به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تایید مصدومیت پدری توسط باشگاهاخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۹ (۲۲:۳۹) (۴۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


به گزارش سایت رسمی باشگاه، پدری در جریان بازی سویا دچار ناراحتی عضلانی در ناحیه پایینی پای چپ خود شد. جزئیات بیشتر و زمان بازگشت او به میادین را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به گزارش سایت رسمی باشگاه، پدری در جریان بازی سویا از دچار ناراحتی عضلانی در ناحیه پایینی پای چپ خود شده است. فردا (یکشنبه) آزمایشات لازم انجام خواهد شد تا میزان دقیق مصدومیت او معلوم شود.

او در ترکیب اصلی تیم برای مصاف امروز با سویا در سانچز پیزخوان قرار گرفت اما در ۷۱ دقیقه با ایلیاکس موریبا تعویض شد. پدری در این فصل ۳۷ بار برای بارسا به میدان رفت که در این مدت ۳ گل زد و ۴ پاس گل نیز ارسال کرد.

اگر چه سایت رسمی باشگاه بازگشت پدری را منوط به روند ریکاوری‌اش اعلام کرده اما نشریه as ادعا می‌کند مصدومیت او ۲ الی ۳ هفته طول خواهد کشید و به این ترتیب بازی برگشت مقابل سویا در جام حذفی را از خواهد داد. شایان ذکر است او فاصله اتوبوس تا هتل محل اقامت تیم را با عصا طی کرد.


در مورد ارائوخو نیز گفته می‌شود که حالش خوب است و مصدومیت او جدی نیست. حضور او در بازی چهارشنبه مقابل سویا هیچ خطری ندارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۳ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!