به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی در آستانه رسیدن به رکورد بیشترین بازی برای بارساآمار و ارقام
فرستنده متین اکبری در تاريخ جمعه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ (۲۱:۰۱) (۵۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

این ستاره آرژانتینی در صورتی که در بازی مقابل هوئسکا به میدان برود، به رکورد ۷۶۷ بازی با پیراهن بارسا می‌رسد و با رکورد ژاوی در این زمینه برابری خواهد کرد. جزئیات بیشتر را در این خبر بخوانید‌.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیونل مسی تنها یک بازی دیگر تا ثبت رکورد بیشترین بازی با پیراهن بارسا فاصله دارد. او پیش از این رکورد بیشترین گل زده (۶۵۸) و بیشترین جام کسب شده (۳۴) در تاریخ بارسا را هم به نام خود ثبت کرده است.

۷۶۶ بازی در ۶ رقابت مختلف

مسی تاکنون ۷۶۶ بار با پیراهن بارسا به میدان رفته است. او ۵۰۹ بازی در لالیگا، ۱۴۹ بازی در لیگ قهرمانان، ۷۹ بازی در جام حذفی، ۲۰ بازی در سوپرجام اسپانیا، ۵ بازی در جام باشگاه‌های جهان و ۴ بازی هم در سوپر جام اروپا انجام داده است.


از بین این ۷۶۶ بازی، ۳۷۵ تای آن‌ها در نیوکمپ انجام شده و ۳۷۲ بازی در ورزشگاه‌های خارج از خانه بوده است. او ۱۹ بازی هم در زمین بی‌طرف انجام داده است. طی این بازی‌ها او ۵۳۵ برد، ۱۴۰ مساوی و ۹۱ شکست بدست آورده است.

اگر تعداد بازی‌های مسی در هر فصل را بررسی کنیم متوجه می‌شویم که بیشترین بازی مسی در یک فصل مربوط به فصل ۲۰۱۱/۱۲ (۶۰ بازی) می‌شود. بعد از آن، او به ترتیب در فصل‌های ۲۰۱۴/۱۵ (۵۷ بازی)، ۲۰۱۰/۱۱ (۵۵ بازی) و ۲۰۰۹/۱۰ (۵۳ بازی) بیشترین بازی را برای بارسا انجام داده است.


رئال مادرید (۴۴ بار) تیمی است که مسی بیشترین بازی را مقابلش انجام داده است. بعد از آن سویا (۴۳ بار)، اتلتیکو مادرید(۴۲ بار)، اتلتیک بیلبائو (۴۰ بار)، اسپانیول و والنسیا (هر کدام ۳۵ بار) در رده‌های بعدی قرار دارند.


ژاوی هرناندز رکورد خود را پنج سال و نیم قبل و در آخرین روز از هفدهمین فصل حضورش در بارسا ثبت کرد. او در طول دوران حضورش در بارسا ۲۸ جام را فتح کرد و اولین بازی خود برای بارسا را در تاریخ ۱۸ اوت ۱۹۹۸ انجام داد.

حالا مسی در راه شکستن رکورد یکی از بهترین هم‌تیمی‌های خود است. کسی که در زمان حضورش هماهنگی فوق‌العاده‌ای با مسی داشت و موفق‌ترین دوران تاریخ بارسا را به همراه او رقم زد...
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Reza180
پاسخ به: مسی در آستانه رسیدن به رکورد بیشترین بازی برای بارسا
👏👏👏👏
افسانه ای ماندگار در تاریخ


شنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ (۱۴:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!