به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ پاریس سنت ژرمن vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ (۱۵:۲۴) (۲۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelonamir


کاتلان‌ها امشب باید کاری انجام دهند که تاکنون هرگز آن را تجربه نکرده‌اند: پیروزی در یکی از مراحل لیگ قهرمانان در حالی که بازی رفت را در خانه با اختلاف ۳ گل واگذار کرده‌اند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا امشب ماموریت بزرگی خواهد داشت. بعد از شکست ۴-۱ در خانه مقابل پاریس سنت ژرمن، حال آبی و اناری‌ها باید در پایتخت فرانسه به دنبال جبران آن نتیجه باشند. آن‌ها در این بازی حداقل به ۴ گل نیاز دارند تا بتوانند به مرحله بعد صعود کنند.

باید بدانیم که حتی پیروزی ۳-۰ هم کافی نیست؛ چرا که در آن صورت PSG با قانون گل زده در خانه حریف برنده این نبرد محسوب خواهد شد. اگر پاریسی‌ها یک گل بزنند، آن گاه بارسا به ۵ گل نیاز خواهد داشت. اگر دو گل بزنند، بارسا به ۶ گل نیاز خواهد داشت و ... .


البته اگر معجزه‌ای رخ دهد، اولین تجربه ما از آن نخواهد بود. خاطره آن کاملک باورنکردنی نه تنها به وضوح در خاطر هواداران بارسا حک شده بلکه در تاریخ فوتبال اروپا نیز جاودانه است. و این بار هم حریف، همان حریف است... کاتالان‌ها آن شب هم تنها به دو گل نیاز داشتند و PSG با تک گل خود کار را برای آن‌ها سخت‌تر کرد - اما باز هم بارسا پا پس نکشید و ۶-۱ به پیروزی رسید.

دیدارهای پیشین

مرحله یک چهارم نهایی فصل ۱۹۹۴/۹۵ لیگ قهرمانان
بارسا ۱ - ۱ پی‌اس‌جی / پی‌اس‌جی ۲ - ۱ بارسا ( پاریسی‌ها در مجموع با نتیجه ۳-۲ صعود کردند)

فینال فصل ۱۹۹۶/۹۷ جام برندگان جام اروپا
بارسا ۱ - ۰ پی‌اس‌جی

مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۰۱۲/۱۳ لیگ قهرمانان
پی‌اس‌جی ۲ - ۲ بارسا / بارسا ۱ - ۱ پی‌اس‌جی (بارسا به لطف برتری امتیاز گل زده در خانه حریف صعود کرد)

مرحله گروهی فصل ۲۰۱۴/۱۵ لیگ قهرمانان(گروه F)
پی‌اس‌جی ۳ - ۲ بارسا / بارسا ۳ - ۱ پی‌اس‌جی (هردو تیم از دو گروهی صعود کردند)

مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۰۱۴/۱۵ لیگ قهرمانان
پی‌اس‌جی ۱ - ۳ بارسا / بارسا ۲ - ۰ پی‌اس‌جی (بارسا در مجموع با نتیجه ۵-۱ صعود کرد)

مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۱۶/۱۷ لیگ قهرمانان
پی‌اس‌جی ۴ - بارسا ۰ / بارسا ۶ - ۱ پی‌اس‌جی (بارسا در مجموع با نتیجه ۶-۵ صعود کرد)

فرم رقیب

پاریس سنت ژرمن طی ۸ فصل اخیر، ۷ بار قهرمان لیگ یک فرانسه شده است اما این فصل برای دستیابی به این مهم کار آسانی نخواهد داشتگ آن‌ها در حال حاضر با ۲ امتیاز کمتر از لیل صدرنشین در رده دوم جدول هستند و لیون، تیم سوم جدول این لیگ، تنها یک امتیاز با آن‌ها فاصله دارد.

برترین گلزنان PSG در این فصل (در تمام رقابت‌ها): کیلین امباپه (۲۵ گل)، موسی کین (۱۵ گل)، نیمار (۱۳ گل)، پابلو سارابیا (۶ گل) و ایکاردی (۶ گل).

اخبار تیم

جرارد پیکه و ارائوخو مصدومان قلب دفاع بارسا برای این بازی هستند. فیلیپه کوتینیو، سرخی روبرتو و انسو فاتی نیز همچنان قادر به بازی کردن نیستند.

بزرگترین مصدوم PSG اما نیمار است که در بازی رفت هم شانس بازی کردن در برابر تیم سابق خود را پیدا نکرد. اگر چه انتظار می‌رفت او بتواند دقایقی در این بازی به میدان بیاید اما نهایتاً به طور کامل از لیست تیمش خط خورد. خوان برنات نیز به علت مصدومیت زانو و موسی کین (کسی که در بازی رفت یکی از گل‌های PSG را ثمر رساند) به علت ابتلا به کرونا این بازی را از دست دادند.

آیا می‌دانستید؟

• در تاریخ این رقابت‌ها هیچ تیمی نتوانسته بعد از شکست در بازی رفت در خانه با اختلاف ۳ گل، به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند.


• دور از ذهن است که PSG امشب نتواند گلزنی کند. بعد از تساوی ۰-۰ مقابل رئال مادرید در سال ۲۰۱۵، پاریس سنت ژرمن طی ۲۲ بازی خانگی اخیر خود در لیگ قهرمانان حداقل یک گل به ثمر رسانده است.

• آخرین باری که PSG در یک بازی خارج از خانه در بازی رفت یکی از مراحل حذفی لیگ قهرمانان به پیروزی رسید، به برد ۲-۰ مقابل منچستر یونایتد در سال ۲۰۱۸ باز می‌گردد. آن‌ها در بازی برگشت در پاریس ۳-۱ شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شدند.

• بارسا هرگز در سه بازی متوالی در این رقابت‌ها شکست نخورده است. بعد از شکست خوردن مقابل یوونتوس و پاریس سنت ژرمن، بیایید امیدوار باشیم این اتفاق برای اولین بار در طول تاریخ اتفاق نیفتد!


• از فصل ۲۰۰۶/۰۷ تاکنون هرگز پیش نیامده که بارسا در صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ناکام بماند‌.

• بارسا تنها یکی از ۹ بازی خارج از خانه اخیر خود در مراحل حذفی لیگ قهرمانان را با برد پشت سر گذاشته است (۱-۰ در منچستر یونایتد در سال ۲۰۱۹).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
A.Abbasi
پاسخ به: پیش بازی؛ پاریس سنت ژرمن vs بارسا
به امید برد مقابل پاریس


چهارشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ (۱۶:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۵ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!