به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تقاضای بیش از ۲۰ درصد اعضای باشگاه برای شرکت غیر حضوری در انتخاباتبارسلونا
فرستنده متین اکبری در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ (۱۷:۲۲) (۲۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

۲۲۸۱۱ نفر از اعضای رسمی بارسلونا می‌خواهند به صورت غیر حضوری در انتخابات ریاست باشگاه شرکت کنند و آراء خود را از طریق پست ارسال نمایند؛ انتخاباتی که قرار است در تاریخ ۱۷ اسفند برگزار شود. جزئیات بیشتر را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تعداد کل اعضای رسمی باشگاه ۱۱۰۲۹۰ نفر است و این یعنی ۲۰.۷ درصد از کل اعضا رای دادن پستی را انتخاب کرده‌اند.

این مقدار تقاضا برای برگزاری پستی انتخابات نشان از پاسخی عالی به اقدامی دارد که برای اولین بار در انتخابات باشگاه انجام می‌شود. فرایندی که علاوه بر افزایش ایمنی در زمان همه‌گیری کرونا، با تسهیل رای دادن برای کسانی که از محل رای‌گیری فاصله زیادی دارند، امکان مشارکت بیشتر برای اعضای باشگاه را فراهم می‌کند.

اداره ملی پست و باشگاه بارسلونا، مدتی که است بر روی امکانات مربوط به انتخابات پستی با یکدیگر همکاری می‌کنند. با درخواست‌هایی که دریافت شده، قدم بعدی آماده شدن برای ارسال مدارک مورد نیاز برای افرادی است که خواهان انتخابات پستی هستند تا بتوانند رای خود از ۲۷ بهمن تا ۸ اسفند ارسال کنند.


ماموران پست برای تمام کسانی که رای‌گیری پستی را انتخاب کرده‌اند، پاکت‌های رای‌گیری و چهار برگه رای (هر کدام برای یک نامزد و یک برگه خالی) را در منازل تحویل خواهند داد. این رای دهندگان یک پاکت برگشت و یک گواهی رای هم دریافت خواهند کرد.

هنگام رای دادن، اعضای باشگاه باید برگه رای موردنظر خود را به همراه گواهی رای پستی درون پاکت برگشت قرار دهند. آن‌ها می‌توانند پاکت خود را به اداره پست یا مامور پست که مدارک مورد نیاز را آورده تحویل دهند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: تقاضای بیش از ۲۰ درصد اعضای باشگاه برای شرکت غیر حضوری در انتخابات
عالیه. فقط امیدوارم انتخابات پاکو سالمی برگزار بشه و هیچ حرفو حدیثی هم توش نباشه. و قطعا" امیدوارم ب امید خدا تو 17 اسفند اسم خوان لاپورتا بعنوان برنده انتخابات اعلام شه چون اگه تو کل تاریخ بارسا فقط یک بار نیاز بوده که یه بارسایی واقعی و کاربلد رییس بارسا باشه اون یه بار همین 17 اسفنده... چون بارتمگوه و تفاله هاش دیگه انواع اقسام خیانتهارو انجام دادن و کاری نبوده که نکرده باشن... از عصر که این خبرو خوندم بد جوری حالم گرفته شد بخونین و ببینین چه جوری بارتمگوه حرومی بارسارو ب این روز انداخت.... مشاهده لینک


پنج‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ (۲۳:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!