به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: هرگز به توانایی‌های گریزمن شک نکردممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ (۱۶:۴۶) (۲۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


مصاحبه رونالد کومان در آستانه مصاف با رئال بتیس را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«در شرایط سختی هستیم زیرا بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم. تاکنون ۴ تا از بازی‌هایمان به وقت اضافه کشیده شده و بسیاری از بازی‌ها خارج از خانه بوده‌اند. با این حال تیم آماده رویایی با بازی دشواری مانند بازی فرداست. اما من هنوز تصمیم نگرفته‌ام از کدام بازیکنان استفاده کنم، فردا خواهیم دید».

«روند بهبودی فاتی؟ صحبت کردن در این مورد وظیفه من نیست. او باید به آرامی ریکاوری کند».

«اصلا چیز خوبی نیست که یک ‌سرمربی بگوید یک بازی مهم‌تر از دیگری است. همه بازی‌ها مهم هستند. باید بازی به بازی پیش رفت. می‌دانیم یک حریف بسیار قدرتمند در نیمه نهایی جام حذفی در انتظار ماست».

«صحبت‌های پیکه در مورد داوری؟ این‌ها حرف‌های اوست و مسئولیتش هم با خودش است. من قبلاً اینجا نبوده‌ام و نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم. تنها می‌توانم در مورد مسائلی که بعد از آمدنم اتفاق افتاده صحبت کنم و این درست است که در مورد تصمیمات داوری خوش شانس نیستیم».

«مسی خودش در مورد آینده‌اش تصمیم می‌گیرد. البته که من به عنوان سرمربی دوست دارم او برای سال‌های زیادی در اینجا بماند. او انرژی زیادی برای کمک کردن به تیم دارد».

«ماندن در سویا به علت داشتن بازی‌های پیاپی با این تیم؟ احتمال دارد این اتفاق بیفتد اما من ترجیح می‌دهم در خانه خودمان بخوابیم تا اینکه سه روز را در آنجا سپری کنیم. بازیکنان هم همینطور».

«روبرتو؟ او به بازی رفت مقابل پاریس سنت ژرمن نخواهد رسید. مصدومیت دوباره او ضربه بزرگی به همه ما زد. بین دو نیمه از او پرسیدم "می‌‌توانی ادامه دهی؟" او به من گفت "بله، خوبم" اما ۸ دقیقه بعد مصدوم شد».

«لنگله بازیکن مهمی برای ماست. اومتیتی بعد از مصدومیتش خوب ظاهر شده و رقیب او در این پست است. بحث این نیست که کدام یک بهتر از دیگری است، گاهی اوقات یک نفر کارش را خوب انجام می‌دهد و گاهی هم باید صبر کند».

«گریزمن؟ وقتی با بارسا قرارداد بستم با او تماس گرفتم و گفتم اعتماد زیادی به او دارم. اگر چه در ابتدا به اندازه این روزها تاثیرگذار نبود اما من هرگز به توانایی‌هایش شک نکردم».

«وضعیت ارائوخو هم مثل سایر بازیکنانی است که در چند بازی پیاپی حضور داشتند. اگر خطری احساس کنیم به او استراحت می‌دهیم اما تصمیم نهایی را من می‌گیرم!»

«از آغاز سال جدید ۱۲ بازی انجام دادیم که ۱۱ تای آن‌ها خارج از خانه برگزار شدند. امیدوارم فیفا و یوفا به بازیکنان هم فکر کنند و تعداد بازی‌ها را کاهش دهند. این برنامه‌ریزی برای بازیکنان کشنده است!»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۶ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!