به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ گرانادا vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ (۱۴:۵۶) (۲۹۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها امروز به اندلس سفر می‌کنند تا ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) امشب در بازی تک دور مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه لس کارمنس به مصاف گرانادا بروند. هر آنجه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کمتر از یک ماه پیش بارسا در لالیگا به مصاف گرانادا رفت و با یک پیروزی بزرگ بازی را به پایان رساند و امروز برای بازی دور یک چهارم نهایی جام حذفی به گرانادا سفر می‌کند. با توجه به اینکه تیم‌های بزرگ و مدعی قهرمانی از دور این رقابت‌ها حذف شده‌اند بارسا فرصت خوبی برای کسب ۳۰مین قهرمانی خود در جام حذفی دارد اما از آنجا که بازی‌ها تک دور هستند، ممکن است هر اتفاقی بیفتد... گرانادا اکنون در رده هشتم جدول لالیگاست.

تا اینجای فصل

رقابت‌های جام حذفی بارسا دو هفته پیش تیم هم ایالتی خود یعنی کورنیا را در وقت‌های اضافه با نتیجه ۲-۰ شکست داد. در مرحله بعد آن‌ها در رایو وایکانو 2-1 با گل‌های مسی و دی یونگ پیروز شدند.

آخرین دیدار دو تیم

چند هفته پیش بارسا و گرانادا در جریان‌ بازی‌های هفته ۱۸م لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند و کاتالان‌ها توانستند به راحتی بازی را با نتیجه ۴-۰ به سود خود تمام کنند؛ دو گل این بازی را مسی و دو گل دیگر را گریزمن به ثمر رساندند.

آیا می‌دانستید؟

• بارسا و گرانادا در سال ۱۹۵۹ در فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند و کاتالان‌ها در برابر جمعیت ۹۰ هزار نفری سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۴-۱ به پیروزی رسیدند. این تنها تجربه این تیم اندلوسی از فینال این رقابت‌ها بود‌.


• بارسا طی ۱۵ فصل اخیر ۱۳ بار به نیمه‌ نهایی این مسابقات راه یافته و امشب می‌تواند رکوردش را به ۱۴ نیمه نهایی در ۱۶ فصل برساند.

• مسی در بازی‌های جام حذفی مقابل ۲۴ تیم مختلف گلزنی کرده است اما گرانادا هنوز یکی از آن‌ها نیست و امشب می‌تواند به این لیست اضافه شود!


• آخرین و تنها باری که رونالد کومان به عنوان سرمربی این جام حذفی اسپانیا شرکت کرده، به فصل ۲۰۰۷/۰۸ به همراه والنسیا باز می‌گردد که نهایتاً به قهرمانی رسید.

• بارسا در قرن حاضر هرگز در جام حذفی اسپانیا کارش به ضربات پنالتی نکشیده است و آخرین باری که این اتفاق افتاد به سال ۱۹۹۸ مقابل مایورکا باز می‌گردد (اگر چه در همین فصل در نیمه نهایی سوپر کاپ مقابل سوسیداد بازی به پنالتی کشیده شد).

اخبار تیم

دست به طور کامل بهبود یافته و توانست در لیست کومان برای این دیدار قرار بگیرد. حال پیکه، کوتینیو و فاتی تنها کسانی هستند که لیست مصدومان تیم را تشکیل می‌دهند. کومان همچنین تصمیم گرفت متئوس فرناندز و جونیور فیرپو را با خود به گرانادا نبرد.

تراشتگن، دست، ارائوخو، بوسکتس، گریزمن، پیانیچ، بریتویت، مسب، پوچ، نتو، لنگله، پدری، ترینکائو، آلبا، روبرتو، دی یونگ، اومتیتی، مینگزا و تناس.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Reza180
پاسخ به: پیش‌بازی؛ گرانادا vs بارسا
چه بازی بود
چقدر گریزمان و البا خوب بودن
و چقدر مسی تمام ناشدنیه...اگر نبود بازی رو برنمیگردوندند بدون شک!


پنج‌شنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ (۲:۰۹)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ گرانادا vs بارسا
به امید روزهای بهتر


چهارشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ (۲۰:۲۶)
 
Taha.Hojjati
پاسخ به: پیش‌بازی؛ گرانادا vs بارسا
عالی
خلی زحمت می کشید
واقعا ممنون


چهارشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ (۱۵:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۷ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!