به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: مسی به کمک بقیه نیاز داردمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۸ اسفند ۱۳۹۹ (۱۶:۳۰) (۲۵۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

مصاحبه رونالد کومان در آستانه مصاف با سویا را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«بازگشت ارائوخو؟ بله او در لیست تیم قرار گرفته و هر کسی [که در این لیست قرار بگیرد] می‌تواند بازی کند. فردا در مورد ترکیب تصمیم خواهیم گرفت و معلوم می‌شود آیا ارائوخو هم بازی می‌کند یا خیر»‌.

«ارائوخو فصل خیلی خوبی را سپری می‌کند. او جوان است، با این حال چیزهای زیادی یاد گرفته و قابلیت‌های خود را نشان داده است. خیلی مهم است که بازیکنان قدرتمند و سرعتی در تیم داشته باشیم. او باید بازی با توپ خود را تقویت کند اما در دفاع خیلی خوب است»‌.

«این هفته مهم‌ترین هفته است؟ قبول ندارم. همه بازی‌های ما مهم هستند. در بازی‌های این هفته تمام تیم‌های صدر جدولی با یکدیگر روبرو می‌شوند. فشار زیادی روی ماست اما برای بقیه هم همینطور است»‌.

«انتخابات؟ رای نخواهم داد، چون به نظرم نباید رای بدهم. من باید صبر کنم تا اعضا در این مورد تصمیم بگیرند»‌.

«می‌دانم مربیگری در بارسا به این معنی است که همواره تحت فشار زیادی قرار دارید. اگر بازی‌ها را نبرید یا ببازید مقصر اصلی مربی است. نمی‌دانم فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد. همیشه وقت برای ارزیابی و تحلیل هست»‌.

«مسی به کمک بقیه نیاز دارد. مسئولیت بازی بر عهده کل تیم است. بازیکنان بزرگ‌تر با توجه به شخصیت و تجربه‌شان باید به جوانان کمک کنند اما در مجموع کل تیم باید دیده شود»‌.

«بازی با الچه را به طور جداگانه با بازیکنان تحلیل کردیم، درباره‌اش حرف زدیم. اما هیچ بازی‌ای بی‌نقص نیستند. همواره نقاط قوت و ضعف وجود دارد»‌.

«ممکن است استراحت بیشتر به سود سویا باشد اما ما هم آماده‌ایم»‌.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۱ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!