به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تقویم و جزئیات انتخابات بارسااختصاصی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۹ (۹:۳۵) (۳۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


همانطور که می‌دانید به علت شیوع ویروس کرونا، انتخابات ۲۰۲۱ باشگاه بارسلونا، هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود؛ چند نکته مهم در مورد این انتخابات را در این خبر در اختیارتان قرار می‌دهیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

• آن دسته از اعضا که خواهان رای دادن پستی بودند باید تا تاریخ ۲۱ بهمن درخواست خود را مبنی بر شرکت غیر حضوری در انتخابات ارسال می‌کردند. شایان ذکر است حتی در صورت تعویق مجدد انتخابات حضوری، درخواست‌های ثبت شده همچنان معتبر خواهند بود. در حدود ۲۰ درصد از هواداران در این دسته قرار گرفته‌اند.

• در صورت دریافت تاییدیه مشارکت غیر حضوری، فرد دیگر حق رای دادن حضوری در انتخابات را نخواهد داشت؛ حتی در صورت تعویق مجدد تاریخ برگزاری انتخابات!

• ماموران پست برای تمام کسانی که رای‌گیری پستی را انتخاب کرده‌اند، از تاریخ ۲۷ بهمن شروع به تحویل دادن پاکت‌های رای‌گیری و چهار برگه رای (یکی برای هر نامزد و یک برگه خالی) درب منازل کرده‌اند. این رای دهندگان یک پاکت تحویل و یک گواهی رای هم دریافت می‌کنند و باید رای خود را به دفاتر پستی تحویل دهند.

• امکان رای دادن از خانه نیز در این دوره از انتخابات فراهم شده و اعضای بالای ۶۵ سال، دارای بیماری‌های خاص یا افرادی که امکان حضور در ادارات پست برایشان فراهم نیست، می‌توانند از خانه رای دهند. در این روش ماموران پست، مدارک مذکور را درب منازل تحویل خواهند داد و در همان زمان فرد باید برگه رای مورد نظر خود را پر کرده و تحویل دهد.

• آخرین مهلت تحویل آراء پستی ۸ اسفند است و بعد از این تاریخ، فردی که درخواست شرکت غیر حضوری در انتخابات را داده، دیگر حق رای دادن نخواهد داشت.

• ۱۷ اسفند نیز انتخابات حضوری باشگاه به طور همزمان در پایگاه‌های انتخاباتی اعلام شده، از ۹ صبح تا ۹ شب (به وقت محلی) برگزار خواهد شد.

تاکنون تاریخ و زمان مشخصی برای اعلام برنده انتخابات، مشخص نشده است! با در نظر گرفتن این نکته که امکان مشارکت غیر حضوری، برای اولین بار است که در انتخابات بارسا فراهم می‌شود، باید انتظار شلم‌شوربایی شبیه انتخابات آمریکا را داشته باشیم...
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: تقویم و جزئیات انتخابات بارسا
با در نظر گرفتن این نکته که امکان مشارکت غیر حضوری، برای اولین بار است که در انتخابات بارسا فراهم می‌شود، باید انتظار شلم‌شوربایی شبیه انتخابات آمریکا را داشته باشیم... که اونم تو بهترین حالت میشه 20 درصد آرا


سه‌شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۹ (۱۶:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۲ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!