به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

افشای مکالمه خصوصی مسی و لاپورتاآبی و اناری‌ها
فرستنده متین اکبری در تاريخ سه‌شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ (۱۴:۳۰) (۵۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجعاسپورت
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۲۰ خوان لاپورتا رسما اعلام کرد قصد دارد در انتخابات ریاست باشگاه شرکت کند. چند روز قبل، او طی پیامی مسی را از تصمیم خود آگاه کرده بود و تمایل خود را برای ماندن او در باشگاه ابراز کرده بود.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی هم که اخیرا با احتیاط در مورد آینده‌اش صحبت کرده، در پاسخ به این پیام گفته: چه بمانم چه بروم، می‌خواهم کار درست را انجام دهم و مشکلی برای باشگاه ایجاد نخواهم کرد.


این یک مکالمه خصوصی بود و به همین دلیل وقتی در زمان رقابت انتخاباتی از لاپورتا در مورد صحبت با مسی پرسیده شد، او نه تایید کرد و نه تکذیب. شکی در این نیست که همیشه رابطه صمیمانه‌ای بین این دو وجود داشته است. تا حدی که در دوره قبلی ریاست لاپورتا، مسی و پدرش خورخه هر چند وقت یک بار در فضایی آرام با او غذا می‌خوردند.

دومین پیامی که لاپورتا از مسی دریافت کرده مربوط به دقایقی پس از ساعت 9 شب یکشنبه می‌شود. زمانی که مشخص شد که لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه پیروز شده است. او در این پیام با لحنی محبت آمیز پیروزی لاپورتا در انتخابات و بازگشتش به باشگاه را تبریک گفت و سپس این دو توافق کردند که به زودی با یکدیگر ملاقات کنند.


روز دوشنبه لاپورتا از رختکن تیم دیدن کرد. جایی که مورد استقبال قرار گرفت و مسی را هم ملاقات کرد. روز سه شنبه پیش از پرواز تیم به سمت پاریس اولین برخورد صمیمانه میان این دو را شاهد بودیم. این دو در زمان سفر به پاریس و بازگشت از آن در هواپیما یکدیگر را ملاقات کردند. هنوز هیچ تاریخ معینی برای یک دیدار رسمی تعیین نشده است.

همانطور که لاپورتا پیش‌تر اعلام کرده است، او تا زمانی که به طور رسمی کار خود را آغاز نکند و حسابرسی دقیقی انجام نشود یک ملاقات رسمی را ترتیب نخواهد داد. بعد از این کار، او با آگاهی کامل از وضعیت مالی و برنامه‌های ورزشی باشگاه پیشنهادی به مسی ارائه خواهد داد.

با این حال از زمان اولین پیام مسی و اطمینان خاطر او به لاپورتا وضعیت تغییر کرده است. در ان زمان تیم شرایط خوبی نداشت ،جو رختکن تیم متفاوت بود و رییس جدید باشگاه انتخاب نشده بود. حال شرایط متفاوت به نظر می‌رسد. به خصوص از زمانی که مسی در انتخابات رای داد.

تصمیم مسی برای رای دادن اقدامی بود که عشق او به باشگاه را نشان داد. علاوه بر آن، او تا چند هفته قبل برای اینکه کسی برداشت اشتباهی نکند قصد رای دادن نداشت. ولی در نهایت تصمیم گرفت از حق خود به عنوان کاپیتان و رهبر تیم استفاده کند و در انتخابات رای دهد.

او تصمیم درستی گرفت. تصویری که از او هنگام رای دادن به همراه پسرش منتشر شد نشانه بسیار خوبی از دموکراسی بود که در این باشگاه خاص جریان دارد. تصویری که کل دنیا آن را مشاهده کردند. در این انتخابات نه تنها کاپیتان تیم، بلکه کارلس پویول و لوئیز انریکه هم شرکت کردند. علاوه بر آن‌ها، روسای سابق باشگاه، بازیکنان فعلی و سابق تیم و بسیاری چهره دیگر هم رای دادند. در مجموع این روزی بود که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

مسی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است، ولی همه چیز نشان می‌دهد که احتمال ماندن او از چند ماه پیش بیشتر شده است. در بدبینانه‌ترین حالت، با خروج او موافقت می‌شود و آنطور که سزاوارش است با او رفتار خواهد شد و درهای بازگشت برای او باز خواهد بود...
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: افشای مکالمه خصوصی مسی و لاپورتا
امیدوارم در تیم بمونه و تیم رو به سمت موفقیت کمک کنه و دراوج همراه ششگانه تیم روترک کنه


چهارشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ (۰:۳۴)
 
Reza180
پاسخ به: افشای مکالمه خصوصی مسی و لاپورتا
سالهای آینده پتانسیل زیادی برای بازگشت بارسا به اوج رقابت ها و کسب جام وجود داره. بسیار لذتبخشه اگر مسی باشه و با حضور اون شاهد این روزها باشیم.
بارسلونا خونه مسی هست و نبودش قابل تصور نیست.


سه‌شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ (۱۴:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!