به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: در مورد بازیکنان سایر تیم‌ها صحبت نمی‌کنیممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ (۱۸:۰۶) (۳۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

متن صاحبه رونالد کومان در آستانه مصاف با رئال سوسیداد را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«لاپورتا؟ خیلی مهم است که باشگاه اکنون رئیس دارد. اینکه در داخل و خارج محیط باشگاه یک نفر به عنوان شخصیت اصلی ما باشد، به ما آرامش خاطر می‌دهد».

«لاپورتا در پرواز بعد از بازی پاریس به من گفت که به من اعتماد دارد اما اگر نتیجه نگیریم ممکن است شرایط تغییر کند. ما باید به تلاش کردن ادامه دهیم و امیدوار باشیم این روند برای مدت زیادی به طول بیانجامد».

«نمی‌خواهم در مورد دوگانه صحبت کنم. شرایط خیلی سریع عوض می‌شود. قبلا در فرم بدی بودیم و هیچ چیز خوبی در مورد ما وجود نداشت. باید بازی به بازی به تلاش ادامه دهیم. اکنون ۴ امتیاز با اتلتیکو فاصله داریم و برنامه سختی پیش رویمان است».

«هالند؟ اکنون زمان صحبت کردن در مورد بازیکنی که به ما تعلق ندارد، نیست. این کار بی‌احترامی به باشگاه فعلی اوست. صحبت‌هایی در مورد خریدها انجام می‌شود اما من دوست ندارم در این مورد حرفی بزنم و باید روی بازی فردا و بازیکنان خودم تمرکز کنم‌. ما در مورد بازیکنان سایر تیم‌ها صحبت نمی‌کنیم».

«احتمال محرومیت مسی و دی یونگ؟ شرایط به این شکل است و من قصد ندارم کسی را به این دلیل نیمکت‌نشین کنم. امیدوارم آن‌ها فردا کارت نگیرند و بتوانند به بازی خود ادامه دهند. اگر آن دو پنجمین کارت زرد خود را دریافت کنند، بازیکن دیگری به جایشان بازی خواهد کرد. بازی فردا خیلی مهم است».

«جلسه با لاپورتا؟ بعد از بازی فردا وقفه بازی‌ها ملی شروع می‌شود و ما زمان کافی برای صحبت کردن در مورد آینده تیم خواهیم داشت. از این دو هفته استفاده خواهیم کرد تا درباره خرید و فروش‌ها حرف بزنیم و با یکدیگر بیشتر آشنا شویم».

«فاتی؟ او سخت تلاش می‌کند و هفته‌های بعدی هم به همین روند ادامه می‌دهد. اما او جوان است و باید خیلی خوب ریکاوری کند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۵ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!