصل لالیگا را بررسی خواهیم کرد.

مسی + گریزمان (۳۱+۱۴) = ۴۵
سوارز + یورنته (۲۸+۱۰) = ۳۸
بنزما + کروس (۱۹+۱۴) = ۳۳
اویارزابال + ایساک (۲۲+۸) = ۳۰
جرارد مورنو + الکاسر (۲۱+۸) = ۲۹
روجر مارتی + مورالس (۲۱+۵) = ۲۶
اسپاس + نولیتو (۱۴+۱۲) = ۲۶
النصیری + اوکامپوس (۱۹+۴) = ۲۳
کانالس + فکیر (۱۰ + ۱۱) = ۲۱


اگر به سایر لیگ‌های معتبر اروپایی نگاهی بیاندازیم می‌بینیم که تنها زوج‌های تهاجمی بایرن مونیخ، مولر و لواندوفسکی (۶۵ گل)، تاتنهام، کین و سون (۵۸ گل) و اینتر میلان، لوکاکو و مارتینز (۴۶ گل) عملکرد بهتری نسبت به زوج مسی و گریزمن داشته‌اند.

اگر به تمام رقابت‌های این فصل نگاهی داشته باشیم، می‌بینیم در حالی که ۱۱ بازی دیگر تا پایان فصل ۲۰۲۰/۲۱ باقی مانده، مسی آمار ۲۹ گل و ۱۱ پاس گل و گریزمن هم آمار ۱۴ گل و ۱۱ پاس گل را ثبت کرده که در مجموع تاثیرگذاریشان روی ۶۵ گل را نشان می‌دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Reza180
پاسخ به: مسی و گریزمن، برترین زوج تهاجمی این فصل لالیگا
گریزمان هنوز هم توانایی های بالاتری داره


یکشنبه، ۸ فروردین ۱۴۰۰ (۱۳:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۴۱ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!